SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Tottenham betaalt wel genoeg, ik denk niet dat ie zomaar weg gaat zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Kane zal volgend seizoen wel bij City of Chelsea spelen. Niet te hopen overigens.
Bovendien is Tottenham echt zijn club en heeft hij daar vrijwel zeker een basisplaats. Die gaat voorlopig nog niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tottenham betaalt wel genoeg, ik denk niet dat ie zomaar weg gaat zoals het nu gaat.
Feyenoord (en Utrecht + Quick Boys + Fehnerbahce) is de club van Dirkie uit Katwijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bovendien is Tottenham echt zijn club en heeft hij daar vrijwel zeker een basisplaats. Die gaat voorlopig nog niet.
Vergeet Liverpool nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Feyenoord (en Utrecht + Quick Boys + Fehnerbahce) is de club van Dirkie uit Katwijk.
Nah, zoveel had een Dirk niet met Utrecht of Feyenoord te maken. Tijdje gespeeld, that's it. Kane is opgegroeid bij Spurs.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Feyenoord (en Utrecht + Quick Boys + Fehnerbahce) is de club van Dirkie uit Katwijk.
En dat terwijl City bedroevend speelt de laatste weken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:53 schreef hafcfan het volgende:
Chelsea heeft de voorsprong op City wel heel snel weggeven.
Dan moet er ook wel écht wat zijn voorgevallen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:58 schreef Reddead het volgende:
Mourinho gaat uit zijn dak zo te zien
Ivanovic naar het centrumquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:59 schreef Reddead het volgende:
Chelsea heeft niet bepaald een brede bank als het om de verdediging gaat.. wie moeten ze inzetten als 1 van Terry en Cahill geblesseerd raakt? Zouma?..
Chelsea laat het juist vaker liggen tegen de kleinere clubjes, dus dat zegt geen reet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Chelsea heeft overigens wel alle toppers nu uit gehad volgens mij. Zijn nog de huizenhoge favoriet ondanks dat City nu langszij komt.
dat was vorig jaar het geval, niet zeker of het ook zal zijn dit seizoenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea laat het juist vaker liggen tegen de kleinere clubjes, dus dat zegt geen reet.
Ondanks alle onsportiviteit om er nog wat van te kunnen maken, zullen ze totaal afgedroogd huiswaarts keren.quote:
Oh ja, tegen welke kleine clubs hebben ze het laten liggen dan dit seizoen ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea laat het juist vaker liggen tegen de kleinere clubjes, dus dat zegt geen reet.
Nieuwkasteel Verenigingquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh ja, tegen welke kleine clubs hebben ze het laten liggen dan dit seizoen ?
Uit bij Newcastle kan iedere ploeg punten verliezen.quote:
Gelijkspel bij Southampton, United, Sunderland en City, verloren van Newcastle en nu Spurs.quote:
Bovendien was Matic toen geschorst. Dan wordt het heel lastig voor Chelsea om daar te winnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Uit bij Newcastle kan iedere ploeg punten verliezen.
Oneens.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
We kunnen eindeloos discussiëren maar we zijn het allemaal eens dat Chelsea een aidsploeg is.
Spelers die bij Vitesse gespeeld hebben neem ik niet serieus. Is ook geen excuus met een selectie van 80 man ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bovendien was Matic toen geschorst. Dan wordt het heel lastig voor Chelsea om daar te winnen.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
We kunnen eindeloos discussiëren maar we zijn het allemaal eens dat Chelsea een aidsploeg is.
Nee jongen, zonder Matic zijn ze 60 procent minder.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spelers die bij Vitesse gespeeld hebben neem ik niet serieus. Is ook geen excuus met een selectie van 80 man ofzo.
meh, ze zijn meer een soaploegjequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem jou dan ook niet serieusquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Tottenham is niks, Chelsea wint eenvoudig
daarom zou een blessure van hem en/of terry hen in ernstige problemen stoppenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee jongen, zonder Matic zijn ze 60 procent minder.
Zonder Hazard is Chelsea aanzienlijk minder, de rest is in meer of mindere mate vervangbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee jongen, zonder Matic zijn ze 60 procent minder.
Hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik neem jou dan ook niet serieus
[..]
Matic zou overal ter wereld in de basis staanquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonder Hazard is Chelsea aanzienlijk minder, de rest is in meer of mindere mate vervangbaar.
Matic stelt spelers als Hazard in staat te doen wat ze graag doen. Een buitengewoon nuttige en goede speler die altijd opgesteld zal worden als het kan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonder Hazard is Chelsea aanzienlijk minder, de rest is in meer of mindere mate vervangbaar.
Knap om dan nog 2 keer te scoren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Sjelsie met 6 man achter gebleven terwijl ze achterstaan
Dat is ie al jarenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Hazard heeft het ook wel naar zijn zin, toch wel een erg lekker voetballertje hoor.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Tottenham is niks, Chelsea wint eenvoudig
Mooi he. Na 20 wedstrijden gewoon precies hetzelfde..quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef Reddead het volgende:
Chelsea 1ste op alfabetische volgorde
Krijgen we in de dagen voorafgaand dus weer oeverloos geleuter in de media over Van Gaal vs Koeman.. soms kan je beter een dagje overslaan met het lezen van voetbalsites want elke dag lees je wel weer het geblaat van Koeman en Van Gaal..quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:40 schreef Downwards het volgende:
Binnenkort dus alweer Van Gaal vs Koeman.
Vind het wel interessant als ze elkaar treffen, maar meer om de keuzes die ze (vooraf) maken en hoe ze zullen omgaan met tegenslag tijdens zo'n duel. Artikelen waarin het over het persoonlijke of de zogenaamde vete gaat, sla ik ook graag over.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Krijgen we in de dagen voorafgaand dus weer oeverloos geleuter in de media over Van Gaal vs Koeman.. soms kan je beter een dagje overslaan met het lezen van voetbalsites want elke dag lees je wel weer het geblaat van Koeman en Van Gaal..
Wordt wel eens tijd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerrard gaat aan het einde van het seizoen weg bij Liverpool.
Ik vind het overigens wel leuk dat ze het beiden goed doen, al is dat van Koeman iets knapper want die heeft niet zoveel te besteden als Lowie. Minste tegengoals in de PL en nauwelijks onnodig puntverlies.. echt knapquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind het wel interessant als ze elkaar treffen, maar meer om de keuzes die ze (vooraf) maken en hoe ze zullen omgaan met tegenslag tijdens zo'n duel. Artikelen waarin het over het persoonlijke of de zogenaamde vete gaat, sla ik ook graag over.
Nogal een understatement.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel leuk dat ze het beiden goed doen, al is dat van Koeman iets knapper want die heeft niet zoveel te besteden als Lowie. Minste tegengoals in de PL en nauwelijks onnodig puntverlies.. echt knap
Hopen maar. Dortmund degraderen > Klopp naar Arsenal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:09 schreef Vasion het volgende:
Laatste seizoen voor Wenger, schat ik zo.
Als je degradeert met Dortmund dan kom je niet bij Arsenal hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hopen maar. Dortmund degraderen > Klopp naar Arsenal.
Waarom niet? Klopp heeft allang bewezen een toptrainer te zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je degradeert met Dortmund dan kom je niet bij Arsenal hoor
Ja Bert van Marwijk ook, maar die zal ook nooit meer een topclub gaan trainen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom niet? Klopp heeft allang bewezen een toptrainer te zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja Bert van Marwijk ook, maar die zal ook nooit meer een topclub gaan trainen.
Martinez van Wigan naar Evertonquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja Bert van Marwijk ook, maar die zal ook nooit meer een topclub gaan trainen.
Ziet er qua voetbal ook beter uit, goeie organisatie achterin, dat laatste ontbreekt zeker bij ManU.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel leuk dat ze het beiden goed doen, al is dat van Koeman iets knapper want die heeft niet zoveel te besteden als Lowie. Minste tegengoals in de PL en nauwelijks onnodig puntverlies.. echt knap
Mooi stuk op BBC pagina:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:27 schreef tong80 het volgende:
Steven Gerrard vertrekt na dit seizoen bij Liverpool. Dat melden diverse Engelse media donderdag. Het contract van de aanvoerder loopt komende zomer af. Liverpool heeft de aanvoerder in november een nieuwe aanbieding gedaan, maar hij zou hebben besloten voor een nieuwe avontuur te kiezen.
De verwachting is dat de club vandaag met het nieuws naar buiten komt. Diverse clubs zouden de 34-jarige Gerrard willen aantrekken waaronder het Amerikaanse LA Galaxy. Gerrard speelt al zijn hele loopbaan bij Liverpool. Hij maakte in 1998 zijn debuut in de hoofdmacht. Hij benutte gisteren twee strafschoppen in het duel met Leicester City (2-2).
quote:He added he would continue to play but not for a potential rival as he could "never contemplate" facing Liverpool.
Vorig seizoen heel dichtbij, maar op het laatst onnodig verkloot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:09 schreef Zipportal het volgende:
Logisch, Liverpool wordt nooit kampioen.
Door Gerrardquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vorig seizoen heel dichtbij, maar op het laatst onnodig verkloot.
Lijstje wordt steeds groter, hopelijk wordt er een flinke smak geld betaald zodat Vitesse lekker mee kan profiterenquote:Wilfried Bony lijkt te vertrekken bij Swansea City. Nu lijkt Real Madrid geinteresseerd in de diensten van de Ivoriaan, die als backup moet gaan dienen achter Karim Benzema. Ook Manchester City, Liverpool en Tottenham Hotspur hebben interesse.
Bron: The Daily Mail
vrijdag 2 januari 2015 09:26
Maar minder tv kijkers in Mexicoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:32 schreef Reddead het volgende:
Bony zou een betere back-up zijn dan Chicharito por Real
Die flinke smak geld zal sowieso wel betaald worden. Of het nu deze maand is of aankomende zomer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijstje wordt steeds groter, hopelijk wordt er een flinke smak geld betaald zodat Vitesse lekker mee kan profiteren
Het schijnt dat Vitesse een percentage van 20% krijgt, alhoewel dat nooit is bevestigd, maar het zou wel verklaren waarom Swansea echt die dertig miljoen wil hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die flinke smak geld zal sowieso wel betaald worden. Of het nu deze maand is of aankomende zomer.
Heeft Vitesse eigenlijk ook nog een doorverkooppercentage bedongen?
Dat zou wel gunstig zijn voor Vitesse. Zelfs als hij uiteindelijk voor maar 22 miljoen pond wordt verkocht, zou je dat nog ruim 5,5 miljoen euro opleveren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het schijnt dat Vitesse een percentage van 20% krijgt, alhoewel dat nooit is bevestigd, maar het zou wel verklaren waarom Swansea echt die dertig miljoen wil hebben.
Wanneer iedereen fit is.... Maar dan nog kunnen ze een cv en vm gebruiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:48 schreef Vermecelli het volgende:
Dit Arsenal stelt echt geen kut voor
Het zou me niet verbazen als ze het wel doen, dan heeft Bony de tijd zich aan te passen aan een nieuwe club en om het risico uit te sluiten dat hij een fantastische Afrika Cup en tweede seizoenshelft speelt en opeens 40 miljoen kost in de zomer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zou wel gunstig zijn voor Vitesse. Zelfs als hij uiteindelijk voor 'maar' 22 miljoen pond wordt verkocht, zou je dat nog ruim 5,5 miljoen euro opleveren.
Dat Bony binnenkort naar de Afrika Cup gaat, maakt het wel wat onwaarschijnlijker dat City deze maand nog 30 miljoen pond betaalt.
Is ook wat voor te zeggen, maar ik denk eerder dat het erop neerkomt dat City hem wel koopt, maar niet voor die 30 miljoen pond. Het zal wel ergens tussen de 25 en 28 uitkomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze het wel doen, dan heeft Bony de tijd zich aan te passen aan een nieuwe club en om het risico uit te sluiten dat hij een fantastische Afrika Cup en tweede seizoenshelft speelt en opeens 40 miljoen kost in de zomer.
hoe kan city überhaupt spelers kopen thoughquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen, maar ik denk eerder dat het erop neerkomt dat City hem wel koopt, maar niet voor die 30 miljoen pond. Het zal wel ergens tussen de 25 en 28 uitkomen.
Ze hebben een boete gekregen, geen transferverbod. Zal wel een potje voor zijn met in het achterhoofd een definitief afscheid van Negredo en eventueel Dzeko. Zal allemaal wel net passen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:23 schreef Reddead het volgende:
[..]
hoe kan city überhaupt spelers kopen though
hebben ze geen boete van 62m gekregen?
Ga dan denk ik toch voor Leicester City - Newcastle United.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag geen PL maar FA Cup voetbal, met om vier uur de Trammere Rovers tegen Swansea City voor de echte liefhebber.
Nergens te vinden, dus gok van nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
ps. Weet iemand of er al een FA Cup 2014/2015 topic is? Ik kan het niet vinden.
De FA heeft het veel te druk met zedenmeester te spelen op social media.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Schandalig genoeg niet.
http://www1.skysports.com(...)-harry-kane-incident
VBL / FA Cup 2014/15 #1 The death or the gladioliquote:
Waarom zo lang? En ik zou hem liever zien in Spanje, Italië of Duitsland.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven Gerrard zal waarschijnlijk naar LA Galaxy gaanm tot circa 2019.
Over een jaartje zal Liverpool hem wel weer huren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven Gerrard zal waarschijnlijk naar LA Galaxy gaanm tot circa 2019.
't zou mooi zijn om hem bij een van de Milan clubs te zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom zo lang? En ik zou hem liever zien in Spanje, Italië of Duitsland.
FA Cup 2014/15 #1 The death or the gladioliquote:Op zondag 4 januari 2015 14:26 schreef Monopoly_Man het volgende:
Dover Athletic - Crystal Palace - da's nou een echte wedstrijd. Wat een stadion en sfeer.
Ik vind dat niet zo'n vreemde uitspraak. Rodgers is waarschijnlijk de beste coach die Liverpool in jaren heeft gehad. Liverpool was toch jarenlang niet om aan te zien met kick&rush voetbal. Nu zit er veel meer voetbal in. Dit seizoen zit het even tegen, mede omdat de 3 forwards niet lekker lopen (Sturridge al lang geblesseerd, Balo wil niet echt lukken, en Sterling een vorm-dipje qua rendement...), maar Rodgers is echt een uitstekende coach.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:50 schreef Downwards het volgende:
Gerrard: “I wish I’d met Brendan when I was 24 because I think I’d be sitting here talking about a lot of titles that we’d won together.”
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:03 schreef Reddead het volgende:
City was bijna uitgeschakeld door een laagvlieger.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
FA Cup 2014/15 #1 The death or the gladioli
Hij had ook wel een peuk verdiend na zo'n groots optreden.quote:The Arsenal goalkeeper Wojciech Szczesny is facing a reported £20,000 fine for smoking in the showers after the Gunners’ 2-0 defeat to Southampton on New Year’s Day.
Heeft Wilshere weer uitgedeeld?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij had ook wel een peuk verdiend na zo'n groots optreden.
Evans is 27, Smalling is 25, Rojo is ook gewoon 24 en ondanks dat ie 22 is, is Jones ook geen jochie. Allemaal jongens die hebben leren spelen in een verdediging met drie in een half jaar. Vlaar zou wat dat betreft dus geen toevoeging zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef McGrath het volgende:
Op het moment vind ik bij Villa Okore het ook beter doen dan Vlaar.
Maar ergens snap ik Van Gaal ook wel dat hij een oudere verdediger wil, die die jonkies die er al lopen beter neer kan zetten. Vlaar weet ook hoe het is in een 3-mans verdediging.
Ik heb geen idee over wie je het hebt, ben eens wat specifieker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:35 schreef Reddead het volgende:
Ik zou eerder de Griekse Sokratis van BvB halen.
Sokratis Papastathopoulos, Grieks international van 26 jaar. Spelend bij Dortmund, 1.85m lang en 82 kiloquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt, ben eens wat specifieker.
Wacht even, Evans is de enige die wat belangrijke wedstrijden geeft gespeeld, maar toch geen leiderschapskwaliteit. Smalling speelt als een jonkie, net als Rojo. 22 is in de premier league een jonkie, en daarnaast zijn alle vervangers 19 of 20. Waarbij zelfs Shaw nog een leidend figuur nodig heeft. Wat Vlaar heeft bewezen bij Villa en Oranje. Of bedoel je nou echt dat ze allemaal gigantisch ervaren spelers zijn met 3,5 jaar speeltijd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Evans is 27, Smalling is 25, Rojo is ook gewoon 24 en ondanks dat ie 22 is, is Jones ook geen jochie. Allemaal jongens die hebben leren spelen in een verdediging met drie in een half jaar. Vlaar zou wat dat betreft dus geen toevoeging zijn
Chelsea zou het toch niet worden, maar linea recta naar Arnhem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:33 schreef Catch22- het volgende:
Leek me al wat hoog gegrepen. Goed dat hij zijn verstand en niet zijn portemonnee laat spreken.
Nee, ik zeg niet dat ze zo zeer een enorme bagage hebben, ik denk alleen niet dat iemand die ook pas enkele jaren in de Premier League speelt bij een middelmatige club een leidersrol bij een ploeg als Manchester United zomaar op zich zou kunnen nemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wacht even, Evans is de enige die wat belangrijke wedstrijden geeft gespeeld, maar toch geen leiderschapskwaliteit. Smalling speelt als een jonkie, net als Rojo. 22 is in de premier league een jonkie, en daarnaast zijn alle vervangers 19 of 20. Waarbij zelfs Shaw nog een leidend figuur nodig heeft. Wat Vlaar heeft bewezen bij Villa en Oranje. Of bedoel je nou echt dat ze allemaal gigantisch ervaren spelers zijn met 3,5 jaar speeltijd?
Goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat ze zo zeer een enorme bagage hebben, ik denk alleen niet dat iemand die ook pas enkele jaren in de Premier League speelt bij een middelmatige club een leidersrol bij een ploeg als Manchester United zomaar op zich zou kunnen nemen.
quote:Aston Villa captain Ron Vlaar is expected to be out for up to six weeks with a knee injury, the club has confirmed.
The Netherlands international, 29, limped off 15 minutes into Villa's 0-0 draw against Crystal Palace on New Year's Day.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
Waarom gaat Valdes in hemelsnaam naar United? Dit is gewoon gokken op vertrek van De Gea
quote:"I worked with Louis van Gaal during my time at FC Barcelona and to have the opportunity to work with him here at Manchester United is a dream come true."
Professioneel een kans missen kan ie inderdaad als de beste.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:38 schreef Downwards het volgende:
Ze hebben altijd nog wel Balotelli achter de hand, mocht het nodig zijn.
You got it.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:44 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Professioneel een kans missen kan ie inderdaad als de beste.
Veel talent, maar als talent niet hard werkt, dan heb je er niks aan. Overroepen kutspelertje.
Inderdaad, nu nog Sturridge erbijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Markovic gaat ook steeds beter spelen.
Wanneer komt Sturridge eigenlijk weer terug dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu nog Sturridge erbij
Geen idee, misschien kleine blessure bij Gerrardquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:50 schreef Wicky15 het volgende:
Schakel net weer in, waarom Lovren erin?
twitter:danielstorey85 twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 14:21:00Gus Poyet's quote claiming Liam Bridcutt was good enough to play for Real Madrid should be repeated to him before every press conference. reageer retweet
Duurt nog wel even. Een week of 3/4 naar verwachting.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer komt Sturridge eigenlijk weer terug dan?
Rodgers zei gisteren dat hij ergens in Januari weer mee zou kunnen doen, maar zou me niks verbazen als het weer langer zou durenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer komt Sturridge eigenlijk weer terug dan?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Duurt nog wel even. Een week of 3/4 naar verwachting.
Wat een aids is dat zegquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Rodgers zei gisteren dat hij ergens in Januari weer mee zou kunnen doen, maar zou me niks verbazen als het weer langer zou duren![]()
Mignolet
Echt drama.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:58 schreef Downwards het volgende:
Wat beroerd getimed van Lovren; maakt het ook nog totaal niet waar dit seizoen.
Zo ongeveer elke aankoop faalt voorlopig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:58 schreef Downwards het volgende:
Wat beroerd getimed van Lovren; maakt het ook nog totaal niet waar dit seizoen.
Muah Emre Can en Markovic beginnen wel beter te spelen. Moreno is ook niet zo heel slecht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke aankoop faalt voorlopig.
Onder andere Fonte, Tadic en Clyne worden genoemd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of Liverpool deze maand nog wat gaat halen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Bridcutt kreeg een terechte tweede gele kaart
quote:
Bedankt heren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liam Bridcutt, twee keer geel, in het Stadium of Light
Gewoon Pellè halenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Onder andere Fonte, Tadic en Clyne worden genoemd.
Lallana begon in dit systeem ook beter te spelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Emre Can en Markovic beginnen wel beter te spelen. Moreno is ook niet zo heel slecht.
Vind ik ook wel een aardige speler maar niet echte top. Wat Markovic en Can misschien nog wel kunnen worden. En Morenoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lallana begon in dit systeem ook beter te spelen.
Liverpool had in de zomer al gewoon 40 miljoen moeten neertellen voor een serieuze spits.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen Balotelli is wel echt over en zal wel snel pleite gaan.
Benieuwd welke spits er dan gehaald wordt.
Ze hadden Bony moeten halen toen ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool had in de zomer al gewoon 40 miljoen moeten neertellen voor een serieuze spits.
Bijvoorbeeld. Dan was de kans dat het een succesverhaal zou worden in ieder geval vele malen groterquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden Bony moeten halen toen ja.
Zeker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dan was de kans dat het een succesverhaal zou worden in ieder geval vele malen groter
Zag er bij de 0-1 ook prima uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Van Aanholt staat wel lekker te spelen.
Een goede keeper was vrij eenvoudig op te pikken. Valdes bijvoorbeeld die in de herfst alweer fit was. Een goede verdediger is wat lastiger, maar je had beter bij Real aan kunnen kloppen voor Varane bijv.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker.
Al hadden ze ook wel een goede keeper en een echte topverdediger moeten halen.
Hattrickje?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaat het even doen hoor! Even de critici de mond snoeren.
Had hij wel iets sterker mogen zijn in dat duel, ja. Maar voor de rest...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zag er bij de 0-1 ook prima uit.
Die hadden ze ook beter kunnen halen, al had die misschien wel te hoge eisen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Een goede keeper was vrij eenvoudig op te pikken. Valdes bijvoorbeeld die in de herfst alweer fit was. Een goede verdediger is wat lastiger, maar je had beter bij Real aan kunnen kloppen voor Varane bijv.
Volgende keer vanaf 50 meterquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Balotelli is het hele jaar niet in vorm en heeft nog niet gescoord in de PL en denkt er wel even een vrije trap vanaf 30 meter in te jassen
Klopt wel wat je zegt, maar heb mij vreselijk gestoord aan hem op dat moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Had hij wel iets sterker mogen zijn in dat duel, ja. Maar voor de rest...
Liverpool zou Valdes prima kunnen betalen, zeker met garanties voor een basisplaats. Varane is zeker haalbaar voor een miljoen of 30.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden ze ook beter kunnen halen, al had die misschien wel te hoge eisen.
En ik denk niet dat Real Varane had laten gaan
Waarom? Het is Sunderland maar...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, maar heb mij vreselijk gestoord aan hem op dat moment.
Balotelli z'n ego hé.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Balotelli is het hele jaar niet in vorm en heeft nog niet gescoord in de PL en denkt er wel even een vrije trap vanaf 30 meter in te jassen
Kan je zien dat het toch meer een aanvallende back is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, maar heb mij vreselijk gestoord aan hem op dat moment.
Blijkbaar hadden ze toch niet echte concrete interesse in die spelersquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zou Valdes prima kunnen betalen, zeker met garanties voor een basisplaats. Varane is zeker haalbaar voor een miljoen of 30.
Hij had goed in het systeem van Louis gepastquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kan je zien dat het toch meer een aanvallende back is.
Misschien Carroll terugkopen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden ze toch niet echte concrete interesse in die spelers
En ze zullen nu ook wel weer eerder een matige Engelsman van West Ham kopen dan een echte topper
Varane kan echt wel beter krijgen, als hij al weg gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zou Valdes prima kunnen betalen, zeker met garanties voor een basisplaats. Varane is zeker haalbaar voor een miljoen of 30.
Met zijn speeltijd bij Real Madrid denk ik niet dat hij ontevreden moet zijn wanneer een club als Liverpool hem wil hebben hoor. Vond hem dit jaar ook niet echt veel indruk maken als hij speelde.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:17 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Varane kan echt wel beter krijgen, als hij al weg gaat.
Ik wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Met zijn speeltijd bij Real Madrid denk ik niet dat hij ontevreden moet zijn wanneer een club als Liverpool hem wil hebben hoor. Vond hem dit jaar ook niet echt veel indruk maken als hij speelde.
Misschien moet Ancelotti hem dan eens opstellen en die verstandelijk beperkte dumpenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Mourinho wil hem sowieso.
Maar Varane MOET BLIJVEN![]()
Een warming-up van Chelsea zal niet veel boeiender zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:30 schreef Downwards het volgende:
Eerlijk is eerlijk: er was ook geen zak aan in Sunderland.
Ik vond het best een boeiende wedstrijdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:30 schreef Downwards het volgende:
Eerlijk is eerlijk: er was ook geen zak aan in Sunderland.
Oké, Hans.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het best een boeiende wedstrijd
Het werd pas leuk toen Balotelli erin kwam.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het best een boeiende wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |