Het is wel simpel, maar wel goed simpelquote:
Dit wel goed voor je?quote:
tangoquote:
Ik mis SYTYCD Mrs Vodkaquote:
ik ook. Lieke gilt bij alles dat het mooi is. Zelfs bij mijn uiterst belabberde breakdance zou ze dat doenquote:
Uitvoering was misschien niet helemaal perfect, maar zoals je het bedacht hebt, de emotie die je erin stopte, de beleving, gewoon geweldig. Wat mij betreft ben je door!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook. Lieke gilt bij alles dat het mooi is. Zelfs bij mijn uiterst belabberde breakdance zou ze dat doen
en dat draaien op mijn kale kop ging zo smoothquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Uitvoering was misschien niet helemaal perfect, maar zoals je het bedacht hebt, de emotie die erin stopte, de beleving, gewoon geweldig. Wat mij betreft ben je door!
jackson-imitators en een zielig verhaalquote:
Ik meende een schoonmaakster te zien?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
jackson-imitators en een zielig verhaal
Maar je ging ervoor, dat is het belangrijkste! En als je iets echt wilt, kun je je dromen waarmaken! Dus wat deze andere 2 juryleden ook beslissen, GA ZO DOOR!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
en dat draaien op mijn kale kop ging zo smooth
ik ga weer oefenen met just dancequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar je ging ervoor, dat is het belangrijkste! En als je iets echt wilt, kun je je dromen waarmaken! Dus wat deze andere 2 juryleden ook beslissen, GA ZO DOOR!!!
slechte make-upquote:
Goede reden wel... Als ik een jongen zie met slechte make-up, pest ik hem er ook mee.quote:
maar iets over een naaktfoto oid. Als je ze niet maakt, dan kunnen ze niet op social media terechtkomen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |