Klopt maar je kent de media. En ook die pech s middags is jammer. Het hoort erbij maar pech en verstappen. De media en rare lui staan te springen om grindbakgrappen te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In een training, dus ik trek nog geen conclusies
O ja, ik zette FI in het verkeerde rijtje. Mijn fout. Thanks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:27 schreef LWD-Godius het volgende:
FI heeft gewoon samen met STR vandaag de meeste ronden gereden volgens mij. Ook in de laatste 3 testdagen in Barcelona hadden ze geen problemen en reden ze in 3 dagen meer ronden bij elkaar dan McLaren in 3 testweken.
Dat het een langzame auto is dat is een ander verhaal.
Q3 moet haalbaar zijn, ik gok op een P6 dan weer en morgen 3de!quote:
Verstappen is echt wel wat sneller dan die 12e tijd, dus reken maar dat hij zich naar voren gaat werken = mooie wedstrijd voor de boeg !quote:
wordt van de baan gereden als ie Malle Donna inhaaltquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Verstappen is echt wel wat sneller dan die 12e tijd, dus reken maar dat hij zich naar voren gaat werken = mooie wedstrijd voor de boeg !
Als z'n auto heel blijft zou een P11/P12 realistisch zijn voor STR... Alles daarboven is winst...quote:
Morgen worden de punten verdeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:56 schreef Dven het volgende:
Wordt poep gereden door z'n ploegmaat. Max![]()
![]()
Plek 8 had STR voor getekend vantevoren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:56 schreef Dven het volgende:
Wordt poep gereden door z'n ploegmaat. Max![]()
![]()
Nee, echt waar joh?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Morgen worden de punten verdeeld.
^ dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:14 schreef Spatzmann het volgende:
Max had een behoorlijk momentje in sector 2, dus hij zat wel rond de tijd van Sainz. Maar goed gereden van Sainz, maar die torro rosso is gewoon een goede auto zeg.
En beide TR coureurs sneller dan Kyvat
Een beter team om bij te starten dan TR is er mijns inziens niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij niets verbazen als hij binnen afzienbare tijd wereldkampioen F1 gaat worden. Goede auto nu, maar uiteindelijk moet hij wel naar een beter team (iets wat ook gaat gebeuren).
Op basis waarvan? Eerst maar eens dit jaar doorkomen en daarna zien we wel verder.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij niets verbazen als hij binnen afzienbare tijd wereldkampioen F1 gaat worden. Goede auto nu, maar uiteindelijk moet hij wel naar een beter team (iets wat ook gaat gebeuren).
Hij heeft 6 jaar de tijd om de jongste wereldkampioen te worden. Staat nu op naam van Vettel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Poepz0r het volgende:
Kyvat doet niet eens mee, dan is het ook niet zo verwonderlijk dat ze sneller zijn dan hem/haar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:14 schreef Spatzmann het volgende:
Max had een behoorlijk momentje in sector 2, dus hij zat wel rond de tijd van Sainz. Maar goed gereden van Sainz, maar die torro rosso is gewoon een goede auto zeg.
En beide TR coureurs sneller dan Kyvat
STR (waar Max dus voor rijdt) is het opleidingsteam. Daar worden rijders geprepareerd om voor Red Bull Racing te gaan rijden, voldoe je niet aan de kwaliteiten of is de leercurve niet stijl genoeg dan wordt je gedumpt. Meestal krijgen die jongens 2 á 3 jaar de tijd om zich te bewijzen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze Red Bull team en de andere Red Bull team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |