Het was ook zooooo zonnig die paar dagen dat de winter het probeerde...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
Het zonnetje van gister lijkt alweer zó ver weg.....
Bah dit is niks.... zijn van die winterdagen waarop het gewoon niet licht wordt.... het gaat van donker naar een soort van schemer-grijs, en dan weer naar donker.
Bah bah. Doe dan maar een hogedrukgebied met voor mijn part koud weer, zolang de zon er maar een beetje bij is.
Nee true... maar geef toe, dit is treurigheid ten top. Indien de luchten opklaren gaat de temp vaak (vooral snachts) redelijk onderuit, en ik ben absoluut geen kou liefhebber... maar als ik moet kiezen tussen kouder weer met open luchten (of op zijn minst af en toe zon) of depressie-trein weer zoals dit?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was ook zooooo zonnig die paar dagen dat de winter het probeerde...
Voor mij is het makkelijk; in dit kutweer met de bus omdat ik weinig zin heb om te fietsen of in die kutkou met de bus omdat ik weinig zin heb om mijn vingers te verliezen voor de komende paar uur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee true... maar geef toe, dit is treurigheid ten top. Indien de luchten opklaren gaat de temp vaak (vooral snachts) redelijk onderuit, en ik ben absoluut geen kou liefhebber... maar als ik moet kiezen tussen kouder weer met open luchten (of op zijn minst af en toe zon) of depressie-trein weer zoals dit?
Makkelijke keuze hoor!
Cheers to that!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden: Moet gewoon lente worden.
Hee hou eens op!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef Gwywen het volgende:
Is er al een pluim? Volgende week donderdag sneeuw of zo?
Ik zat er vorige keer maar een halve dag naast toen ik een koude rug had (dan komt er sneeuw), ik had 2e kerstdag voorspeld.
Van de week had ik weer een koude rug, dus dan zou je denken, volgende week woensdag of donderdag.
quote:A level 2 was issued for parts of Denmark and far N-Germany mainly for very severe wind gusts.
A level 1 was issued for parts of the North Sea, Denmark, N/NTRL Germany and parts of Poland mainly for severe to damaging wind gusts and an isolated tornado threat.
dat is de enige zekerheid in het leven.quote:
oei, Denemarken gaat vol geraakt worden lijkt het. Stel dat het opeens 200 km zuidelijker trekt...quote:
Tja, dat kan je verwachten met zo'n vierkant licht autootjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:31 schreef MaLo het volgende:
Harde woei hier vanmorgen, mijn Atos ging van links naar rechts
I know, beide handjes aan het stuurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, dat kan je verwachten met zo'n vierkant licht autootje
Hier in Assen lijkt het alleen maar erger te worden. Heb een hekel aan woeiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
De wind is hier nu al flink afgezwakt.
Stormpje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |