Nee, dat is waar. Maar ze had ze ook gestuurd naar een meisje... Dus is ze dan lesbo? Of is dat voor de volgende aflevering?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar iets over een naaktfoto oid. Als je ze niet maakt, dan kunnen ze niet op social media terechtkomen...
Maar blijkbaar dringt dat allemaal niet door bij die pubers van tegenwoordig....
idem. Ik denk dat we al teveel van dit soort choreo's in de hiphop hebben gezien. Het verrast niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het tot nu toe niet erg interessant geloof ik, zit ondertussen allerlei andere dingen te doen namelijk
Er zit te veel zooi tussen, waardoor het te lang duurt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het tot nu toe niet erg interessant geloof ik, zit ondertussen allerlei andere dingen te doen namelijk
stuur maar naar Amerika!quote:
Dat is op RTL5 suffe!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Pheno het volgende:
Wanneer kwam SYTYCD weer trouwens? Na deze serie?
Denk het, ze zijn bezig met de opnames.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Pheno het volgende:
Wanneer kwam SYTYCD weer trouwens? Na deze serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |