Zou dan alleen het bovenste knoopje open doen, aangezien die nu een beetje 'kiert'.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:20 schreef snakelady het volgende:
Ik ga vandaag voor de houthakkers look.
[ afbeelding ]
Leuk hoor, mooi figuur.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:20 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
dat gebeurd alleen als ik mijn armen naar achter doe.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou dan alleen het bovenste knoopje open doen, aangezien die nu een beetje 'kiert'.Maar leuk!
Ik vind de jurken van sammz zo tof. Staat echt goed bij je!quote:
Yupquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:08 schreef Danielle83 het volgende:
@debbster: fluffy vest vd Primark? Ik heb er eentje in het zwart
Ik spreek namens de mannen als ik zeg dat t zonder shirtje ook wel mag hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat gebeurd alleen als ik mijn armen naar achter doe.
maar heb er een shirtje onder dus kan wel open inderdaad.
En dank jullie wel!
Gewoon vaakquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef Myrr het volgende:
Leuk vestje idd
Misschien moet ik toch ook ooit maar eens een stap in de Primarkgaan zetten. Hoe vaak kun je dingen van de Primark wassen?
Ik heb deze nog niet gewassen, maar heb vandaag een Primark jurkje aan wat al 3 of 4 jaar oud is. En regelmatig gedragen. En tsjaa, voor het geld is het ook geen ramp als het maar 1 seizoen meegaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef Myrr het volgende:
Leuk vestje idd
Misschien moet ik toch ook ooit maar eens een stap in de Primarkgaan zetten. Hoe vaak kun je dingen van de Primark wassen?
Bij alles wat ik daar tot nu toe heb gekocht was de vorm er na 1 a 2 keer wassen uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef Myrr het volgende:
Leuk vestje idd
Dat kan ook door je manier van wassen komen, niet lullig bedoeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij alles wat ik daar tot nu toe heb gekocht was de vorm er na 1 a 2 keer wassen uit.![]()
Kutkwaliteit. Maar ja, wat wil je ook voor die prijsjes.
Te heet, bedoel je? Neuh, dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:44 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Dat kan ook door je manier van wassen komen, niet lullig bedoeld.
Ja of de droger, lijkt me ook niet bevorderlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te heet, bedoel je? Neuh, dat is het probleem niet.
Daar is al een discussie over in een ander topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:50 schreef artelligence het volgende:
Mja, sowieso bij de Primark kopen
Hedendaagse (kinder)slavenarbeid.
Goed figuur, hoop dat ik dat ook heb later na 2 kinderen hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:20 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, dank je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Goed figuur, hoop dat ik dat ook heb later na 2 kinderen haha
Ik heb meerdere items die na veelvuldig wassen nog prima hun vorm hebben. Dus het is nu eenmaal niet standaard te zeggen. H&M geldt hetzelfde voor trouwens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij alles wat ik daar tot nu toe heb gekocht was de vorm er na 1 a 2 keer wassen uit.![]()
Kutkwaliteit. Maar ja, wat wil je ook voor die prijsjes.
Staat je heel leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef Chai het volgende:
Jurkje besteld, maar heb de verkeerde gekregen. Die ziet er op de website helemaal niet leuk uit.
[ afbeelding ]
Maar in het echt is het een hele mooie kleur! Beetje roomwit, maar niet té. Zie je helemaal niet op die foto.Als ik ooit een camera tot mijn beschikking heb laat ik nog wel een keer zien wat ik bedoel
.
Vind hem leuker dan wat ik eerst zelf besteld had.Ik denk nog even na, maar denk dat ik hem gewoon houd. Ik ben 1,79 maar hij komt ook gewoon ruim tot de knie
(op de foto niet echt zichtbaar).
[ afbeelding ]
Sta een beetje raar, moest precies goed in het lamplicht gaan staan, anders was de kwaliteit nog slechter. [ afbeelding ]
echt leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef Chai het volgende:
Jurkje besteld, maar heb de verkeerde gekregen. Die ziet er op de website helemaal niet leuk uit.
[ afbeelding ]
Maar in het echt is het een hele mooie kleur! Beetje roomwit, maar niet té. Zie je helemaal niet op die foto.Als ik ooit een camera tot mijn beschikking heb laat ik nog wel een keer zien wat ik bedoel
.
Vind hem leuker dan wat ik eerst zelf besteld had.Ik denk nog even na, maar denk dat ik hem gewoon houd. Ik ben 1,79 maar hij komt ook gewoon ruim tot de knie
[ afbeelding ]
Sta een beetje raar, moest precies goed in het lamplicht gaan staan, anders was de kwaliteit nog slechter. [ afbeelding ]
Staat je goed! Leuk jurkje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
7,21/10.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Zou m'n neus wel in die bloemen steken, nomsayin'.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Staat je goed! Leuk jurkje.
Ben wel benieuwd wat je dan in eerste instantie besteld had.
Deze man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou m'n neus wel in die bloemen steken, nomsayin'.
Wat een gave jurkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Met een vest vind ik het een beetje oubollig staanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
(en die is misschien nog onderweg, het 'verkeerde' jurkje is tegelijk met een vest gekomen, maar had twee aparte track and trace codes, dinsdag komt er misschien nog iets.
)
Dit was gewoon een goed plaatje van het jurkje. Die witte draag ik ook niet met vest.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Met een vest vind ik het een beetje oubollig staanZonder vest staat die witte je echt leuk
Qua model en print echt een leuk jurkje! Vind die witte wel mooier.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
(en die is misschien nog onderweg, het 'verkeerde' jurkje is tegelijk met een vest gekomen, maar had twee aparte track and trace codes, dinsdag komt er misschien nog iets.
)
Nope.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Qua model en print echt een leuk jurkje! Vind die witte wel mooier.
Heb je nou het 'goede' jurkje nog gekregen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
haha swek swek swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Na lang te hebben meegelurkt moet ik toch ff reageren op deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een awesome stropdas zeg!Geen foto van het totaalplaatje?
haha thxquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:54 schreef _charlie het volgende:
[..]
Na lang te hebben meegelurkt moet ik toch ff reageren op deze:
Wat een awesome stropdas zeg!Geen foto van het totaalplaatje?
Hee meneertje, hier alles goed ja. Daar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee mevrouwtje, hoe is die met jou? Al een collage aan de muur thuis van alle lift selfies? ;D
Afgevallen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hee meneertje, hier alles goed ja. Daar?![]()
Neen, de liftselfies zijn exclusief voor fok jwz
[ afbeelding ]
Sinds januari 2014 bezig met een gezondere leefstijl, ben in een jaartje tijd 10 kg kwijt. Wel fijn dus!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afgevallen?
Lekker casual.Dat soort sweaters zijn zo fijn.
Ja ik ben 19 en heb die gordijnen al sinds mijn geboorte dus ik durf ze door de emotionele waarde niet wegdoen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goede benen.
Die gordijnen heb ik trouwens ook gehad. Heel vroeger.![]()
quote:
Leuk. Die truiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb echt de beste sloffen ooit gevonden, lijkt alsof ik op wolken loop.
[ afbeelding ]
Ik zit de hele dag met mn luie reet op de bank en doe behalve de 2 minuten naar het station fietsen niet aan een sport ofzo.quote:
Die Gel Saga's achter de spiegel.quote:
Lobi terug.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef Atta-boy het volgende:
lekker don, yeshomo
doe zelf ook maar weer eens mee:
[ afbeelding ]
Ik vind dat je de pijpen niet op moet rollen maar gewoon lekker normaal over je schoenen heen. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef Atta-boy het volgende:
lekker don, yeshomo
doe zelf ook maar weer eens mee:
[ afbeelding ]
Nice, mooi hemd!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sexy kontje hoor. Heb je ook lekkere tieten?quote:
De fok!hosselaar Hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Sexy kontje hoor. Heb je ook lekkere tieten?
Zeker! Ik heb een zwak voor goede kontjes, strakke jasjes en een mooie tasje. Ik hou wel van een meisjes-meisjequote:
Harman is een kerel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb een zwak voor goede kontjes, strakke jasjes en een mooie tasje. Ik hou wel van een meisjes-meisje
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb een zwak voor goede kontjes, strakke jasjes en een mooie tasje. Ik hou wel van een meisjes-meisje
Leukquote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Haten op Harman.
Bohemianesque.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Haten op Harman.
Bohemianesque.
[ afbeelding ]
Strawberryquote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Haten op Harman.
Bohemianesque.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Thxquote:
Enig. Maak je er ook een foto van dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef killerkip69 het volgende:
ik trek vandaag eens 'n spijkerbroek en 'n trui aan, miss ook 'n paar schoenen
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Haten op Harman.
Bohemianesque.
[ afbeelding ]
Aardbeiquote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Haten op Harman.
Bohemianesque.
[ afbeelding ]
Gaaf pakquote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef don-diablo het volgende:
Werk outfit. Normaal icm wit overhemd, maar die moeten allemaal nog gestreken worden.![]()
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Haten op Harman.
Bohemianesque.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die in pak moet.
Hetzelfde pak als de vorige keer, maar met m'n reserve pantalon, een ander shirt + das:
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straw, ziet er goed uit
quote:
Dank jullie.quote:
quote:
Pakkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die in pak moet.
Hetzelfde pak als de vorige keer, maar met m'n reserve pantalon, een ander shirt + das:
[ link | afbeelding ]
Leuk denk ik. Jammer dat je geen foto van het totaalplaatje hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:10 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw jassie
[ afbeelding ]
Met schoentjes
Leuk! Vind alleen je jas wat minder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:10 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw jassie
[ afbeelding ]
Met schoentjes
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk denk ik. Jammer dat je geen foto van het totaalplaatje hebt.
Ah, ninja edit.
Thanksquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk! Vind alleen je jas wat minder.
Ik vind het jasje niet zo, maar het staat wel goed bij de restquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef richolio het volgende:
ThanksVind je het jasje überhaupt niet zo of niet passend bij de rest?
Zou doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Had op marktplaats deze lange leren jas gekocht met rode binnen voering, het is een model waarvoor je wel lang en slank voor moet zijn.
Maar zoals je ziet past en staat hij mij perfect.![]()
Meteen maar gaan wandelen in het Hakunabos en met die harde wind was met niet makkelijk om een goede selfie te maken. Maar gelukkig kwamen er een paar behulpzame wandelaars voorbij die dan deze foto's gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
Deze selfie is mij dan wel gelukt zonder hulp.
[ afbeelding ]
Omg zijn deze jasjes weer inquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:10 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw jassie
[ afbeelding ]
Met schoentjes
Je kan er veel van vinden, maar ik vind je er wel beter uitzien dan voorheen. Iets gezonder.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Had op marktplaats deze lange leren jas gekocht met rode binnen voering, het is een model waarvoor je wel lang en slank voor moet zijn.
Meteen maar gaan wandelen in het Hakunabos en met die harde wind was met niet makkelijk om een goede selfie te maken. Maar gelukkig kwamen er een paar behulpzame wandelaars voorbij die dan deze foto's gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een soort getailleerde versie van de matrix jas. Het staat je wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef -Hakuna- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk vestquote:Op zondag 15 februari 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Haten op Harman.
Bohemianesque.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef don-diablo het volgende:
Werk outfit. Normaal icm wit overhemd, maar die moeten allemaal nog gestreken worden.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
Leuk. Lekker casualquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:10 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw jassie
[ afbeelding ]
Met schoentjes
Mooie jasquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef -Hakuna- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die er plezier uit haalt zijn kledingcreaties hier te delen is toch ook niks mis mee.quote:
Lente.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
50's vintage aan naar het werk. Even een selfie bij gebrek aan grote spiegel door verhuizing
.
Ah de jurk is inderdaad leuk!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
50's vintage aan naar het werk. Even een selfie bij gebrek aan grote spiegel door verhuizing
.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik werk in die sector.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:46 schreef Craptacular het volgende:
Wats met de stropdassen?
Zie ik in het bedrijfsleven nauwelijks, behalve dan in de bankensector.
Rawrquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
ff een swag momentje ;s
[ afbeelding ]
Wemoto coat
Bershka tee
NY Joggpants
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
ff een swag momentje ;s
[ afbeelding ]
Wemoto coat
Bershka tee
NY Joggpants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet mijn gewoonte om kledingfoto's te maken, maar kon het toch niet laten vandaag toen ik toch voor de spiegel stond...![]()
[ afbeelding ]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waarom zet je de merken er bij? Wil je stoer doen ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
ff een swag momentje ;s
[ afbeelding ]
Wemoto coat
Bershka tee
NY Joggpants
Leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
ff een swag momentje ;s
[ afbeelding ]
Wemoto coat
Bershka tee
NY Joggpants
Niet mijn gewoonte om kledingfoto's te maken, maar kon het toch niet laten vandaag toen ik toch voor de spiegel stond...![]()
[ afbeelding ]Leuke trui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dacht dat dat gebruikelijk was hier.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom zet je de merken er bij? Wil je stoer doen ofzo
[ afbeelding ]Leuke TRui. goed lichaam er onder denk ik :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
5 kk swek punten voor jouquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:11 schreef BlauweTijger het volgende:
ff een swag momentje ;s
[ afbeelding ]
Wemoto coat
Bershka tee
NY Joggpants
En wat vond je van mij? ;s;s;s;ssquote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Schoenen vind ik niet zo, met die rare kussentjes.
Mweh.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En wat vond je van mij? ;s;s;s;ss
Ik vroeg het niet aan jou verlept stukje kauwgum dat je der rondplakt.quote:
Aviatorsquote:
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:04 schreef Faxie het volgende:
Let maar niet op het dekbed...is bij mn ouders
[ afbeelding ]
1.76 hoezo?quote:
Dacht dat je langer wasquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
1.76 hoezo?
Ja 't is wat opgekruld, daar had ik even niet op geletPantalon is op maat gemaakt hoor
Nope, ik ben een ukkiequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dacht dat je langer was![]()
Wat is opgekruld?
Leuke kleding trouwens. Staat je perfect.
Smooth as fuck, deze boy.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef Faxie het volgende:
Als we een keer daten zal ik 'm aantrekken
Jumquote:
Nice!quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer geen liftselfie![]()
Leuk!quote:
Lekkere strakke broek en die schoenenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:01 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Eindelijk een man in dit topic die er een beetje kaas van gegeten heeft. 👌
Iedereen heeft een andere definitie van stijlvol, godzijdank.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:26 schreef Mariaatje het volgende:
[..]
Lekkere strakke broek en die schoenen![]()
Echte mannen kleden zich stijlvol.
jazekerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere definitie van stijlvol, godzijdank.
Denk dat ik dat ook ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt op die Maurtiaanse chick van fok
klein verschilquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook ben.
Als je met Maurtiaans Maori bedoelt.
SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef Samzz het volgende:
M'n nieuwe jurk met hakken en bolero'tje. Alles 50's
.
[ afbeelding ]JahSPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die hakken
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Maar je was eigk pinda toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook ben.
Als je met Maurtiaans Maori bedoelt.
Zou ik ook zijn. Jouw stijlquote:
Jupquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. Jouw stijl. Loop je nou echt de hele avond op die hakken?
Ook tijdens het werk? Lijkt mij niet altijd comfortabel?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
En bedankt. Ben er zelf ook blij mee. Heb nu 9 vintage jurken en ik draag ze bijna iedere dag.
.
[ afbeelding ]SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook tijdens het werk. Ik heb een baan waar ik lopen afwissel met computerwerk. Dus het is goed vol te houdenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ook tijdens het werk? Lijkt mij niet altijd comfortabel?
Ik kan niet zo lang op hakken lopen/staan. Komt denk ik omdat ik eigenlijk altijd op sneakers loop.
Hoi jijquote:
.
[ afbeelding ]Zoals verwacht staat ie je inderdaad prachtig.SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank uquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals verwacht staat ie je inderdaad prachtig.
.
[ afbeelding ]HhhnngggggSPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
[ afbeelding ]Leuk jurkje! Bolero vind ik maar niks, persoonlijk.SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat ding op je hand? Een ring?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dank jequote:Op zondag 29 maart 2015 10:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk jurkje! Bolero vind ik maar niks, persoonlijk.
Wat is dat ding op je hand? Een ring?
.
[ afbeelding ]SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Tofquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mooie vrouwelijke vormen. En mooie kleding natuurlijk.
quote:
Bedankt!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TofDonkere kleuren en goed passende kleding
Mooiquote:
LIF / Ik zoek een kledingstuk #28quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:19 schreef wowally het volgende:
He! Vraagje, weet niet of dit het juiste topic is, maar zou niet weten welk topic anders. Waar kun je simpele t-shirtjes kopen die een mooi model hebben. Ben een beetje op zoek naar dit https://www.freshcotton.c(...)blue-melange/278179/ maar dan wat goedkoper. Post ik binnenkort wel wat foto's!
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:19 schreef ClosingEyes het volgende:
[..]
Staat je goed zeg, mooi figuur heb je
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leuk topje
[..]
En wat faxmans zegt natuurlijk
Ik hou normaal niet zo van rode kleding, maar dit staat wel leuk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier moeten vandaag, op rokjesdag, veel foto's komen lijkt me toch! Ik ben na even twijfelen toch voor een broek gegaan, was toch nog erg koud op de fietsMaar wel voor het eerst open schoenen.
[ link | afbeelding ]
Het lijkt een beetje roze op de foto maar broek en schoenen zijn toch echt rood..
Nice...quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heupen!
[ afbeelding ]
Maar dan met andere schoenen.
Ja, vond 'm nogal groot op het scherm staan.![]()
Ennnnnnnnn nog steeds...![]()
Ik keek moeilijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nice...
Maar wats met die kriebel door je gezicht? Maakt je toch niet echt minder herkenbaar, of wel?
Kast van Ikea?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik keek moeilijk.
Wat doen we eigenlijk binnen jongens?
Ne oude vrijster.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik het goed zag is het een oude fokster. Naam kwijt. Iets indo-exotisch als afkomst iig.
Ikeaquote:
Goede outfit en figuur.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heupen!
[ afbeelding ]
Ja, vond 'm nogal groot op het scherm staan.![]()
Ennnnnnnnn nog steeds...![]()
Phantomesse. Maori.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik het goed zag is het een oude fokster. Naam kwijt. Iets indo-exotisch als afkomst iig.
Leuk!quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heupen!
[ afbeelding ]
Ziet er wel een beetje warm uit, met dat jasje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Eindelijk weer wat meer zomers kleden!
[ afbeelding ]
Valt mee, is heel dun!quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje warm uit, met dat jasje.
En leuke schoenen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heupen!
[ afbeelding ]
Jij hebt ook goede curves anders!quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heupen!
[ afbeelding ]
Yes pls.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Eindelijk weer wat meer zomers kleden!
[ afbeelding ]
Of was dat Juminelle?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:57 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Yes pls.
Phantomesse was toen toch exposed en bleek toch heel iemand anders te zijn?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:31 schreef Atta-boy het volgende:
Ohja was jumi
Sorry myrren goede jurk
casual maar wel leuk, dat topjequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Casual saturday vloerbedekking verwijderoutfit.
Hoge laarzen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ow wauwquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favo topquote:
Hele fijne hoge laarzenquote:
Watquote:
Ik vraag me trouwens af of ze nog steeds rond lurkt hier. Misschien als een ander persoon.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:10 schreef zarGon het volgende:
Phantomesse (Myrr) is echt; zie hierboven.
Juminelle is nep; zie ONZ / "Juminelle"en haar vriendinnen op fok! #4.
Dat staat je leukquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo top. Thanks
.
[..]
Hele fijne hoge laarzen.
[..]
Wat?
Oh, dank uquote:
Vind ik je ook leuker staanquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dank u. Toch ben ik blijer in jurken
.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik je ook leuker staan![]()
Wel leuke laarzen en vest.
Leukquote:Op woensdag 15 april 2015 20:22 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gewoon een broek en een vestje aan vandaag, maar deze rok heb ik nieuw en is leuker om te laten zien
Thanksquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:56 schreef Rozekwarts het volgende:
Looking good Sam!
Herkenbaar hoor, ik loop ook liever niet in broeken
Gave rokquote:Op woensdag 15 april 2015 20:22 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gewoon een broek en een vestje aan vandaag, maar deze rok heb ik nieuw en is leuker om te laten zien
Tofquote:Op woensdag 15 april 2015 20:22 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Megara het volgende:
Dank jullie welHet zijn wel hele coole rokken, ik kan er ook zo uit stappen en dan blijven ze staan.
[ afbeelding ]
Lolquote:Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Megara het volgende:
Dank jullie welHet zijn wel hele coole rokken, ik kan er ook zo uit stappen en dan blijven ze staan.
[ afbeelding ]
Fijn merk (Lindy Bop), heb er twee jurken van.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:59 schreef Megara het volgende:
Attitude Holland, maar ze hadden toen een kortingsactie waardoor ze niet zo duur waren. Als je meer bestelt is het goedkoper om ze bij de oorspronkelijke producent te kopen (Lindy Bop).
Je figuur komt in zo'n rok niet echt tot zijn rechtquote:Op woensdag 15 april 2015 20:22 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, je verdwijnt er nogal in. Niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je figuur komt in zo'n rok niet echt tot zijn recht
Prijzig inderdaad, maar wel mooie dingen. Eens kijken op hun eigen site.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:59 schreef Megara het volgende:
Attitude Holland, maar ze hadden toen een kortingsactie waardoor ze niet zo duur waren. Als je meer bestelt is het goedkoper om ze bij de oorspronkelijke producent te kopen (Lindy Bop).
Schoenen komen me niet bekend voor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:26 schreef artelligence het volgende:
Ik heb geen lange spiegel.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Bietje eng hoe we matchen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:26 schreef artelligence het volgende:
Ik heb geen lange spiegel.
[ afbeelding ]
Ekte swek, dit stelletje.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Bietje eng hoe we matchen.
[ afbeelding ]
Dat is het doel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:59 schreef Deuce92 het volgende:
Hopelijk niet over veertig jaar ook met matchende outfits op de tandem.
Leuk jurkje.quote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een beetje optimistisch, maar de zon schijnt en het is heerlijk buiten, dus zomerjurk aan en naar het strandpaviljoen.
Ik wil ook 50's jurkenquote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een beetje optimistisch, maar de zon schijnt en het is heerlijk buiten, dus zomerjurk aan en naar het strandpaviljoen.
Aah thanks, ja ze zijn natuurlijk ook wel goedkoper dan andere merken, maar aangezien ik m'n eerste "vintage" jurk wil scoren wil ik niet te duur beginnen. Vervolgens kies ik wel een relatief dure uit van Lindy Bop, maar goedquote:Op maandag 20 april 2015 15:51 schreef Samzz het volgende:
Dank jullie.
@Debsterr, deze jurk is een Hell Bunny vixen, ik vind de maatvoering wel vrij goed wat Lindy Bop betreft, de strech is afhankelijk van de stof, maar er zit wel vaak een mooie vorm in qua borst. Maar goed, ik heb slechts twee Lindy Bop jurken en die zijn qua kwaliteit wel minder dan mijn andere jurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |