Co is niet goed snikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Co Stompé is er anders al hard op aan het oefenen hoor.
Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:14 schreef HulkHeld het volgende:
al denk ik dat Vd Voort ontiegelijk hard onderuit zal gaan.
of 3x T20, 3x T19, 3x Bullquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gooi je
T20, T19, Bull
T20, T19, Bull
T20, T19, Bull
Dat doet natuurlijk niemand...
Van Barneveld kan zich niet meer verschuilen achter de defensieve darts.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef Mani89 het volgende:
VDV - Taylor wordt gewoon een zaadpot. Barney - Bunt gaat genieten worden.
Tofquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gooide laatst 3x Bull, hoe is me nog steeds een raadsel, maar het lukte
Gooi je zelf ook wel eens een pijltje?quote:
Bunt is nog niet echt een koele kikker, kan ook bezwijken onder de druk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld kan zich niet meer verschuilen achter de defensieve darts.
Ik gooi met de pijlen van Gerriequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gooi je zelf ook wel eens een pijltje?
Gooi met de pijlen van King, die liggen echt heerlijk in de hand.
Ik gooi met de zwaardere darts. Bommetjes of zoals van Hamilton.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja. Competitie op het laagste niveauquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit mee gegooid, dart vaak bij m'n buurjongens. De 1 heeft pijlen van Benjamin Mitchell of hoe hij ook heet, met dat roze truitje en de ander pijlen van Whitlock.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit mee gegooid, dart vaak bij m'n buurjongens. De 1 heeft pijlen van Benjamin Mitchell of hoe hij ook heet, met dat roze truitje en de ander pijlen van Whitlock.
Toch netjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja. Competitie op het laagste niveau.
Laatste succesje was 2x 100 en een 144 finish op rij
Dan zit je toch op 302?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Toch netjesIk gooi soms ook potjes vanaf 301, 1 van de 2 buurjongens is wat minder goed dus dan denktie dat hij meer kans heeft, eerst een zaadbeurt van 41 daarna 140 en een 121 finish eindigend op de bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |