Leuk!quote:
Lekkere strakke broek en die schoenenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:01 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Eindelijk een man in dit topic die er een beetje kaas van gegeten heeft. 👌
Iedereen heeft een andere definitie van stijlvol, godzijdank.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:26 schreef Mariaatje het volgende:
[..]
Lekkere strakke broek en die schoenen![]()
Echte mannen kleden zich stijlvol.
jazekerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere definitie van stijlvol, godzijdank.
Denk dat ik dat ook ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt op die Maurtiaanse chick van fok
klein verschilquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook ben.
Als je met Maurtiaans Maori bedoelt.
SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:30 schreef Samzz het volgende:
M'n nieuwe jurk met hakken en bolero'tje. Alles 50's
.
[ afbeelding ]JahSPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die hakken
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Maar je was eigk pinda toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook ben.
Als je met Maurtiaans Maori bedoelt.
Zou ik ook zijn. Jouw stijlquote:
Jupquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. Jouw stijl. Loop je nou echt de hele avond op die hakken?
Ook tijdens het werk? Lijkt mij niet altijd comfortabel?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
En bedankt. Ben er zelf ook blij mee. Heb nu 9 vintage jurken en ik draag ze bijna iedere dag.
.
[ afbeelding ]SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook tijdens het werk. Ik heb een baan waar ik lopen afwissel met computerwerk. Dus het is goed vol te houdenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ook tijdens het werk? Lijkt mij niet altijd comfortabel?
Ik kan niet zo lang op hakken lopen/staan. Komt denk ik omdat ik eigenlijk altijd op sneakers loop.
Hoi jijquote:
.
[ afbeelding ]Zoals verwacht staat ie je inderdaad prachtig.SPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank uquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals verwacht staat ie je inderdaad prachtig.
.
[ afbeelding ]HhhnngggggSPOILER: En zonder boleroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |