SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer leren draaien met tip en lange vloei... Even wat testjes doen, zodat ik goed beslagen ten ijs kom.
Ik wil ook hangen met de mannenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje drinken en hangen met de mannen.
Nice! Ik ga maar niet drinkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje drinken en hangen met de mannen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:15 schreef artelligence het volgende:
Loka is vast trots op me...Veel succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer leren draaien met tip en lange vloei... Even wat testjes doen, zodat ik goed beslagen ten ijs kom.![]()
Hehequote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit een oud krantenknipsel in het boek dat ik voor Kerst kreeg.
Club Express
Voor uw persoonlijke relax met zijn lieve meisjes die gezelschap houden of een strip- of vibratorshow voor u geven. Geop. van 10.00 t/m 23.00 u. F 10,- entree.
Lewd.
Ik heb gister ook al weer teveel gedronken eigenlijk, was weer half 3 vannacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Ik ga maar niet drinkenIk was gisteren behoorlijk brak.
ohquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat kan niet Yv, want dan is het niet alleen maar hangen met de mannen meer.
Ik denk stiekem dat het om de andere kant gaat.quote:
Stomquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar zo werkt het nu eenmaal.
Ja, misschien was het de combinatie van edelstenen en erotiek die de vorige eigenaar dat knipsel liet bewaren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat het om de andere kant gaat.
Behandel edelsteen met zachtheid.
Maar toch die twijfel he?
Loka is vast trots op me...Leuke laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer leren draaien met tip en lange vloei... Even wat testjes doen, zodat ik goed beslagen ten ijs kom.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Wow. Kan mijn kleine lichaam niet aanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister ook al weer teveel gedronken eigenlijk, was weer half 3 vannacht.
Maar ja, yolo.
Alcoholistenlevenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister ook al weer teveel gedronken eigenlijk, was weer half 3 vannacht.
Maar ja, yolo.
Degene die bepaald heeft dat je een man bent als je een penis hebt en een vrouw als je borsten en een vagina hebt.quote:
(te) oud beestje alweer. Van medio 2008 of zo. Maar geen geld voor een nieuwe. Als ik verhuisd ben, heb ik weer wat meer ruimte om te sparen voor o.a. een nieuwe MacBook pro.quote:
Mijn lichaam is getraind.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow. Kan mijn kleine lichaam niet aan
Ja, ik mag niks van jou, niet hangen, niet in bad. Jij bent gewoon niet lief meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Degene die bepaald heeft dat je een man bent als je een penis hebt en een vrouw als je borsten en een vagina hebt.
En als ik had gezegd dat ik ging hangen met vrienden had je ook kunnen komen hangen, maar daar ik zei dat ik ging hangen met de mannen ben jij uitgesloten.
Dus eigenlijk is het wel mijn schuld.
Maar dat vind je juist toch zo leuk aan me?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik mag niks van jou, niet hangen, niet in bad. Jij bent gewoon niet lief meer.
Dan weten we wel wat voor soort persoon de vorige eigenaar was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, misschien was het de combinatie van edelstenen en erotiek die de vorige eigenaar dat knipsel liet bewaren.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een huis vol mannen in de aanbieding vanavond
Ja dat is wel een beetje waarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat vind je juist toch zo leuk aan me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Explain
[..]
Ja dat is wel een beetje waar
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Vanavond zijn er bij mij thuis ook alleen maar mannen.hi5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Vanavond zijn er bij mij thuis ook alleen maar mannen.En jij telt voor 2 dat je het over mannen hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Maar de zin klopt gewoon hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij telt voor 2 dat je het over mannen hebt?
Loka is vast trots op me...Haha ik zou dus nooit alleen hasj kunnen roken. Rampzalig, dat draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer leren draaien met tip en lange vloei... Even wat testjes doen, zodat ik goed beslagen ten ijs kom.![]()
Ik heb net een sigaret gedraaid met de vloei en een tipje. Ging nog redelijk. Morgen kijken of het voor het echie ook lukt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha ik zou dus nooit alleen hasj kunnen roken. Ramzalig, dat draaien.
Kom maar bij mij hangen. Hier zijn vrouwen ook welkom.quote:
Smooth.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom maar bij mij hangen. Hier zijn vrouwen ook welkom.
Gewoon een sigaar leegmaken en het daar ingooienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha ik zou dus nooit alleen hasj kunnen roken. Rampzalig, dat draaien.
Of zo'n apparaatjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon een sigaar leegmaken en het daar ingooien
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan sowieso niet met mannen hangen, want ik hou niet van voetbal en bier
Met dat onding lukte het me ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of zo'n apparaatje
[ afbeelding ]
Je hebt het helaas niet voor het kiezen wat betreft die dingen.quote:
Jammer wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt het helaas niet voor het kiezen wat betreft die dingen.
De voetbal- en bierliefde zit gewoon niet in me.
Want mannen kijken alleen maar voetbal? En als mannen bier drinken kan jij toch wijn drinken oid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan sowieso niet met mannen hangen, want ik hou niet van voetbal en bier
Alleen roken is toch helemaal niet leuk? Is toch veel leuker om samen met iemand te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef artelligence het volgende:
Ik ben stiekem een beetje enthousiast om jonko te rokenNu hopen dat ie goed valt.
Ja, jullie zijn allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want mannen kijken alleen maar voetbal? En als mannen bier drinken kan jij toch wijn drinken oid.
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alleen roken is toch helemaal niet leuk? Is toch veel leuker om samen met iemand te doen.
Dan moet je dit weekend met mannen hangen! Het is nu toch winterstop.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal hetzelfde.
Nu is er darten op.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je dit weekend met mannen hangen! Het is nu toch winterstop.
Mijn weekend wordt lekker hangen in mijn bedje en op visite gaan bij oude mensen :$quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je dit weekend met mannen hangen! Het is nu toch winterstop.
Dat is saaiquote:
Je kan ook in bed hangen met een man? Maak je er een combi van.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn weekend wordt lekker hangen in mijn bedje en op visite gaan bij oude mensen :$
Nee, ik wil mijn dekentjes niet delenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan ook in bed hangen met een man? Maak je er een combi van.
En die dan dichtlikken!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon een sigaar leegmaken en het daar ingooien
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn dekentjes niet delen
Kunt best met 2 onder 1 deken lokje, gewoon stapelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is echt waar.quote:
Ik heb 2 dekentjes op mijn bank liggen, en 2 dekens in mijn bed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Do not agreequote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is echt waar.
[..]
Ik heb 2 dekentjes op mijn bank liggen, en 2 dekens in mijn bed.
Was ook mijn voornemen, voor de komende tijd, niet voor heel 2015 denk ik, dat is te gortigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:56 schreef rival het volgende:
Ik zou stoppen met blowen in 2015, kom net uit de shop
Hoezo dicht likken? je kan toch via de bovenkant tabak er uithalen en zelf tabak+wiet of wat dan ook er weer in doen. Hoef je toch niet voor te likkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
En die dan dichtlikken!
Niet zo simpel als gewoon draaien hoor
Wat je als echte amateur ook kan doen is je vloei om een Potlood of pen wikkelen... Dan dichtlikken, pen eruit halen.. Dan een tip in stoppen en vullen met je shit
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
En die dan dichtlikken!
Niet zo simpel als gewoon draaien hoor
Wat je als echte amateur ook kan doen is je vloei om een Potlood of pen wikkelen... Dan dichtlikken, pen eruit halen.. Dan een tip in stoppen en vullen met je shit
Oké, dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat durf ik pas als ze in de was zijn geweest en lekker naar bloemetjes ruiken
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef artelligence het volgende:
Ik ben stiekem een beetje enthousiast om jonko te rokenNu hopen dat ie goed valt.
Laatste keer was afgelopen zomer, maar na aantal bier. 3 hijsen van een flink volgestouwde joint en ik was van de kaartquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Is het lang geleden dat je het hebt gedaan?
Wowquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laatste keer was afgelopen zomer, maar na aantal bier. 3 hijsen van een flink volgestouwde joint en ik was van de kaart
Je kan hem niet leegrollen zoals een sigaret... Dan breekt de buitenkant alsnogquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo dicht likken? je kan toch via de bovenkant tabak er uithalen en zelf tabak+wiet of wat dan ook er weer in doen. Hoef je toch niet voor te likkenMaar misschien denk ik te simpel.
Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Dat van die bobbeltjes herken ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:59 schreef artelligence het volgende:
[..]haha wat een methode. Geweldig. Het draaien met tip is nog het lastigste. En de bobbeltjes wiet of hasj icm lengte vloei. Maar goed, oefening baart joints.
Augurken zijn wel gezondquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:08 schreef Myraela het volgende:
Je weet dat je een vreetbui hebt wanneer je maar een pot augurken open trekt.
Of je bent zwanger.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:08 schreef Myraela het volgende:
Dat doe je beter dan ik danquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was ook mijn voornemen, voor de komende tijd, niet voor heel 2015 denk ik, dat is te gortig
Ik ben nog niet bezweken
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:08 schreef Myraela het volgende:
Wel heel erg zout.quote:
Eigenlijk was dat niet zo relaxedquote:
www.justeat.nlquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, zout was ook al verkeerd
Ik moet echt gezond gaan eten dit jaar, waar kun je goede voorbeeldmenu's vandaan halen?
Zo zo. Wat een prestatiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog niet gefapt dit jaar.
Hoe lang ga ik dit volhouden.
Je kunt er ook pizza en pasta enzo bestellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar leven op alleen maar kapsalons wordt zo naar op den duur
Dat klinkt best magischquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat niet zo relaxedmaar goed. Ik wil eigenlijk weer stoned worden zoals de allereerste keer. Jaar of 14/15 was ik en vond bier niet lekker. Dit was anders. Verwonderlijk lag ik op het gras, starend naar de takken van een boom. Een en al heerlijkheid.
Lachkickquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt best magisch
De eerste keer was bij mij hoesten en lachen. Afgewisseld.
Zo heb ik de laatste paar maanden wel gegeten, leven op pizza, kapsalon, en stokbroden uit de ovenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt er ook pizza en pasta enzo bestellen.
Eiwitten zijn gezond.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef Myraela het volgende:
Als ik een gezond weekmenu maak eet ik al snel de hele week vegetarisch.Die recepten vind ik al snel gezonder.
Ben je nu dik?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo heb ik de laatste paar maanden wel gegeten, leven op pizza, kapsalon, en stokbroden uit de oven
Dat is inderdaad niet heel erg gezond he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo heb ik de laatste paar maanden wel gegeten, leven op pizza, kapsalon, en stokbroden uit de oven
Beetje dus. Als je dan beetje gezonder gaat eten moet het dus al goed zijn.quote:
Oh ja, lachkicksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt best magisch
De eerste keer was bij mij hoesten en lachen. Afgewisseld.
ik heb 1x met een vriend van mij 15 min naar sleutels lopen zoeken op een grasveldje omdat hij dacht dat hij ze verloren was. Bleek het dat hij ze al die tijd gewoon in zijn handen had.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja, lachkicks![]()
Ik weet nog goed met WK '98 (ik was 15 dus), keken we voetbal op het veldje waar we altijd zaten en een balletje trapten. Lekker blowen. Eerst lachkick, toen vreetkick, vriend naar snackbar sturen. Hij komt terug, wij flink vreten. Misselijk.
En dat herhaalde zich nog een keer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb 1x met een vriend van mij 15 min naar sleutels lopen zoeken op een grasveldje omdat hij dacht dat hij ze verloren was. Bleek het dat hij ze al die tijd gewoon in zijn handen had.
Ik moet gezonder gaan eten, maar eigenlijk meer calorieen binnen krijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje dus. Als je dan beetje gezonder gaat eten moet het dus al goed zijn.
Zou vooral naar het avondeten kijken. Als je voor de rest gewoon een ontbijtje en een lunch en dan is het ook wel prima.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
Al die weekmenu's zien eruit alsof je hele dag om eten draait, je moet 6 keer per dag eten ofzo
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb 1x met een vriend van mij 15 min naar sleutels lopen zoeken op een grasveldje omdat hij dacht dat hij ze verloren was. Bleek het dat hij ze al die tijd gewoon in zijn handen had.
Hehe, beetje herkenbare situatie welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Wel dat ik schrik dat mijn telefoon niet in mijn broekzak zit terwijl ik die dan gebruik als TomTom en dus gewoon voor mijn neus in een houder staat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Net zoiets als je telefoon zoeken terwijl je iemand aan de lijn hebt![]()
Hehe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ontbijten met havermout/kwark/brinta, lunchen met brood/salade, tussendoor fruit, avondeten een stuk gezond vlees/vis en een half bord groenten. Vaker zilvervliesrijst met wok, ook gezond. Het vergt wat meer inspanning maar eigenlijk is het niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet gezonder gaan eten, maar eigenlijk meer calorieen binnen krijgen.
Van mijn eetgedrag van de afgelopen tijd ben ik juist afgevallen, maar waarschijnlijk van binnen wel dichtgeslibd
Dat zijn de memorabele momentenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, beetje herkenbare situatie wel
Ik vind het zo moeilijk om voor zoveel maaltijden dingen in huis te hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ontbijten met havermout/kwark/brinta, lunchen met brood/salade, tussendoor fruit, avondeten een stuk gezond vlees/vis en een half bord groenten. Vaker zilvervliesrijst met wok, ook gezond. Het vergt wat meer inspanning maar eigenlijk is het niet zo moeilijk.Als je meer (gezonde) kcal wil kan je ook smoothies maken met avocado of pindakaas.
Ik zou echt kunnen leven op een zakje havermout, amandelmelk, bananen, kwark en speltbrood met ei.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk om voor zoveel maaltijden dingen in huis te hebben.
Het idee dat het allemaal in de kast/koelkast staat geeft me al een beetje tegenzin om te eten
Maar ik moet mezelf maar eens gaan dwingen
Ik zal eens kijken, dankje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh Loka, als je inspiratie zoekt kan je in LIF kijken in de afvalreeksen of de SLANK reeks. Daar posten veel users hun (gezonde) eetlijstjes.
Hehe,dat komt me bekender voor dan ik zou willen.Al heb ik dat tegenwoordig niet vaak meer,zelfs niet na die joint van loka.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb dat vooral vaak met mijn bril, die ik dan al op heb.
Ik zou dan nog steeds een alles verslindende honger hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou echt kunnen leven op een zakje havermout, amandelmelk, bananen, kwark en speltbrood met ei.
Ja. altijd leuk dat soort momentenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de memorabele momenten![]()
Wat wij ook deden, was stoned naar het zwembad gaan. Niet super verstandig, maar het water voelt wel lekker op je hoofd.
Dus van tevoren blowen, en in het zwembad naar buiten sneaken en nog een joint roken. Zitten we stoned in het bubbelbad, komt uit het niets een jong kind met zwemvleugeltjes naar het midden toe zwemmen en die begint de tafel van 0 op te zeggen. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
En het moment dat je een vreetkick hebt, aan de bar zit in het zwembad en hardop frikandel speciaal etc van het bord leest, maar geen geld meer hebt, is kut.
Wat is er zo goed aan speltbrood eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou echt kunnen leven op een zakje havermout, amandelmelk, bananen, kwark en speltbrood met ei.
Ik studeer geschiedenis, leuk om ff in te vullen zo! Ben benieuwd of ik ook een geek ben. Dan kunnen we samen een clubje oprichten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/30-historical-people
You don't probably don't know these thirty important historical people. Only true geeks will get more than 10.
Ik had er 16. Ben nu officieel geek
Pff moeilijk lijstje laat maar zitten tldr enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik studeer geschiedenis, leuk om ff in te vullen zo! Ben benieuwd of ik ook een geek ben. Dan kunnen we samen een clubje oprichten.
Ik moet er nu ook al om glimlachen. Klinkt zo herkenbaar. Wat een heikneuter was ik ook haha. Ik zie er nu jong uit, maar als 14 jarig kereltje was er echt erg. En dan met die rode oogjes. Fantastisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. altijd leuk dat soort momenten![]()
hardste wat ik moest lachen is dat ik met 2 vrienden van mij in de gang stond toen ik nog bij mijn ouders woonde, en we moesten door de woonkamer naar boven om bij mijn kamer te komen. En toen zeiden we: We moeten nu echt even niet lachen anders hebben ze het door! Zegt 1 van die vrienden: Wat zit je haar raar. En toen kregen we een lachkick van 10 min in de gang, terwijl mijn ouders gewoon in de woonkamer zatenEn ze hebben het niet eens doorgehad.
Kan een glimlach toch niet onderdrukken als ik er aan terug denk.
Ik had er maar 3quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/30-historical-people
You don't probably don't know these thirty important historical people. Only true geeks will get more than 10.
Ik had er 16. Ben nu officieel geek
Zo brak in de trein uit m'n hoofd: 12quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff moeilijk lijstje laat maar zitten tldr enzo
Even huilen.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Zo brak in de trein uit m'n hoofd: 12moeilijk lijstje ja
Ik zag de vragen en heb maar besloten niet in te vullen. Weet wel dat ik de 10 niet zou gaan halen.quote:
De beschrijvingen zijn ook behoorlijk staccatoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
Als je dan de namen ziet erna denk je wel, waarom kwam ik daar niet op net
En voel je je dom.
Hoiquote:
Bijna niemand heeft dat. Ik had er wel van gehoord, maar wist zijn naam niet meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Harmankardon het volgende:
Wie de neuk is Norman Borlaug, echt nooit van gehoord.
Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had er maar 9, het is nu bevestigd dat het best meevalt met mijn geekschap
Pff, 5 dagen, ik word al moe van het idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:39 schreef bamibij het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw trouwens?
Ik ben vijf dagen bij vrienden in Groningen geweest, was wel 'redelijk geslaagd'voel me wel echt als een verrot lijk inmiddels
Yuri Gagarin, Shaka en Vlad the Impalerquote:
quote:
Ben jij oud?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff, 5 dagen, ik word al moe van het idee.
Ben ik nu een burgerlijke ouwelijke trut?
Abel Tasman 'moet' iedere NL'er toch wel mee hebben gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yuri Gagarin, Shaka en Vlad the Impaler
Ja de kende ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Abel Tasman 'moet' iedere NL'er toch wel mee hebben gekregen.
Blijkbaar zat ik niet op te letten bij geschiedenis toen. En Nikola Tesla had ik ook moeten weten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Abel Tasman 'moet' iedere NL'er toch wel mee hebben gekregen.
Dat klinkt best okequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:39 schreef bamibij het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw trouwens?
Ik ben vijf dagen bij vrienden in Groningen geweest, was wel 'redelijk geslaagd'voel me wel echt als een verrot lijk inmiddels
Trut geloof ik ook niet. Dus blijft weinig overquote:
Ataturkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yuri Gagarin, Shaka en Vlad the Impaler
Nee, achteraf was 2 dagen minder wel beter geweest, zijn ook alle nachten vol gaan stappenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ouwelijk is niet hetzelfde als oudquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Trut geloof ik ook niet. Dus blijft weinig over
Die niet.quote:
Met FOK!kers gevierd natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee, achteraf was 2 dagen minder wel beter geweest, zijn ook alle nachten vol gaan stappen
Dingen die ik de afgelopen nachten ben kwijtgeraakt:
-een paar schoenen
-twee jassen
-veel te veel geld (wordt een pasta met rode saus maand)
-waardigheid
Wat heb jij gedaan met o&n burgerlijke trut?
Ah, ik las het niet goed. Ik las gewoon oudquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ouwelijk is niet hetzelfde als oud
In vergelijking met volkoren is er niet zoveel verschil. Ik vind de structuur gewoon lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan speltbrood eigenlijk?
Ik hoor er steeds mensen over.
Moet er ook niet aan denken, nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Staat er groot standbeeld van hem in een turks stadje waar ik geweest ben. Anders had ik het ook niet geweten.quote:
Jij gamet toch, Thijs?quote:
Kom je hier carnaval vieren Fas?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken, nee.
5 dagen achter elkaar bij mij thuis 5 vrienden over de vloer +blijven slapen moet ik ook niet aan denken idd. Maar bij iemand anders was het prima uit te houdenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet er ook niet aan denken, nee.
Hier is ook carnaval. ^^quote:
Sommigen zijn behoorlijk anti-atta.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
Als je Ataturk niet kent heb je gewoon nog nooit lang met een Turk gepraat
Ja, en die zeggen dat dan ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sommigen zijn behoorlijk anti-atta.
En ben je ooit in Turkije geweest dan spookt die naam door je hoofdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hij staat ook op alle bankbiljetten toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
En ben je ooit in Turkije geweest dan spookt die naam door je hoofd
Turken zijn daar echt obsessief mee inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hij staat bijna op allesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij staat ook op alle bankbiljetten toch?
Klopt, mijn schoonmaakster is Turks. Ik herken het, leuk wijf maar na een paar uur ben ik gesloopt door het eeuwige gelul over Allahweetikveelquote:
quote:
Waarom praat je überhaupt zo lang met je schoonmaakster?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klopt, mijn schoonmaakster is Turks. Ik herken het, leuk wijf maar na een paar uur ben ik gesloopt door het eeuwige gelul over Allahweetikveel
Rotterdamquote:
24 uit 26quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gamet toch, Thijs?
Dan is deze wellicht simpeler voor je.
http://www.jetpunk.com/quizzes/video-games-a-z
Zie aangepaste post.quote:
Ik hou van een praatje en ben geïnteresseerd in andere mensenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Waarom praat je überhaupt zo lang met je schoonmaakster?
Praat jij niet met mensen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Waarom praat je überhaupt zo lang met je schoonmaakster?
Die wist ik ook niet. En Q bert, al wist ik het spel wel, maar niet meer de naam.quote:
Jawel, maar niet urenlang met mensen die dingen vertellen over Ataturk en Allahquote:
De hint die ik zag was dat elke letter wel iets ermee te maken had. Inky was een pure gok bijvoorbeeld, en X-wing ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wist ik ook niet. En Q bert, al wist ik het spel wel, maar niet meer de naam.
Wat een random postquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben heel makkelijk om cadeaus voor te verzinnen denk ik. Geef me een leuk (bord)spel of receptenboekje en ik ben blij.Havermoutrecepten, soeprecepten. Of een drankspel. Pokerset!
Moet ook nog een kindle.
Gelukkig ben ik bijna jarig en kan ik ouders lief aankijken.
Ik ben ook bijna jarig. Ik ben al tevreden met een kusjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben heel makkelijk om cadeaus voor te verzinnen denk ik. Geef me een leuk (bord)spel of receptenboekje en ik ben blij.Havermoutrecepten, soeprecepten. Of een drankspel. Pokerset!
Moet ook nog een kindle.
Ik las kindjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet ook nog een kindle.
ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef Harmankardon het volgende:
Is die Marco Polo serie ook het kijken waard?
Ik heb nog wel een pokerset liggen voor je.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet ook nog een kindle.
Dat moet ook wel gaan lukken toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna jarig. Ik ben al tevreden met een kusje
Is het de bedoeling nu dat we een surpriseparty voor je geven als je jarig bent?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet ook nog een kindle.
Ik ook nog ergens. Zo`n koffertje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pokerset liggen voor je.
Wie het kleine niet eert...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna jarig. Ik ben al tevreden met een kusje
Ik vier het nooit. Dus nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het de bedoeling nu dat we een surpriseparty voor je geven als je jarig bent?
Nu daag je ons uit het toch te doen.quote:
De juiste persoon is uitgenodigd, dus ik hoop van wel.quote:
Dat ook.quote:
Wat ken je me goed!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cadeaubon en broodje knakworst
Ja, dat leek mij ook. Daarom las ik het nog maar een keer over.quote:
Ik heb er meerdere.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook nog ergens. Zo`n koffertje.
Waarom? vond je 1 niet genoeg?quote:
Mag het ook een broodje kroket zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cadeaubon en broodje knakworst
Wel lekker ja. Wie mij een kroket geeft, heeft mijn liefdequote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag het ook een broodje kroket zijn?
Beetje wel.quote:
Nou met dat koffertje dat ik heb moet met 8 man oid wel lukken. Maar meer gaat lastig worden ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan kan je ook pokeren met grote gezelschappen?
Och, ook een steenbokje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:03 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook bijna jarig. Doe mij maar een leuke vrouw
Verwekt op 1 mei. Dag van de arbeid he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel jarige mensen in deze periode, hadden jullie ouders lentekriebels ofzo?
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel jarige mensen in deze periode, hadden jullie ouders lentekriebels ofzo?
Mijn schoonfamilie ook alquote:
Hutspot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef over_hedge het volgende:
Help! Ik weet niet wat ik zal gaan eten. En ik mag nu naar huis en dan ga ik langs de supermarkt. iemand goede ideeen?
Oh.quote:
Zal met de post laten bezorgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:03 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook bijna jarig. Doe mij maar een leuke vrouw
quote:
Valentijnsdagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij zijn tegen elkaar aangekropen toen het koud werd, denk ik
bride.ru. Gemak dient de mensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal met de post laten bezorgen.
Wat heb ik dat toch slim aangepakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel lekker ja. Wie mij een kroket geeft, heeft mijn liefde
Taco's of Chineesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef over_hedge het volgende:
Help! Ik weet niet wat ik zal gaan eten. En ik mag nu naar huis en dan ga ik langs de supermarkt. iemand goede ideeen?
Mail order bride? Heb je die ook in vriendinnen vorm?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tacos heb ik van de week al op.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tacos heb ik van de week al op.
Ik kan wel wat bami met saté halen. Best goed idee nog.
Alleen maar maagden hier ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In alle betekenissen van het woord uiteraard, ik zit niet voor niets op FOK!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In alle betekenissen van het woord uiteraard, ik zit niet voor niets op FOK!
Zo goed is dat cadeau niet bevallenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wanneer je echt geen ander cadeau meer kunt bedenken
Ik zou gewoon wat leuks gaan doen op die dag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wanneer je echt geen ander cadeau meer kunt bedenken
Voor een verblijfsvergunning heb je die in elke vorm.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mail order bride? Heb je die ook in vriendinnen vorm?
Waarheid.quote:
quote:
Sorry schatje.quote:
Dat is liefquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eng wel. Kroketten zijn mijn Kryptonite.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb ik dat toch slim aangepakt.
Leeuw is where it's atquote:
Augustusquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben ook eeuwig maagd, welke maand ben je jarig? Als we in dezelfde maand jarig zijn moeten we een keer wat gaan drinken vind ik!
Wow. Deze hossel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben ook eeuwig maagd, welke maand ben je jarig? Als we in dezelfde maand jarig zijn moeten we een keer wat gaan drinken vind ik!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kreeg wel zin in bami en nasi, dus werkte wel een heel klein beetje ook al was ik niet de doelgroepquote:
Cadeaus geven vind ik gewoon altijd wel tofquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat leuks gaan doen op die dag.Of gewoon in bed doorbrengen. Geen cadeau's.
inb4 Fax met zijn worst.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu heb ik zin in brood met knakworst.
Ik heb nog wel een knakworst :$quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu heb ik zin in brood met knakworst.
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een knakworst :$
In de kroeg werken dat soort dingen verassend vaak hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo smooth he, ik heb hem opgeschreven.
Net gedouchtquote:
Ligt eraan wat je onder maagdelijk verstaat. Ik ben wel in 't wit nuquote:
close enoughquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net gedoucht.
[..]
Ligt eraan wat je onder maagdelijk verstaat. Ik ben wel in 't wit nu.
Eigenlijk heb ik ook zin in brood met knakworst.quote:
Als je wat leuks tegenkomt is geven wel tof ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cadeaus geven vind ik gewoon altijd wel tof
Dus meestal kwam ik ergens in de weken ervoor wel iets tegen waarvan ik dacht, laat ik dat eens meenemen, het is toch bijna Valentijnsdag.
Ja maar Lokje was nog niet dronken he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
In de kroeg werken dat soort dingen verassend vaak hoor
Veel beter en ook lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ook zin in brood met knakworst.
Maar goed, ik heb al roerbak gehakt, boontjes, paprika, ui leftovers uit de vriezer gehaald en ontdooit.
maar dan ben je al met ze aan het drinken dus...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
In de kroeg werken dat soort dingen verassend vaak hoor
Verdoriequote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar Lokje was nog niet dronken he.
Smakelijk!quote:
In de kroeg moeten ze daar toch ook echt niet bij aankomen bij mijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar Lokje was nog niet dronken he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de kroeg moeten ze daar toch ook echt niet bij aankomen bij mijJeetje, jij bent gewoon onversierbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent dan ook meer van de coffeeshopquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de kroeg moeten ze daar toch ook echt niet bij aankomen bij mij
Dat is waar. Heb alleen geen zilvervliesrijst. Daar moet ik ook maar aan beginnen. Ik moet sowieso gezonder gaan eten, dan de laatste maand(en).quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de kroeg moeten ze daar toch ook echt niet bij aankomen bij mijIk verzin wel een betere dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |