Oh ik typte enkel maar gewoon wat nederlands netzoals nog vele anderen nederlanders kunnen hoor.quote:
Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh ik typte enkel maar gewoon wat nederlands netzoals nog vele anderen nederlanders hoor.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh ik typte enkel maar gewoon wat nederlands netzoals nog vele anderen nederlanders hoor.
Nee alleen om Monopoly geldquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef vreestnietmensen het volgende:
Poker je ook online om echt geld?
Liegen mag niet hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
Schaamteloos mezelf in een TT gezet
Whehe ik zag echt zo'n scene voor me met darth vaderquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ik ben zijn vader.
Nee we spelen free to play games met users uit dit topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef vreestnietmensen het volgende:
Poker je ook online om echt geld?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
Schaamteloos mezelf in een TT gezet
Slecht Art. Ik had beter van je verwacht broeder.quote:
Oke ook freetoplay wil ik best wel spelen voor de lol hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee we spelen free to play games met users uit dit topic.
welke limiet?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef over_hedge het volgende:
Ik speel de one table 6 man turbo wel eens voor geld. Die zijn wel makkelijk.
Dan volgende keer niet een re re raise callen met J-10quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mijn verlies.
7 meestal. En soms wat 5.50 grote toernooien. 1x 3e geworden en toen kreeg ik iets meer dan 2000 dollar. Dat was wel nice.quote:
Ik moest wel. Dat was de beste hand die ik had die je wel calldequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan volgende keer niet een re re raise callen met J-10
Oke ja ik vooral tussen $2,20 rebuy en $33 toernooien als ik speel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
7 meestal. En soms wat 5.50 grote toernooien. 1x 3e geworden en toen kreeg ik iets meer dan 2000 dollar. Dat was wel nice.
Wat is daar mooi aan?quote:
Ik vind rebuy maar kutquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
Oke ja ik vooral tussen $2,20 rebuy en $33 toernooien als ik speel.
nou ja $7 is toch een mooie limiet om winning op te spelen vind ik. En ook met zo'n toernooiwinst erbij enzo. 6 turbo gaat ook nog wel vlot als je 9 tegelijk speelt ofzo dus ja. Kan je genoeg winst mee halen danquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aan?Dat speel ik dan niet met de users hier he. Met de users hier is gewoon voor de lol
Oh ik neem wat andere pillen die tot nu toe beter bevallen. Maar nog steeds ben ik compleet kansloos voor ooit een normaal leven in deze maatschappij. Komt door diverse redenen. Veel ziektes zonder goed geneesmiddel. Jaren dikke faal, heb al eens eerder geprobeerd een dagbesteding te hebben of nuttig te zijn voor de maatschappij, maar dat is ook niet gelukt, dus ook Bewijzen uit het verleden! De psychiater beweert dat hij denkt dat er hoop is, maar ik vertrouw hem niet helemaal. Volgensmij zeggen psychiaters dat altijd.quote:
Dat is normaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whehe ik zag echt zo'n scene voor me met darth vader
Hehe ik vind dit altijd raar om te horen. Uiteindelijk heb je dan juist een extra grote kans om te winnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind rebuy maar kutDaar gaat iedereen met de meest rare handen all in omdat ze toch weer kunnen re buyen
Oh zo fanatiek speel ik het niet meer. Ik speel hoog uit 1x per maand of zo paar potjes. Maak er idd wel winst mee. Maar speel dan gewoon 1 tafel per keer. De tijd van 6 tafels te gelijk heb ik wel gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef vreestnietmensen het volgende:
[..]
nou ja $7 is toch een mooie limiet om winning op te spelen vind ik. En ook met zo'n toernooiwinst erbij enzo. 6 turbo gaat ook nog wel vlot als je 9 tegelijk speelt ofzo dus ja. Kan je genoeg winst mee halen dan
Ik vind poker in het algemeen eng. Ik stond een keer beetje dom lachend achter een pokerspeler en toen werd ik beschuldigt dat ik zijn kaarten weggaf en iedereen werd kwaad. En dat terwijl ik nieteens kan pokeren en niet wist wat hij in zijn handen had. Eigenlijk had ik ook totaal geen idee waar het in het spel over ging maar het was blijkbaar een cruciaal moment op het einde met all-in enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind rebuy maar kutDaar gaat iedereen met de meest rare handen all in omdat ze toch weer kunnen re buyen
Je lijkt in ieder geval wat duidelijker te typen, dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh ik neem wat andere pillen die tot nu toe beter bevallen. Maar nog steeds ben ik compleet kansloos voor ooit een normaal leven in deze maatschappij. Komt door diverse redenen. Veel ziektes zonder goed geneesmiddel. Jaren dikke faal, heb al eens eerder geprobeerd een dagbesteding te hebben of nuttig te zijn voor de maatschappij, maar dat is ook niet gelukt, dus ook Bewijzen uit het verleden! De psychiater beweert dat hij denkt dat er hoop is, maar ik vertrouw hem niet helemaal. Volgensmij zeggen psychiaters dat altijd.
Ow oke nou jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh zo fanatiek speel ik het niet meer. Ik speel hoog uit 1x per maand of zo paar potjes. Maak er idd wel winst mee. Maar speel dan gewoon 1 tafel per keer. De tijd van 6 tafels te gelijk heb ik wel gehad
Ja en tweede jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, jezus. Allemaal geschiedenisstudenten? Dat is wel treurig.
Ach, jullie zitten nog in het eerste jaar ofzo toch?
Hoe was het qua woningnood in Nederland voor de 2e wereldoorlog?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja en tweede jaar.
Maar we leren niet zoveel triviale feitjes en namen enzo, maar idd toch wel een beetje triest
was/is er hoop voor Schenkstroop? Hoelang moet ik wachten tot ik weet hoe ik functioneer op deze pillen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je lijkt in ieder geval wat duidelijker te typen, dat is een goed teken.Hopelijk gaat het met behulp van deze pillen beter. Je weet niet hoe je daarop zal functioneren in de toekomst. Er is altijd hoop.
Huur voor zolders en kelders rees de pan uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe was het qua woningnood in Nederland voor de 2e wereldoorlog?
Kan je psych dat niet vertellen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:17 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Hoelang moet ik wachten tot ik weet hoe ik functioneer op deze pillen?
Toch maar geen zelfmoord gepleegd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:17 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
was/is er hoop voor Schenkstroop? Hoelang moet ik wachten tot ik weet hoe ik functioneer op deze pillen?
subtiele vraagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch maar geen zelfmoord gepleegd?
Oh oke. Dat heb ik allemaal niet mee gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, mensen hier waren nogal in rep en roer.
Nee daar was ik nog mee bezig. zoals altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch maar geen zelfmoord gepleegd?
Herman Finkersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
Zelfmoord plegen dat is het laatste wat ik zal doen. Om maar met dooddoeners te gooien
Goed dat je het zegtquote:
En verder zelfmoord voor mij een optie, als ik echt geen enkele uitweg, oplossing, verbetering zie in het leven maak ik er een eind aan.quote:
Er moet nog verbetering zijn, je bent nu niet gelukkig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En verder zelfmoord voor mij een optie, als ik echt geen enkele uitweg, oplossing, verbetering zie in het leven maak ik er een eind aan.
Je hebt nogal wat tumult veroorzaakt daarmee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee daar was ik nog mee bezig. zoals altijd.
En ik mag er denk ik geen uitlatingen over doen of het ooit nog zal gebeuren.
Momenteel? Over het algemeen genomen gaat het wel goed. Gelukkig? Geen idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Er moet nog verbetering zijn, je bent nu niet gelukkig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |