Hij gaf het podium nog een beetje kleurquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Deze wedstrijd duurt te lang, maar wel goed dat die blauwe papegaai wellicht de volgende ronde niet haalt
Nog van slacht van de nieuwjaarsnachtquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Liep vooruit, zie corrigerende post erna. Achja, ben er niet meer helemaal bij
Moah, een beetje, maar heb het vooral wel gehad met deze wedstrijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog van slacht van de nieuwjaarsnacht?
Komt door de match van hiervoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, een beetje, maar heb het vooral wel gehad met deze wedstrijd
Preciesquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door de match van hiervoor
Jezus, wat een treurig grapjequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er buiten MVG v Thornton & Anderson v Wright gegooid is?
jacob dubbelquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus, wat een treurig grapje
Nee toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Op wikipedia hebben ze Anderson alvast tot winnaar uitgeroepen
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_PDC_World_Darts_Championship
Dacht wel dat darten in scene is gezetquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Op wikipedia hebben ze Anderson alvast tot winnaar uitgeroepen
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_PDC_World_Darts_Championship
Dit is gewoon opgenomen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht wel dat darten in scene is gezet
Schotse ruit?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef Badr_Harry het volgende:
Wat moet die tekening op wrights hoofd uitbeelden? Niet die sname maar andere kant. Is dat een wafel?
Ik heb gehoord dat hij in feite de 167-167-167 ninedart met gemak kan voltooienquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co kan stiekem elke beurt 177 scoren
en ik?quote:
We worden gewoon voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij in feite de 167-167-167 ninedart met gemak kan voltooien
Dat is een ding wat zeker is in het leven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We worden gewoon voor de gek gehouden
bedankt hansloungenquote:
sowieso levenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is in het leven.
Mike zal wel weer met 6-0 winnen, net als vorig jaar tegen Lewis.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Anderson kan nu revanche nemen op MVG voor vorig jaar
Anderson had dat gewoon met 4-0 moeten winnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Oliver23 het volgende:
Anderson kan nu revanche nemen op MVG voor vorig jaar
jij ging zeker fokken tijdens oud en nieuw zie mij sigquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sowieso levenEredivisie is ook 1 en al toneelspel
ja dat kwam door mijn poes, zocht beschutting bij mequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij ging zeker fokken tijdens oud en nieuw zie mij sig
heb je een poesquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja dat kwam door mijn poes, zocht beschutting bij me
In een bezemkast twee meter verderop inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:24 schreef Travel. het volgende:
Ze zitten ook gewoon met elkaar te praten in het zelfde gebouw he.
Misschien dat iemand Co moet vertellen dat Bunting nog een heel jaar "gratis" heeft?quote:
sexy hoorquote:
Waterdichte statistiek dit ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:25 schreef Nober het volgende:
De kans dat een Nederlander het WK wint is nu 50%.
Niks geen pakje, streaken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sexy pakje aan en ze gaat bij de opkomst meelopen
Die speklap had er allang uit moeten liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
niemand vertrouwen heeft in vincent
gisteren nog gegetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die speklap had er allang uit moeten liggen.
Je kunt al een beetje voorspellen hoe het gaat lopen. Hij krijgt in de eerste set pijlen op de dubbels, die mist hij. Gaat daarna mopperen op zich zelf, raakt geen snars meer en gaat er met ruime cijfers af ... ... ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
Flink gemazzeld met het toernooiverloop. King die het aan zijn rug heeft opeens, Hopp die zijn niveau van de vorige wedstrijd niet haalde en Winstanley is niet bepaald een moeilijke tegenstander.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
Enorm veel geluk met zijn loting. Morgen realitycheckquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die speklap had er allang uit moeten liggen.
Mr.Beanquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Partijen duurde niet lang genoeg dus Mr. Bean
Taylor gaat 'm helemaal onderpoepen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enorm veel geluk met zijn loting. Morgen realitycheck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |