SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BDO is cult.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi man![]()
Mensen die de BDO verafschuwen maar toch gaan kijken.
Wat?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zondag 11 januari worden we verwend met hoog niveau en veel spektakel.
Eerste pot is een preliminary round, die is niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
Het begint om 13:00 (GMT) en ze zenden pas vanaf 14:30 (GMT) uit. Best wel slecht eigenlijk.
Dan is het begin zeker alleen in de Extra vannacht te volgen.
Gelukkig de rest van de dag live + de hele avond live op BT Sports
Niet belangrijk, maar wel leuk om te zien. Wie weet spot je nieuwe talenten. Ik vind bij de PDC bijvoorbeeld ook de Premier League een van de mindere toernooien. Je ziet 16 weken lang alleen dezelfde koppen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste pot is een preliminary round, die is niet zo belangrijk
In OP staatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet belangrijk, maar wel leuk om te zien. Wie weet spot je nieuwe talenten. Ik vind bij de PDC bijvoorbeeld ook de Premier League een van de mindere toernooien. Je ziet 16 weken lang alleen dezelfde koppen.
Niveau is natuurlijk wel een stuk lager bij prelims, maar het hoort er wel gewoon bij.
Volgens mij is de eerste partij trouwens een damespartij.
Staat hier nogal onduidelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
Op de BBC site:
Saturday 3 January
13:00 GMT
Deta Hedman (Eng) v Lisa Ashton (Eng)
Maar denk dat ze beiden overslaan, dames en prelim en dan op tv beginnen met Phillips en daarna Adams.
Die eerste partij gaat toch geen anderhalf uur duren, zal wel een best of x legs zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat hier nogal onduidelijk.
http://www.bbc.com/sport/0/darts/30352566
Saturday 3 January
Peter Sajwani (Swe) v Sam Head (Eng)*
Scott Mitchell (Eng) v Tony O'Shea (Eng)
Martin Adams (Eng) v Jan Dekker (Ned)
Saturday 3 January
Deta Hedman (Eng) v Lisa Ashton (Eng)
http://www.bbc.co.uk/programmes/b04xwxhyquote:Day 1, Part 1
Darts: World Championships, 2015
Colin Murray introduces live action from the Lakeside Country Club as the BDO World Professional Darts Championships get under way. Forty men and 16 women from 16 countries do battle for the coveted prizes, won last year by Stephen Bunting and Lisa Ashton. This afternoon, three-time Lakeside winner Martin Adams takes on Dutchman Jan Dekker, a semi-finalist in 2014, before Deta Hedman and Lisa Ashton do battle in a repeat of 2014's women's final.
Bij Lakeside Darts wachten ze gewoon tot de BBC is ingeschakeld hoor. Dat was vorig jaar ook. Eerste partij was volgens mij Schuur v Gulliver en daarna duurde het een tijd voor Norris v Waites begonquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die eerste partij gaat toch geen anderhalf uur duren, zal wel een best of x legs zijn.
Aha, nou, dan zien we wel wat we voorgeschoteld krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/programmes/b04xwxhy
Ik ga er vanuit dat we om 15:30 Dekker v Adams te zien krijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aha, nou, dan zien we wel wat we voorgeschoteld krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |