Een controller is een accessoire, dat geldt niet zomaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hebt in de EU 2 jaar garantie op consumenten-elektronica iirc, is vastgelegd in de wet.
Kneedgum er tussen. Of silly putty. Of iets wat er op lijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef Bloem84 het volgende:
deze dingen gekocht, maar omdat het rubber van mijn linker pookje al helemaal los had gelaten zit het opzetstuk op de linkerpook echt super los. Iemand nog een idee hoe ik dat kan oplossen?
[ afbeelding ]
Gewoon die controller terugsturen naar Sony. Garantie. Volgens mij kun je daar verder weinig aan doen of je moet het vast gaan lijmen, dat wil je ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef Bloem84 het volgende:
deze dingen gekocht, maar omdat het rubber van mijn linker pookje al helemaal los had gelaten zit het opzetstuk op de linkerpook echt super los. Iemand nog een idee hoe ik dat kan oplossen?
[ afbeelding ]
Waarom zo langquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Word pas 3 februari a.s.
Het zou kunnen dat het heel lang bij de douane ligt. Gewoon nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef pmponer het volgende:
iemand hier wel eens wat besteld bij zavvi?
Ik heb nu een spel dat zou 30 dec geleverd worden maar dit is er nog steeds niet.
nu staat in hun verstuurd mail dat je ze nog minimaal 20 werkdagen met rust moet laten voor je begint te zeuren.
Maar ik denk dan als het verstuurd is, hoezo duurt het dan nog zo lang? zij beweren het 19 dec verstuurd te hebben.
nee, geen enkele kapot, meestal 4 à 5 uur speeltijd (ligt aan het spel en de hoeveelheid touch-gebruik). Maar bv dragon age gaat 4 uur en nog een beetje mee. Ik klaag niet. Ik zal wel twee mazzelcontrollers hebben of zoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben ik de enige met normale controllers hier ofzo?
Ik bestel mijn PS4 pas eind januari(27e),ik moet wel letten op mijn spaarpost.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Waarom zo lang
Gewoon weer old school co-op
Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou het op alfabetische volgorde doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dragon Age Inquisition Deluxe gekauft,
En ik moet Far Cry nog completen, AC Unity alle shit verzamelen![]()
Owja en nog een kinder kamer klaar maken![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Visserij het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou het op alfabetische volgorde doen.
Kinderkamer als laatste, gok dat iemand anders bij hem thuis het daar niet mee eens gaat zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Visserij het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou het op alfabetische volgorde doen.
Ik heb juist last van kappotte R2/R1 buttonsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef l0lownkill het volgende:
Waarom zou je totaal nieuwe controllers kopen als je de pookjes kunt vervangen
Net als dat jij mazzel had met je bugvrije Assassin's Creed Unityquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geen enkele kapot, meestal 4 à 5 uur speeltijd (ligt aan het spel en de hoeveelheid touch-gebruik). Maar bv dragon age gaat 4 uur en nog een beetje mee. Ik klaag niet. Ik zal wel twee mazzelcontrollers hebben of zo
Ik had idd niet de problemen die pc-gebruikers ervarenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als dat jij mazzel had met je bugvrije Assassin's Creed Unity
Ik had er ook niet echt last van. Alleen de coop werkte in de eerste paar dagen niet, maar dat was snel gefixt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als dat jij mazzel had met je bugvrije Assassin's Creed Unity
Precies, maar he, bepaalde sites bashen graag een andere site na en er zijn gasten die het graag napraten, zonder zelf eens op te starten. Natuurlijk er zijn bugs, dat is niet te ontkennen. Maar de PS4-versie had er een stuk minder last van dan die shit die op pc is uitgekomen. Wel mooi, gratis DLC volgende week door die kutportquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had er ook niet echt last van. Alleen de coop werkte in de eerste paar dagen niet, maar dat was snel gefixt.
Preciesquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, maar he, bepaalde sites bashen graag een andere site na en er zijn gasten die het graag napraten, zonder zelf eens op te starten. Natuurlijk er zijn bugs, dat is niet te ontkennen. Maar de PS4-versie had er een stuk minder last van dan die shit die op pc is uitgekomen. Wel mooi, gratis DLC volgende week door die kutport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |