1 is genoeg Kaneelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrouwen zouden die snappen?
Er zijn wel leuke vrouwen die ooit wiskunde hebben gehad op school toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrouwen zouden die snappen?
Game of thrones, ga het kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef artelligence het volgende:
Die gif. Lijkt een beetje op artelligence die gestoord wordt bij het fappen.
Dat is ook waarquote:
Ik dacht dat jouw piemel kleiner was dan dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef artelligence het volgende:
Die gif. Lijkt een beetje op artelligence die gestoord wordt bij het fappen.
Die van mij is minuscuul inderdaad. Maar de blik van die vent klopt wel. En het trillende armpje ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar
[..]
Ik dacht dat jouw piemel kleiner was dan dat.
Ik ageer tegen de gevestigde orde.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Game of thrones, ga het kijken.
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ageer tegen de gevestigde orde.
Daardoor leerde ik pas na jaren Harry Potter kennen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnen
Hahaha jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant doen en jezelf een toffe serie misgunnen
Hij zelfs beter dan "ben je in dezelfde maand als ik geboren?"quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kan mijn Hey, neuken? niet tegen op.
Misschienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke vrouwen die ooit wiskunde hebben gehad op school toch?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij is minuscuul inderdaad. Maar de blik van die vent klopt wel. En het trillende armpje ook.
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, het leven van een Fok!ker met een kleine penis.
Anders heb je er toch niks aanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebben
Ja, kut is dat wel, geen andere opties hebben dan een FOK!ker daten omdat je anders niets voelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Fok, waar alle vrouwen vagina's van 30 cm diep hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |