Het is wel simpel, maar wel goed simpelquote:
Dit wel goed voor je?quote:
tangoquote:
Ik mis SYTYCD Mrs Vodkaquote:
ik ook. Lieke gilt bij alles dat het mooi is. Zelfs bij mijn uiterst belabberde breakdance zou ze dat doenquote:
Uitvoering was misschien niet helemaal perfect, maar zoals je het bedacht hebt, de emotie die je erin stopte, de beleving, gewoon geweldig. Wat mij betreft ben je door!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook. Lieke gilt bij alles dat het mooi is. Zelfs bij mijn uiterst belabberde breakdance zou ze dat doen
en dat draaien op mijn kale kop ging zo smoothquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Uitvoering was misschien niet helemaal perfect, maar zoals je het bedacht hebt, de emotie die erin stopte, de beleving, gewoon geweldig. Wat mij betreft ben je door!
jackson-imitators en een zielig verhaalquote:
Ik meende een schoonmaakster te zien?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
jackson-imitators en een zielig verhaal
Maar je ging ervoor, dat is het belangrijkste! En als je iets echt wilt, kun je je dromen waarmaken! Dus wat deze andere 2 juryleden ook beslissen, GA ZO DOOR!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
en dat draaien op mijn kale kop ging zo smooth
ik ga weer oefenen met just dancequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar je ging ervoor, dat is het belangrijkste! En als je iets echt wilt, kun je je dromen waarmaken! Dus wat deze andere 2 juryleden ook beslissen, GA ZO DOOR!!!
slechte make-upquote:
Goede reden wel... Als ik een jongen zie met slechte make-up, pest ik hem er ook mee.quote:
maar iets over een naaktfoto oid. Als je ze niet maakt, dan kunnen ze niet op social media terechtkomen...quote:
Nee, dat is waar. Maar ze had ze ook gestuurd naar een meisje... Dus is ze dan lesbo? Of is dat voor de volgende aflevering?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar iets over een naaktfoto oid. Als je ze niet maakt, dan kunnen ze niet op social media terechtkomen...
Maar blijkbaar dringt dat allemaal niet door bij die pubers van tegenwoordig....
idem. Ik denk dat we al teveel van dit soort choreo's in de hiphop hebben gezien. Het verrast niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het tot nu toe niet erg interessant geloof ik, zit ondertussen allerlei andere dingen te doen namelijk
Er zit te veel zooi tussen, waardoor het te lang duurt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het tot nu toe niet erg interessant geloof ik, zit ondertussen allerlei andere dingen te doen namelijk
stuur maar naar Amerika!quote:
Dat is op RTL5 suffe!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Pheno het volgende:
Wanneer kwam SYTYCD weer trouwens? Na deze serie?
Denk het, ze zijn bezig met de opnames.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Pheno het volgende:
Wanneer kwam SYTYCD weer trouwens? Na deze serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |