Net nog 82 uitgegooidquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt ver-schrik-ke-lijk slecht
Ajacied422 zou beide spelers verslaan
Er wordt momenteel niet uitgezonden, vanaf 15:30u op BBC1quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Heeft er iemand een stream voor me misschien?
Wat een God ben je ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net nog 82 uitgegooid
Bull ging mis, raakte 8, T14 en D12
Hots klots
Ja ik kwam er achter idd, thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt momenteel niet uitgezonden, vanaf 15:30u op BBC1
Toch vind ik het raar dat vrouwen slechter zijn in darten dan mannen. Ik bedoel vrouwen zijn toch natuurlijk gezien meer van de finesse en zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:24 schreef Roceco het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het hoogste gemiddelde dat een vrouwmensch ooit gegooid heeft?
Is hetzelfde voor snooker, schaken, dammen etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat vrouwen slechter zijn in darten dan mannen. Ik bedoel vrouwen zijn toch natuurlijk gezien meer van de finesse en zo.
Heel raar dit. Ik snap er niks van.
Koos Tompe had daar vandaag of gisteren een uitspraak overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat vrouwen slechter zijn in darten dan mannen. Ik bedoel vrouwen zijn toch natuurlijk gezien meer van de finesse en zo.
Heel raar dit. Ik snap er niks van.
Schaken en dammen is een denksport. Ik doelde meer op de fijne motoriek van het vrouwelijk lichaam tov dat van de man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:36 schreef Roceco het volgende:
[..]
Is hetzelfde voor snooker, schaken, dammen etc.
twitter:BDOdarts twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 13:35:18First game kicks off at 1pm but is not being broadcast by @BBCSport !We go live at 2.30 for @wolfiedarts v Jan Dekker http://t.co/1JLYeMJLIf reageer retweet
Die ziet darten als een hobby.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat Scotty2Hottie ook over zou stappen naar de PDC?
Ook nog darters die er wat van kunnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds veel geruchten over die grotere groep mensen die over zou willen stappen olv O'Shea en Fitton.
Scotty is niet zo hottie. Die redt het nooit bij de PDC.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Die heeft wel potentie om misschien top 30 of beter te staan bij de PDC, maar dan zou ie fulltime moeten darten, wat ie volgens mij niet doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Hij is timmerman, dus als hij dat zou opgeven voor het darten, zou hij aardig aan de weg kunnen timmeren hihahoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die heeft wel potentie om misschien top 30 of beter te staan bij de PDC, maar dan zou ie fulltime moeten darten, wat ie volgens mij niet doet.
Wel hoger zelfs, maar hij heeft een kapotte schouder en gooide de Grand Slam en nu het WK om nog wat centen te vangen. Laatste wat ik las (paar maanden terug) is dat hij na het WK wellicht geopereerd gaat worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die heeft wel potentie om misschien top 30 of beter te staan bij de PDC, maar dan zou ie fulltime moeten darten, wat ie volgens mij niet doet.
Too little too late.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds veel geruchten over die grotere groep mensen die over zou willen stappen olv O'Shea en Fitton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |