SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Tottenham betaalt wel genoeg, ik denk niet dat ie zomaar weg gaat zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Kane zal volgend seizoen wel bij City of Chelsea spelen. Niet te hopen overigens.
Bovendien is Tottenham echt zijn club en heeft hij daar vrijwel zeker een basisplaats. Die gaat voorlopig nog niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tottenham betaalt wel genoeg, ik denk niet dat ie zomaar weg gaat zoals het nu gaat.
Feyenoord (en Utrecht + Quick Boys + Fehnerbahce) is de club van Dirkie uit Katwijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bovendien is Tottenham echt zijn club en heeft hij daar vrijwel zeker een basisplaats. Die gaat voorlopig nog niet.
Vergeet Liverpool nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Feyenoord (en Utrecht + Quick Boys + Fehnerbahce) is de club van Dirkie uit Katwijk.
Nah, zoveel had een Dirk niet met Utrecht of Feyenoord te maken. Tijdje gespeeld, that's it. Kane is opgegroeid bij Spurs.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Feyenoord (en Utrecht + Quick Boys + Fehnerbahce) is de club van Dirkie uit Katwijk.
En dat terwijl City bedroevend speelt de laatste weken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:53 schreef hafcfan het volgende:
Chelsea heeft de voorsprong op City wel heel snel weggeven.
Dan moet er ook wel écht wat zijn voorgevallen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:58 schreef Reddead het volgende:
Mourinho gaat uit zijn dak zo te zien
Ivanovic naar het centrumquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:59 schreef Reddead het volgende:
Chelsea heeft niet bepaald een brede bank als het om de verdediging gaat.. wie moeten ze inzetten als 1 van Terry en Cahill geblesseerd raakt? Zouma?..
Chelsea laat het juist vaker liggen tegen de kleinere clubjes, dus dat zegt geen reet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Chelsea heeft overigens wel alle toppers nu uit gehad volgens mij. Zijn nog de huizenhoge favoriet ondanks dat City nu langszij komt.
dat was vorig jaar het geval, niet zeker of het ook zal zijn dit seizoenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea laat het juist vaker liggen tegen de kleinere clubjes, dus dat zegt geen reet.
Ondanks alle onsportiviteit om er nog wat van te kunnen maken, zullen ze totaal afgedroogd huiswaarts keren.quote:
Oh ja, tegen welke kleine clubs hebben ze het laten liggen dan dit seizoen ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea laat het juist vaker liggen tegen de kleinere clubjes, dus dat zegt geen reet.
Nieuwkasteel Verenigingquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh ja, tegen welke kleine clubs hebben ze het laten liggen dan dit seizoen ?
Uit bij Newcastle kan iedere ploeg punten verliezen.quote:
Gelijkspel bij Southampton, United, Sunderland en City, verloren van Newcastle en nu Spurs.quote:
Bovendien was Matic toen geschorst. Dan wordt het heel lastig voor Chelsea om daar te winnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Uit bij Newcastle kan iedere ploeg punten verliezen.
Oneens.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
We kunnen eindeloos discussiëren maar we zijn het allemaal eens dat Chelsea een aidsploeg is.
Spelers die bij Vitesse gespeeld hebben neem ik niet serieus. Is ook geen excuus met een selectie van 80 man ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bovendien was Matic toen geschorst. Dan wordt het heel lastig voor Chelsea om daar te winnen.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
We kunnen eindeloos discussiëren maar we zijn het allemaal eens dat Chelsea een aidsploeg is.
Nee jongen, zonder Matic zijn ze 60 procent minder.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spelers die bij Vitesse gespeeld hebben neem ik niet serieus. Is ook geen excuus met een selectie van 80 man ofzo.
meh, ze zijn meer een soaploegjequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem jou dan ook niet serieusquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Tottenham is niks, Chelsea wint eenvoudig
daarom zou een blessure van hem en/of terry hen in ernstige problemen stoppenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee jongen, zonder Matic zijn ze 60 procent minder.
Zonder Hazard is Chelsea aanzienlijk minder, de rest is in meer of mindere mate vervangbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee jongen, zonder Matic zijn ze 60 procent minder.
Hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik neem jou dan ook niet serieus
[..]
Matic zou overal ter wereld in de basis staanquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonder Hazard is Chelsea aanzienlijk minder, de rest is in meer of mindere mate vervangbaar.
Matic stelt spelers als Hazard in staat te doen wat ze graag doen. Een buitengewoon nuttige en goede speler die altijd opgesteld zal worden als het kan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonder Hazard is Chelsea aanzienlijk minder, de rest is in meer of mindere mate vervangbaar.
Knap om dan nog 2 keer te scoren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Sjelsie met 6 man achter gebleven terwijl ze achterstaan
Dat is ie al jarenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Hazard heeft het ook wel naar zijn zin, toch wel een erg lekker voetballertje hoor.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Tottenham is niks, Chelsea wint eenvoudig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |