quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Na lang te hebben meegelurkt moet ik toch ff reageren op deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een awesome stropdas zeg!Geen foto van het totaalplaatje?
haha thxquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:54 schreef _charlie het volgende:
[..]
Na lang te hebben meegelurkt moet ik toch ff reageren op deze:
Wat een awesome stropdas zeg!Geen foto van het totaalplaatje?
Hee meneertje, hier alles goed ja. Daar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee mevrouwtje, hoe is die met jou? Al een collage aan de muur thuis van alle lift selfies? ;D
Afgevallen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hee meneertje, hier alles goed ja. Daar?![]()
Neen, de liftselfies zijn exclusief voor fok jwz
[ afbeelding ]
Sinds januari 2014 bezig met een gezondere leefstijl, ben in een jaartje tijd 10 kg kwijt. Wel fijn dus!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afgevallen?
Lekker casual.Dat soort sweaters zijn zo fijn.
Ja ik ben 19 en heb die gordijnen al sinds mijn geboorte dus ik durf ze door de emotionele waarde niet wegdoen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goede benen.
Die gordijnen heb ik trouwens ook gehad. Heel vroeger.![]()
quote:
Leuk. Die truiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb echt de beste sloffen ooit gevonden, lijkt alsof ik op wolken loop.
[ afbeelding ]
Ik zit de hele dag met mn luie reet op de bank en doe behalve de 2 minuten naar het station fietsen niet aan een sport ofzo.quote:
Die Gel Saga's achter de spiegel.quote:
Lobi terug.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef Atta-boy het volgende:
lekker don, yeshomo
doe zelf ook maar weer eens mee:
[ afbeelding ]
Ik vind dat je de pijpen niet op moet rollen maar gewoon lekker normaal over je schoenen heen. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef Atta-boy het volgende:
lekker don, yeshomo
doe zelf ook maar weer eens mee:
[ afbeelding ]
Nice, mooi hemd!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |