Lees je in, domme zeekoe.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
Dus we krijgen Dekker - Adams niet eens live te zien?
Martin Adamsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mr. Coat.![]()
Silverback.![]()
Fuck Martin Adams.
Martin Adams is in topvorm dus die gaat Jan Dekker afranselen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mr. Coat.![]()
Silverback.![]()
Fuck Martin Adams.
Dat viel mij ook al op ja, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Montgomery heeft trouwens die gigantische pukkel eindelijk van zijn arm laten halen. Zag het bij de Zuiderduin Masters.
Hopelijk stappen er nog veel meer over. Alles om die pukkel van een Montgomery en Adams te frustreren. Die vinden het enorm zuur dat mensen geld willen verdienen.quote:Three-times British Darts Organisation world champion Martin Adams wants players to stop using the tournament to kick-start a career in the rival PDC.
Stephen Bunting switched to the Professional Darts Corporation after winning the BDO world title in January.
"The only frustrating bit is when you see people use Lakeside as a springboard to go to the PDC," Adams told BBC Radio Cambridgeshire.
"If you're going to go, just go. Good luck to you."
Krijgen we het wel live te zien?quote:
Ik vind Green echt geen PDC-figuur. Die gaat een Hankeytje doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Robbie Green de vetzeug zien we komend jaar in ieder geval bij de PDC.
[..]
Hopelijk stappen er nog veel meer over. Alles om die pukkel van een Montgomery en Adams te frustreren. Die vinden het enorm zuur dat mensen geld willen verdienen.
Ok cool. Laat me weten waar en wanneer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd, vaak genoeg.
Het leuke is dat hij al eerder bij de PDC heeft gegooid. Alleen liep dat niet zo lekker dus hij ging naar de BDO.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Green echt geen PDC-figuur. Die gaat een Hankeytje doen.
quote:
Eensch. Darryl Fitton is een held.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Elke speler die een skanummer als opkomstmuziek heeft is een held.
Daarom wordt Mark Walsh ook zo gemist tijdens het PDC-WK.
Fitton is ook niet zo fit meer trouwensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Elke speler die een skanummer als opkomstmuziek heeft is een held.
Daarom wordt Mark Walsh ook zo gemist tijdens het PDC-WK.
Eccles in de bak? Ik vond het altijd al een onguur mannetje, heb je er wat meer info over?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij al eerder bij de PDC heeft gegooid. Alleen liep dat niet zo lekker dus hij ging naar de BDO.
Vind die vent met name onrustig bij het afmaken van een partij. Vorig jaar tegen Eccles, die nu in de cel zit, had hij echt eeuwen nodig om te winnen.
Ben benieuwd of Robbie Green iets kan presteren. Mensen die al zeker zijn dat ze PDC-tripje maken, hebben vaak een lastige Lakeside.
Pas in 2030 weer vrij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fitton is ook niet zo fit meer trouwens![]()
Hij kan het Madnessdansje niet eens meer, hij beweegt nog nčt zijn armen. Ik heb hem nooit wat gevonden.
[..]
Eccles in de bak? Ik vond het altijd al een onguur mannetje, heb je er wat meer info over?
Ben je een beetje afgehaakt qua darts volgen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
Eccles in de bak? Ik vond het altijd al een onguur mannetje, heb je er wat meer info over?
Paar dagen geleden nog genoemd door Nieuwlaat op TVquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je een beetje afgehaakt qua darts volgen?
In mijn hoofd ben jij degene die ooit door Nieuwlaat op TV als "trouwe volger" werd genoemd.
Soms is het gedoe er omheen niet te missen. Zoals met Burnett nu bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
Paar dagen geleden nog genoemd door Nieuwlaat op TV![]()
Ik volg darts, niet het 'gedoe' er omheen.
Het was even snel tussendoor tijdens het commentaar, niet zo mooi als vorig jaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Soms is het gedoe er omheen niet te missen. Zoals met Burnett nu bijvoorbeeld.
Heb je vermelding deze keer gemist.
dartsforwin.comquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal dit jaar vast ook weer een uitdaging worden om de gemiddeldes en livescoring bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |