Omdat zij van Opzij natuurlijk een hippe vrouw is. Een shirt waar love op staat wordt door een sjaaltje een shirt waar mol op staat. Mooi om te zien altijd dat soort theorien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja echt he!![]()
En ik zag dit (even een foto van de tv gemaakt)
[ afbeelding ]
Dat sjaaltje erover...draai de E om en het is een M.....
Waarom uberhaupt een sjaal dragen met 40 graden?
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:27 schreef widm_freak het volgende:
Carolina had trouwens weer groen / zwarte nagellak op (de kleuren van wie is de mol!)
No secrets in here zal de volledige tekst zijn. maar in beeld lijkt het 10 secret in here.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Anouk83 het volgende:
Wat mij deze aflevering vooral opviel is dat Ajouad tot 3x toe niet staat te juichen en klappen als er geld in de pot kwam, terwijl de rest heel blij is kijkt hij een beetje zuur.
En Evelien zegt tijdens de test dat ze Chris en Margriet verdenkt, en Evelien is naar huis...
Ik krijg even geen screenshot gemaakt, maar op 33.47 min kwam opeens een boek no secrets here in beeld. Zomaar in het restaurant.
Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 06:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
No secrets in here zal de volledige tekst zijn. maar in beeld lijkt het 10 secret in here.
Boven de "O"van NO staat een zwart doodskopje met botten gekruisd en ernaast een bliksemschicht. Rechtsonder onder de E van here staat een tekening van een slip.
Geshowed door iemand met rode nagels en om de rechterpols een armband. Volgens mij Sandifort.. als ik kijk naar de plaats aan tafel van waar ie geshowed wordt . Alles wijst daarop. Ze heeft rode nagels, ze heeft een armband om aan de rechterpols en ze zit ook op de plek van waaruit het boek geshowed wordt.
In diezelfde fragment zijn de flesse met de 2 bloemen, bloemen weg, bloemen weer terug..
Oh, ik beschreef even het boek.. en wie dat boek volgens mij dus in beeld bracht omdat er geen plaatje beschikbaar was hier.quote:
Ik geloof er zo ook niet zo in, maar het zou zomaar kunnen dat er in de loop van het seizoen ergens ooit nog eens een 'code' tevoorschijn komt die de volgorde van deze letters aangeven. Zou ook niet de eerste keer zijn dat ze zoiets doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:00 schreef DaMart het volgende:
Die hint met die letters uit de namen is wel heel ver gezocht natuurlijk... als je zoals hier gewoon willekeurige letters (er zit geen enkel systeem in) pakt uit elke naam, kun je daar voor elke kandidaat wel een hint van maken.
Misschien wel. Maar als de kandidaten in precies dezelfde volgorde het podium oplopen zoals ze ook bekend gemaakt zijn, kun je niet ontkennen dat erover is nagedacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:00 schreef DaMart het volgende:
Die hint met die letters uit de namen is wel heel ver gezocht natuurlijk... als je zoals hier gewoon willekeurige letters (er zit geen enkel systeem in) pakt uit elke naam, kun je daar voor elke kandidaat wel een hint van maken.
O, er zal ongetwijfeld een gedachte achter zitten. Maar de hint zoals hierboven beschreven, lijkt me toch echt veel te ver gezocht hoor. Dat is gewoon zoeken naar letters door degene die hem bedacht heeft, om een hint te hebben die bij een bepaalde tunnel pastquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar als de kandidaten in precies dezelfde volgorde het podium oplopen zoals ze ook bekend gemaakt zijn, kun je niet ontkennen dat erover is nagedacht.
hadden we die t-shirt theorie vorig jaar niet ook bij Jan-Willemquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:55 schreef GauloisesB. het volgende:
- Rik draagt in de eerste aflevering een T-shirt met opdruk 'Lucky Threes'. De gelukkige drie, wijzend op de finale. De enige die dat in aflevering 1 al kan weten, is...
[ afbeelding ]
Cover van RHCP waar ook Dani California van isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
All Saints met Under The Bridge
tekst die je hoorde: "I don't ever wanna feel like I did that day."
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:09 schreef Xummon het volgende:
[..]
Cover van RHCP waar ook Dani California van is
Marleen speelt de Rol van Danni Lowinski
exit voor Marlijn????
zou op basis van de nummer/optelsom/tweet theorie kloppen
http://wieisdemoltips.wor(...)elijke-laatste-drie/
en een andere versie hiervanOp vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk hem reeds ontdekt te hebben in het opvallend veel Twitter gebruik vooraf aan de serie. Het account @Ikbendemol heeft voor de afleveringen al flink van zich laten horen met tweets waarin het telefoonnummer, die gebeld kan worden voor jokers, bekend werd gemaakt. Elke dag en steeds een minuut later volgde het volgende getal. Als je de cijfers van de datum, het tijdstip en het bekend gemaakte getal steeds optelt komt een merkwaardige reeks te voorschijn. Voorbeeld van tweet 1: 10-12-14 om 21:20 het getal 0. Totaal is dit 14 en dus een 5. (Dit is een boeddhistisch gebruik om het geboorte getal uit te rekenen en zo iemand te kunnen karakteriseren). In ons geval is het dus het "afval-getal".
Onderstaand dan de reeks van de eerste tweets van @Ikbendemol:
1. Som is 14 dus een 5
2. Som is 22 dus een 4
3. Som is 20 dus een 2
4. Som is 27 dus een 9
5. Som is 25 dus een 7
6. Som is 24 dus een 6
7. Som is 21 dus een 3
Kijkend naar de volgorde waarop ze bekend gemaakt zijn in aanloop naar de serie betekent dat als afvallersvolgorde: Pieter (5e), Evelien (4e), Marlijn (2e), Martine (9e), Chris (7e), Caroline (6e) en Viktor (3e).
Die afvallershints was al voor de eerste aflevering bekend. De twee eerste afvallers kloppen, dus zo vergezocht is het niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wauw, wat vergezocht allemaal. Je kan alles zo becijferen dat het in je gewenste uitkomst geforceerd kan worden...
Ieder jaar komen dit soort theorieën langs, en meestal kloppen ze niet. Ik denk dat het op toeval berust dat hij tot nu toe klopt, maar als hij toch juist blijkt te zijn, vind ik het knap en een beetje bizar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:46 schreef steffo78 het volgende:
[..]
Die afvallershints was al voor de eerste aflevering bekend. De twee eerste afvallers kloppen, dus zo vergezocht is het niet.
Bij het afscheid nemen van Pieter lijkt ze (met wat fantasie) iets soortgelijks te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef Blik het volgende:
Waarom zwaaide Carolina met 2 vingers bij het afscheid van Evelien, en even daarvoor waren er ook al heel duidelijk 2 vingers van haar te zien.
Zou erop kunnen duiden dat er geen afvaller is deze week. All Saints zijn dan de kandidaten (de heiligen, niet de mol) en 'That day' zou kunnen slaan op de dag waarop ze het spel moeten verlaten. Zo willen ze zich niet voelen, dus verlaat er niemand het spel...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
All Saints met Under The Bridge
tekst die je hoorde: "I don't ever wanna feel like I did that day."
Of Pieter komt terug en wil zich revancheren en niet meer zo voelen als de eerste keer dat hij afviel ....quote:Op maandag 12 januari 2015 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou erop kunnen duiden dat er geen afvaller is deze week. All Saints zijn dan de kandidaten (de heiligen, niet de mol) en 'That day' zou kunnen slaan op de dag waarop ze het spel moeten verlaten. Zo willen ze zich niet voelen, dus verlaat er niemand het spel...
Lijkt me sterk dat Pieter nog terugkomt. Als ze iemand terug lieten komen, dan was dat in de aflevering na die waarin de kandidaat was afgevallen en niet twee afleveringen later pasquote:Op maandag 12 januari 2015 08:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Of Pieter komt terug en wil zich revancheren en niet meer zo voelen als de eerste keer dat hij afviel ....
Het zou passen in de tweettheorie.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Pieter nog terugkomt. Als ze iemand terug lieten komen, dan was dat in de aflevering na die waarin de kandidaat was afgevallen en niet twee afleveringen later pas.
Om de theorie rond te krijgen, lijkt me dat dan ook het meest waarschijnlijke scenario. Pieter nu nog terug laten keren, is vrij onwaarschijnlijk (en zou ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk vinden).quote:Op maandag 12 januari 2015 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou erop kunnen duiden dat er geen afvaller is deze week. All Saints zijn dan de kandidaten (de heiligen, niet de mol) en 'That day' zou kunnen slaan op de dag waarop ze het spel moeten verlaten. Zo willen ze zich niet voelen, dus verlaat er niemand het spel...
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Sushi_addict het volgende:
Hoezo Ajouad afvaller 3?
http://wieisdemol.startpagina.nl/
?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Sushi_addict het volgende:
Hoezo Ajouad afvaller 3?
http://wieisdemol.startpagina.nl/
Links bij de kandidaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |