1 is genoeg Kaneelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrouwen zouden die snappen?
Er zijn wel leuke vrouwen die ooit wiskunde hebben gehad op school toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrouwen zouden die snappen?
Game of thrones, ga het kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef artelligence het volgende:
Die gif. Lijkt een beetje op artelligence die gestoord wordt bij het fappen.
Dat is ook waarquote:
Ik dacht dat jouw piemel kleiner was dan dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef artelligence het volgende:
Die gif. Lijkt een beetje op artelligence die gestoord wordt bij het fappen.
Die van mij is minuscuul inderdaad. Maar de blik van die vent klopt wel. En het trillende armpje ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar
[..]
Ik dacht dat jouw piemel kleiner was dan dat.
Ik ageer tegen de gevestigde orde.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Game of thrones, ga het kijken.
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ageer tegen de gevestigde orde.
Daardoor leerde ik pas na jaren Harry Potter kennen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnen
Hahaha jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnen
Hij zelfs beter dan "ben je in dezelfde maand als ik geboren?"quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kan mijn Hey, neuken? niet tegen op.
Misschienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke vrouwen die ooit wiskunde hebben gehad op school toch?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij is minuscuul inderdaad. Maar de blik van die vent klopt wel. En het trillende armpje ook.
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, het leven van een Fok!ker met een kleine penis.
Anders heb je er toch niks aanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebben
Ja, kut is dat wel, geen andere opties hebben dan een FOK!ker daten omdat je anders niets voelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebben
Harde struggles.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, kut is dat wel, geen andere opties hebben dan een FOK!ker daten omdat je anders niets voelt.
Dan kon je er niet meer omheen. Of juist wel.quote:
Waarheen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef bamibij het volgende:
Moet nog 1.5 uur alleen in de trein zittendus jullie kunnen nog 1.5 van mijn aanwezigheid genieten jongens, beter kan de vrijdagavond niet beginnen toch9!?!?@?!
Rotterdam, even een weekendje bij m'n mamma op de bank liggen en niks doen voor ik terug naar m'n studentenkamer gaquote:
Ga je er ook zo awesome bij zingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stofzuigen in je vrouwenkleding met snor.
Dit is hoe ik rol dit jaar. \
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stofzuigen in je vrouwenkleding met snor.
Dit is hoe ik rol dit jaar. \
Als dat eens zou kunnen.quote:
Sorry, ik verveelde me.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Samzz het volgende:
Zeven FB statusupdates van dezelfde persoon achter elkaar. Toch knap.
Punicaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef artelligence het volgende:
Wat is het lekkerste om te drinken bij een joint?
Ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen.
Wat een baas was het toch ook. RIP Freddy.
Niet van mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Samzz het volgende:
Zeven FB statusupdates van dezelfde persoon achter elkaar. Toch knap.
Vooral die hartjes makenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)t-meer-zien-in-2015/
Godverdomme, I so agree.
#2015wordthemhelemaalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, I so agree.
De hartjes en de snorretjes van lang haar vind ik dan nog de minst ergequote:
Ik wil bijna een duckface foto voor je maken. Kan ik het cam programma niet meer vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, I so agree.
Ik vind ze echt verschrikkelijk. Zeker als volwassen mannen het doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hartjes en de snorretjes van lang haar vind ik dan nog de minst erge.
Je durft gewoon nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil bijna een duckface foto voor je maken. Kan ik het cam programma niet meer vinden.
Sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt verschrikkelijk. Zeker als volwassen mannen het doen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil bijna een duckface foto voor je maken. Kan ik het cam programma niet meer vinden.
Doen volwassen mannen datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen dat niet.quote:
15. Fietsers die zonder hun hand uit te steken links- of rechtsafslaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, I so agree.
Net ging het per ongeluk aan en nu weet ik niet waar die zitquote:
Heel veel mensen verdienen een nekschot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen dat niet.
[..]
15. Fietsers die zonder hun hand uit te steken links- of rechtsafslaan.
Blijf ik gewoon mee doorgaan.
Dat zijn dan ook geen mannen. Dat zijn vrouwen gevangen in mannenlichamen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd slim, jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen dat niet.
[..]
15. Fietsers die zonder hun hand uit te steken links- of rechtsafslaan.
Blijf ik gewoon mee doorgaan.
Oh, ik kijk nooit echt naar sport.quote:
Ik hoop dan meteen dat ze verliezen of kapot geschopt worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd slim, ja.
[..]
Oh, ik kijk nooit echt naar sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd slim, ja.
[..]
Oh, ik kijk nooit echt naar sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kaneelstokje op 02-01-2015 18:03:11 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind voetballers sowieso stomquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dan meteen dat ze verliezen of kapot geschopt worden.
Maar dat vind ik ook van voetballers die zo'n stom ingestudeerd dansje doen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:56 schreef artelligence het volgende:
Duckface. Niet voor langCharmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |