abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148349671
quote:
6s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Just cause is iets meer overdreven versie vind ik. Is alleen nog niet te verkijgen op de ps4
zal vast niet lang duren voordat de HD remake zal verschijnen.
Wie dit leest is hek.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:22:08 #152
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148351399
quote:
9s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:25 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

zal vast niet lang duren voordat de HD remake zal verschijnen.
3 komt eraan jonguh!
pi_148353383
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:32 schreef Retarded het volgende:
Niet iedere game hoeft vernieuwend te zijn. Kijk naar Tomb Raider, eigenlijk een soort Uncharted in een ander jasje. Als The Order veel weg heeft van Gears of War en andere goede 3rd-person games, dan hoor je mij niet hoor.
Tomb raider een uncharted kloon? denk dat dat toch echt enigzins andersom is.
Scheren is voor schapen!
  maandag 5 januari 2015 @ 14:16:28 #154
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148355028
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:24 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Tomb raider een uncharted kloon? denk dat dat toch echt enigzins andersom is.
Ik wilde het zelfde zeggen en toen zag ik zijn naam :P
  maandag 5 januari 2015 @ 14:42:09 #155
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_148355881
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

eind deze maand toch ? :9
Yes, 27e, of de 30e. Al lang gepreordered.
You dont believe me ? Read this line again.
  maandag 5 januari 2015 @ 15:15:38 #156
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148357037
Zijn er mensen die hier de Grip-It thumbstick covers gebruikt? Ben zeer benieuwd naar de ervaringen. Gezien mijn garantie is verlopen en ik die pookjes verslijt binnen 5 maanden, zoek ik wat opties.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148357187
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:41 schreef jackson het volgende:

[..]

Geweldig toch... Heb er nu 40 uur inzitten en pak alles rustig op. Denk dat ik op 45% zit of iets. Nog niet alle Outposts en Belltowers gehad. Bevalt me echt prima.

LBP nog nauwelijks aangeraakt eigenlijk, weinig kracht nog voor :). Moet nodig verder met GTA maar dat wil ook nog niet erg.
LBP ligt ook met smart op mij te wachten ja, maar Far Cry heeft voorrang :P

GTA moet ik zelfs nog kopen :')
pi_148359140
PlayStation Now Subscription Program: All The Details

You’ve been able to rent games through PlayStation Now for several months now, but many of you have asked –- what about a subscription? I’m pleased to announce that starting January 13th, we’ll launch a subscription service for PlayStation Now that will provide instant and unlimited access to a catalog of more than 100 PS3 games. And since you’re using PlayStation Now, you can enjoy the freedom to quickly discover and play a wide range of full games without downloads, installs, or patches (not to mention trips to the store). The subscription service will be available first on PS4 across North America, and will come to other PlayStation Now enabled devices in the future.

You’ll be able to choose from two subscription plans: one month for $19.99, or a three-month package for $44.99 (about $15 per month). The subscription provides access to a large and diverse catalog of PS3 games, ranging from action to RPG and everything in-between. Check out our launch trailer for a sneak peek.

We know that there are many PS4 owners who never owned a PS3 or had a chance to play some of the great games it offered, and this subscription provides an easy way to catch up on games you may have missed.
Want to try before you buy? Well, good news! We’ll also offer a free seven-day trial to the subscription program when it launches.

PlayStation Now subscription will have strong and growing support from our publishing partners, and at launch you’ll find great games in your catalog from the likes of SCE Worldwide Studios, Warner Brothers, SEGA, and many others, including indie developers. Here’s a look at some of the key titles:

There’s strong value with the subscription, as you’re getting access to over a hundred great games and lots of hours of game time. What’s more, we will be adding even more games over time, so you will always have something great to play.

Also, to celebrate the launch of the subscription service, a free PlayStation Now theme will be available for PS4 users in early January. If you download the theme before January 31, you’ll be automatically entered into a drawing for a chance to win a one-year subscription to PlayStation Now. I hope you will give the new PlayStation Now subscription a try, and I look forward to hearing your continued feedback as we grow the service.

http://blog.us.playstatio(...)ram-all-the-details/
  maandag 5 januari 2015 @ 16:10:44 #159
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_148359234
quote:
5s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen die hier de Grip-It thumbstick covers gebruikt? Ben zeer benieuwd naar de ervaringen. Gezien mijn garantie is verlopen en ik die pookjes verslijt binnen 5 maanden, zoek ik wat opties.
Ik heb zojuist deze besteld. Komt op hetzelfde neer maar dan niet zo belachelijk duur als die grip its (we zijn tenslotte hollanders :7)
You can't be late if you don't show up.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:12:50 #160
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148359311
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:10 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik heb zojuist deze besteld. Komt op hetzelfde neer maar dan niet zo belachelijk duur als die grip its (we zijn tenslotte hollanders :7)
Dit lijken mij verschrikkelijke units... Dus ik geef liever wat meer uit, voor spullen die wel een goede beoordeling krijgen. Uiteraard hoor ik je ervaring graag.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2015 @ 16:20:33 #161
231686 budvar
budvar
pi_148359589
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef Vault-Boy het volgende:
PlayStation Now Subscription Program: All The Details

You’ve been able to rent games through PlayStation Now for several months now, but many of you have asked –- what about a subscription? I’m pleased to announce that starting January 13th, we’ll launch a subscription service for PlayStation Now that will provide instant and unlimited access to a catalog of more than 100 PS3 games. And since you’re using PlayStation Now, you can enjoy the freedom to quickly discover and play a wide range of full games without downloads, installs, or patches (not to mention trips to the store). The subscription service will be available first on PS4 across North America, and will come to other PlayStation Now enabled devices in the future.

You’ll be able to choose from two subscription plans: one month for $19.99, or a three-month package for $44.99 (about $15 per month). The subscription provides access to a large and diverse catalog of PS3 games, ranging from action to RPG and everything in-between. Check out our launch trailer for a sneak peek.

We know that there are many PS4 owners who never owned a PS3 or had a chance to play some of the great games it offered, and this subscription provides an easy way to catch up on games you may have missed.
Want to try before you buy? Well, good news! We’ll also offer a free seven-day trial to the subscription program when it launches.

PlayStation Now subscription will have strong and growing support from our publishing partners, and at launch you’ll find great games in your catalog from the likes of SCE Worldwide Studios, Warner Brothers, SEGA, and many others, including indie developers. Here’s a look at some of the key titles:

[ afbeelding ]

There’s strong value with the subscription, as you’re getting access to over a hundred great games and lots of hours of game time. What’s more, we will be adding even more games over time, so you will always have something great to play.

Also, to celebrate the launch of the subscription service, a free PlayStation Now theme will be available for PS4 users in early January. If you download the theme before January 31, you’ll be automatically entered into a drawing for a chance to win a one-year subscription to PlayStation Now. I hope you will give the new PlayStation Now subscription a try, and I look forward to hearing your continued feedback as we grow the service.

http://blog.us.playstatio(...)ram-all-the-details/
Dit is iets wat ik nooit zal gebruiken, ik wil toffe nieuwe ps4 spellen. En het is ook nogal duur voor wat oude spellen vind ik.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148359632
mij ook veels te duur :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 5 januari 2015 @ 16:39:10 #163
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_148360152
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:12 schreef jackson het volgende:

[..]

Dit lijken mij verschrikkelijke units... Dus ik geef liever wat meer uit, voor spullen die wel een goede beoordeling krijgen. Uiteraard hoor ik je ervaring graag.
Ach als 't toch maar een euro kost valt het te proberen. Het is tenslotte beide een stukje plastic met wat ribbeltjes erop.
Ik was voor 10 1,30 kwijt: grip its zijn 6 euro voor 2.
Dus dan ben je grofweg 23x zoveel kwijt ;) (mochten ze bevallen, kan ik ze natuurlijk ook aan vrienden geven)
You can't be late if you don't show up.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:41:16 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148360209
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:12 schreef jackson het volgende:

[..]

Koop gewoon Xbox One sticks, zooooo veel fijner!
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 17:00:43 #165
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148360826
quote:
3s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

dit zeg ik al 2 weken sinds launch

maar luisteren.. ho maar.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148361693
Heeft iemand anders ook dat ie geen trophies unlocked bij Binding of Isaac? Heb nu net met Isaac Satan verslagen en alle characters unlocked (super overpowered run), maar unlockte geen trophies. Heb er nu nog steeds maar 1 unlocked voor het hele spel. :?

Als iemand mijn OP run wil evenaren, dit is de seed: RPY8 G333
Had in het begin een holy shield en cube of meat, dus een flink schild waardoor er bijna nooit een hartje afging, daarna nog een deal with the devil waarbij ik 3 hartjes inwisselde voor Spirit of the Night (waarmee ik kon zweven + tears kon schieten door die objecten heen gaan) en een Contract from Below (waarmee de consumable items in paren van 2 droppen). Toen nog een double shot en toen was de hele game een stuk makkelijker. :P
  maandag 5 januari 2015 @ 17:42:44 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_148361859
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:34 schreef Cikx het volgende:
Heeft iemand anders ook dat ie geen trophies unlocked bij Binding of Isaac? Heb nu net met Isaac Satan verslagen en alle characters unlocked (super overpowered run), maar unlockte geen trophies. Heb er nu nog steeds maar 1 unlocked voor het hele spel. :?

Had in het begin een holy shield en cube of meat, dus een flink schild waardoor er bijna nooit een hartje afging, daarna nog een deal with the devil waarbij ik 3 hartjes inwisselde voor Spirit of the Night (waarmee ik kon zweven + tears kon schieten door die objecten heen gaan) en een Contract from Below (waarmee de consumable items in paren van 2 droppen). Toen nog een double shot en toen was de hele game een stuk makkelijker. :P
Je krijgt geen trophy als je de seed heb ingevoerd, dat weet je he?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_148362047
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je krijgt geen trophy als je de seed heb ingevoerd, dat weet je he?
Ja weet ik, maar dat is gewoon een new gamr van mij, dus heb zelf de seed niet ingevoerd. :)
pi_148362201
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:34 schreef Cikx het volgende:

Dit is echt een superkleine fractie van het hele spel en wat je uit kan spelen/unlocken. Voor trophies mag je nog wel even door spelen :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_148362500
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dit is echt een superkleine fractie van het hele spel en wat je uit kan spelen/unlocken. Voor trophies mag je nog wel even door spelen :P
Maar voor elke unlockable character is er een trophy en ik heb alleen die van Magdelene, ook kill mom, kill satan, basement boy en spelunker boy zou ik bijvoorbeeld moeten hebben, omdat ik die in-game wel unlocked heb.
Heb het even gegoogled en daar staat dat meerdere mensen er last van hebben en dat het een fout is in de save file. :(
  maandag 5 januari 2015 @ 18:16:03 #171
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148362672
Ma nigga
Irene is bae <3
  maandag 5 januari 2015 @ 18:27:52 #172
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_148363042
Kan iemand uitleggen wat er allemaal te doen is in BOI? Ik vind het echt een master spel maar het lijkt gewoon alsof je telkens gewoon opnieuw een run moet doen en dan ga je uiteindelijk dood en dan mag je weer opnieuw.

Had laatst quad shot met extra range en extra damage. Jheuzus wat was dat nice.
leef de leven
pi_148363117
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef RRuben het volgende:
Kan iemand uitleggen wat er allemaal te doen is in BOI? Ik vind het echt een master spel maar het lijkt gewoon alsof je telkens gewoon opnieuw een run moet doen en dan ga je uiteindelijk dood en dan mag je weer opnieuw.

Had laatst quad shot met extra range en extra damage. Jheuzus wat was dat nice.
In je eerste run moet je mom killen en als je dat hebt gedaan dan kun je in een nieuwe run

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:39:41 #174
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_148363403
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:30 schreef Cikx het volgende:

[..]

In je eerste run moet je mom killen en als je dat hebt gedaan dan kun je in een nieuwe run

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh dan ben ik dus gewoon te noob... :') ben nog nooit aan het eind gekomen :') :') :') :') Straks maar even met opperste concentratie het proberen.
leef de leven
pi_148363497
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:39 schreef RRuben het volgende:

[..]

ooh dan ben ik dus gewoon te noob... :') ben nog nooit aan het eind gekomen :') :') :') :') Straks maar even met opperste concentratie het proberen.
Haha je moet net geluk zien te hebben met je items. Heb zelf de eerste paar playthroughs van Northerinlion gekeken en die hebben me wel erg geholpen.

maandag 5 januari 2015 @ 18:49:15 #176
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_148363741
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Cikx het volgende:

[..]

Haha je moet net geluk zien te hebben met je items. Heb zelf de eerste paar playthroughs van Northerinlion gekeken en die hebben me wel erg geholpen.

ja dat is ook zo. Kijk dat filmpje wel even en hopen dat het me lukt :D
leef de leven
pi_148363867
Ben benieuwd naar ervaringen met remote play op de PS Vita en naar algemene ervaringen met de Vita :)

Mensen in dit topic die zo'n ding hebben? Ik verwacht niet dat ik Battlefield 4 lekker op de Vita kan spelen, maar zou FIFA 15 bijvoorbeeld wel fijn spelen?

Ik las dat een directe verbinding tussen je Vita en PS4 het beste is, maar dat zal niet werken als de PS4 boven op slaapkamer staat en Vita beneden is? Dus dan moet het via WiFi, maar is dat niet te traag?

En qua games lijken er voor de Vita vooral veel indies beschikbaar en heel weinig AAA titels? Gelukkig heb ik wel voor de zekerheid alle gratis PS+ titels van de laatste maanden voor de Vita gekocht.

[ Bericht 15% gewijzigd door OverRated op 05-01-2015 18:58:27 ]
pi_148364589
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef poker4lifee het volgende:
mij ook veels te duur :P
En in Europa waarschijnlijk sowieso duurder, omdat dat ook voor andere dingen het geval is.
pi_148366627
Heb nu op een andere savefile weer mom verslagen en weer geen trophy. :')
pi_148369548
quote:

[..]

Kopen? Heb er een aantal hier liggen.
pi_148370617
Ik heb vanmiddag als verjaardagkadotje alvast de 1ste PS4 spel gekocht(Diablo 3:UEE voor maar ¤45,bij Gamemania Den Haag) en afgelopen vrijdag deze 1TB HDD besteld. :Y)

Eind dit maand dus een PS4. :9
pi_148371392
quote:
5s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:52 schreef OverRated het volgende:
Ben benieuwd naar ervaringen met remote play op de PS Vita en naar algemene ervaringen met de Vita :)

Mensen in dit topic die zo'n ding hebben? Ik verwacht niet dat ik Battlefield 4 lekker op de Vita kan spelen, maar zou FIFA 15 bijvoorbeeld wel fijn spelen?

Ik las dat een directe verbinding tussen je Vita en PS4 het beste is, maar dat zal niet werken als de PS4 boven op slaapkamer staat en Vita beneden is? Dus dan moet het via WiFi, maar is dat niet te traag?

En qua games lijken er voor de Vita vooral veel indies beschikbaar en heel weinig AAA titels? Gelukkig heb ik wel voor de zekerheid alle gratis PS+ titels van de laatste maanden voor de Vita gekocht.
Als je bij de ps4 in de buurt zit werkt het perfect.Heb gta en fifa al best veel gespeeld op die manier.Kun je trouwens ook een vita spel op je tv weergeven?
pi_148371424
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dit zeg ik al 2 weken sinds launch

maar luisteren.. ho maar.
Nou daar ben ik het dus totaal niet mee eens.Maar ieder zijn ding.
pi_148373630
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Als je bij de ps4 in de buurt zit werkt het perfect.Heb gta en fifa al best veel gespeeld op die manier.Kun je trouwens ook een vita spel op je tv weergeven?
Oké, klinkt goed. Even kijken voor een Vita op marktplaats.

Nee, is geen video out helaas. Kan wel met de PlayStation TV. 80-100 euro geloof ik.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 22:53:11 #185
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148374707
trouwens voor de liefhebbers;

GDQ is weer bezig !
http://www.twitch.tv/gamesdonequick
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148379249
Godverdomme die hp die mom's heart nog over had. :') ;(
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Cikx op 06-01-2015 01:48:56 ]
  dinsdag 6 januari 2015 @ 02:48:44 #187
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148379642
Ik blijf het proberen, maar ik zuig dus blijkbaar ook echt met Binding of Isaac. Ik kom steeds maar 3-4 levels verder, en dan ben ik weer door. Heb hem ook maar even op de Vita geïnstalleerd, want is wel een lekkere 'pick-up game' voor soms even snel tussendoor....
pi_148379879
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 02:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik blijf het proberen, maar ik zuig dus blijkbaar ook echt met Binding of Isaac. Ik kom steeds maar 3-4 levels verder, en dan ben ik weer door. Heb hem ook maar even op de Vita geïnstalleerd, want is wel een lekkere 'pick-up game' voor soms even snel tussendoor....
Er zijn bepaalde trucjes en itemcombinaties die het een stuk makkelijker kunnen maken.

SPOILER
Er zijn eigenlijk gewoon heel veel van dat soort dingen die je maar net moet weten of ontdekken door goed op te letten en veel te herinneren. :P
  dinsdag 6 januari 2015 @ 08:07:26 #189
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_148380667
quote:
5s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:52 schreef OverRated het volgende:

Vind zelf het remote play niet heel lekker werken. Vooral omdat de R1, R2, L1 en L2 op het touchpad (achter) gezet worden heb ik daar nog weleens ruzie mee. Een grip heeft het iets verbeterd :)
pi_148380669
Ik vond Isaac een paar jaar geleden echt geen zak aan. Maar nu op de Vita... Damn wat een leuk spelletje! Heb van de week voor het eerst Mom verslagen :)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:10:15 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148381311
quote:

[..]

Heb ze toevallig gister binnen gekregen... Die jij mij toen aanraadde :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148383458
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Hoe zet je die over dan ?
Ik vind het opstaande randje van de DS4 controller sticks soms wel vervelend namelijk.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:31:18 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148385553
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Nice :) Hoop dat je er net zo blij mee bent als dat ik was :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:25:55 #194
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148388997
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nice :) Hoop dat je er net zo blij mee bent als dat ik was :D
Geen idee nog, heb ze nog niet gemonteerd... Wacht ook nog op één controller uit de garantie.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148389553
WTF is er aan de hand met DS4 controllers?Volgens velen raken die krengen sneller leeg dan een smartphone/tablet die 100% belast(GPS/Wifi zijn constant aan) is,opladen na ~5/10 uur spelen is gewoon niet te doen.

Zelfs een DS3/Sixaxis controller heeft na ~15-20 uur non-stop een oplaadbeurt nodig. . :X
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:46:29 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148389625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 04:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde trucjes en itemcombinaties die het een stuk makkelijker kunnen maken.

SPOILER
Er zijn eigenlijk gewoon heel veel van dat soort dingen die je maar net moet weten of ontdekken door goed op te letten en veel te herinneren. :P
Bij de meeste items, zoals die pillen, of dat lapje stof, heb ik ook geen flauw idee wat het doet. Er zitten volgens mij ook geen speciale aanvallen enzo in.

Maar goed, ik heb Super Meat Boy en Ninja Gaiden Black uitgespeeld, dus dan zal Isaac ook op den duur wel sneuvelen... :P
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:47:51 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148389661
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er aan de hand met DS4 controllers?Volgens velen raken die krengen sneller leeg dan een smartphone/tablet die 100% belast(GPS/Wifi zijn constant aan) is,opladen na ~5/10 uur spelen is gewoon niet te doen.

Zelfs een DS3/Sixaxis controller heeft na ~15-20 uur non-stop een oplaadbeurt nodig. . :X
Yeah, de DS4 controllers zijn echt klote wat betreft battery-life, en ook qua pookjes/triggers/buttons. Helaas.

Verder is het wel qua 'feel' een hele verbetering tov de eerdere Dual-Shocks, maar goed, deze minpunten zijn weer erg vervelend.
pi_148389892
Hoe speelt men eigenlijk met een DS3? :P

quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, de DS4 controllers zijn echt klote wat betreft battery-life, en ook qua pookjes/triggers/buttons. Helaas.

Verder is het wel qua 'feel' een hele verbetering tov de eerdere Dual-Shocks, maar goed, deze minpunten zijn weer erg vervelend.
Sony Corp kennende,komen er hopelijk verbeterde versies uit.
pi_148389905
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:46 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij de meeste items, zoals die pillen, of dat lapje stof, heb ik ook geen flauw idee wat het doet. Er zitten volgens mij ook geen speciale aanvallen enzo in.

Maar goed, ik heb Super Meat Boy en Ninja Gaiden Black uitgespeeld, dus dan zal Isaac ook op den duur wel sneuvelen... :P
Als ik niet weet wat een item doet dan zoek ik het vaak even op hier http://bindingofisaac.wikia.com/wiki/Items en dan probeer ik het te onthouden. :P

Die pillen hebben per kleur allemaal een andere werking, als je een pil oppakt en op R1 drukt dan gebruik je hem en dan komt het effect in beeld, soms positieve dingen zoals health up of range up, maar het kan ook negatief zijn zoals health down. Als je eenmaal een pil van een bepaalde kleur hebt gehad en je pakt een andere van dezelfde kleur op dan zie je de werking ervan rechts onder in beeld. Als het een kleur is die je in je run nog niet hebt gebruikt staat er ??? en dan weet je dus nog niet het effect.
Ik heb besloten om die pillen niet meer in te nemen aangezien ik toch keer op keer genaaid wordt met een negatief effect. :')

Je hebt ook items die je kunt gebruiken, daarvan staat het icoontje dan linksboven in beeld met een groen metertje ernaast, als het groene metertje vol is dan kun je ze gebruiken door op L2 te druken.

Wat dat soort dingen betreft gooit het spel je echt in het diepe. :P
pi_148390228
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef Cikx het volgende:

[..]

Als ik niet weet wat een item doet dan zoek ik het vaak even op hier http://bindingofisaac.wikia.com/wiki/Items en dan probeer ik het te onthouden. :P

Die pillen hebben per kleur allemaal een andere werking, als je een pil oppakt en op R1 drukt dan gebruik je hem en dan komt het effect in beeld, soms positieve dingen zoals health up of range up, maar het kan ook negatief zijn zoals health down. Als je eenmaal een pil van een bepaalde kleur hebt gehad en je pakt een andere van dezelfde kleur op dan zie je de werking ervan rechts onder in beeld. Als het een kleur is die je in je run nog niet hebt gebruikt staat er ??? en dan weet je dus nog niet het effect.
Ik heb besloten om die pillen niet meer in te nemen aangezien ik toch keer op keer genaaid wordt met een negatief effect. :')

Je hebt ook items die je kunt gebruiken, daarvan staat het icoontje dan linksboven in beeld met een groen metertje ernaast, als het groene metertje vol is dan kun je ze gebruiken door op L2 te druken.

Wat dat soort dingen betreft gooit het spel je echt in het diepe. :P
google ook wel vaak shit ja :$ en pillen neem ik idd ook zo min mogelijk :') altijd genaaid
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')