USB extend kabeltje ofzo? Geen idee of de kwaliteit dan nog goed isquote:Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Leonos het volgende:
Nu wou ik net verder met de Last of us () , maar zat mijn vriendin te klagen over het geluid.
Dus ik headset pakken, met usb aansluiting, is die kapje wat aan de USB zit te groot voor de PS4 ingang. Schiet niet op dus, weten jullie een goeie headset voor weinig die wel past?
Of een manier om mijn oude aan te sluiten?
Dat vraag ik me dan ook af jaquote:Op zondag 4 januari 2015 20:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
USB extend kabeltje ofzo? Geen idee of de kwaliteit dan nog goed is
Nooit gedaan. Maar koop het gewoon niet want geen Co-op/online.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Ik verwacht dat het teveel weg heeft van Gears of War.
Geen online/coop vind ik geen dealbreakerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Maar koop het gewoon niet want geen Co-op/online.
Heb nu ook een flinke loss streak.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb hem pas 2x uitgespeeld, nu een loss streak van 19
SP games ben ik meestal vrij snel klaar mee, en of te engquote:Op zondag 4 januari 2015 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Geen online/coop vind ik geen dealbreaker
September ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef Fokker101 het volgende:
Ik verheug me toch op Uncharted 4 wanneer komt eigenlijk het uit?
Yep, kijk er zeer naar uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zijn er mensen die Dying Light al besteld hebben?
Echt nietquote:Op zondag 4 januari 2015 16:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dead Island ook maar dat was toch echt een teleurstelling
eind deze maand toch ?quote:
Ik ben echt Far Cry 4 fan... Voor mij de verrassing van 2014, ook omdat ik eerdere delen nooit gedaan heb. Begreep van mensen hier dat het vooral FC 3.5 is, maar daar heb ik dus geen last van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net met Far Cry 4 begonnen, zeer tof. Werd tijdens een missie ineens aangevallen door een adelaarGoed op blijven letten dus
En wat is er veel te doen/verzamelen zeg, wow!
Just cause is iets meer overdreven versie vind ik. Is alleen nog niet te verkijgen op de ps4quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben echt Far Cry 4 fan... Voor mij de verrassing van 2014, ook omdat ik eerdere delen nooit gedaan heb. Begreep van mensen hier dat het vooral FC 3.5 is, maar daar heb ik dus geen last van.
Welke games liggen er een beetje in het verlengde van Far Cry, het genre spreekt me enorm aan
Ik zit in hetzelfde schuitje, nooit een Far Cry spel gespeeld en vind het echt tof!quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben echt Far Cry 4 fan... Voor mij de verrassing van 2014, ook omdat ik eerdere delen nooit gedaan heb. Begreep van mensen hier dat het vooral FC 3.5 is, maar daar heb ik dus geen last van.
Welke games liggen er een beetje in het verlengde van Far Cry, het genre spreekt me enorm aan
Shadow of Mordor is niet van Ubiquote:Op maandag 5 januari 2015 10:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje, nooit een Far Cry spel gespeeld en vind het echt tof!
Ook op jacht gaan om te kunnen upgraden, nice!![]()
Ik houd eigenlijk best wel van Ubisoft, die hebben me met Shadow of Mordor en Far Cry toch heel goed vermaakt. En dan heb ik nog 2x Assassins Creed liggen om te spelen
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:32 schreef janrad het volgende:
Iemand de Hennesy Venom in Drive club al getest ?….. allemachtigwat een raket is dat. 1244 pk proberen te controleren is een hele uitdaging.
Farcry 4 is in mijn ogen beter dan Farcry3, alleen Farcry2 overtreft het vierde deel. Ik hoop nu al op een Farcry5quote:Op maandag 5 januari 2015 10:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje, nooit een Far Cry spel gespeeld en vind het echt tof!
Ik houd eigenlijk best wel van Ubisoft, die hebben me met Shadow of Mordor en Far Cry toch heel goed vermaakt. En dan heb ik nog 2x Assassins Creed liggen om te spelen
Geweldig toch... Heb er nu 40 uur inzitten en pak alles rustig op. Denk dat ik op 45% zit of iets. Nog niet alle Outposts en Belltowers gehad. Bevalt me echt prima.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik zit nu op 63%, alle beltowers en outpost gehad. Ik de season pas maar gekocht want er komt nog wat DLC aan wat me interesseert. Ik stel het uitspelen nog wel even uit omdat er nog zoveel te doen is.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Geweldig toch... Heb er nu 40 uur inzitten en pak alles rustig op. Denk dat ik op 45% zit of iets. Nog niet alle Outposts en Belltowers gehad. Bevalt me echt prima.
LBP nog nauwelijks aangeraakt eigenlijk, weinig kracht nog voor. Moet nodig verder met GTA maar dat wil ook nog niet erg.
Ik had heel het zuiden bevrijd en nog maar 3 story missions gedaan. Nu ben ik die even aan het doen totdat ik het noorden ook kan unlockenquote:Op maandag 5 januari 2015 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Geweldig toch... Heb er nu 40 uur inzitten en pak alles rustig op. Denk dat ik op 45% zit of iets. Nog niet alle Outposts en Belltowers gehad. Bevalt me echt prima.
LBP nog nauwelijks aangeraakt eigenlijk, weinig kracht nog voor. Moet nodig verder met GTA maar dat wil ook nog niet erg.
Zelfde hier... Heb het noorden pas net unlockedquote:Op maandag 5 januari 2015 10:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had heel het zuiden bevrijd en nog maar 3 story missions gedaan. Nu ben ik die even aan het doen totdat ik het noorden ook kan unlocken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |