lunchtime badge?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:43 schreef Zwabberhark het volgende:
De eerste training van 2015 zit erop. Door een flinke woei 8x1000p800 gedaan. Ik ben weliswaar een menselijke plofkip geworden door de feestdagen, maar ik merk wel dat ik weer een stuk fitter ben dan toen.
Edit; BREAKING: ik heb de lunchtime badge!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Volgens mij ging je code-dinges prima! Ik heb je er maar bij gezet. Klinkt als een pittig lange survival. Succes!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik geef mijn survivaldingen nooit door voor de OP, want dat zijn geen echte hardloopevenementen.
[ code verwijderd ]
En ik doe die codedingen volgens mij steeds verkeerd...
Staat genoteerd!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef Voccar het volgende:
Wolve, mag ik in de op bij de HM van Enschede op 19 april?
Ik begon met 1 minuut wandelen 1 minuut hardlopen (Joggen), dat heb ik een week of 2 zo gehouden zonder echt uit te breiden, op een gegeven moment lag ik in bed op m'n zij, dan strekte ik m'n knie en dan hoorde ik gewoon e.e.a. krakenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je lichaam geeft dus aan dat je te hard gaat bij het hardlopen omdat het geen kans heeft om zich aan te passen.
[..]
Mijn loopmaatje plant idd de routes die we lopen. Ik vind het wel fijn om verrast te worden want dan kan ik me niet druk maken om wat komen gaat.
[..]
waarom meteen met 2,5/5 km ipv echt op te bouwen? get gaat niet om je conditie, maar je gestel, botten, spieren, pezen etc hebben veel langer nodig om te wennen
Update: anti-biotica is in huis. Soms zijn de assistentes van onze huisarts toch niet zo stom als ze soms wel lijken. Ze ging gelijk voor me controleren dus ik kon zo met een receptje door naar de apotheek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:41 schreef Nanook24 het volgende:
Blegh, tot zo ver mijn gezonde start van 2015. Blaasontsteking![]()
Ik heb al geprobeerd of ik de huisarts te pakken kon krijgen maar die is lunchen tot 2 uur. Hopelijk wil ze daarna nog wat doen want ik heb weinig zin om dit over het weekend heen te tillen.
En hoelang heb je een opbouw schema gevolgd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik begon met 1 minuut wandelen 1 minuut hardlopen (Joggen), dat heb ik een week of 2 zo gehouden zonder echt uit te breiden, op een gegeven moment lag ik in bed op m'n zij, dan strekte ik m'n knie en dan hoorde ik gewoon e.e.a. krakenMisschien was het wel te kort op mijn voetbalperiode. Nieuw jaar, nieuwe kansen.
fijn! hopen dat t snel over isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:55 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Update: anti-biotica is in huis. Soms zijn de assistentes van onze huisarts toch niet zo stom als ze soms wel lijken. Ze ging gelijk voor me controleren dus ik kon zo met een receptje door naar de apotheek.
1/2 weken, totdat het qua pijn in m'n knieën gewoon niet meer ging.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:55 schreef Ynske het volgende:
E
[..]
En hoelang heb je een opbouw schema gevolgd?
Als ik t zo hoor zijn je pezen/botten/spieren nog niet aan het lopen gewend, en misschien wel juist doordat je zoveel voetbalde en dit nu anders is.
Ik hoop het, het wordt toch een combinatie van 2/3 keer pw sportschool en dan nog 2/3 keer pw hardlopen.quote:
ok, wacht even.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
1/2 weken, totdat het qua pijn in m'n knieën gewoon niet meer ging.
1 2 | [b]4 januari 2015- [url=http://phanosboscross.wordpress.com/]Phanos Boscross (Amsterdam)[/url][/b] [*] Ajaxfan - 8 KM |
1 2 | [b]18 januari 2015 - [url=http://www.vondelparkloop.nl/]Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Ajaxfan- 10 KM |
1 2 | [b]8 februari 2015 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoorl (Schoorl)[/url][/b] [*] Ajaxfan - 30 KM |
1 2 | [b]22-02-2015 - [url=http://av23.nl/diemercross]Diemercross (Diemen)[/url][/b] [*] Ajaxfan- 8,5 KM |
1 2 | [b]01-03-2015 - [url=http://www.20vanalphen.nl/]20 van Alphen(Alphen aan de Rijn)[/url][/b] [*] Ajaxfan- 20 KM |
1 2 | [b]15-03-2015- [url=http://www.louisvinkloop.nl/]Louisvinkloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Ajax- 10 KM |
1 2 | [b]07-06-2015- [url=http://www.hoornmarathon.nl/]Hoorn Marathon (Hoorn)[/url][/b] [*] Ajax- HM |
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, wacht even.
je hebt 1/2 weken een opbouwschema met 1' lopen 1' wandelen gevolgd, toen gestopt vanwege de pijn en nu weer meteen 2,5km gegaan?
Dan heb je dus een aantal dingen verkeerd gedaan. De fouten:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
JaWellicht ook dom, maar ik had op het moment geen pijn, na 2 km begon ik wat buiten adem te raken en toen ben ik 500 meter later ook gestopt. Pijn kwam pas na de tijd, al valt het mee. Ik geef het nu wat rust en ga dan voor de geleidelijke opbouw.
Top!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef Voccar het volgende:
Wolve, mag ik in de op bij de HM van Enschede op 19 april?
I know, daarom nu gewoon volgens de begrenzing van het schema gaan lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan heb je dus een aantal dingen verkeerd gedaan. De fouten:
1 - Het beginnersschema in de prullenbak gooien
2 - Te ver aan één stuk gelopen
3 - Te hard gelopen
Ga je lekker...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:02 schreef Ajaxfan het volgende:
Paar toevoegingen voor de OP:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
dan is dus overduidelijk waardoor het verkeerd gaat, de opbouw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
JaWellicht ook dom, maar ik had op het moment geen pijn, na 2 km begon ik wat buiten adem te raken en toen ben ik 500 meter later ook gestopt. Pijn kwam pas na de tijd, al valt het mee. Ik geef het nu wat rust en ga dan voor de geleidelijke opbouw.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is dus overduidelijk waardoor het verkeerd gaat, de opbouw.
ik kan je maar 1 advies geven, nu ben eens niet zo (stront) eigenwijs en laat je lichaam in hemelsnaam wennen aan deze activiteit. oftewel pak een goed opbouwschema en houdt je daar aan!
Op smashrun. Ik heb nu 10x onder lunchtijd op werkdagen gelopen. En daarvoor krijg je terecht een prijs.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op smashrun. Ik heb nu 10x onder lunchtijd op werkdagen gelopen. En daarvoor krijg je terecht een prijs.
5km op HM tempo, daar hoef je toch niet echt van te herstellen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, 2015 staat op de teller! Dat viel alles mee, wandelspieren zijn toch blijkbaar weer heel anders dan hardloopspieren. Voelde wel dat mijn benen en voeten nog pijnlijk waren maar had er totaal geen last van met het lopen. Heb het wel bij een redelijk kort loopje gehouden, maar met wat snelheidsprikkels 4x6 min. Plan was om op D3 te doen, maar mijn hartslagsensor deed het weer eens niet. Toen dacht ik; dan op soeplesse rond de 5.00 maar 4.30-4.40 voelde eigenlijk nog steeds heel soepel dus toen werd het datDe eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik bij de laatste 3 intervallen vooral harde wind mee had en de wind tegen precies bij de warming-up en uitlopen had
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/452406103
Ik wil zondag iets nieuws gaan uitproberen.. Een lange loop (iig 17-18km of langer) maar met continu soeplesse intervallen. Dus 30x400m met 200m rust of iets dergelijks, en dan de 400m echt rustig aan op HM tempo doen of zo.
Heeft iemand zoiets wel eens gedaan? Ik merk dat mijn duurconditie echt top is maar ik wil meer specifiek op wedstrijdtempo's trainen, maar niet meteen 5 of 10km aan één stuk want daar moet je dan weer van herstellen.
Hmm jawel, om er sterker van te worden wel. In ieder geval wel met 3-4 keer trainen in de week, dan moeten al je andere trainingen rustig aan zijn. En ik wil donderdag ook weer tempo's lopen bij de baantraining.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
5km op HM tempo, daar hoef je toch niet echt van te herstellen?
Volgens mij doet NPO Doc dat:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Er zou toch de eerste week van 2015 elke dag een docu over hardlopen op de publieke omroep komen? Ik kan nog niet zo gauw iets vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |