Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou het op alfabetische volgorde doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dragon Age Inquisition Deluxe gekauft,
En ik moet Far Cry nog completen, AC Unity alle shit verzamelen![]()
Owja en nog een kinder kamer klaar maken![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Visserij het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou het op alfabetische volgorde doen.
Kinderkamer als laatste, gok dat iemand anders bij hem thuis het daar niet mee eens gaat zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Visserij het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou het op alfabetische volgorde doen.
Ik heb juist last van kappotte R2/R1 buttonsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef l0lownkill het volgende:
Waarom zou je totaal nieuwe controllers kopen als je de pookjes kunt vervangen
Net als dat jij mazzel had met je bugvrije Assassin's Creed Unityquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, geen enkele kapot, meestal 4 à 5 uur speeltijd (ligt aan het spel en de hoeveelheid touch-gebruik). Maar bv dragon age gaat 4 uur en nog een beetje mee. Ik klaag niet. Ik zal wel twee mazzelcontrollers hebben of zo
Ik had idd niet de problemen die pc-gebruikers ervarenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als dat jij mazzel had met je bugvrije Assassin's Creed Unity
Ik had er ook niet echt last van. Alleen de coop werkte in de eerste paar dagen niet, maar dat was snel gefixt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als dat jij mazzel had met je bugvrije Assassin's Creed Unity
Precies, maar he, bepaalde sites bashen graag een andere site na en er zijn gasten die het graag napraten, zonder zelf eens op te starten. Natuurlijk er zijn bugs, dat is niet te ontkennen. Maar de PS4-versie had er een stuk minder last van dan die shit die op pc is uitgekomen. Wel mooi, gratis DLC volgende week door die kutportquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had er ook niet echt last van. Alleen de coop werkte in de eerste paar dagen niet, maar dat was snel gefixt.
Preciesquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, maar he, bepaalde sites bashen graag een andere site na en er zijn gasten die het graag napraten, zonder zelf eens op te starten. Natuurlijk er zijn bugs, dat is niet te ontkennen. Maar de PS4-versie had er een stuk minder last van dan die shit die op pc is uitgekomen. Wel mooi, gratis DLC volgende week door die kutport
Ik ook. Heb een controller teruggestuurd naar Coolblue en een nieuwe gekregen. Nu kraakt en wiebelt er weer een trigger van een andere controllerquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb juist last van kappotte R2/R1 buttons
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:04 schreef Retarded het volgende:
Okee, heb Advanced Warfare gekregen voor kerst... en dit is de eerste keer sinds MW2 en Black Ops 1 dat ik echt weer plezier heb van een CoD gamegoed gebalanceerde maps, class-systeem wat netjes werkt en de afwisseling tussen hardpoint en kill confirmed is echt geweldig!
Twee totaal verschillende games. Altijd al geweest. Ik kan ook genieten van BF4, maar ben in tegenstelling tot sommige andere niet te snobberig om CoD een echte kans te geven en ook echt leuk te vindenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
CoD zuigt waarschijnlijk tegenover BF.
Ik speel absoluut geen COD of BF,liever Counter-strike of Quake 2 stijl FPS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef Retarded het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende games. Altijd al geweest. Ik kan ook genieten van BF4, maar ben in tegenstelling tot sommige andere niet te snobberig om CoD een echte kans te geven en ook echt leuk te vinden
Ik ben nu level 18 dus heb nog geen levelkennis, maar soms sta ik echt 4-15, maar gisteren weer 27-5quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:04 schreef Retarded het volgende:
Okee, heb Advanced Warfare gekregen voor kerst... en dit is de eerste keer sinds MW2 en Black Ops 1 dat ik echt weer plezier heb van een CoD gamegoed gebalanceerde maps, class-systeem wat netjes werkt en de afwisseling tussen hardpoint en kill confirmed is echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga Hotline Miami voor 3 euro wel even meepikken.![]()
Dat is het sowieso. Ik heb ook dagen dat het voor geen meter gaat, maar meestal weet ik wel in de top 5 mee te komen gelukkigquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben nu level 18 dus heb nog geen levelkennis, maar soms sta ik echt 4-15, maar gisteren weer 27-5ik snap d'r niks van.
Totaal niet met BF4 te vergelijken, wel beide toffe games
En wees eerlijk, het is vernieuwen ivm de vorige CoD games.
Daar verschillen onze meningenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en de maps zijn veeeeeels te klein.. Zeker met al die exo suit abilities
In BO waren de maps echt goed.... In AW kan je de sniper amper gebruiken omdat je eerst word aangerand door alle tegenstanders voor je 1 schot kan lossenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
Daar verschillen onze meningenmaps zijn niet groot, maar veeeeeels te klein vind ik ook overdreven. Voor dit aantal spelers (normale modus) vind ik ze prima
Dit ja, ik word denk ik helemaal afgemaakt online. Had ik met Battlefield ook. En FIFA/PES durf ik me al helemaal niet aan te wagen. Dat wordt helemaal huilen tegen van die pubers die alleen maar dat spel spelenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
CoD AW gaat VEEL te snel voor mij...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |