ja dat is ook zo. Kijk dat filmpje wel even en hopen dat het me luktquote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha je moet net geluk zien te hebben met je items. Heb zelf de eerste paar playthroughs van Northerinlion gekeken en die hebben me wel erg geholpen.
Kopen? Heb er een aantal hier liggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koop gewoon Xbox One sticks, zooooo veel fijner!
Als je bij de ps4 in de buurt zit werkt het perfect.Heb gta en fifa al best veel gespeeld op die manier.Kun je trouwens ook een vita spel op je tv weergeven?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:52 schreef OverRated het volgende:
Ben benieuwd naar ervaringen met remote play op de PS Vita en naar algemene ervaringen met de Vita
Mensen in dit topic die zo'n ding hebben? Ik verwacht niet dat ik Battlefield 4 lekker op de Vita kan spelen, maar zou FIFA 15 bijvoorbeeld wel fijn spelen?
Ik las dat een directe verbinding tussen je Vita en PS4 het beste is, maar dat zal niet werken als de PS4 boven op slaapkamer staat en Vita beneden is? Dus dan moet het via WiFi, maar is dat niet te traag?
En qua games lijken er voor de Vita vooral veel indies beschikbaar en heel weinig AAA titels? Gelukkig heb ik wel voor de zekerheid alle gratis PS+ titels van de laatste maanden voor de Vita gekocht.
Nou daar ben ik het dus totaal niet mee eens.Maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit zeg ik al 2 weken sinds launch
maar luisteren.. ho maar.
Oké, klinkt goed. Even kijken voor een Vita op marktplaats.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als je bij de ps4 in de buurt zit werkt het perfect.Heb gta en fifa al best veel gespeeld op die manier.Kun je trouwens ook een vita spel op je tv weergeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Cikx op 06-01-2015 01:48:56 ]
Er zijn bepaalde trucjes en itemcombinaties die het een stuk makkelijker kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik blijf het proberen, maar ik zuig dus blijkbaar ook echt met Binding of Isaac. Ik kom steeds maar 3-4 levels verder, en dan ben ik weer door. Heb hem ook maar even op de Vita geīnstalleerd, want is wel een lekkere 'pick-up game' voor soms even snel tussendoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn eigenlijk gewoon heel veel van dat soort dingen die je maar net moet weten of ontdekken door goed op te letten en veel te herinneren.![]()
Vind zelf het remote play niet heel lekker werken. Vooral omdat de R1, R2, L1 en L2 op het touchpad (achter) gezet worden heb ik daar nog weleens ruzie mee. Een grip heeft het iets verbeterdquote:Op maandag 5 januari 2015 18:52 schreef OverRated het volgende:
Ben benieuwd naar ervaringen met remote play op de PS Vita en naar algemene ervaringen met de Vita
Mensen in dit topic die zo'n ding hebben? Ik verwacht niet dat ik Battlefield 4 lekker op de Vita kan spelen, maar zou FIFA 15 bijvoorbeeld wel fijn spelen?
Ik las dat een directe verbinding tussen je Vita en PS4 het beste is, maar dat zal niet werken als de PS4 boven op slaapkamer staat en Vita beneden is? Dus dan moet het via WiFi, maar is dat niet te traag?
En qua games lijken er voor de Vita vooral veel indies beschikbaar en heel weinig AAA titels? Gelukkig heb ik wel voor de zekerheid alle gratis PS+ titels van de laatste maanden voor de Vita gekocht.
Heb ze toevallig gister binnen gekregen... Die jij mij toen aanraaddequote:Op maandag 5 januari 2015 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koop gewoon Xbox One sticks, zooooo veel fijner!
Hoe zet je die over dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ze toevallig gister binnen gekregen... Die jij mij toen aanraadde.
Nicequote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ze toevallig gister binnen gekregen... Die jij mij toen aanraadde.
Geen idee nog, heb ze nog niet gemonteerd... Wacht ook nog op één controller uit de garantie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceHoop dat je er net zo blij mee bent als dat ik was
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde trucjes en itemcombinaties die het een stuk makkelijker kunnen maken.Bij de meeste items, zoals die pillen, of dat lapje stof, heb ik ook geen flauw idee wat het doet. Er zitten volgens mij ook geen speciale aanvallen enzo in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn eigenlijk gewoon heel veel van dat soort dingen die je maar net moet weten of ontdekken door goed op te letten en veel te herinneren.
Maar goed, ik heb Super Meat Boy en Ninja Gaiden Black uitgespeeld, dus dan zal Isaac ook op den duur wel sneuvelen...![]()
Yeah, de DS4 controllers zijn echt klote wat betreft battery-life, en ook qua pookjes/triggers/buttons. Helaas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er aan de hand met DS4 controllers?Volgens velen raken die krengen sneller leeg dan een smartphone/tablet die 100% belast(GPS/Wifi zijn constant aan) is,opladen na ~5/10 uur spelen is gewoon niet te doen.
Zelfs een DS3/Sixaxis controller heeft na ~15-20 uur non-stop een oplaadbeurt nodig. .
Sony Corp kennende,komen er hopelijk verbeterde versies uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, de DS4 controllers zijn echt klote wat betreft battery-life, en ook qua pookjes/triggers/buttons. Helaas.
Verder is het wel qua 'feel' een hele verbetering tov de eerdere Dual-Shocks, maar goed, deze minpunten zijn weer erg vervelend.
Als ik niet weet wat een item doet dan zoek ik het vaak even op hier http://bindingofisaac.wikia.com/wiki/Items en dan probeer ik het te onthouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij de meeste items, zoals die pillen, of dat lapje stof, heb ik ook geen flauw idee wat het doet. Er zitten volgens mij ook geen speciale aanvallen enzo in.
Maar goed, ik heb Super Meat Boy en Ninja Gaiden Black uitgespeeld, dus dan zal Isaac ook op den duur wel sneuvelen...
google ook wel vaak shit ja :$ en pillen neem ik idd ook zo min mogelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als ik niet weet wat een item doet dan zoek ik het vaak even op hier http://bindingofisaac.wikia.com/wiki/Items en dan probeer ik het te onthouden.
Die pillen hebben per kleur allemaal een andere werking, als je een pil oppakt en op R1 drukt dan gebruik je hem en dan komt het effect in beeld, soms positieve dingen zoals health up of range up, maar het kan ook negatief zijn zoals health down. Als je eenmaal een pil van een bepaalde kleur hebt gehad en je pakt een andere van dezelfde kleur op dan zie je de werking ervan rechts onder in beeld. Als het een kleur is die je in je run nog niet hebt gebruikt staat er ??? en dan weet je dus nog niet het effect.
Ik heb besloten om die pillen niet meer in te nemen aangezien ik toch keer op keer genaaid wordt met een negatief effect.
Je hebt ook items die je kunt gebruiken, daarvan staat het icoontje dan linksboven in beeld met een groen metertje ernaast, als het groene metertje vol is dan kun je ze gebruiken door op L2 te druken.
Wat dat soort dingen betreft gooit het spel je echt in het diepe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |