SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BDO is cult.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man![]()
Mensen die de BDO verafschuwen maar toch gaan kijken.
Wat?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zondag 11 januari worden we verwend met hoog niveau en veel spektakel.
Eerste pot is een preliminary round, die is niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
Het begint om 13:00 (GMT) en ze zenden pas vanaf 14:30 (GMT) uit. Best wel slecht eigenlijk.
Dan is het begin zeker alleen in de Extra vannacht te volgen.
Gelukkig de rest van de dag live + de hele avond live op BT Sports
Niet belangrijk, maar wel leuk om te zien. Wie weet spot je nieuwe talenten. Ik vind bij de PDC bijvoorbeeld ook de Premier League een van de mindere toernooien. Je ziet 16 weken lang alleen dezelfde koppen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste pot is een preliminary round, die is niet zo belangrijk
In OP staatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet belangrijk, maar wel leuk om te zien. Wie weet spot je nieuwe talenten. Ik vind bij de PDC bijvoorbeeld ook de Premier League een van de mindere toernooien. Je ziet 16 weken lang alleen dezelfde koppen.
Niveau is natuurlijk wel een stuk lager bij prelims, maar het hoort er wel gewoon bij.
Volgens mij is de eerste partij trouwens een damespartij.
Staat hier nogal onduidelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
Op de BBC site:
Saturday 3 January
13:00 GMT
Deta Hedman (Eng) v Lisa Ashton (Eng)
Maar denk dat ze beiden overslaan, dames en prelim en dan op tv beginnen met Phillips en daarna Adams.
Die eerste partij gaat toch geen anderhalf uur duren, zal wel een best of x legs zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat hier nogal onduidelijk.
http://www.bbc.com/sport/0/darts/30352566
Saturday 3 January
Peter Sajwani (Swe) v Sam Head (Eng)*
Scott Mitchell (Eng) v Tony O'Shea (Eng)
Martin Adams (Eng) v Jan Dekker (Ned)
Saturday 3 January
Deta Hedman (Eng) v Lisa Ashton (Eng)
http://www.bbc.co.uk/programmes/b04xwxhyquote:Day 1, Part 1
Darts: World Championships, 2015
Colin Murray introduces live action from the Lakeside Country Club as the BDO World Professional Darts Championships get under way. Forty men and 16 women from 16 countries do battle for the coveted prizes, won last year by Stephen Bunting and Lisa Ashton. This afternoon, three-time Lakeside winner Martin Adams takes on Dutchman Jan Dekker, a semi-finalist in 2014, before Deta Hedman and Lisa Ashton do battle in a repeat of 2014's women's final.
Bij Lakeside Darts wachten ze gewoon tot de BBC is ingeschakeld hoor. Dat was vorig jaar ook. Eerste partij was volgens mij Schuur v Gulliver en daarna duurde het een tijd voor Norris v Waites begonquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die eerste partij gaat toch geen anderhalf uur duren, zal wel een best of x legs zijn.
Aha, nou, dan zien we wel wat we voorgeschoteld krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/programmes/b04xwxhy
Ik ga er vanuit dat we om 15:30 Dekker v Adams te zien krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aha, nou, dan zien we wel wat we voorgeschoteld krijgen
Lees je in, domme zeekoe.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Dus we krijgen Dekker - Adams niet eens live te zien?
Martin Adamsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mr. Coat.![]()
Silverback.![]()
Fuck Martin Adams.
Martin Adams is in topvorm dus die gaat Jan Dekker afranselen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mr. Coat.![]()
Silverback.![]()
Fuck Martin Adams.
Dat viel mij ook al op ja, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Montgomery heeft trouwens die gigantische pukkel eindelijk van zijn arm laten halen. Zag het bij de Zuiderduin Masters.
Hopelijk stappen er nog veel meer over. Alles om die pukkel van een Montgomery en Adams te frustreren. Die vinden het enorm zuur dat mensen geld willen verdienen.quote:Three-times British Darts Organisation world champion Martin Adams wants players to stop using the tournament to kick-start a career in the rival PDC.
Stephen Bunting switched to the Professional Darts Corporation after winning the BDO world title in January.
"The only frustrating bit is when you see people use Lakeside as a springboard to go to the PDC," Adams told BBC Radio Cambridgeshire.
"If you're going to go, just go. Good luck to you."
Krijgen we het wel live te zien?quote:
Ik vind Green echt geen PDC-figuur. Die gaat een Hankeytje doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Robbie Green de vetzeug zien we komend jaar in ieder geval bij de PDC.
[..]
Hopelijk stappen er nog veel meer over. Alles om die pukkel van een Montgomery en Adams te frustreren. Die vinden het enorm zuur dat mensen geld willen verdienen.
Ok cool. Laat me weten waar en wanneer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd, vaak genoeg.
Het leuke is dat hij al eerder bij de PDC heeft gegooid. Alleen liep dat niet zo lekker dus hij ging naar de BDO.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Green echt geen PDC-figuur. Die gaat een Hankeytje doen.
quote:
Eensch. Darryl Fitton is een held.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Elke speler die een skanummer als opkomstmuziek heeft is een held.
Daarom wordt Mark Walsh ook zo gemist tijdens het PDC-WK.
Fitton is ook niet zo fit meer trouwensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Elke speler die een skanummer als opkomstmuziek heeft is een held.
Daarom wordt Mark Walsh ook zo gemist tijdens het PDC-WK.
Eccles in de bak? Ik vond het altijd al een onguur mannetje, heb je er wat meer info over?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij al eerder bij de PDC heeft gegooid. Alleen liep dat niet zo lekker dus hij ging naar de BDO.
Vind die vent met name onrustig bij het afmaken van een partij. Vorig jaar tegen Eccles, die nu in de cel zit, had hij echt eeuwen nodig om te winnen.
Ben benieuwd of Robbie Green iets kan presteren. Mensen die al zeker zijn dat ze PDC-tripje maken, hebben vaak een lastige Lakeside.
Pas in 2030 weer vrij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fitton is ook niet zo fit meer trouwens![]()
Hij kan het Madnessdansje niet eens meer, hij beweegt nog nèt zijn armen. Ik heb hem nooit wat gevonden.
[..]
Eccles in de bak? Ik vond het altijd al een onguur mannetje, heb je er wat meer info over?
Ben je een beetje afgehaakt qua darts volgen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
Eccles in de bak? Ik vond het altijd al een onguur mannetje, heb je er wat meer info over?
Paar dagen geleden nog genoemd door Nieuwlaat op TVquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je een beetje afgehaakt qua darts volgen?
In mijn hoofd ben jij degene die ooit door Nieuwlaat op TV als "trouwe volger" werd genoemd.
Soms is het gedoe er omheen niet te missen. Zoals met Burnett nu bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Paar dagen geleden nog genoemd door Nieuwlaat op TV![]()
Ik volg darts, niet het 'gedoe' er omheen.
Het was even snel tussendoor tijdens het commentaar, niet zo mooi als vorig jaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Soms is het gedoe er omheen niet te missen. Zoals met Burnett nu bijvoorbeeld.
Heb je vermelding deze keer gemist.
dartsforwin.comquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal dit jaar vast ook weer een uitdaging worden om de gemiddeldes en livescoring bij te houden.
Wat een leuke woordspeling. Ik kom niet meer bij!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef icloud het volgende:
Doet stopermee ook mee? Of mag hij niet meedoen omdat hij dit jaar is overgestapt?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een leuke woordspeling. Ik kom niet meer bij!!!!!!!!!!!!!!!
ZIt je tegelijkertijd ook skispringen te kijken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Eerste score staat op het bord, we zijn begonnen
Toevallig wel jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIt je tegelijkertijd ook skispringen te kijken?
Sajwanigod.quote:
op naar de nine darterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze worden wel steeds beter..
1e leg 27 pijlen
2e leg 19 pijlen
3e leg 18 pijlen
Gemiddeldes van rond 70quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Die gemiddeldes zijn echt sjernant. En dan moeten de vrouwen nog komen.
Vraag me af hoe ze dit willen doen in een middag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
Oh god dit is ook nog gewoon een best of 5 sets wedstrijd? Terrrring.
Sarah Brent gaat alles de vernieling in gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Die gemiddeldes zijn echt sjernant. En dan moeten de vrouwen nog komen.
115 gemiddeld met drie nine darters?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sarah Brent gaat alles de vernieling in gooien.
95.96 van Trina Gulliver in 2006, tegen Bywaters. Op het WK althans.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Roceco het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het hoogste gemiddelde dat een vrouwmensch ooit gegooid heeft?
Ze had van Stuart Kellett gewonnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
95.96 van Trina Gulliver in 2006, tegen Bywaters. Op het WK althans.
Op TV:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Roceco het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Heeft er iemand een stream voor me misschien?
Nee!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Dit is echt ver-schrik-ke-lijk slechtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Sajwani slacht Head, wat een legendarische veegpartij.
Net nog 82 uitgegooidquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt ver-schrik-ke-lijk slecht
Ajacied422 zou beide spelers verslaan
Er wordt momenteel niet uitgezonden, vanaf 15:30u op BBC1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Wat een God ben je ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net nog 82 uitgegooid
Bull ging mis, raakte 8, T14 en D12
Hots klots
Ja ik kwam er achter idd, thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt momenteel niet uitgezonden, vanaf 15:30u op BBC1
Toch vind ik het raar dat vrouwen slechter zijn in darten dan mannen. Ik bedoel vrouwen zijn toch natuurlijk gezien meer van de finesse en zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Roceco het volgende:
[..]
Is hetzelfde voor snooker, schaken, dammen etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat vrouwen slechter zijn in darten dan mannen. Ik bedoel vrouwen zijn toch natuurlijk gezien meer van de finesse en zo.
Heel raar dit. Ik snap er niks van.
Koos Tompe had daar vandaag of gisteren een uitspraak overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat vrouwen slechter zijn in darten dan mannen. Ik bedoel vrouwen zijn toch natuurlijk gezien meer van de finesse en zo.
Heel raar dit. Ik snap er niks van.
Schaken en dammen is een denksport. Ik doelde meer op de fijne motoriek van het vrouwelijk lichaam tov dat van de man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:36 schreef Roceco het volgende:
[..]
Is hetzelfde voor snooker, schaken, dammen etc.
twitter:BDOdarts twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 13:35:18First game kicks off at 1pm but is not being broadcast by @BBCSport !We go live at 2.30 for @wolfiedarts v Jan Dekker http://t.co/1JLYeMJLIf reageer retweet
Die ziet darten als een hobby.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat Scotty2Hottie ook over zou stappen naar de PDC?
Ook nog darters die er wat van kunnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds veel geruchten over die grotere groep mensen die over zou willen stappen olv O'Shea en Fitton.
Scotty is niet zo hottie. Die redt het nooit bij de PDC.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Die heeft wel potentie om misschien top 30 of beter te staan bij de PDC, maar dan zou ie fulltime moeten darten, wat ie volgens mij niet doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Hij is timmerman, dus als hij dat zou opgeven voor het darten, zou hij aardig aan de weg kunnen timmeren hihahoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die heeft wel potentie om misschien top 30 of beter te staan bij de PDC, maar dan zou ie fulltime moeten darten, wat ie volgens mij niet doet.
Wel hoger zelfs, maar hij heeft een kapotte schouder en gooide de Grand Slam en nu het WK om nog wat centen te vangen. Laatste wat ik las (paar maanden terug) is dat hij na het WK wellicht geopereerd gaat worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die heeft wel potentie om misschien top 30 of beter te staan bij de PDC, maar dan zou ie fulltime moeten darten, wat ie volgens mij niet doet.
Too little too late.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds veel geruchten over die grotere groep mensen die over zou willen stappen olv O'Shea en Fitton.
twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 15:16:47BBC BT or whoever have got to stop calling the Lakeside - world professional champs - it's an offence under the trade description act. reageer retweet
Kolere, wat een triest figuur.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:BarryHearn twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 15:16:47BBC BT or whoever have got to stop calling the Lakeside - world professional champs - it's an offence under the trade description act. reageer retweet
Wolfie ziet er weer ouderwets uit. Alsof hij vergeten is de kinderen in de kelder te voeren.quote:
Hij heeft Sharon niet meer om wat petsen te verkopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wolfie ziet er weer ouderwets uit. Alsof hij vergeten is de kinderen in de kelder te voeren.
Wat heb je nou weer tegen die sympathieke Jan Dekker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hup Adams, dart Dekker aan gort jij.
Hij heeft een hekel aan alle dartende Nederlanders geloof ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer tegen die sympathieke Jan Dekker?
Niet waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft een hekel aan alle dartende Nederlanders geloof ik.
Zijn vrouw had op een gegeven moment genoeg van het kleuterneuken, respect voor haar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wolfie is echt een viezerik. Zie hem staan, de kinderplopper.
Mocht Stijn ooit een toernooi halen ga ik mooi niet voor hem juichen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft een hekel aan alle dartende Nederlanders geloof ik.
Oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik hang Michael van Gerwen, Christian Kist altijd aan. Harms verdient lichte gedoogsteun.
Oh het scorebord was kapotquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:46 schreef DeeBee het volgende:
Haha zag hem rekenen wat hij moest gooien.
Heb je al zijn opkomsten gemist?quote:
Het is niet meer serieus te nemen na twee weken PDC WK.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag nog allemaal even over het niveau klagen.
Maar ze blijven wel kijken. Zullen wel dezelfde homo's zijn die met hun vriendje Teen Mom kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vannacht op togethertube ook een 22 darter.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Helaas van de Russin, niet van KrappenGodinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vannacht op togethertube ook een 22 darter.
Hij liet op debiele wijze een pijl vallenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Even gemist, wat gebeurde er met Jan jongens?
Liet pijl vallen bij 2x tripple 20.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Even gemist, wat gebeurde er met Jan jongens?
Mooi?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat hij de mooiste jasjes uit de Jan Smit collectie draagt
Is het toevallig volle maan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zei het jongens, Adams is in bloedvorm.
Reeks dit topic even, Harm.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het toevallig volle maan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |