Een feit en norm onder goddeloze militairen ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:34 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik heb nergens gesteld dat het de norm was, maar dat soldaten meer dan eens vrouwen verkrachten is gewoon een feit. Is altijd zo geweest en gebeurt aan alle kanten. Dat ik het cynisch een privilege noemde is voor jou blijkbaar een reden om mij te beledigen, terwijl ik me voorheen alleen maar vriendelijk tegenover jou heb opgesteld. Dat waardeer ik niet. Ik ben zelf heel negatief over jouw religie, het christendom en het jodendom en met recht, maar dan ga ik nog niet zomaar roepen dat jullie geen moraliteit hebben.
Het interesseert me eigenlijk niet zo gek veel hoe vaak en met wie vrouwen (en mannen) met wie ik zeker in die zin niets te maken heb, seks hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vind mooi![]()
Denk dat ook jij blij zou zijn als minder vrouwen slet zouden zijn.
*Note: ook voor mannen geldt dat bij seks buiten het huwelijk, men 100 zweepslagen krijgt bij 4 getuigen.
Maar alleen moslimvrouwen en dan ook enkel van net de juiste stroming gelden als vrouw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Een feit en norm onder goddeloze militairen ja.
Een mujahid (moslim soldaat) mag dat proberen en eens kijken wat hem te wachten staat.
Excuses als ik je beledigd heb, het is mijn bedoeling niet geweest om je persoonlijk te raken. Ik probeer enkel een punt te maken. Hoop dat je dit ook begrijpt.
Nee, want zij komen in die positie terecht door hun capaciteiten en goede zeden. Het volk heeft btw keuze in hun aanstelling. Dit is de democratische kant van de sharia. Tevens geldt dit ook voor de leider, ook de stem van het volk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is leuk maar geen antwoord. Het zijn dan immers mensen die bepalen wat andere mensen moeten doen terwijl allah duidelijk heeft gekozen om mensen de vrijheid te geven zelf te kiezen. Dus ook de geleerden mogen niet uit naam van allah besluiten anderen te dwingen door straffen op te leggen want dan gaan ze tegen de wil van allah in.
Als je wil dat je de wetten van allah verankert in de wetgeving is het raar dat je dingen doet die allah niet wil. Als jij vindt dat het een democratisch besluit moet zijn moet je niet doen alsof het islamitische wetgeving is die de wens van allah is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, want zij komen in die positie terecht door hun capaciteiten en goede zeden. Het volk heeft btw keuze in hun aanstelling. Dit is de democratische kant van de sharia. Tevens geldt dit ook voor de leider, ook de stem van het volk.
Democratische kant van de shariaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, want zij komen in die positie terecht door hun capaciteiten en goede zeden. Het volk heeft btw keuze in hun aanstelling. Dit is de democratische kant van de sharia. Tevens geldt dit ook voor de leider, ook de stem van het volk.
Dit gaat niet in tegen de wil van Allah, want zo gebeurde het ten tijde van de profeet en de kaliefen na zijn dood.
Mooi stuk over die prachtige mujahideen van je:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Een mujahid (moslim soldaat) mag dat proberen en eens kijken wat hem te wachten staat.
Excuses als ik je beledigd heb, het is mijn bedoeling niet geweest om je persoonlijk te raken. Ik probeer enkel een punt te maken. Hoop dat je dit ook begrijpt.
Eerder gaf je zelf aan hoezeer de mens geneigd is te zondigen (en dat Allah dit weet), wanneer je lange tijd in de strijd zit en daardoor weinig kans hebt om de vleselijke lusten te bevredigen, wordt het verkrachten van de vrouwen van overwonnen groepen gewoon erg verleidelijk. Om die reden zal dit altijd gebeuren waar oorlog is. Dat is wat mij ook tegenstaat aan de abrahamistische religies. Ze hebben leuke moraliteit, maar uiteindelijk gebeurt de verspreiding juist op een gruwelijke manier. Nu heb je volkeren die vrijwel zonder uitzondering christelijk of moslim zijn, terwijl je de geschiedenis er maar op hoeft na te slaan om te zien op welke "vriendelijke" manier hun voorouders eraan zijn geïntroduceerd. Maar in jullie religies wordt dit gezien als een noodzakelijk kwaad en ondertussen zijn dit juist de religies die heel stellig zijn in hun veroordeling van de moraliteit van anderen. Het is niet meer dan een excuus om te moorden, plunderen en verkrachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Welke dingen gebeuren tegen de wil van Allah (als de Islamistische wetgeving in een land toegepast zou worden)?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je wil dat je de wetten van allah verankert in de wetgeving is het raar dat je dingen doet die allah niet wil. Als jij vindt dat het een democratisch besluit moet zijn moet je niet doen alsof het islamitische wetgeving is die de wens van allah is.
Tot nu toe geen. Maar ik hou IS in de gaten, want daar ben ik nog niet over uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Democratische kant van de sharia
Geef eens één voorbeeld van een land waar je van vindt dat de sharia goed uitgevoerd wordt?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Tot nu toe geen. Maar ik hou IS in de gaten, want daar ben ik nog niet over uit.
Je maakt wel pijnlijk duidelijk dat je niet weet wat de Sharia is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Democratische kant van de sharia
Geef eens één voorbeeld van een land waar je van vindt dat de sharia goed uitgevoerd wordt?
Ik denk dat er hele andere dingen pijnlijk duidelijk worden in dit topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je maakt wel pijnlijk duidelijk dat je niet weet wat de Sharia is.
Niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Tot nu toe geen. Maar ik hou IS in de gaten, want daar ben ik nog niet over uit.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mooi stuk over die prachtige mujahideen van je:
http://www.telegraph.co.u(...)dis-UN-confirms.html
Allah heeft slechts de koran gezonden en heeft als almachtige gekozen mensen niet te dwingen tot de islam maar mensen de vrije keuze gegeven om te doen met de koran en zijn regels wat ze willen. Hij zal dan na hun dood oordelen. Kijk ook maar in de koran dat mensen slechts mogen waarschuwen en dat in godsdienst geen dwang is, zelfs in de teksten staat het. Uit de manier waarop allah de kora heeft gezonden kun je dus afleiden dat de islam een vrijwillige keuze moet zijn en ook in de tekst staan volop aanwijzingen, islamitische wetgeving met handhaving zou dan per definitie onjuist zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Welke dingen gebeuren tegen de wil van Allah (als de Islamistische wetgeving in een land toegepast zou worden)?
Ik vind niet dat het een democratische besluit moet zijn, dit is niet mijn mening. Zo zit het Islamitische systeem nu eenmaal in elkaar.
En nogmaals; wat gaat er tegen de wil van Allah? Ik merk dat je cirkeltjes draait.
In oorlog vallen er nu eenmaal doden. Zolang men maar geen onschuldige burgers pakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]Het onthoofden en verkrachten vind je wel gepast?
Dat waren voornamelijk christenen. Mensen die in jouw god geloven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, jullie vele invasies in het midden-oosten hebben tig onschuldige moslims het leven gekost. Gelukkig is niet iedereen dit vergeten.
Dat klopt wat je zegtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Allah heeft slechts de koran gezonden en heeft als almachtige gekozen mensen niet te dwingen tot de islam maar mensen de vrije keuze gegeven om te doen met de koran en zijn regels wat ze willen. Hij zal dan na hun dood oordelen. Kijk ook maar in de koran dat mensen slechts mogen waarschuwen en dat in godsdienst geen dwang is, zelfs in de teksten staat het. Uit de manier waarop allah de kora heeft gezonden kun je dus afleiden dat de islam een vrijwillige keuze moet zijn en ook in de tekst staan volop aanwijzingen, islamitische wetgeving met handhaving zou dan per definitie onjuist zijn.
Surequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk christenen. Mensen die in jouw god geloven.
Is waar hoor. Bijna alle Amerikanen en Europeanen zijn christen.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is waar hoor. Bijna alle Amerikanen en Europeanen zijn christen.
Elke Amerikaanse president claimt christelijk te zijn, dat is wat de Amerikaanse bevolking wil horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is waar hoor. Bijna alle Amerikanen en Europeanen zijn christen.
Waarom denk jij dat de bevolking dat zo graag wil horen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:36 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Elke Amerikaanse president claimt christelijk te zijn, dat is wat de Amerikaanse bevolking wil horen.
Europeanen what?
Verkrachten is altijd verkeerd. Kijk dan maar goed wat ze bij IS doen. Christen- en Yezidivrouwen (vaak nog kind) worden gevangengenomen en verkracht. Het is beleid en ze zijn er zelfs trots op.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
In oorlog vallen er nu eenmaal doden. Zolang men maar geen onschuldige burgers pakt.
Verkrachten is altijd verkeerd.
Men speelt daar op in om stemmen te winnen. Amerika is een vrij christelijk land.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:36 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de bevolking dat zo graag wil horen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |