Probeer er eerst maar gewoon in te blijven om vanuit daar verder te bouwenquote:Op maandag 6 april 2015 10:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Uitspraken van Boekhoorn in de emotie van het moment, neem ik niet meer serieus.
Vorig seizoen riep hij (uit emotie) dat hij zich terug trok, waarna hij hier een paar dagen later op terug kwam (gelukkig). Nu heeft hij het over het linkerrijtje.... Het zal er wel tussenin liggen. Helemaal prima! We moeten deze man enorm dankbaar zijn.
Nah. Boekhoorn is zo smerig rijk dat hij het nog kan waarmaken ook.quote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Probeer er eerst maar gewoon in te blijven om vanuit daar verder te bouwen
Dat was hij vorig jaar toen het misging ook.quote:Op maandag 6 april 2015 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Boekhoorn is zo smerig rijk dat hij het nog kan waarmaken ook.
Ja. Het is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden waarom hij telkens NEC helpt met (voor zijn doen) kleine bedragen en investeringen in spelers. Grijp een keer de macht en doe het goed zou je zeggen, maar er is vast een NEC'er die dat beter kan uitleggen.quote:Op maandag 6 april 2015 16:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was hij vorig jaar toen het misging ook.
Precies. Als je zoveel geld hebt zou je zeggen maak ze kampioen. Dat kost voor zijn doen nog niet eens veel.quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Het is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden waarom hij telkens NEC helpt met (voor zijn doen) kleine bedragen en investeringen in spelers. Grijp een keer de macht en doe het goed zou je zeggen, maar er is vast een NEC'er die dat beter kan uitleggen.
Hij investeert 'kleinere' bedragen om NEC boven water te houden, omdat hij fan is (en blijkbaar zijn vader een belofte heeft gedaan). Daarnaast stapt hij niet eerder voor 100% in NEC, voordat hij andere projecten heeft afgerond. Daarnaast is het de vraag of hij dit ooit gaat doen, aangezien het geen goede investering zal zijn. Een club als NEC krijg je mijn inziens nooit winstgevend. Daar is de Nederlandse competitie en Nijmeegse achterban te klein voor.quote:Op maandag 6 april 2015 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Het is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden waarom hij telkens NEC helpt met (voor zijn doen) kleine bedragen en investeringen in spelers. Grijp een keer de macht en doe het goed zou je zeggen, maar er is vast een NEC'er die dat beter kan uitleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, en wat iemand met zijn geld doet, hebben wij fans weinig over te zeggen. Ik ben al zeer blij dat hij zoveel investeert, dat de nodige gaten gedicht worden. Daar mogen we hem al zeer dankbaar voor zijn.
Die Santos is wel een fenomeen! Heeft aardig wat belangrijke doelpunten gescoord dit seizoen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:37 schreef Mark het volgende:
Weer een stapje dichter bij de 100 punten, 100 doelpunten en de 4e periodetitel
En ook nog eens veel assists, bijzondere scorequote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die Santos is wel een fenomeen! Heeft aardig wat belangrijke doelpunten gescoord dit seizoen.
Bron: VZquote:'NEC neemt minst gepasseerde keeper Jupiler League mee naar Eredivisie'
Dinsdag, 7 april 2015 om 14:32
Joshua Smits gaat met NEC mee de Eredivisie in. De 22-jarige keeper was vorig seizoen nog derde doelman, maar dit voetbaljaar kreeg de sluitpost een kans in de hoofdmacht. Hij groeide uit tot een steunpilaar, is de minst gepasseerde keeper van de Jupiler League en gaat een nieuw contract tekenen. Dat meldt Voetbal International.
Smits is in het bezit van een aflopende verbintenis, maar hij gaat bijtekenen tot medio 2018. De keeper kreeg een kans na het vertrek van Kalle Johnsson en Dennis Gentenaar. In 33 wedstrijden in de Jupiler League werd hij slechts 26 keer gepasseerd; hij miste nog geen minuut.
Smits kwam in de jeugd uit voor de topamateurs van De Treffers. In de zomer van 2011 werd hij naar NEC gehaald, om te fungeren als derde keeper. Tussendoor werd hij nog verhuurd aan FC Oss, maar daar maakte hij geen minuten
Erwin Mulder een optie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:03 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bron: VZ
Smits gaat in mijn ogen steeds beter keeper. Maakt een zeker indruk. Verdiend volgend jaar zeker een kans. Hoop wel dat we nog een goede 2e keeper aantrekken, zodat beide heren kunnen uitmaken wie eerste keeper wordt.
Lijkt me een prima keeper om mee uit te vechten wie de nr1 keeper wordt. Wat voor contract heeft Mulder nog?quote:
Loopt deze zomer af, en gaat dan gratis de deur uit. Weet niet hoe het met salarisbudgetten bij NEC zit, maar ik vermoed dat hij al lang blij zal zijn in de Eredivisie aan de slag te kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keeper om mee uit te vechten wie de nr1 keeper wordt. Wat voor contract heeft Mulder nog?
Bron: VZquote:Update: Minst gepasseerde keeper Jupiler League mee naar Eredivisie
Donderdag, 9 april 2015 om 17:10
Update 9 april 17.10 uur - Minst gepasseerde keeper Jupiler League mee naar Eredivisie
NEC neemt keeper Joshua Smits mee naar de Eredivisie. De minst gepasseerde doelman van de Jupiler League was in het bezit van een aflopende verbintenis, maar NEC meldt dat zijn contract verlengd is tot medio 2018. “Dit seizoen heb ik mijn kans gekregen en 'm gepakt. Ik ben heel blij dat het heeft geresulteerd in een nieuw, meerjarig contract. Ik kijk ernaar uit om me door te ontwikkelen in de Eredivisie”, aldus de 22-jarige doelman.
Leuk als hij dan nog fit is, en anders inzetten met een andere functie. Niet kost wat kost laten spelen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:53 schreef Gijscoman het volgende:
En Barreto wil ook na Sampdoria weer terugkomen.
http://www.gelderlander.n(...)-afsluiten-1.4851304
quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:53 schreef Gijscoman het volgende:
En Barreto wil ook na Sampdoria weer terugkomen.
http://www.gelderlander.n(...)-afsluiten-1.4851304
krijgen jullie nou die premies voor periodetitel?quote:Op zondag 12 april 2015 21:10 schreef Mark het volgende:
4e periode kunnen we ook bijschrijven: 6 punten los met nog 2 wedstrijden en een doelsaldo van +17 tegenover +4
Nu nog de 100 punten, 100 doelpunten en liefst ook nog die laatste 2 thuiswedstrijden winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |