Oh ik typte enkel maar gewoon wat nederlands netzoals nog vele anderen nederlanders kunnen hoor.quote:
Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh ik typte enkel maar gewoon wat nederlands netzoals nog vele anderen nederlanders hoor.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh ik typte enkel maar gewoon wat nederlands netzoals nog vele anderen nederlanders hoor.
Nee alleen om Monopoly geldquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef vreestnietmensen het volgende:
Poker je ook online om echt geld?
Liegen mag niet hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
Schaamteloos mezelf in een TT gezet
Whehe ik zag echt zo'n scene voor me met darth vaderquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik ben zijn vader.
Nee we spelen free to play games met users uit dit topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef vreestnietmensen het volgende:
Poker je ook online om echt geld?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
Schaamteloos mezelf in een TT gezet
Slecht Art. Ik had beter van je verwacht broeder.quote:
Oke ook freetoplay wil ik best wel spelen voor de lol hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee we spelen free to play games met users uit dit topic.
welke limiet?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef over_hedge het volgende:
Ik speel de one table 6 man turbo wel eens voor geld. Die zijn wel makkelijk.
Dan volgende keer niet een re re raise callen met J-10quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mijn verlies.
7 meestal. En soms wat 5.50 grote toernooien. 1x 3e geworden en toen kreeg ik iets meer dan 2000 dollar. Dat was wel nice.quote:
Ik moest wel. Dat was de beste hand die ik had die je wel calldequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan volgende keer niet een re re raise callen met J-10
Oke ja ik vooral tussen $2,20 rebuy en $33 toernooien als ik speel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
7 meestal. En soms wat 5.50 grote toernooien. 1x 3e geworden en toen kreeg ik iets meer dan 2000 dollar. Dat was wel nice.
Wat is daar mooi aan?quote:
Ik vind rebuy maar kutquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Oke ja ik vooral tussen $2,20 rebuy en $33 toernooien als ik speel.
nou ja $7 is toch een mooie limiet om winning op te spelen vind ik. En ook met zo'n toernooiwinst erbij enzo. 6 turbo gaat ook nog wel vlot als je 9 tegelijk speelt ofzo dus ja. Kan je genoeg winst mee halen danquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aan?Dat speel ik dan niet met de users hier he. Met de users hier is gewoon voor de lol
Oh ik neem wat andere pillen die tot nu toe beter bevallen. Maar nog steeds ben ik compleet kansloos voor ooit een normaal leven in deze maatschappij. Komt door diverse redenen. Veel ziektes zonder goed geneesmiddel. Jaren dikke faal, heb al eens eerder geprobeerd een dagbesteding te hebben of nuttig te zijn voor de maatschappij, maar dat is ook niet gelukt, dus ook Bewijzen uit het verleden! De psychiater beweert dat hij denkt dat er hoop is, maar ik vertrouw hem niet helemaal. Volgensmij zeggen psychiaters dat altijd.quote:
Dat is normaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whehe ik zag echt zo'n scene voor me met darth vader
Hehe ik vind dit altijd raar om te horen. Uiteindelijk heb je dan juist een extra grote kans om te winnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind rebuy maar kutDaar gaat iedereen met de meest rare handen all in omdat ze toch weer kunnen re buyen
Oh zo fanatiek speel ik het niet meer. Ik speel hoog uit 1x per maand of zo paar potjes. Maak er idd wel winst mee. Maar speel dan gewoon 1 tafel per keer. De tijd van 6 tafels te gelijk heb ik wel gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
nou ja $7 is toch een mooie limiet om winning op te spelen vind ik. En ook met zo'n toernooiwinst erbij enzo. 6 turbo gaat ook nog wel vlot als je 9 tegelijk speelt ofzo dus ja. Kan je genoeg winst mee halen dan
Ik vind poker in het algemeen eng. Ik stond een keer beetje dom lachend achter een pokerspeler en toen werd ik beschuldigt dat ik zijn kaarten weggaf en iedereen werd kwaad. En dat terwijl ik nieteens kan pokeren en niet wist wat hij in zijn handen had. Eigenlijk had ik ook totaal geen idee waar het in het spel over ging maar het was blijkbaar een cruciaal moment op het einde met all-in enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind rebuy maar kutDaar gaat iedereen met de meest rare handen all in omdat ze toch weer kunnen re buyen
Je lijkt in ieder geval wat duidelijker te typen, dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh ik neem wat andere pillen die tot nu toe beter bevallen. Maar nog steeds ben ik compleet kansloos voor ooit een normaal leven in deze maatschappij. Komt door diverse redenen. Veel ziektes zonder goed geneesmiddel. Jaren dikke faal, heb al eens eerder geprobeerd een dagbesteding te hebben of nuttig te zijn voor de maatschappij, maar dat is ook niet gelukt, dus ook Bewijzen uit het verleden! De psychiater beweert dat hij denkt dat er hoop is, maar ik vertrouw hem niet helemaal. Volgensmij zeggen psychiaters dat altijd.
Ow oke nou jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh zo fanatiek speel ik het niet meer. Ik speel hoog uit 1x per maand of zo paar potjes. Maak er idd wel winst mee. Maar speel dan gewoon 1 tafel per keer. De tijd van 6 tafels te gelijk heb ik wel gehad
Ja en tweede jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, jezus. Allemaal geschiedenisstudenten? Dat is wel treurig.
Ach, jullie zitten nog in het eerste jaar ofzo toch?
Hoe was het qua woningnood in Nederland voor de 2e wereldoorlog?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja en tweede jaar.
Maar we leren niet zoveel triviale feitjes en namen enzo, maar idd toch wel een beetje triest
was/is er hoop voor Schenkstroop? Hoelang moet ik wachten tot ik weet hoe ik functioneer op deze pillen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je lijkt in ieder geval wat duidelijker te typen, dat is een goed teken.Hopelijk gaat het met behulp van deze pillen beter. Je weet niet hoe je daarop zal functioneren in de toekomst. Er is altijd hoop.
Huur voor zolders en kelders rees de pan uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe was het qua woningnood in Nederland voor de 2e wereldoorlog?
Kan je psych dat niet vertellen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:17 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Hoelang moet ik wachten tot ik weet hoe ik functioneer op deze pillen?
Toch maar geen zelfmoord gepleegd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:17 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
was/is er hoop voor Schenkstroop? Hoelang moet ik wachten tot ik weet hoe ik functioneer op deze pillen?
subtiele vraagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch maar geen zelfmoord gepleegd?
Oh oke. Dat heb ik allemaal niet mee gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, mensen hier waren nogal in rep en roer.
Nee daar was ik nog mee bezig. zoals altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herman Finkersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
Zelfmoord plegen dat is het laatste wat ik zal doen. Om maar met dooddoeners te gooien
Goed dat je het zegtquote:
En verder zelfmoord voor mij een optie, als ik echt geen enkele uitweg, oplossing, verbetering zie in het leven maak ik er een eind aan.quote:
Er moet nog verbetering zijn, je bent nu niet gelukkig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En verder zelfmoord voor mij een optie, als ik echt geen enkele uitweg, oplossing, verbetering zie in het leven maak ik er een eind aan.
Je hebt nogal wat tumult veroorzaakt daarmee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee daar was ik nog mee bezig. zoals altijd.
En ik mag er denk ik geen uitlatingen over doen of het ooit nog zal gebeuren.
Momenteel? Over het algemeen genomen gaat het wel goed. Gelukkig? Geen idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Er moet nog verbetering zijn, je bent nu niet gelukkig?
alsof het zo erg is. Volgensmij gaan er meer mensen per jaar dood aan zelfdoding dan er doden zijn in het verkeer. Beetje relativeren. Tevens is de mens 1 van de weinigen(of enige?) dieren die zelfmoord kan plegen. Dus het is speciaal, ik vind het een RECHT.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat tumult veroorzaakt daarmee.
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
alsof het zo erg is. Volgensmij gaan er meer mensen per jaar dood aan zelfdoding dan er doden zijn in het verkeer. Beetje relativeren. Tevens is de mens 1 van de weinigen(of enige?) dieren die zelfmoord kan plegen. Ik vind het een RECHT.
Ehh, juist.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
alsof het zo erg is. Volgensmij gaan er meer mensen per jaar dood aan zelfdoding dan er doden zijn in het verkeer. Beetje relativeren. Tevens is de mens 1 van de weinigen(of enige?) dieren die zelfmoord kan plegen. Dus het is speciaal, ik vind het een RECHT.
Na 1 post was het nog onwaarschijnlijk dat ik niet verstoten zou worden. Heb het "lang" volgehoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef vreestnietmensen het volgende:
11 posts en dan al tumult veroorzaken
Oke, we zullen er de volgende keer geen aandacht aan besteden. Onze excuses.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
alsof het zo erg is. Volgensmij gaan er meer mensen per jaar dood aan zelfdoding dan er doden zijn in het verkeer. Beetje relativeren. Tevens is de mens 1 van de weinigen(of enige?) dieren die zelfmoord kan plegen. Dus het is speciaal, ik vind het een RECHT.
Lees jij iets wat ik niet lees?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Na 1 post was het nog onwaarschijnlijk dat ik niet verstoten zou worden. Heb het "lang" volgehouden
oh er is geen volgende keer op dezelfde manier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, we zullen er de volgende keer geen aandacht aan besteden. Onze excuses.
Snap ik! je kan beter een goed boek gaan lezen:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef artelligence het volgende:
Ik kan hier niet zo goed tegen merk ik welDoei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Even niet zo negatief doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Na 1 post was het nog onwaarschijnlijk dat ik niet verstoten zou worden. Heb het "lang" volgehouden
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap ik! je kan beter een goed boek gaan lezen:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het duurde me te lang
![]()
Het duurde idd best lang voor een headsupquote:
Laatste keer nog wel langer gezeten met twi.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het duurde idd best lang voor een headsup
Waarom zou je verstoten worden als je gewoon post? Ieder zit met issues, alleen die van jou zijn wat erger dan dat van meeste anderen hier. En dat is vooral klote voor jou, en mag je wat mij betreft best over posten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Bewust, uiteraardquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lovely choice of words, darling
Denk, eventjes hier kijken wat er besproken wordt. Pittige kost!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
feyenoord wordt kampioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gooi er eens een komische noot in, dan.
hey. jij ook hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Denk, eventjes hier kijken wat er besproken wordt. Pittige kost!
Verkeersdoden kun je denk ik niet vergelijken met dit. Een auto rijdt tegen een paal aan, er zijn doden, gewonden en de paal is kapot. Daar kun je als buitenstaander weinig aan doen.
Als je op een forum zegt zelfmoord te plegen, dan is het een natuurlijk instinct dat mensen je van die gedachtes af willen brengen. Want, waar bij het auto ongeluk vervolgens gezinnen jaren lang in puin liggen, gebeurt dat ook met nabestaanden bij zelfmoord.
Hier hebben mensen het idee dat ze je keuze kunnen beinvloeden, vandaar de emoties (denk ik).
Maar als je in die fase zit zelf, is je eigen empatisch vermogen denk ik ook niet goed meer.
Gelukkig zijn mensen die hard roepen dat ze zelfmoord willen plegen juist degenen die geholpen willen worden. De mensen die zich isoleren, stil zijn.. Daar gaat het doorgaans fout
zeker mijn schuld. Maar ik weet niet wat ik fout heb gedaan. OF had ik beter helemaal niet kunnen reageren als er iets gevraagd werd aan mij ?quote:
ZIJ/hij/het begon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik denk : even kijken in het vakgebied waar ik absoluut belabberd in benquote:
Was mijn grapje niet grappigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gooi er eens een komische noot in, dan.
Je zit nog onder je andere account mligquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef vreestnietmensen het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal ongelijk hebben en ik heb mijn eigen mening er wel over.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ik denk : even kijken in het vakgebied waar ik absoluut belabberd in ben
Whoooo, relax! Ik kom net binnenvallen, geen idee wie of wat wat of wie deed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef pluff het volgende:
[..]
zeker mijn schuld. Maar ik weet niet wat ik fout heb gedaan. OF had ik beter helemaal niet kunnen reageren als er iets gevraagd werd aan mij ?
In mijn verdediging:
[..]
ZIJ/hij/het begon.
En ik had nergens ZELF over zelfmoord gerept op het fok forum! Had alleen een dom iets geplaatst op facebook wat anderen vervolgens hebben doorgeroddelt op het complete fok-forum.
En jullie zijn wel erg achterdochtigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je zit nog onder je andere account mlig
Je moet er gewoon niet op ingaan de volgende keer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef pluff het volgende:
[..]
zeker mijn schuld. Maar ik weet niet wat ik fout heb gedaan. OF had ik beter helemaal niet kunnen reageren als er iets gevraagd werd aan mij ?
In mijn verdediging:
[..]
ZIJ/hij/het begon.
En ik had nergens ZELF over zelfmoord gerept op het fok forum! Had alleen een dom iets geplaatst op facebook wat anderen vervolgens hebben doorgeroddelt op het complete fok-forum.
Een tusseneeuw, lijkt het meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Volgend seizoen worden we kampioen. Dit is een tussenjaar..
Voor ajax is dit wel een tussenjaar. En worden als nog kampioenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Volgend seizoen worden we kampioen. Dit is een tussenjaar..
Of deze natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
En met die mededeling is het tijd voor muziek.
Nah, ik ken je niet, dus ik maak me niet direct zorgen.quote:
De post is verwijderd neem ik aan of? Geen idee namelijk wat erin stond tot nu toe (terwijl ik het wel gewoon wat volg nu)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:47 schreef bamibij het volgende:
nouja doorgeroddeld... Die kaneelstokje (volgens mij) was gewoon best upset. Kon zelfs niet slapen ervan als ik het me goed herinner. Denk dat je het meer moet zien als betrokkenheid (was zelf die avond toevallig ook online hier)
Ja maar ajaks heeft als nadeel dan weer dat het gewoon een blafclub met een lelijk stadion isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor ajax is dit wel een tussenjaar. En worden als nog kampioen
Jaquote:
Ik weet mijn matenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf je dat te bestellen?
Ik vind het toch altijd wat tricky qua maten enzo.
welke post?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
De post is verwijderd neem ik aan of? Geen idee namelijk wat erin stond tot nu toe (terwijl ik het wel gewoon wat volg nu)
Alles staat je toch goed? Ook al moet je het omhoog houden met twee handen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf je dat te bestellen?
Ik vind het toch altijd wat tricky qua maten enzo.
Bij dit merk kloppen ze, heb er meerdere bh's vanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nooit bij welke merken ze nu precies kloppen en welke niet
Als het niet past kun je altijd nog zonder ondergoedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alles staat je toch goed? Ook al moet je het omhoog houden met twee handen?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Echt fucking cute, met kant en zijde en auberginekleur
.
quote:
Oh nicequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Echt fucking cute, met kant en zijde en auberginekleur
.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Van waar de ophef nu om was. Het begin.
Ik meen me ook zoiets te herinnerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh niceIk kon daar echt blij van worden, als mijn vriendin nieuwe lingerie had gekocht
Mwa, ik heb de ondersteuning nodig voor mijn rug.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het niet past kun je altijd nog zonder ondergoed
Fattystrugglesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, ik heb de ondersteuning nodig voor mijn rug.
Ik word er zelf blij vanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh niceIk kon daar echt blij van worden, als mijn vriendin nieuwe lingerie had gekocht
ik snap even niet wat je nou bedoelt vent en ik heb ook niet zoveel zin om er op door te gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Ow oke. Wil je opzoeken voor me dan?
Nog leuker, lingerie voor haar kopen. Dat werd altijd erg op prijs gesteld. Te lang geleden alweerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ow oke sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
ik snap even niet wat je nou bedoelt vent en ik heb ook niet zoveel zin om er op door te gaan eigenlijk
Zullen we het nu gewoon over leuke dingen gaan hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Wel toch, ik deed er zo'n icoontje bijDat betekent dat het woordje ervoor niet zo erg is
Niet zo ergquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Wel toch, ik deed er zo'n icoontje bijDat betekent dat het woordje ervoor niet zo erg is
Lulquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zullen we het nu gewoon over leuke dingen gaan hebben?
Ah bedankt voor het uitleggen van de forum etiquette. Ik ben daar niet zo bekend mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
ja ik wil het nog wel ff over voetbal hebben hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oldbies FAQ op FBquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah bedankt voor het uitleggen van de forum etiquette. Ik ben daar niet zo bekend mee.
Heb je misschien een link voor me waar ik me even kan inlezen?
Er is dit weekend geen voetbalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
ja ik wil het nog wel ff over voetbal hebben hoor
Omdat je lullen leuke dingen vind.quote:
Terecht ook wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat je lullen leuke dingen vind.
Jij kwam met Ajax. Daarna kwam de lingerie. Heb de anderen al met leukere onderwerpen aan zien komen dan jij dusquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet echt.quote:
Nee ik begon over feyenoord omdat iemand vroeg om een grap te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij kwam met Ajax. Daarna kwam de lingerie. Heb de anderen al met leukere onderwerpen aan zien komen dan jij dusicoontje he. Niet boos worden, grapje
Wieso?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas, heb je wat te doen vanavond?
Ook niet in Engeland? dacht het wel namelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er is dit weekend geen voetbaldat is weer een beetje jammer. Daar gaat mijn zondag.
Nee joh.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, wie wil dat nu nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee joh.
Wil je een dekentje? En een wijntje en dan een film kijken?
Nee daar is de winterstop nu toch ook begonnen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ook niet in Engeland? dacht het wel namelijk
Ga je wel eens naar de wedstrijden toe trowuens?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef bamibij het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ex wilt dat op dit moment niet met mij denk ikquote:
Waarom woon je daar?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee daar is de winterstop nu toch ook begonnen?
En ja ga soms naar Ajax. Alleen niet zo vaak, woon namelijk zelf in Rotterdam. Of nouja 100meter naast Rotterdam.
Ik kijk hoc en ga vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even trien'n in het Oosten hosselen jwt!
Oh, het moest ook met iemand erbij?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn ex wilt dat op dit moment niet met mij denk ik
Omdat ik er geboren benquote:
volgensmij niet. Het bericht op facebook heb ik gezet dat alleen ik het nog kan zien. Lukte mij niet om te verwijderen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
De post is verwijderd neem ik aan of? Geen idee namelijk wat erin stond tot nu toe (terwijl ik het wel gewoon wat volg nu)
Potverdorie. Ik ga dan ook maar hoc kijken. Weer even geleden. Vroeg naar bed is ook geen slecht ideequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kijk hoc en ga vroeg naar bed.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, het moest ook met iemand erbij?
Toch raar, ik ook Rotterdammer, maar het voetbalhart in Alkmaar genesteldquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En ja ga soms naar Ajax. Alleen niet zo vaak, woon namelijk zelf in Rotterdam. Of nouja 100meter naast Rotterdam.
Shit...Zit ik daar met dat dekentje voor de tv in mijn uppie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, het moest ook met iemand erbij?
ben 26. Vaak uit ga ik niet. Maar wel soms nog. Morgen toevallig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef bamibij het volgende:
Ah leuk dat je (bijna) in rotterdam woont, ik in sommige weekenden ookvaak stappen of ben je al oud en versleten?
Stappen in Rotterdam vind ik maar karig eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef bamibij het volgende:
Ah leuk dat je (bijna) in rotterdam woont, ik in sommige weekenden ookvaak stappen of ben je al oud en versleten?
Rotown. Daarna misschien nog naar witte de with. Weten we nog niet precies.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:04 schreef bamibij het volgende:
Waarheen? Ik heb komende week tentamens
Auberginekleur?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:05 schreef vreestnietmensen het volgende:
Ik heb net een onderbroek besteld online.
Klopt! Ik ga altijd via Oude Haven of Boudewijn/Witte de With naar Vibes eigenlijk! Stadhuisplein moet je mijden als een kwijlende bloedende ebola patiëntquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Stappen in Rotterdam vind ik maar karig eigenlijk.
Oldenzaalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
Stappen in Oldenzaal
Stappen in Beijum
Stappen in Wieringerwerf
Je woont in een doos langs de A15?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
reeel gezien ben ik enkel maar wat tekst op een scherm. Ik heb geen irl vrienden die mij ECHT zouden missen dacht ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah, ik ken je niet, dus ik maak me niet direct zorgen.
Maar er zijn mensen die om je geven, zelfs op Fok! Anders hadden die geen slapeloze nacht(en) gehad.
Dat zegt wel wat denk ik
a15? Nee. Ik kom alleen op de A16 en A20. Maar ik woon in Capelle.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je woont in een doos langs de A15?
Oldenzaal?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
Stappen in Oldenzaal
Stappen in Beijum
Stappen in Wieringerwerf
Als je depressief bent zie je die dingen niet inderdaad. Ik neem je dat ook niet kwalijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef pluff het volgende:
[..]
reeel gezien ben ik enkel maar wat tekst op een scherm. Ik heb geen irl vrienden die mij ECHT zouden missen dacht ik.
Dat is geen 100 meter vriendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
a15? Nee. Ik kom alleen op de A16 en A20. Maar ik woon in Capelle.
o nee? want Rotterdam grenst niet aan Capelle wil je zeggen?quote:
is BEijum hetzelfde als bedum? Dan ken ik al die plaatsenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
Stappen in Oldenzaal
Stappen in Beijum
Stappen in Wieringerwerf
Ligt nog een stukje niemandsland tussen dat ze Rivium noemenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
o nee? want Rotterdam grenst niet aan Capelle wil je zeggen?
Nee hoor. Is maar net welk stukje capelle je het over hebt. Ik woon toch echt 100meter oid van Rotterdam vandaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt nog een stukje niemandsland tussen dat ze Rivium noemen
Wat schattig. Al ga ik toch liever voor het romantische met gezelschap. Maar ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een kaarsje aangestoken om het romantisch te maken. Romantisch fappen.O+
In elke tent dezelfde kutmuziekquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Klopt! Ik ga altijd via Oude Haven of Boudewijn/Witte de With naar Vibes eigenlijk! Stadhuisplein moet je mijden als een kwijlende bloedende ebola patiënt
tenzij je dronken genoeg voor de skihut bent
Woon je in die nieuwe wijk achter het Rivium dan? Anders is het meer dan 100 meterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Is maar net welk stukje capelle je het over hebt. Ik woon toch echt 100meter oid van Rotterdam vandaan.Maar je hoeft het niet te geloven hoor.
Paddy Murphy'squote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In elke tent dezelfde kutmuziekElke keer met het stappen altijd die summer of 69 die ze dan na 20 secondes weer inwisselen voor Melissa Eheridge en zo gaat de hele avond hortend en stotend voorbij.
Ierse pub is nog wel erg goed te doen. Oude haven en Plan CHelaas is die tent niet meer, en Witte de with ga ik geregeld naar de Aap. Vibes nog niet geweest eigenlijk.. Aanrader?
Nee schollevaar. Emmauscollege is bijvoorbeeld nog Rotterdam. Tunneltje onderdoor en je bent in capelle.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woon je in die nieuwe wijk achter het Rivium dan? Anders is het meer dan 100 meter
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Uiteraard. In Oldenzaal gebeurt het.
Wel de Irish Pub op de Rodezand pakken dan he, die op de Lijnbaan is vrij kut.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In elke tent dezelfde kutmuziekElke keer met het stappen altijd die summer of 69 die ze dan na 20 secondes weer inwisselen voor Melissa Eheridge en zo gaat de hele avond hortend en stotend voorbij.
Ierse pub is nog wel erg goed te doen. Oude haven en Plan CHelaas is die tent niet meer, en Witte de with ga ik geregeld naar de Aap. Vibes nog niet geweest eigenlijk.. Aanrader?
Oldenzaal is op zich wel leuk. Al moet je er met de carnaval eigenlijk niet komen. Tenzij je te gast bent bij het feestje van TVOost.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sinds mensenheugenis. Nee ik ben nog nooit in Oldenzaal geweest.
doe ik ook weleens tijdens het theedrinken. Wat voor kaars? Geen waxinelixhtje? Die dingen vind ik zo gaar, amper licht enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een kaarsje aangestoken om het romantisch te maken. Romantisch fappen.O+
Daar heb ik paar wk wedstrijden gekeken. Was wel gezellig daar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wel de Irish Pub op de Rodezand pakken dan he, die op de Lijnbaan is vrij kut.
Zeker een aanrader. Wordt wel pas om 1-2 uur druk, entree is meestal 5-6 euro, maar een aanrader hoor. Altijd veel mooie vrouwen te vinden en jagerbombs voor drie euro zijn ook wel een pluspunt voor mij. En shotjes jager voor 2
Deze man weetquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Capelle Schollevaar grenst ook aan Rotterdam
Ik reken Alexander al niet eens meer als Rotterdam johquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee schollevaar. Emmauscollege is bijvoorbeeld nog Rotterdam. Tunneltje onderdoor en je bent in capelle.
In die pub op de Lijnbaan? Meh, die andere heeft elke avond live muziek en een leuker/jonger publiek vind ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik paar wk wedstrijden gekeken. Was wel gezellig daar.
Hoezo zou Alexander nou weer geen Rotterdam zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik reken Alexander al niet eens meer als Rotterdam joh![]()
Maar vanaf daar gezien klopt het wel
SHP heeft geen kroegen, alleen nachtclubs.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Deze man weetIn de witte aap overheerst alleen nog wel eens het gepraat van de mensen, wel leuke tent om wat drankjes vooraf te nuttigen. Leuk publiek vooral, en iedereen is veel meer zichzelf dan andere kroegen. Vooral die op het
Stadhuisplein
Wel veel mannen bij die andere valt me altijd op. En vrouwen hebben ook vaak iets weg van een man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
In die pub op de Lijnbaan? Meh, die andere heeft elke avond live muziek en een leuker/jonger publiek vind ik!
oeps theedrinken bedoel ik niet als eufenisme voor fappen. Dan zou ik fapverslaafd zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef pluff het volgende:
[..]
doe ik ook weleens tijdens het theedrinken. Wat voor kaars? Geen waxinelixhtje? Die dingen vind ik zo gaar, amper licht enzo.
O'sheas is kut dus? Mooi, hoef ik daar niet heenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
In die pub op de Lijnbaan? Meh, die andere heeft elke avond live muziek en een leuker/jonger publiek vind ik!
Daar tegen over sarbonne was ik geweest naast de suit supplyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
JAJA GAAN WE SPRINGEN STADHUISPLEIN JAAJAAJA DAAR GAAN WE DAN LAAT JE HOOOORENquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SHP heeft geen kroegen, alleen nachtclubs.
Oh ja, nee dat is idd degene met een leuk publiek en elke avond live muziek! En elke maandag bingo!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar tegen over sarbonne was ik geweest naast de suit supply
Vind ik wel! Maar is gebaseerd op twee keer een donderdagavondquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
O'sheas is kut dus? Mooi, hoef ik daar niet heen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
JAJA GAAN WE SPRINGEN STADHUISPLEIN JAAJAAJA DAAR GAAN WE DAN LAAT JE HOOOOREN
Ja was gezellig. 3 wedstrijden gekeken van het Nederlandse elftal. Was na de wedstrijd ook live muziek ja. Of er leuke chicks waren heb ik niet heel erg opgelet want was er met mijn toenmalige vriendin.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh ja, nee dat is idd degene met een leuk publiek en elke avond live muziek! En elke maandag bingo!
toptent
Ik ga binnenkort met een "date" een Irish Pub pakken op een zaterdag, dus ik denk dat ik gewoon vertrouwd naar Paddy's ga.. Bestellen in 't Engelsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vind ik wel! Maar is gebaseerd op twee keer een donderdagavond
Een 'date'quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met een "date" een Irish Pub pakken op een zaterdag, dus ik denk dat ik gewoon vertrouwd naar Paddy's ga.. Bestellen in 't Engels![]()
En Murphy's Irish Red
Ik was de laatste keer in de skihut beland omdat de get back een vreselijk slechte dj had. Nou, gingen ze een nummer draaien voor een meisje, want die had haar rijbewijs gehaald !!!! Ging het publiek gillen van enthousiasme, daarna moest iedereen die al een rijbewijs had zijn of haar hand opsteken. We stonden toen nog aan het eerste biertje, maar hebben het niet eens opgedronkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Cafe Plein was soms nog wel okay.. Pas als we erg veel op hadden naar de Skihut..
Nuchter krijg je mij niet blij met de skihut
Doe dan maar Paddy's
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer in de skihut beland omdat de get back een vreselijk slechte dj had. Nou, gingen ze een nummer draaien voor een meisje, want die had haar rijbewijs gehaald !!!! Ging het publiek gillen van enthousiasme, daarna moest iedereen die al een rijbewijs had zijn of haar hand opsteken. We stonden toen nog aan het eerste biertje, maar hebben het niet eens opgedronken
Ik zie op FB nog geregeld foto's voorbij komen van Plein, maar dat is ook niet meer leukquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer in de skihut beland omdat de get back een vreselijk slechte dj had. Nou, gingen ze een nummer draaien voor een meisje, want die had haar rijbewijs gehaald !!!! Ging het publiek gillen van enthousiasme, daarna moest iedereen die al een rijbewijs had zijn of haar hand opsteken. We stonden toen nog aan het eerste biertje, maar hebben het niet eens opgedronken
Zulke dingen zijn leuk op het moment dat het jouw tijd is denk ik. Het publiek dat er nu staat zal over een paar jaar precies hetzelfde posten op Fok vermoed ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie op FB nog geregeld foto's voorbij komen van Plein, maar dat is ook niet meer leuk
Art heeft toch geen invloed, dus laat maar lullenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat duurde best nog wel lang eigenlijk
Werd een beetje Rotterdam moequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat duurde best nog wel lang eigenlijk
Huh?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Art heeft toch geen invloed, dus laat maar lullen
Alles is persoonlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:28 schreef pluff het volgende:
[..]
lant was eens in de witte aap geweest. Zij vond het goed
Ik ben het hier wel een beetje mee eensquote:
Ahoy, daar heeft Rotterdam het laten liggen.Geloof dat alleen de vrienden van Amstel daar nog neerstrijken. En terecht ook, de Ziggo Dome is fenomenaalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Werd een beetje Rotterdam moenee nog nooit geweest op Ahoy na voor tattooconventie en Havens voor bezoek aan cruiseschip.
Komt nog zat hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ahoy, daar heeft Rotterdam het laten liggen.Geloof dat alleen de vrienden van Amstel daar nog neerstrijken. En terecht ook, de Ziggo Dome is fenomenaalDe HMH is een extra vernedering voor Ahoy. Links en rechts ingehaald
Weet je wel zeker dat het echt max 10 min is?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt nog zat hoor
Maar parkeren is naatje.. Heb ik weinig last van, ik woon er op max 10 minuten lopen vandaan
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het echt max 10 min is?
Ik ook, aan het Zuiderpark, ten hoogte van Spartaanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt nog zat hoor
Maar parkeren is naatje.. Heb ik weinig last van, ik woon er op max 10 minuten lopen vandaan
Toffler is een knettervage tent inderdaad. Leuk als je onder invloed bent wel iddquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:39 schreef bamibij het volgende:
Je hebt natuurlijk ook Perron, Toffler enzo. Maarja, ik gebruik geen xtc/coke
Ik de andere kantquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ook, aan het Zuiderpark, ten hoogte van Spartaan
Metropolisquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ook, aan het Zuiderpark, ten hoogte van Spartaan
Goede openingszin toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef over_hedge het volgende:
Maandag komt een nieuwe chick bij ons werken, en ze is best leuk. Alleen ze heet het zelfde als mijn hond.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef over_hedge het volgende:
Maandag komt een nieuwe chick bij ons werken, en ze is best leuk. Alleen ze heet het zelfde als mijn hond.
Ja klopt denk ik. Ik weet niet wat ik goed vind want daar heb ik niet genoeg uitgaanservaring voor. Maar ik dacht laat ik wat posten dat ik weet dat iemand die club goed vond, alsof ik vrienden heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles is persoonlijk natuurlijk
Ik heb gewoon liever echte kroegen of pubs ipv nachtclubs..
Hoi! Aangenaam. Wist je al dat je de zelfde naam als mijn hond hebt?quote:
Hè, zo heet m'n hond ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef over_hedge het volgende:
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoi! Aangenaam. Wist je al dat je de zelfde naam als mijn hond hebt?
Zou dat echt werken ja?
quote:
In de kroeg sowieso. Je kan dan ook direct een standje voorstellen trouwensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoi! Aangenaam. Wist je al dat je de zelfde naam als mijn hond hebt?
Zou dat echt werken ja?
Jij bent gewoon.... jijquote:
Doggystyle doen met iemand die de zelfde naam heeft als je hond. Slecht idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
In de kroeg sowieso. Je kan dan ook direct een standje voorstellen trouwens
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jij bent gewoon.... jijWel een klein beetje om te huilen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil eens een keer vragen aan iemand met hond hoe je kan zien of een hond een goede waakhond is. Maar ik ben bang dat ik dan als een potentieel inbreker overkomquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik wil eens een keer vragen aan iemand met hond hoe je kan zien of een hond een goede waakhond is. Maar ik ben bang dat ik dan als een potentieel inbreker overkom
De kans is groter dat ze het gewoon niet weten dan dat ze denken dat je een inbreker bent.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik wil eens een keer vragen aan iemand met hond hoe je kan zien of een hond een goede waakhond is. Maar ik ben bang dat ik dan als een potentieel inbreker overkom
voor wat voor openingszin ben je bij je ex gevallen dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een klein beetje om te huilen hoor
Dus je kan het niet zien? De eigenaar ook niet? Kom je er pas achter als je een keer een doodgebeten inbreker thuis vindt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De kans is groter dat ze het gewoon niet weten dan dat ze denken dat je een inbreker bent.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
voor wat voor openingszin ben je bij je ex gevallen dan?Ik heb geen flauw ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien. En dan weet je nog niet of de waakhond zo goed was of de inbreker zo slecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef pluff het volgende:
[..]
Dus je kan het niet zien? De eigenaar ook niet? Kom je er pas achter als je een keer een doodgebeten inbreker thuis vind?
'Jij hebt een opening en ik heb zin' was het tochquote:
Kan je wel zien hoor: Deze komen in aanmerking:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef pluff het volgende:
[..]
Dus je kan het niet zien? De eigenaar ook niet? Je komt er pas achter als je een keer een doodgebeten inbreker in huis vind?
Een goede waakhond laat inbrekers binnen, maar ze niet meer gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef pluff het volgende:
[..]
Dus je kan het niet zien? De eigenaar ook niet? Kom je er pas achter als je een keer een doodgebeten inbreker thuis vindt?
Ja oke, dat ras ziet er wel waakhond-achtig uit. Maar kan een hond die een watje lijkt en iedereen wil likken ook een goede waakhond zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je wel zien hoor: Deze komen in aanmerking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Die kleine kef hondjes werken ook wel. Zolang ze maar geluid maken als een vreemde je huis binnenkomt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja oke, dat ras ziet er wel waakhond-achtig uit. Maar kan een hond die een watje lijkt en iedereen likt ook een goede waakhond zijn?
Zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja oke, dat ras ziet er wel waakhond-achtig uit. Maar kan een hond die een watje lijkt en iedereen likt ook een goede waakhond zijn?
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens hoor. Bij mij gebeurt er altijd gewoon iets spontaans of hebben we een klik. Nooit echt zo'n van te voren geregisseerde openingszin geprobeerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Openingszinnen zijn sowieso vrij kansloos.
Dus als inbreker inbreken en spullen in een grote zak doen kan prima. Maar dan zonder toestemming levend wegkomen is echt het probleem?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. De New-Foundlanders van mijn overburen waren schatten van honden. Beertjes om te zien. Maar je kwam het erf niet af tot de baas zei dat het goed was.
Ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben mijn ex via een vrij kansloze manier "tegen gekomen"
Hoe dan?quote:
Bij de New-Foundlanders van mijn overburen wel, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Dus als inbreker inbreken en spullen in een grote zak doen kan prima. Maar dan zonder toestemming levend wegkomen is echt het probleem?
Ik durf nooit openingszinnen te gebruikenquote:
ha ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier op FOK! op een erg kansloze manier
Beter doe je gewoon normaal ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf nooit openingszinnen te gebruiken
Als versieren niet zo makkelijk gaatquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ha ik ookMaar ik denk dat ik als nog win!
Welk topic leerde je hem kennen?
mmm oke. Gelijkspel dan maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat____
Ik doe altijd "normaal" of andere dat ook vindenquote:
Loslaten van je ex topicquote:
Hehe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh de ironiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel gelijkwaardig kansloos dan ja.
Ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard ging het daar ineens wel makkelijk, want internet en een meisje van 18 zijn
Dat is drie jaar geleden, ik was nog een puberquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef bamibij het volgende:
Met welk deel van versieren heb je dan moeite loka?
Vermoeiendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:56 schreef over_hedge het volgende:
Alleen dat topic is ook wel beetje de reden dat het weet uitging. Omdat ze dus echt bijna alles van mij en mijn ex wist. Wat niet echt heel erg handig was. Bij alles wat ik deed of niet deed was het: Dat deed je met haar wel, of dat wilde je met haar wel etc etc
Ja vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |