Controller geeft hier na ruim 3 uur spelen al aan dat hij bijna leeg is en aangesloten moet worden... Inderdaad erg vervelend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er aan de hand met DS4 controllers?Volgens velen raken die krengen sneller leeg dan een smartphone/tablet die 100% belast(GPS/Wifi zijn constant aan) is,opladen na ~5/10 uur spelen is gewoon niet te doen.
Zelfs een DS3/Sixaxis controller heeft na ~15-20 uur non-stop een oplaadbeurt nodig. .
WTF!?!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:55 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Controller geeft hier na ruim 3 uur spelen al aan dat hij bijna leeg is en aangesloten moet worden... Inderdaad erg vervelend.
5?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:15 schreef jackson het volgende:
In principe moet je controller toch wel 6-8uur mee kunnen gaan. Dat is althans mijn ervaring en heb inmiddels al 5 controllers gehad.
Ja, nummer 6 is onderweg. Dat linker pookje slijt sneller dan een zuurtje in mijn mond. Dus direct twee gekocht maar allebei al twee keer vervangen.quote:
Er zijn toch ook van die beschermgripjes? duur grapje man zo'n controller.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, nummer 6 is onderweg. Dat linker pookje slijt sneller dan een zuurtje in mijn mond. Dus direct twee gekocht maar allebei al twee keer vervangen.
Jaar zonder problemen nu, alleen de sticker met serienummer bent los te laten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben ik de enige met normale controllers hier ofzo?
18.5 miljoen controllers? Dat kan ik me wel voorstellen met bovenstaande berichten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was dit al bekend? 18,5 miljoen verkochte exemplaren. Madness.Respect voor Sony dat ze dit klaarspelen!
Nee. Consoles natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
18.5 miljoen controllers? Dat kan ik me wel voorstellen met bovenstaande berichten.
En controllers natuurlijkquote:
Waarom zelf repareren als je garantie hebt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef l0lownkill het volgende:
Waarom zou je totaal nieuwe controllers kopen als je de pookjes kunt vervangen
Touchéquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
En controllers natuurlijk
[..]
Waarom zelf repareren als je garantie hebt?
3-4 uur is de max. inderdaad. Ik heb gelukkig nog steeds de eerste controller en we hebben de PS4 nu sinds ongeveer een maand of 5. Wel begon mijn vriend laatst te klagen over de L en R knoppen, dat die een beetje piepen (maar ik heb het nog niet gehoord), zoals bij de Xbox controller ook vaak gebeurd na een paar weken al...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:02 schreef PBateman1978 het volgende:
4 controllers gehad, allen gescheurd rubber.
En inderdaad een uurtje of 3-4 max speeltijd.
Oh shit, ik wist niet eens dat je R1 en L2 ook kon gebruikenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als ik niet weet wat een item doet dan zoek ik het vaak even op hier http://bindingofisaac.wikia.com/wiki/Items en dan probeer ik het te onthouden.
Die pillen hebben per kleur allemaal een andere werking, als je een pil oppakt en op R1 drukt dan gebruik je hem en dan komt het effect in beeld, soms positieve dingen zoals health up of range up, maar het kan ook negatief zijn zoals health down. Als je eenmaal een pil van een bepaalde kleur hebt gehad en je pakt een andere van dezelfde kleur op dan zie je de werking ervan rechts onder in beeld. Als het een kleur is die je in je run nog niet hebt gebruikt staat er ??? en dan weet je dus nog niet het effect.
Ik heb besloten om die pillen niet meer in te nemen aangezien ik toch keer op keer genaaid wordt met een negatief effect.
Je hebt ook items die je kunt gebruiken, daarvan staat het icoontje dan linksboven in beeld met een groen metertje ernaast, als het groene metertje vol is dan kun je ze gebruiken door op L2 te druken.
Wat dat soort dingen betreft gooit het spel je echt in het diepe.
Heb idd van die budgetgrips op de mijne speciaal zodat ze niet slijten en werkt primaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Er zijn toch ook van die beschermgripjes? duur grapje man zo'n controller.
Heb ook hetzelfde als gekke Arthur dat de serienummer loslaat dus ben bezig om het te laten vervangenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jaar zonder problemen nu, alleen de sticker met serienummer bent los te laten.
Kijk ff op die goed is en let me knowquote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb vanmiddag als verjaardagkadotje alvast de 1ste PS4 spel gekocht(Diablo 3:UEE voor maar €45,bij Gamemania Den Haag) en afgelopen vrijdag deze 1TB HDD besteld.![]()
Eind dit maand dus een PS4.
Waarom vervangen voor een stickerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb idd van die budgetgrips op de mijne speciaal zodat ze niet slijten en werkt prima
[..]
Heb ook hetzelfde als gekke Arthur dat de serienummer loslaat dus ben bezig om het te laten vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |