Bedankt voor de reminder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht minimaal een award voor meest xenofobe, extremistische, racistische user. Of iets met een onderbuik, ook goed.
Nee, jij krijgt alleen een award vanwege je splitsquotes die niemand leest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht minimaal een award voor meest xenofobe, extremistische, racistische user. Of iets met een onderbuik, ook goed.
Heb je geen huisdier waarop je je kan uitleven?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit weer in mijn eigen huis en gelukkig heb ik nog geen nieuwe huiskamerdeur anders had ik die even gevoelig in elkaar geslagen.
Dat zou ik nooit doen, ik sla altijd mijn eigen klauwen kapot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je geen huisdier waarop je je kan uitleven?
Kun je niet terug naar je ouders?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op het randje ja, alles zit weer eens even tegen.
Daar heb ik 2 weken gezeten, het blijft geen feest. Het is gewoon allemaal weer eventjes kut.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je niet terug naar je ouders?
Das kut.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 weken gezeten, het blijft geen feest. Het is gewoon allemaal weer eventjes kut.
Klote CV die gemaakt moet worden, er blijkt een muis of muizen in mijn huis te zitten, fietsband is lek en nog wel wat dingetjes en wat spanningen.
Dan raak ik gewoon vreselijk gefrustreerd, ik kan dat niet echt kwijt.
beste troll dacht ik aan maar das een vrij lastige, ik denk dat ik op mezelf stemquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hoop dat het snel weer goedkomt allemaalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt wel goed, het is altijd tijdelijk.. gewoon ff doorpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
Ja sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...
Thnxs, komt goed.. is de gebruikelijke dip denk ik.. "Blue Monday" style.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoop dat het snel weer goedkomt allemaal
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |