SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith 4-2
Quarter-Finals
Thursday January 1
Peter Wright v Gary Anderson 1-5
Michael van Gerwen v Robert Thornton 5-2
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Stephen Bunting
Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Taylor/van der Voort v Bunting/Van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 02-01-2015 12:44:28 ]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-kan-verrassen.dhtmlquote:Ex-wereldkampioen Part: Van der Voort kan verrassen
John Part, voormalig wereldkampioen darts, denkt dat Vincent van der Voort morgenavond in de kwartfinale zeker kan verrassen tegen Phil Taylor, de beste darter aller tijden. ,,Als Vincent weer zo solide speelt als de voorbije weken en Taylor onderschat hem, dan kan er van alles gebeuren,'' aldus de 48-jarige Canadees, die in 1994 als eerste niet-Brit wereldkampioen werd bij de BDO en toen hij overstapte naar de PDC daar in 2003 en 2008 ook de wereldtitel behaalde.
© ap.
Verrassend is ook zijn kijk op tweede partij van morgenavond, die van de ervaren Raymond van Barneveld tegen de Engelse nieuwkomer Bunting. ,,Ik zie Bunting toch wel als lichte favoriet. Bunting gooit erg sterk en gaat Barney onder druk zetten. Daar kan Raymond moeilijk tegen.''
Part, die bijklust als analyticus bij Sky Sports, ziet geen Nederlander wereldkampioen worden. ,,Dat wordt toch weer Taylor, dat heb ik vooraf al gezegd en daar blijf ik bij.''
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Stijn is niet blij want Wright staat achter.
Allemaal afgunst van de sjonquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-kan-verrassen.dhtml
#WijdeKlerenAanPart
Lekker tegenstrijdig bericht ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-kan-verrassen.dhtml
#WijdeKlerenAanPart
Ik baal daar ook van. Doe Wright maar doorquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Stijn is niet blij want Wright staat achter.
Het interesseert jou meer dan mij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Stijn post niks, want hij zit alle posts terug te lezen.
#Het interesseert mij niks
Canada he.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig bericht ook.
Goed gezien.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:35 schreef Smoofie het volgende:
Niet geloofwaardig jordi, stijn speelt alleen FM
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
MVG v Gerrie zou een elfsettersgenotspektakel worden.
Sta je na drie beurten op 450... echt fantastisch!quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer komt er een grote fok dartstoernooi?
Er zit vast wel meer talentquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Sta je na drie beurten op 450... echt fantastisch!
Dit toernooi begint zaterdag en noemen ze het wk van de bdoquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Sta je na drie beurten op 450... echt fantastisch!
Stijn laat ons wel een paar nine darters zien.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zit vast wel meer talent
zekerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn beste leg is een 14 darter, maar 1 keer geluktquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik dan, wel 1x 180 gegooid in mijn hele fucking levenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn beste leg is een 14 darter, maar 1 keer gelukt
genoeg mensen die 'm nooit zullen gooienquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik dan, wel 1x 180 gegooid in mijn hele fucking leven![]()
![]()
Daar heb ik wel 2 nulletjes achter ongeveerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Eensch!quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
genoeg mensen die 'm nooit zullen gooien
Hoi.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
genoeg mensen die 'm nooit zullen gooien
jij geen hype?quote:
Zie hier het talentquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heb ik wel 2 nulletjes achter ongeveer
Als je in je hele leven een half uur hebt gedart, dan heb je echt wel talent.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
* Anonymousz pakt drank en popcornquote:
Yesjaquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je in je hele leven een half uur hebt gedart, dan heb je echt wel talent.
nee man, kijken hoe taylor verliest. #genotquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM en ik kijken uit naar Bunting v Van Barneveld.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
nee man, kijken hoe taylor verliest. #genot
xDquote:
Michael Smith #viesdikjuniorquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen Nederlanders gooien 170 uit dit jaar
Gewaagde uitspraak op 1 januari.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen Nederlanders gooien 170 uit dit jaar
Was vorig jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Michael Smith #viesdikjunior
liever hem dan bas muisquote:
een stadquote:
Prioriteiten stellen. Of in de kroeg kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:56 schreef hafcfan het volgende:
Op zaterdagavond![]()
Dan gaat iedereen uit wat een planning
Broekje uit, fappen op Taylor.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Met een zak chips op de bank, #viesdik z'n ideaalbeeld.
Kijk het in de middag wel terug.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Of in de kroeg kijken
Ja, broer en zusquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Pamela Anderson familie van Gary?
Hij gaf het podium nog een beetje kleurquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Deze wedstrijd duurt te lang, maar wel goed dat die blauwe papegaai wellicht de volgende ronde niet haalt
Nog van slacht van de nieuwjaarsnachtquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Liep vooruit, zie corrigerende post erna. Achja, ben er niet meer helemaal bij
Moah, een beetje, maar heb het vooral wel gehad met deze wedstrijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog van slacht van de nieuwjaarsnacht?
Komt door de match van hiervoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, een beetje, maar heb het vooral wel gehad met deze wedstrijd
Preciesquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door de match van hiervoor
Jezus, wat een treurig grapjequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er buiten MVG v Thornton & Anderson v Wright gegooid is?
jacob dubbelquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus, wat een treurig grapje
Nee toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Op wikipedia hebben ze Anderson alvast tot winnaar uitgeroepen
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_PDC_World_Darts_Championship
Dacht wel dat darten in scene is gezetquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Op wikipedia hebben ze Anderson alvast tot winnaar uitgeroepen
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_PDC_World_Darts_Championship
Dit is gewoon opgenomen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht wel dat darten in scene is gezet
Schotse ruit?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef Badr_Harry het volgende:
Wat moet die tekening op wrights hoofd uitbeelden? Niet die sname maar andere kant. Is dat een wafel?
Ik heb gehoord dat hij in feite de 167-167-167 ninedart met gemak kan voltooienquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co kan stiekem elke beurt 177 scoren
en ik?quote:
We worden gewoon voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij in feite de 167-167-167 ninedart met gemak kan voltooien
Dat is een ding wat zeker is in het leven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We worden gewoon voor de gek gehouden
bedankt hansloungenquote:
sowieso levenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is in het leven.
Mike zal wel weer met 6-0 winnen, net als vorig jaar tegen Lewis.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Anderson kan nu revanche nemen op MVG voor vorig jaar
Anderson had dat gewoon met 4-0 moeten winnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Anderson kan nu revanche nemen op MVG voor vorig jaar
jij ging zeker fokken tijdens oud en nieuw zie mij sigquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sowieso levenEredivisie is ook 1 en al toneelspel
ja dat kwam door mijn poes, zocht beschutting bij mequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij ging zeker fokken tijdens oud en nieuw zie mij sig
heb je een poesquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja dat kwam door mijn poes, zocht beschutting bij me
In een bezemkast twee meter verderop inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:24 schreef Travel. het volgende:
Ze zitten ook gewoon met elkaar te praten in het zelfde gebouw he.
Misschien dat iemand Co moet vertellen dat Bunting nog een heel jaar "gratis" heeft?quote:
sexy hoorquote:
Waterdichte statistiek dit ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:25 schreef Nober het volgende:
De kans dat een Nederlander het WK wint is nu 50%.
Niks geen pakje, streaken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sexy pakje aan en ze gaat bij de opkomst meelopen
Die speklap had er allang uit moeten liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
niemand vertrouwen heeft in vincent
gisteren nog gegetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die speklap had er allang uit moeten liggen.
Je kunt al een beetje voorspellen hoe het gaat lopen. Hij krijgt in de eerste set pijlen op de dubbels, die mist hij. Gaat daarna mopperen op zich zelf, raakt geen snars meer en gaat er met ruime cijfers af ... ... ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
Flink gemazzeld met het toernooiverloop. King die het aan zijn rug heeft opeens, Hopp die zijn niveau van de vorige wedstrijd niet haalde en Winstanley is niet bepaald een moeilijke tegenstander.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
Enorm veel geluk met zijn loting. Morgen realitycheckquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die speklap had er allang uit moeten liggen.
Mr.Beanquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Partijen duurde niet lang genoeg dus Mr. Bean
Taylor gaat 'm helemaal onderpoepen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enorm veel geluk met zijn loting. Morgen realitycheck
Daarna zit 'ie zes maanden in de goot.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Taylor gaat 'm helemaal onderpoepen.
En ons te vervelen bij RTL7.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarna zit 'ie zes maanden in de goot.
iellllllllllllllllquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Taylor gaat 'm helemaal onderpoepen.
quote:
Wright haalde zijn normale niveau totaal niet. Scorend kon hij gewoon op geen enkele manier aansluiting vinden bij Anderson.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 02:28 schreef Grifte het volgende:
Oooooooooooooooooooooooh Gary Gary
Heerlijke wedstrijd van Mikey vanavond zeg. Gary gooide ook prima, maar Wright was wel erg matig waardoor de wedstrijd niet echt los kwam.
Mwah, ik zie qua wedstrijd liever Taylor of Bunting in de finale.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:44 schreef polderturk het volgende:
Wat zou het geweldig zijn als zowel RayBar als Vincent morgen doorgaan. Het zou nog mooier zijn als er twee Nederlanders in de finale staan.
Hopelijk heeft RayBar morgen zijn premier league vorm te pakken.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 06:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, ik zie qua wedstrijd liever Taylor of Bunting in de finale.
Dan gooi jequote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:04 schreef DeTolk het volgende:
Wat een keer leuk zou zijn is dat iemand een keer probeert om 3x 167 te gooien voor een leg ipv de standaard weg voor een 9 darter
Co Stompé is er anders al hard op aan het oefenen hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gooi je
T20, T19, Bull
T20, T19, Bull
T20, T19, Bull
Dat doet natuurlijk niemand...
Co is niet goed snikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Co Stompé is er anders al hard op aan het oefenen hoor.
Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:14 schreef HulkHeld het volgende:
al denk ik dat Vd Voort ontiegelijk hard onderuit zal gaan.
of 3x T20, 3x T19, 3x Bullquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gooi je
T20, T19, Bull
T20, T19, Bull
T20, T19, Bull
Dat doet natuurlijk niemand...
Van Barneveld kan zich niet meer verschuilen achter de defensieve darts.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef Mani89 het volgende:
VDV - Taylor wordt gewoon een zaadpot. Barney - Bunt gaat genieten worden.
Tofquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gooide laatst 3x Bull, hoe is me nog steeds een raadsel, maar het lukte
Gooi je zelf ook wel eens een pijltje?quote:
Bunt is nog niet echt een koele kikker, kan ook bezwijken onder de druk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld kan zich niet meer verschuilen achter de defensieve darts.
Ik gooi met de pijlen van Gerriequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gooi je zelf ook wel eens een pijltje?
Gooi met de pijlen van King, die liggen echt heerlijk in de hand.
Ik gooi met de zwaardere darts. Bommetjes of zoals van Hamilton.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja. Competitie op het laagste niveauquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit mee gegooid, dart vaak bij m'n buurjongens. De 1 heeft pijlen van Benjamin Mitchell of hoe hij ook heet, met dat roze truitje en de ander pijlen van Whitlock.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit mee gegooid, dart vaak bij m'n buurjongens. De 1 heeft pijlen van Benjamin Mitchell of hoe hij ook heet, met dat roze truitje en de ander pijlen van Whitlock.
Toch netjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja. Competitie op het laagste niveau.
Laatste succesje was 2x 100 en een 144 finish op rij
Dan zit je toch op 302?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Toch netjesIk gooi soms ook potjes vanaf 301, 1 van de 2 buurjongens is wat minder goed dus dan denktie dat hij meer kans heeft, eerst een zaadbeurt van 41 daarna 140 en een 121 finish eindigend op de bull
Dat is best een goede quotering, maar dan moet je wel hopen dat Taylor, indien hij de bull wint, het voordeel aan Vd Voort geeft, dan heeft hij 3 sets die hij zelf mag beginnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
2.10 keer je inzet als Van der Voort twee sets pakt.
Dat interview in het Engels van hem was ook wel van een hoogstaand niveauquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:41 schreef Morendo het volgende:
Wanneer Van der Voort wint van Taylor dan hoop ik dat Vincent zijn rugpijn niet meer opvoert, dat zou voor Phil een extra klap zijn.
Lijken erg op wat ik heb. Dat is ook van Bull's, weet even niet hoe ze heten. Ik gooi alleen met 25 gramquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:33 schreef luckass het volgende:
Gooi met de Bull's Shark Pro A pijlen trouwens. 21g.
Gratis geld, hij gaat winnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
2.10 keer je inzet als Van der Voort twee sets pakt.
Ik hoop van niet. Dat is slecht voor mijn hart. Ik hoop dat Barneveld de hele wedstrijd een voorsprong behoudt en met 5-3 wint.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoop voor een Bunting die voor staat in sets, maar uiteindelijk genadeloos ten prooi valt aan Raymond van Barneveld.
Het zou toch een ontiegelijke stunt zijn als Bunting de finale haalt. Of dat 'ie hem wint en meteen #5 van de wereld isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op Bunting want ik acht Bunting meer in staat iets uit te richten tegen Taylor.
En een enorme middelvinger naar de BDOquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou toch een ontiegelijke stunt zijn als Bunting de finale haalt. Of dat 'ie hem wint en meteen #5 van de wereld is
Ja, maar Bunting hoort ook wel top 8 vd wereld toch? Hele solide speler. Dacht dat zn gemiddelde over het hele toernooi veel hoger was dat hij daadwerkelijk is trouwens. Volgens mij zit hij bijna aan het laagste gemiddelde samen met Barney van de kwart finalisten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou toch een ontiegelijke stunt zijn als Bunting de finale haalt. Of dat 'ie hem wint en meteen #5 van de wereld is
Lewis was die persoon geweest. Dat Barney die wedstrijd won snap ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef GwaiLow het volgende:
Vind het erg leuk dat VDV in de kwart-finale staat, maar baal er wel erg van dat Phil zo simpel heeft geloot. Had graag iemand tegenover Taylor gezien die wellicht een kans zou hebben.
Bizar ja. Lewis-Taylor was mooi geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lewis was die persoon geweest. Dat Barney die wedstrijd won snap ik nog steeds niet.
Zo leuk heb ik Vincent nog nooit zien lachenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De NOS besteedt ook aandacht aan het darten. Kiezen even een mooie foto van spelers die vanavond in actie komen op het WK..
Het liefst is Vincent de hele dag ongelukkigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zo leuk heb ik Vincent nog nooit zien lachen
Wat heeft die jongen dit jaar bij elkaar gedart? 2 ton? doe dat keer twee en je weet waar hij ongeveer staat op de omt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar Bunting hoort ook wel top 8 vd wereld toch? Hele solide speler. Dacht dat zn gemiddelde over het hele toernooi veel hoger was dat hij daadwerkelijk is trouwens. Volgens mij zit hij bijna aan het laagste gemiddelde samen met Barney van de kwart finalisten.
129.250 pond dit jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen dit jaar bij elkaar gedart? 2 ton? doe dat keer twee en je weet waar hij ongeveer staat op de omt.
129.250 maar ? ik hoorde jak een paar dagen zeggen dat hij ergens rond de 2 ton zou uitkomen na dit wk, nu is dat niet de beste bron.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
129.250 pond dit jaar.
*2 = 258,500 is ongeveer plek 6.
Sjakquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:16 schreef icloud het volgende:
[..]
129.250 maar ? ik hoorde jak een paar dagen zeggen dat hij ergens rond de 2 ton zou uitkomen na dit wk, nu is dat niet de beste bron.
Ja, 129.250 maar. #viesdik gaat er zeker vanuit dat Bunting de finale wel even haalt, dan gaat hij door de grens van twee ton.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:16 schreef icloud het volgende:
[..]
129.250 maar ? ik hoorde jak een paar dagen zeggen dat hij ergens rond de 2 ton zou uitkomen na dit wk, nu is dat niet de beste bron.
95.000 zonder WK.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Quarter Final - Win - +25.000quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
95.000 zonder WK.
Kwartfinale is + 35.000
Halve finale is + 60.000
Finale is + 120.000
Winnaar is + 250.000
moet dus minstens de finale halen om over de 2 ton te gaan.
ja, dan tel je het op.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Quarter Final - Win - +25.000
Semi Final - Win - +60.000
Final - Win - +130.000
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Position Player Country Amount 1 Michael van Gerwen Netherlands 762,500 2 Phil Taylor England 463,750 3 Adrian Lewis England 357,250 4 Gary Anderson Scotland 353,750 5 Peter Wright Scotland 284,500 6 James Wade England 235,000 7 Simon Whitlock Australia 222,000 8 Dave Chisnall England 202,000 9 Robert Thornton Scotland 188,250 10 Brendan Dolan Northern Ireland 179,000 11 Mervyn King England 175,250 12 Ian White England 174,500 13 Terry Jenkins England 166,000 14 Justin Pipe England 157,000 15 Raymond van Barneveld Netherlands 155,250 16 Andy Hamilton England 147,500 ------------ 17 Kim Huybrechts Belgium 146,000 18 Vincent van der Voort Netherlands 141,250 19 Wes Newton England 138,250 20 Michael Smith England 136,250 21 Stephen Bunting England 129,250 |
Dat is duidelijker voor order merit dan zoals de PDC het voorschrijft. Die maken er alleen maar onduidelijke troep van en maken zelf geen opgeschoonde ranglijst voor het WK.quote:
Wat een broekiesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De NOS besteedt ook aandacht aan het darten. Kiezen even een mooie foto van spelers die vanavond in actie komen op het WK..
Gaat hij ook wel na zo'n eerste jaar bij de PDC, buiten dat enorm in populariteit heeft gewonnen en voor de show een goede speler is.quote:
Zeker. Ben benieuwd of Barney genoeg heeft aan dit WK. Wade zal ook wel terugkomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaat hij ook wel na zo'n eerste jaar bij de PDC, buiten dat enorm in populariteit heeft gewonnen en voor de show een goede speler is.
Van Barneveld komt er zeker wel in. Die is nog altijd een enorme publiekstrekker . Van Barneveld heeft wel meer mindere periodes gehad en het jaar daarop werd hij alsnog uitgenodigd door de PDC.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker. Ben benieuwd of Barney genoeg heeft aan dit WK. Wade zal ook wel terugkomen.
De baas van de PDC, hoe heet ie ook alweer, had al door laten schemeren dat Barney erbij zit. Natuurlijk regerend kampioen en voor de fans altijd leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker. Ben benieuwd of Barney genoeg heeft aan dit WK. Wade zal ook wel terugkomen.
Whitlock zal dit jaar toch wel buiten de boot vallen, zoals Wade vorig jaar? Denk dat ze een heleboel andere spelers liever uitnodigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld komt er zeker wel in. Die is nog altijd een enorme publiekstrekker . Van Barneveld heeft wel meer mindere periodes gehad en het jaar daarop werd hij alsnog uitgenodigd door de PDC.
Bunting is overgehaald, naar het schijnt, met als lokkertje de Premier League.
Ben wel benieuwd naar de keuze met Whitlock.
Onderschat niet de Australische factor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Whitlock zal dit jaar toch wel buiten de boot vallen, zoals Wade vorig jaar? Denk dat ze een heleboel andere spelers liever uitnodigen.
Barney is gewoon zeker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Krijgt darts zoveel aandacht Down Under?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschat niet de Australische factor.
Best wel, ja. Grote contracten zijn afgesloten met Whitlock.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Krijgt darts zoveel aandacht Down Under?
Whitlock is wel degene die ervoor zorgt dat ze daar kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Krijgt darts zoveel aandacht Down Under?
Nee nu niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Barney is gewoon zeker.
Niet vergeten dat hij gewoon de regerend kampioen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |