1 is genoeg Kaneelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrouwen zouden die snappen?
Er zijn wel leuke vrouwen die ooit wiskunde hebben gehad op school toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrouwen zouden die snappen?
Game of thrones, ga het kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef artelligence het volgende:
Die gif. Lijkt een beetje op artelligence die gestoord wordt bij het fappen.
Dat is ook waarquote:
Ik dacht dat jouw piemel kleiner was dan dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef artelligence het volgende:
Die gif. Lijkt een beetje op artelligence die gestoord wordt bij het fappen.
Die van mij is minuscuul inderdaad. Maar de blik van die vent klopt wel. En het trillende armpje ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar
[..]
Ik dacht dat jouw piemel kleiner was dan dat.
Ik ageer tegen de gevestigde orde.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Game of thrones, ga het kijken.
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ageer tegen de gevestigde orde.
Daardoor leerde ik pas na jaren Harry Potter kennen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnen
Hahaha jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnen
Hij zelfs beter dan "ben je in dezelfde maand als ik geboren?"quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kan mijn Hey, neuken? niet tegen op.
Misschienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke vrouwen die ooit wiskunde hebben gehad op school toch?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij is minuscuul inderdaad. Maar de blik van die vent klopt wel. En het trillende armpje ook.
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, het leven van een Fok!ker met een kleine penis.
Anders heb je er toch niks aanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebben
Ja, kut is dat wel, geen andere opties hebben dan een FOK!ker daten omdat je anders niets voelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebben
Harde struggles.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, kut is dat wel, geen andere opties hebben dan een FOK!ker daten omdat je anders niets voelt.
Dan kon je er niet meer omheen. Of juist wel.quote:
Waarheen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef bamibij het volgende:
Moet nog 1.5 uur alleen in de trein zittendus jullie kunnen nog 1.5 van mijn aanwezigheid genieten jongens, beter kan de vrijdagavond niet beginnen toch9!?!?@?!
Rotterdam, even een weekendje bij m'n mamma op de bank liggen en niks doen voor ik terug naar m'n studentenkamer gaquote:
Ga je er ook zo awesome bij zingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stofzuigen in je vrouwenkleding met snor.
Dit is hoe ik rol dit jaar. \
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stofzuigen in je vrouwenkleding met snor.
Dit is hoe ik rol dit jaar. \
Als dat eens zou kunnen.quote:
Sorry, ik verveelde me.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Samzz het volgende:
Zeven FB statusupdates van dezelfde persoon achter elkaar. Toch knap.
Punicaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef artelligence het volgende:
Wat is het lekkerste om te drinken bij een joint?
Ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen.
Wat een baas was het toch ook. RIP Freddy.
Niet van mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Samzz het volgende:
Zeven FB statusupdates van dezelfde persoon achter elkaar. Toch knap.
Vooral die hartjes makenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)t-meer-zien-in-2015/
Godverdomme, I so agree.
#2015wordthemhelemaalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, I so agree.
De hartjes en de snorretjes van lang haar vind ik dan nog de minst ergequote:
Ik wil bijna een duckface foto voor je maken. Kan ik het cam programma niet meer vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, I so agree.
Ik vind ze echt verschrikkelijk. Zeker als volwassen mannen het doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hartjes en de snorretjes van lang haar vind ik dan nog de minst erge.
Je durft gewoon nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil bijna een duckface foto voor je maken. Kan ik het cam programma niet meer vinden.
Sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt verschrikkelijk. Zeker als volwassen mannen het doen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil bijna een duckface foto voor je maken. Kan ik het cam programma niet meer vinden.
Doen volwassen mannen datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen dat niet.quote:
15. Fietsers die zonder hun hand uit te steken links- of rechtsafslaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, I so agree.
Net ging het per ongeluk aan en nu weet ik niet waar die zitquote:
Heel veel mensen verdienen een nekschot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen dat niet.
[..]
15. Fietsers die zonder hun hand uit te steken links- of rechtsafslaan.
Blijf ik gewoon mee doorgaan.
Dat zijn dan ook geen mannen. Dat zijn vrouwen gevangen in mannenlichamen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd slim, jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
15. Fietsers die zonder hun hand uit te steken links- of rechtsafslaan.
Blijf ik gewoon mee doorgaan.
Oh, ik kijk nooit echt naar sport.quote:
Ik hoop dan meteen dat ze verliezen of kapot geschopt worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd slim, ja.
[..]
Oh, ik kijk nooit echt naar sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd slim, ja.
[..]
Oh, ik kijk nooit echt naar sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kaneelstokje op 02-01-2015 18:03:11 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind voetballers sowieso stomquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dan meteen dat ze verliezen of kapot geschopt worden.
Maar dat vind ik ook van voetballers die zo'n stom ingestudeerd dansje doen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:56 schreef artelligence het volgende:
Duckface. Niet voor langCharmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:56 schreef artelligence het volgende:
Duckface. Niet voor langWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
50%-regel.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Goede baard kerel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verwerk ik er heel smooth een compliment over haar leeftijd in en ze ziet het niet eens Art.quote:
Not born in the 80'squote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik zag een hashtag dus ik las niet verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En verwerk ik er heel smooth een compliment over haar leeftijd in en ze ziet het niet eens Art.
Ik ben een beetje energiek nu.quote:
Dank je. Hij wordt geregeld gekortwiekt.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zag een hashtag dus ik las niet verder.
Haha, jezus. Allemaal geschiedenisstudenten? Dat is wel treurig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef bamibij het volgende:
Kaneel ik heb die quiz trouwens doorgestuurd naar wat studievrienden maar 1 van de 8 had er meer dan 16![]()
Welke quizquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef bamibij het volgende:
Kaneel ik heb die quiz trouwens doorgestuurd naar wat studievrienden maar 1 van de 8 had er meer dan 16![]()
Oh, daar ga ik niet eens aan beginnen, weet ik toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/quizzes/30-historical-people
Wat een vragen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Ieder zijn specialiteit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik niet eens aan beginnen, weet ik toch niet.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ieder zijn specialiteit.
Ik was benieuwd hoever ik zou komen. 16, vond ik best goed eigenlijk van mezelf.
Veel te specifiek wat mij betreft.quote:
Tja,ik heb niets met duckfaces. Alhoewel die aureool wel tof is.quote:
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,ik heb niets met duckfaces. Alhoewel die aureool wel tof is.
http://www.jetpunk.com/qu(...)one-should-know-quizquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel te specifiek wat mij betreft.
Daar moet je er wel veel van kennen, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/qu(...)one-should-know-quiz
Deze dan?
Ik wist de eerste dove en blinde graduate niet. En het duurde heel lang voor ik op Jane Austen kwamquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze dan?
Ik ook 35.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist de eerste dove en blinde graduate niet. En het duurde heel lang voor ik op Jane Austen kwam. Puntje op tong, dit dat.
35 goed.
Bah, dat had ik beter verwacht. Kon op heel veel namen niet komenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze dan?
Nelson en Cook wist ik ook niet, Twain kon ik gewoon niet op komenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook 35.
Deed een minuut om Newton te bedenken.
Ik wist Dickens, Cromwell, Twain, Nelson en Cook niet.
Dat had ik met Twain.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef Fascination het volgende:
Bij dit soort quizzen kom je altijd net niet op iemands naam. Zag in gedachten Churchill voor me, maar z'n naam kwam niet naar boven.
Ja, precies. De enige die ik oprecht niet ken zijn Laozi, Nelson en Gutenberg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef Fascination het volgende:
Bij dit soort quizzen kom je altijd net niet op iemands naam. Zag in gedachten Churchill voor me, maar z'n naam kwam niet naar boven.
En bij deze?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah, dat had ik beter verwacht. Kon op heel veel namen niet komen
Waardeloos. Op de paar intikkertjes na (Tasman, Ataturk, Tesla, Vlad the Impaler) kwam ik niet ver. Had dingen als Marconi en Imhotep achteraf natuurlijk wel kunnen weten, maar goed...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En bij deze?
Kijk, daar hebben een 90's kind.quote:
Een fruitdrank van vroeger. Kwam in van die grote glazen flessen. Zeer lekker.quote:
Een merk vruchtendrankquote:
Ik doe ze vaak als ik naar bed ga maar nog niet wil slapen.quote:
Heb je nog een paar leuke niet al te moeilijke?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe ze vaak als ik naar bed ga maar nog niet wil slapen.
Heb daar nu meer dan 3000 punten.
Jupquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:29 schreef Fascination het volgende:
Dit stimuleert me altijd wel om m'n kennis op een bepaald gebied op te vijzelen.
Van welk onderdeel?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je nog een paar leuke niet al te moeilijke?
Topografie, geschiedenis, algemene kennis, trivia?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van welk onderdeel?
Ik doe meestal topografie
http://www.jetpunk.com/quizzes/map-quiz-us-states.phpquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Topografie, geschiedenis, algemene kennis, trivia?
Daar is een Nederlandse van - gaat bij mij tien keer beterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
En die testen. Ik vind mezelf nu oliedom
Heb net de landen test gedaan. Ik Moldavia intikken, is het Moldova.
Door dat soort dingen scoor ik ook slecht
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben een 90's kind.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is een Nederlandse van - gaat bij mij tien keer beterhttp://www.jetpunk.com/quizzes/landen-van-de-wereld
De eerste keer kwam ik maar tot 160 ofzo, allemaal dingen intikken als Palestine.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is een Nederlandse van - gaat bij mij tien keer beterhttp://www.jetpunk.com/quizzes/landen-van-de-wereld
Gelukkig, ben ik niet de enige. Al die topografische en historische testjes... dramatisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
En die testen. Ik vind mezelf nu oliedom
Heb net de landen test gedaan. Ik Moldavia intikken, is het Moldova.
Door dat soort dingen scoor ik ook slecht
Dat wel ja. Geschiedeniskennis bijspijkeren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:29 schreef Fascination het volgende:
Dit stimuleert me altijd wel om m'n kennis op een bepaald gebied op te vijzelen.
Als je het nog kunt kopen. Ik heb het nooit gezien iig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik haal wel![]()
Potverdorie. Dat je het niet kent.
Dat vind ik ook al knapquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste keer kwam ik maar tot 160 ofzo, allemaal dingen intikken als Palestine.
Ik wist het gewoon niet meer. Al die eilandstaatjes
quote:
Bij al die stan-landjes ligt een staatje dat in het Engels Kyrgyzstan heet en in het Nederlands Kirgizië - zo verwarrendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste keer kwam ik maar tot 160 ofzo, allemaal dingen intikken als Palestine.
Ik wist het gewoon niet meer. Al die eilandstaatjes
Ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het nog kunt kopen. Ik heb het nooit gezien iig.
Vroeger dronk ik dat altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.Anders maar taksi.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik dat altijd.Pakje taxi mee naar school.
Ik ook, maar al die suiker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik dat altijd.Pakje taxi mee naar school.
Lief?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:41 schreef artelligence het volgende:
[..]Lief. Kleine Straw, met haar rugzakje.
Broodtrommetje, pakje liga milkbreak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:41 schreef artelligence het volgende:
[..]Lief. Kleine Straw, met haar rugzakje.
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, maar al die suiker.Kan het nu niet meer drinken.
Nee idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, maar al die suiker.Kan het nu niet meer drinken.
*noteert: geen taksiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee idd.Sowieso als kind veel te veel troep met suiker gehad.
Als ik een kind krijg, krijgt 't alleen rauw voedsel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee idd.Sowieso als kind veel te veel troep met suiker gehad.
Ik kreeg dat ook allemaal niet meequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mocht nooit dingen met suiker van mijn moeder
Ken je dat mens dat haar kind alleen rauw voedsel geeft? Zo zieligquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik een kind krijg, krijgt 't alleen rauw voedsel.
Beetje als deze moeder?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik een kind krijg, krijgt 't alleen rauw voedsel.
Die verdiende echt een nekschotquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je dat mens dat haar kind alleen rauw voedsel geeft? Zo zielig
GMTAquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
En seks, om de suiker in de chocolade weg te branden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Chocolade en thee, meer heb je niet nodig toch?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een referentie daarnaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje als deze moeder?
http://www.volkskrant.nl/(...)ver-gegaan~a3365857/
Arme Yv...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En seks, om de suiker in de chocolade weg te branden.
C2H5OH in oplossing met een bepaald %quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik denk dat die wel een zware domper zou hebben met aan haar einde komen door een ontbrandingsproces.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo is het wel een mooie cirkel. Eerst thee en choco, dan eraf seksen, en dan weer thee en choco, en dan weer eraf seksen. Rinse repeat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En seks, om de suiker in de chocolade weg te branden.
Wellicht wat slapen tussendoor?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Zo is het wel een mooie cirkel. Eerst thee en choco, dan eraf seksen, en dan weer thee en choco, en dan weer eraf seksen. Rinse repeat.
Van seksen krijg je adrenaline, in thee zit cafeïne, als je dit goed aanpakt ben je nooit meer moe.quote:
I hate to burst your bubble but you need sleep or you will diequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van seksen krijg je adrenaline, in thee zit cafeïne, als je dit goed aanpakt ben je nooit meer moe.
Die psychose na een dag of 5 maakt het wel een wat minder chille levensstijlquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van seksen krijg je adrenaline, in thee zit cafeïne, als je dit goed aanpakt ben je nooit meer moe.
Oekraïner slaapt al 20 jaar niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I hate to burst your bubble but you need sleep or you will die
Kan je dat ook weer van je to do lijstje afhalen. Of zou een not to do lijstje beter zijn. Psychose is niet zo coolquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die psychose na een dag of 5 maakt het wel een wat minder chille levensstijl
Altijd een goede keuzequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef over_hedge het volgende:
Dan lord of the rings maar weer eens kijken
Lijkt me heerlijk. Lekker gaan slapen als je er zin in hebt, zeeën van tijd omdat je niet hóeft te slapen als je dat niet wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oekraïner slaapt al 20 jaar niet meer
Uitzondering natuurlijk.
Lijkt me overigens helemaal niks, om nooit meer te slapen.Ook niet als ik niet moe zou worden.
Ik ben de hele Harry Potter-serie aan het herlezen. Lang niet gedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef over_hedge het volgende:
Dan lord of the rings maar weer eens kijken
Ja. eens kijken of ik nu wel wakker blijf.quote:
Je hebt wel tijd voor boeken, series, films, games, etcquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oekraïner slaapt al 20 jaar niet meer
Uitzondering natuurlijk.
Lijkt me overigens helemaal niks, om nooit meer te slapen.Ook niet als ik niet moe zou worden.
Ow ja,dat is waar. Hoe verloopt het date-experiment so far?quote:
quote:Maagd: Door een programmeerfout in Tinder maak je abusievelijk je nichtje zwanger. Awkward!!
Nog niet goed, denk dat ik de ambitie maar moet verschuiven over het hele jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ow ja,dat is waar. Hoe verloopt het date-experiment so far?
Wat zegt mijn horrorscoop?quote:
Geloof hier trouwens maar weinig van. Er zijn talloze studies gedaan naar de effecten van slaap en er is nooit vastgesteld dat iemand zonder slaap kon. Betwijfel ook of deze Oekraïner goed getest is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oekraïner slaapt al 20 jaar niet meer\
Heb ik nu ook wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt wel tijd voor boeken, series, films, games, etc
Als je nog kan slapen wel ja. De rest van je leven wakker blijven daarentegen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Lekker gaan slapen als je er zin in hebt, zeeën van tijd omdat je niet hóeft te slapen als je dat niet wil.
Ahw, dat is zuur. Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog niet goed, denk dat ik de ambitie maar moet verschuiven over het hele jaar.
quote:
quote:Boogschutter: De operatie die jou tot Waterman moet maken mislukt en je loopt ook nog een ziekenhuisinfectie op. Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.
Vast wel, toch? Ik ben nu ook totaal niet moe maar zou prima met mijn ogen dicht in een bed kunnen gaan liggen en dan slaap ik toch lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je nog kan slapen wel ja. De rest van je leven wakker blijven daarentegen....
Mee eens. Ik viertrouw het ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geloof hier trouwens maar weinig van. Er zijn talloze studies gedaan naar de effecten van slaap en er is nooit vastgesteld dat iemand zonder slaap kon. Betwijfel ook of deze Oekraïner goed getest is.
Ik doe niet mee, nog andere dingen tegelijk aan het doen. 3 dingen is iets te veelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
sure, eve wachten op meer animo?
Ja, hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat voorspelt weinig goeds.quote:
Ik wil ook. Ik kan tot een uurtje of 8.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eigen schuld. Geen poging gedaan haha dus dan was het ook wel erg wonderlijk geweest als het zou lukken.quote:
Klinkt inderdaad als een hoax.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mee eens. Ik viertrouw het ook niet.
PokerStars, weet verder niet hoe het werkt. Twi heeft dat voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen idee hoe of waar jullie spelen maar als je een stoeltje vrij hebt wil ik ook wel meedoen
Slaap is zoiets raars, eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mee eens. Ik viertrouw het ook niet.
Hey dat is toevallig! Ik ook. En langerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil ook. Ik kan tot een uurtje of 8.
quote:
Het is die van de speldquote:Waterman: Dit jaar steek je nog meer tijd en energie in je strijd tegen het Holoceen. Jij staat voor je interglaciale idealen!
Ik moest zo lachen om dit berichtquote:
quote:John uit Geldermalsen heeft aangekondigd zijn penis in 2015 definitief aan de wilgen te hangen. Dat voornemen maakte hij vandaag tijdens de schaft bekend. “Voor mij geen vrouwtjes meer”, zei John (uit Geldermalsen) naar verluidt tussen twee slokken karnemelk door. “Deze jongen heeft het er helemaal mee gehad.”
De Geldermalsenaar sluit uit dat hij zijn driftig pulserende mansdeel ooit nog in een vrouw parkeert. “Natuurlijk ga ik het knallen missen, maar de rest van dit leven wil ik me richten op vissen, tuinieren, en mooie gesprekken.” John uit Geldermalsen laat zes scharrels, vijftien neukertjes en een Female Body Inspector T-shirt achter.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om dit bericht
[..]
Goede site inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om dit bericht
[..]
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu<br>- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'<br>- Klik op de knop 'Lid worden van een club'<br>- Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571<br>- Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod<br><br>Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.<br><br>Ga voor meer informatie naar <a rel="nofollow" href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen idee hoe of waar jullie spelen maar als je een stoeltje vrij hebt wil ik ook wel meedoen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu<br>- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'<br>- Klik op de knop 'Lid worden van een club'<br>- Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571<br>- Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod<br><br>Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.<br><br>Ga voor meer informatie naar <a rel="nofollow" href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Hier staat het ongeveer.
Oh, daar heb ik allemaal geen zin in. Kan toch niet zo langquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu<br>- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'<br>- Klik op de knop 'Lid worden van een club'<br>- Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571<br>- Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod<br><br>Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.<br><br>Ga voor meer informatie naar <a rel="nofollow" href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Hier staat het ongeveer.
Stond er al, maar plaatje was kaputt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die moet nog in de op
Raar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stond er al, maar plaatje was kaputt.
quote:Zeekomkommer.
Kijk eens naar jezelf.
En bewonder
hoe bijzonder je eigenlijk bent.
Met je liefde, je geluk,
je pech en je opsmuk.
Je alles of niets.
Je altijd iets.
Zeekomkommer.
Wat ben jij mooi als je lief hebt.
Samensmelt.
En het verschil dat jullie maken
bij elkaar optelt.
Zeekomkommer.
Wat ben je mooi wanneer je de essentie raakt.
Als je een nieuw zeekomkommertje maakt.
Als je om meer dan jezelf geeft.
Opeens in de toekomst van die ander leeft.
Zeekomkommer, wat ben je mooi als je het stokje doorgeeft.
Dus kijk naar jezelf.
En besef.
Je bent als geen ander.
Uniek.
En toch net als iedereen.
Een zeekomkommer.
Deze is ook briljantquote:Iedere vergelijking tussen Geert Wilders en Adolf Hitler is een oproep om de PVV-leider te vermoorden, zei Hero Brinkman afgelopen maandag. Het publieke debat is inderdaad niet geholpen met mank gaande historische vergelijkingen. Daarom geeft de Speld tien essentiële verschillen tussen de Führer en de leider van de PVV.
1. Ze heten anders. Geert Wilders heet Geert Wilders, terwijl Adolf Hitler Adolf Hitler heet. Kortom, wat namen betreft is er een duidelijk verschil. Zelfs het verzinnen van anagrammen of het vervangen van enkele letters brengt de beide politici niet noemenswaardig dichter bij elkaar.
2. Adolf Hitler leefde in een andere tijd dan Geert Wilders. Omdat in iedere tijd andere normen en waarden gelden, kunnen de verschillende tijden niet met elkaar worden vergeleken. In Hitlers tijd was het nationalisme bijvoorbeeld sociaal zeer geaccepteerd, terwijl dit gedachtegoed tegenwoordig alleen maar buiten de grachtengordel in zwang is. Hitlers tijd kende ook geen verschijnselen als PvdA, Winny de Jong en internet. Hitler en Wilders zijn dus in historisch opzicht andere grootheden.
3. Hitler schreef een boek. Wilders maakte een film.
4. Hitler was een socialist, terwijl Wilders een hekel heeft aan socialisten. Zo laat Wilders zijn rechterhand Martin Bosma (niet te verwarren met Hitlers rechterhand Martin Bormann) bij herhaling tirades afsteken tegen de grachtengordel-socialisten van de PvdA. Bosma heeft overigens in zijn novelle ‘De schijn-élite van de valse munters’ wetenschappelijk bewezen dat Hitler een socialist was.
5. De kans dat uiteindelijk een vergelijking met Wilders wordt gemaakt in een online discussie nadert niet noodzakelijk één. Zeker niet in niet-Nederlandstalige discussies. De kans dat iemand met Justin Bieber wordt vergeleken is zelfs 94 maal groter. Van een omgekeerde Godwin is overigens nooit sprake. Hitler heeft zich ook nooit uitgelaten over de wenselijkheid of correctheid van zulke vergelijkingen. Hij had het veel te druk met andere dingen.
6. Adolf Hitler was Oostenrijker en lijfde Oostenrijk in bij Duitsland. Geert Wilders is Limburger, maar kan Limburg onmogelijk tot een onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden maken.
7. Hun traploopgedrag verschilt. Hitler liep altijd bijzonder voorzichtig trappen op en af, en verkeerde liever op de begane grond. Wilders is juist een bijzonder bedreven traploper. Volgens zijn fractiemedewerkers roetsjt hij zingend en fluitend trappen af, alsof hij een bergwandeling maakt. Het voorzichtige traplopen van Hitler werd waarschijnlijk veroorzaakt door een ongeluk in zijn jeugd. In 1904 viel hij behoorlijk hard van de trap, toen hij achterstevoren probeerde af te dalen, met een spiegel van zijn tante in zijn armen. Hij bezeerde zijn pols en scheenbeen. De spiegel was onbeschadigd.
8. Hitler is dood. Wilders is 47.
9. Adolf Hitler gebruikte chemische middelen om zijn droom te verwezenlijken, Geert Wilders om zijn haar te bleken.
10. Wilders’ partij heeft een meeuw als symbool, terwijl Hitler’s partij het hakenkruis en de arend als symbool voerde. De meeuw en de arend zijn weliswaar beide vogelfamilies, maar daar houdt de vergelijking ook wel op. Zo komen in Nederland diverse soorten meeuwen voor, terwijl de meeste arenden hun snavel hier nooit laten zien.
Of een gepaste reactie geven op het artikelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
De reacties op stukjes van de Speld zijn altijd het leukst. Van die mensen die zo heerlijk dom niet doorhebben dat het nep is.
Nou ja, zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigen schuld. Geen poging gedaan haha dus dan was het ook wel erg wonderlijk geweest als het zou lukken.
En steenbok?quote:
Mja.quote:
Waar kan je het vinden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staat toch waar je het kan vinden?
I sure hope soquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. 2015 wordt een goed jaar
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest wel glimlachen om nummer 9.![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. 2015 wordt een goed jaar
I know so, op alvast 1 gebiedquote:
quote:
Waarom zijn mensen eigenlijk zo geobsedeerd door het jaartal? Eindejaarslijstjes, eindejaarsfeestjes, goede voornemens... Er is vandaag niets anders dan vorige week toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Geen idee of 2015 een goed jaar gaat het worden, maar het wordt in elk geval op veel gebieden heel wat anders
Ik heb helaas op nog geen enkel gebied zekerheid. Maar ach, dat komt vast goedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
[..]
I know so, op alvast 1 gebied
Hokjesgeesten hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen eigenlijk zo geobsedeerd door het jaartal? Eindejaarslijstjes, eindejaarsfeestjes, goede voornemens... Er is vandaag niets anders dan vorige week toch?
Zekerheden heb je nooit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb helaas op nog geen enkel gebied zekerheid. Maar ach, dat komt vast goed
wintersport, 3 weken indonesie, pinkpop, lowlands en nog weekendje naar Engeland voor een voetbal wedstrijd. En met beetje geluk een nieuwe vriendin tegenkomen.quote:
Allemaal toffe plannen wel in elk gevalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wintersport, 3 weken indonesie, pinkpop, lowlands en nog weekendje naar Engeland voor een voetbal wedstrijd. En met beetje geluk een nieuwe vriendin tegenkomen.
Zelfs die zekerheid heb je nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
Enige zekerheid die ik heb is dat ik oom wordt in 2015
Mijn vriendin wordt tante dus dan vind ik dat ik ome Tchock benquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
Enige zekerheid die ik heb is dat ik oom wordt in 2015
Ook jij niet denk ik Art.quote:
Mijn zusje staat op ploffen dus ja die zekerheid heb ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zelfs die zekerheid heb je niet
jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Allemaal toffe plannen wel in elk geval
Uiteraard. Je doet het op een ander gebied al beter dan ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb helaas op nog geen enkel gebied zekerheid. Maar ach, dat komt vast goed
Nee, Tijn. Die heb je niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje staat op ploffen dus ja die zekerheid heb ik wel
Naja nee. Maar daar wil je niet aandenken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje staat op ploffen dus ja die zekerheid heb ik wel
Was ook een grapjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook jij niet denk ik Art.
Ook jij kan je baan kwijtraken, een ongeluk krijgen, ziek worden, bedrogen worden door de liefde van je leven etc etc.
Tot zover mijn optimistische boodschap
Thijs bedoeld denk ik op het gebied van een baan, woning en liefde. 100% zekerheid is er inderdaad nooit, maar je kunt het dicht benaderenquote:
Dat is ook nog steeds afwachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Je doet het op een ander gebied al beter dan ik
Cool, waar kan ik mij aanmelden? Mag jij mee naar Rock Werchter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wintersport, 3 weken indonesie, pinkpop, lowlands en nog weekendje naar Engeland voor een voetbal wedstrijd. En met beetje geluk een nieuwe vriendin tegenkomen.
Ja alles kan, maar laten we het leuk houdenquote:
Slotje!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alles kan, maar laten we het leuk houden
Als het door gaat. Het hangt er vanaf of haar ouders op tijd terug naar huis zijn. En ook dan is het afwachtenquote:
Daar was het prima andersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede omstandigheden?
Hier niet heel erg veel wind
Oh nja als ze graag wilt dan zal ze haar ouders vast wel op tijd weg krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Als het door gaat. Het hangt er vanaf of haar ouders op tijd terug naar huis zijn. En ook dan is het afwachten
Zo weinig nog maar?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nja als ze graag wilt dan zal ze haar ouders vast wel op tijd weg krijgen.
En anders heb je nog 363 dagen over
Ik heb geen haast. Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nja als ze graag wilt dan zal ze haar ouders vast wel op tijd weg krijgen.
En anders heb je nog 363 dagen over
Mm wintersport ben je te laat voor. Indonesie is een groepsreis dus kan iedereen zich voor aanmelden. Pinkpop en lowlands mag je mee hoor. En vriendin bedoelde je vast niet met aanmeldenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool, waar kan ik mij aanmelden? Mag jij mee naar Rock Werchter.
In 2016 weer genoeg kansquote:
Dat je genaaid wordt door de regering en dat je dood gaat zijn toch aardige zekerheden hoor.quote:
Moet je zoveel doen dit jaar? Ik dacht dat jij geen voornemens had?quote:
Doelde op de voetbal natuurlijk maar daar begin je dan weer niet overquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm wintersport ben je te laat voor. Indonesie is een groepsreis dus kan iedereen zich voor aanmelden. Pinkpop en lowlands mag je mee hoor. En vriendin bedoelde je vast niet met aanmelden
Maar wat er voor je dood en erna gebeurd, totaal onzekerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je genaaid wordt door de regering en dat je dood gaat zijn toch aardige zekerheden hoor.
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je zoveel doen dit jaar? Ik dacht dat jij geen voornemens had?
[..]
Doelde op de voetbal natuurlijk maar daar begin je dan weer niet over
Daar wil je niet mee, ga met mijn vader.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je zoveel doen dit jaar? Ik dacht dat jij geen voornemens had?
[..]
Doelde op de voetbal natuurlijk maar daar begin je dan weer niet over
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:05 schreef artelligence het volgende:
Ik moest hier heel hard om lachen. Vooral de reacties op Facebook
http://www.speld.nl/2014/(...)-sinterklaasperiode/
idd, bloed is eng.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alles kan, maar laten we het leuk houden
gewoon beginnen met mee posten. Deed ik ook. En ben niet verstotenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef pluff het volgende:
Hoi allemaal. Als ik niet verstoten wordt, ga ik hier misschien ook meeposten. Ik hoop dat iedereen een goed 2015 zal hebben, en probeer er zelf ook wat van te maken door aardiger en minder egoistisch te doen tegen mensen. Lukt nooit zo goed dus misschien kan ik hier een beetje oefenen.
Meteen een moeilijke vraag: Waar kan ik smilies vinden voor posten op fok, zonder de teksttekens daarvoor uit mijn hoofd te weten?
[..]
Ik moest lachen.
Netzoals het heel "gevaarlijk" is om een standpunt in te nemen over abortus, of over bond.
[..]
idd, bloed is eng.
Ook leuk. Genoeg leuke dingen iig. Helemaal geen tijd voor een gf.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar wil je niet mee, ga met mijn vader.ga wel misschien ook nog naar duitsland met vrienden naar bayern
Oh ik dacht dat als mensen roepen dat je niet gemist zal worden en andere dingen je wel bent verstoten. Telt niet voor jou!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gewoon beginnen met mee posten. Deed ik ook. En ben niet verstoten
Gewoon je ellebogen gebruik en je er tussen wurmen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef pluff het volgende:
Hoi allemaal. Als ik niet verstoten wordt, ga ik hier misschien ook meeposten. Ik hoop dat iedereen een goed 2015 zal hebben, en probeer er zelf ook wat van te maken door aardiger en minder egoistisch te doen tegen mensen. Lukt nooit zo goed dus misschien kan ik hier een beetje oefenen.
Meteen een moeilijke vraag: Waar kan ik smilies vinden voor posten op fok, zonder de teksttekens daarvoor uit mijn hoofd te weten?
Wel johquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook leuk. Genoeg leuke dingen iig. Helemaal geen tijd voor een gf.
Reageervaak?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon je ellebogen gebruik en je er tussen wurmen.
Eh, recht onder het reageervak?
[ afbeelding ]
Oh bij mij staat daar dat ik nog de algemene voorwaarden moet accepteren. Zal ik dat dan toch maar doen zodat ik ook gebruik kan maken van smilies?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon je ellebogen gebruik en je er tussen wurmen.
Eh, recht onder het reageervak?
[ afbeelding ]
Klik eens opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh bij mij staat daar dat ik nog de algemene voorwaarden moet accepteren. Zal ik dat dan toch maar doen zodat ik ook gebruik kan maken van smilies?
Selectieflezenquote:
Ik mag maar 1 emoticoon gebruiken ofzoiets?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klik eens op [ afbeelding ] naast de invoer-knop?
Is dit echt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik mag maar 1 emoticoon gebruiken ofzoiets?
....
Oh wacht ik moet op die 1ne icoon klikken en dan komen er meer. Nu is ook ineens de banner weg dat ik nog de voorwaarden moet accepteren en verklaar ik met het plaatsen van het bericht al dat ik akoord ga met de algemene voorwaarden ofzo. Zucht moeilijk, ik ben faal. Zo faal, net een blaadje die waait in de wind. Of een domme nutteloze lappenpop die op geen enkele manier nuttig is voor de maatschappij. Enkel iemand die in bed kan liggen helemaal alleen.
Je doet me heel erg aan iemand denken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef pluff het volgende:
[..]
....
Oh wacht ik moet op die 1ne icoon klikken en dan komen er meer. Nu is ook ineens de banner weg dat ik nog de voorwaarden moet accepteren en verklaar ik met het plaatsen van het bericht al dat ik akoord ga met de algemene voorwaarden ofzo. Zucht moeilijk, ik ben faal. Zo faal, net een blaadje die waait in de wind. Of een domme nutteloze lappenpop die op geen enkele manier nuttig is voor de maatschappij. Enkel iemand die in bed kan liggen helemaal alleen.
Je klonen zijn wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef pluff het volgende:
[..]
....
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien, als een lappenpop (ragdoll)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je doet me heel erg aan iemand denken.
Lappenpop...hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |