2007?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:29 schreef Adelante het volgende:
januari 2005 of 2006 was er ook een fikse storm toch?
Nee, ik bedoel sneeuwquote:Op zondag 4 januari 2015 18:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee sorry, dat heb je verkeerd, dan komt de lente
He wat fijn ik moet zondag 7 KM over het strand hardlopen.quote:
en ik 300km touren door nw/n en no NL....quote:Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
He wat fijn ik moet zondag 7 KM over het strand hardlopen.
Gewoon "normaal" wc weer hoor. Iets wat we heel vaak hebben in Nederlandquote:Op maandag 5 januari 2015 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker weer 12 graden komend weekend
Gaat nergens meer over dit weer...
Voor begin januari niet echt normaal..quote:Op maandag 5 januari 2015 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon "normaal" wc weer hoor. Iets wat we heel vaak hebben in Nederland
Nee maar dat is 38 graden in de zomer ook niet, als je snapt waar ik heen gaquote:Op maandag 5 januari 2015 20:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor begin januari niet echt normaal..
Laat maar komenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf donderdag veel regen.
Donderdag:
[ afbeelding ]
Windstoten kunnen zaterdag boven de 100km/h komen in De Bilt:
[ afbeelding ]
Nou hier in Zeeland al de hele dag grijs, en koud!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Waterig zonnetje.. Beter dan gisteren in elk geval
Mijn dagje strand is bij deze afgelast, even iets te natquote:Op maandag 5 januari 2015 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf donderdag veel regen.
Donderdag:
[ afbeelding ]
Windstoten kunnen zaterdag boven de 100km/h komen in De Bilt:
[ afbeelding ]
Je doet je username geen eer aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn dagje strand is bij deze afgelast, even iets te nat
Ik heb mijn grenzen, beetje regen was het nog wel waard geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je doet je username geen eer aan.
De rivieren zullen ontploffenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:55 schreef INViCTuS het volgende:
Plenzen de komende week:
[ afbeelding ]
Hm... te noordelijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:56 schreef aloa het volgende:
Orkaan op de Noordzee komende zaterdag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |