misschien dat ik ook wat zegquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard ging het daar ineens wel makkelijk, want internet en een meisje van 18 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:57 schreef pluff het volgende:
[..]
misschien dat ik ook wat zegWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:57 schreef pluff het volgende:
[..]
misschien dat ik ook wat zegIk had nog niet met hem. Dat was pas later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dus TOCH! Ja dat dacht ik ook maar op fok zeiden ze van niet en dat het vreemdgaan wasquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had nog niet met hem. Dat was pas later.
Jaaaajjaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had nog niet met hem. Dat was pas later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloon van bekende/beruchte fok!kerquote:
SergeantFluffy en mylifeisgrey.quote:
Ja omdat ze dachten dat er die volgende keer ook wat gebeurd was, maar dat was niet zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef pluff het volgende:
[..]
oh dus TOCH! Ja dat dacht ik al maar op fok zeiden ze van niet en dat het vreemdgaan was
haha! Fut topicquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Over een week naar Acda en de Munnik![]()
(In het FUT topic word ik dan meestal uitgelachen, dus probeer het hier dan maar. )
Wat voor muziek vind je dan wel goed?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha! Fut topic![]()
Voor Nederlandse muziek vind ik hun nog best goed.
Als je goed naar de teksten luistert zijn ze echt geniaal. Sommige teksten, of zinnen in een tekst hebben me meer dan eens een zetje in de goede richting gegeven toen ik voor de moeilijkere tijden in het leven stond. Ik ga ze wel missenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha! Fut topic![]()
Voor Nederlandse muziek vind ik hun nog best goed.
Should have known.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
SergeantFluffy en mylifeisgrey.
Een vriend van mij had een relatie met een jongen met dezelfde naam als hijzelfquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Gaat lekker met de namen.. Heb nu een tindermatch met iemand met de zelfde naam als mijn ex.
Ze kwamen paar keer in de top2000 voor. En luisterde vroeger ook wel eens naar ze.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je goed naar de teksten luistert zijn ze echt geniaal. Sommige teksten, of zinnen in een tekst hebben me meer dan eens een zetje in de goede richting gegeven toen ik voor de moeilijkere tijden in het leven stond. Ik ga ze wel missen
Namen willen we!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Gaat lekker met de namen.. Heb nu een tindermatch met iemand met de zelfde naam als mijn ex.
Ik had ook veel matches. Dan klikte je op zo'n vrouw en moest je naar een vage site. Jij dus gewoon met een echte vrouw een matchquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Mijn baas heeft dit ook. Die is getrouwd met een vrouw die de zelfde naam heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vriend van mij had een relatie met een jongen met dezelfde naam als hijzelf
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn baas heeft dit ook. Die is getrouwd met een vrouw die de zelfde naam heeft.Ook heel raar als hij het dan over haar heeft. Zegt hij steeds zijn eigen naam.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had ook veel matches. Dan klikte je op zo'n vrouw en moest je naar een vage site. Jij dus gewoon met een echte vrouw een match
VOA?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]Tinderspam. En dan klik je er op en heb je een virus?
Nou gewoon. Mijn baas heet Jos, en zijn vrouw ook.quote:
Dat zijn naam gelijk was is nou niet het meest foute daaraan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah zo, kon al geen naam bedenkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou gewoon. Mijn baas heet Jos, en zijn vrouw ook.
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat zijn naam gelijk was is nou niet het meest foute daaraan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee joh, niet geklikt natuurlijk, zo naïef ben ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]Tinderspam. En dan klik je er op en heb je een virus?
Succesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee joh, niet geklikt natuurlijk, zo naïef ben ik dan ook weer niet
Nou, op naar nachtdienst nummer 2
Mijn naam is ook vrouwelijk/mannelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo, kon al geen naam bedenken
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn naam is ook vrouwelijk/mannelijk
En dan heb je nog René en Reneequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn naam is ook vrouwelijk/mannelijk
Rene en Reneequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo, kon al geen naam bedenken
Kimquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je nog René en Renee. Of Robin. Bo en Beau. Anders geschreven, maar qua uitspraak hetzelfde
.
Als je niets zei tegen die tindermatches? Begonnen zei dan met praten dat je naar een vage site moest?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had ook veel matches. Dan klikte je op zo'n vrouw en moest je naar een vage site. Jij dus gewoon met een echte vrouw een match
psiesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je nog René en Renee. Of Robin. Bo en Beau. Anders geschreven, maar qua uitspraak hetzelfde
.
Je maakt jezelf daar niet echt populair mee nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja eigenlijk mag ik dat niet zeggen he.
God, wat een sneuneus ben jij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen seks hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
Vrouwen zijn vermoeiend, want al die seks kan ik niet handelen
Irl durf ik het niet te zeggen, dus dan lijk ik irl misschien wel weer mee te vallen.quote:
boehoe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
quote:
Wie zegt dat ik seks heb...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boehoe.
wees blij dát je seks hebt.
Kim?quote:
1 jaar. Is dit een moeilijke vraag ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Heel 2015 geen seks hebbenhoelang ga je dat volhouden?
Jij hebt het toch zelf wel eens een jaar volgehouden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
In het uiterste geval een jaar, dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Fokkers die seks hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
Zelfbediening telt ook als seksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef pluff het volgende:
[..]
1 jaar. Is dit een moeilijke vraag ofzo?
Fijn dat wij je ware aard mogen zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Irl durf ik het niet te zeggen, dus dan lijk ik irl misschien wel weer mee te vallen.
Hij staat momenteel voor die proef, heb ik begrepen. Maar gelukkig kan hij de tijd vullen met afwassen en stofzuigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het toch zelf wel eens een jaar volgehouden?
Geloofwaardigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
Hey lola, hoe is t met jou?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boehoe.
wees blij dát je seks hebt.
Tot nu toe lukt dat zonder problemen andersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Solo niet, met andere meerdere jarenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het toch zelf wel eens een jaar volgehouden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij staat momenteel voor die proef, heb ik begrepen. Maar gelukkig kan hij de tijd vullen met afwassen en stofzuigen.
Ik ken toevallig een blanke jongen met se naam Kim.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kim?
Ik ken wel Anne als mannelijk en vrouwelijk (gekke Friezen), maar Kim? Ja, in Noord-Korea of zo. Maar hier toch niet?
Serieus? Wow.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een blanke jongen met se naam Kim.
Vind ik een vreemde naam voor een vent.
En niet communicerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij staat momenteel voor die proef, heb ik begrepen. Maar gelukkig kan hij de tijd vullen met afwassen en stofzuigen.
Oh ja en dat ook nog. Ik faalquote:
Ik ken er ook een ja. Een beetje gek maar je went eraan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als 'ie Lee van achteren heet, valt het toch wel mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef rival het volgende:
[..]
Hardop.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
prima hoor. Onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Geloofwaardig
[..]
Hey lola, hoe is t met jou?
[..]
Tot nu toe lukt dat zonder problemen anders
Ik denk niet dat mensen je geloven als je zegt dat t niet zo isquote:
Op de basisschool had ik een klasgenoot die Kim heet. Dat was een jongen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kim?
Ik ken wel Anne als mannelijk en vrouwelijk (gekke Friezen), maar Kim? Ja, in Noord-Korea of zo. Maar hier toch niet?
Seks? Huishouden? Communiceren?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor. Al doende leert men. Je moet het alleen wel doen.
Altijd fijn, het OV. Hoe was oud en nieuw?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima hoor. Onderweg naar huis.
In den trein
Ik denk het niet. Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Abject en infaam.
Denken dat ik dergelijke onzedige bezigheden heb.
Het begint bij communiceren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks? Huishouden? Communiceren?
Ik moet inderdaad maar eens met haar gaan praten en dan verder zien
Alleen een beetje spanken toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Abject en infaam.
Ik weet het, alleen daar ben ik dus niet goed inquote:
Het is je rep hier op fok. Sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Abject en infaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |