Die lijst mist sowieso de water voertuigen nog. Die tellen ook mee. Het is eigenlijk wel vrij irritant dat Ubisoft niet gewoon verteld welke 18 voertuigen er precies tellen in hun ogen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef bambino het volgende:
Hier zie je alle vehicles, behalve de hovercraft.
Dit zijn er veel meer dan 18, maar heel veel zijn hetzelfde model (andere gun, andere paint job etc).
Je kunt aan de grill heel goed zien of het dezelfde auto is of niet.
Uiteindelijk moet je dan op 18 komen.
Water voertuigen zitten aan het eind van het filmpje, behalve de hovercraft dus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die lijst mist sowieso de water voertuigen nog. Die tellen ook mee. Het is eigenlijk wel vrij irritant dat Ubisoft niet gewoon verteld welke 18 voertuigen er precies tellen in hun ogen.
Dan heb ik niks gezegt. Toen hij met die heli ging vliegen heb ik hem maar uit gezet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Water voertuigen zitten aan het eind van het filmpje, behalve de hovercraft dus.
Gewoon in die omgeving rondlopen, dan kom je vanzelf tegen.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
Waar kan je snow leopards vinden in het zuidelijk deel van de map? Zag een filmpje met een bait trucje op een bepaalde locatie (die heiligen beelden), maar dat leverde me alleen een hoop dode tijgers en beren op....
Kijk op je map, in het noordelijke deel.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
Waar kan je snow leopards vinden in het zuidelijk deel van de map? Zag een filmpje met een bait trucje op een bepaalde locatie (die heiligen beelden), maar dat leverde me alleen een hoop dode tijgers en beren op....
Ik gok dat hij het vraagt omdat hij het noordelijke deel nog niet open heeftquote:Op maandag 5 januari 2015 12:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Kijk op je map, in het noordelijke deel.
Daar staat een Snow Leopard op.
Als je daar bent, gewoon ergens bait gooien. Komt er vanzelf zo'n beest op af.
Tenzij die zegt "No animals seem interested" dan moet je daar in de buurt gewoon rondlopen.
Maar het zuidelijke deel heeft geen snow leopardsquote:Op maandag 5 januari 2015 14:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het vraagt omdat hij het noordelijke deel nog niet open heeftZelf heb ik die skins verzameld bij de intro en wat Himalaya missies.
Dat schijnt niet helemaal waar te zijn. Ik kwam op andere fora opmerkingen tegen dat ze soms spawnen als je bait gooit in sommige plekken in south Kyrat. Dat is denk ik wat hij aan het proberen is.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar het zuidelijke deel heeft geen snow leopardsalleen die begin missie (is eigenlijk in het noordelijke deel) en himalaya deel (staat niet op de map en kun je niet komen zonder missie).
Dus enige oplossing is afwachten tot je noord vrij speelt, of missie in himalaya krijgt.
Zou best kunnen dat dat op sommige plekken werkt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat schijnt niet helemaal waar te zijn. Ik kwam op andere fora opmerkingen tegen dat ze soms spawnen als je bait gooit in sommige plekken in south Kyrat. Dat is denk ik wat hij aan het proberen is.
Waar heb je ze gevonden? Altijd handig om te weten voor een 2e keer spelen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:41 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb ze toch gevonden met die bait trick, maar dan op een andere plaats. Had wat geduld nodig, maar werkte wel. Nu heb ik enkel nog de speciale dieren nodig.
Noem me een Ubisoft fanboy, maar damn, Shangri-La is enorm mooi....
Tweede deel van deze vidquote:Op maandag 5 januari 2015 20:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waar heb je ze gevonden? Altijd handig om te weten voor een 2e keer spelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef AntiChrist7 het volgende:
Honeybadgers zijn een pest man, 4 pijlen in de kop en dan zijn ze pas dood;
Moet je de crossbow pakken, dan zijn ze zo dood en kun je ook nog eens snel mee schieten (mocht je missen).quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef AntiChrist7 het volgende:
Honeybadgers zijn een pest man, 4 pijlen in de kop en dan zijn ze pas dood; Tijgers gaan sneller neer
Helemaal verdwijnen doen ze niet. Maar als ze steeds met groepen je outposts blijven aanvallen moet je de fortresses in de regio nog overnemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef Rezania het volgende:
Jongens, die Royal Army figuren, flikkeren die ook ooit op? Ben het zat dat ze steeds weer in mijn outposts verschijnen ondanks dat het hele zuiden van mij is.
Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Helemaal verdwijnen doen ze niet. Maar als ze steeds met groepen je outposts blijven aanvallen moet je de fortresses in de regio nog overnemen.
Daar hoef je niks op uit te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren.
Ook die events mag je negeren. Het is niet alsof je dan ineens je outpost kwijt raakt of zo. Je kunt alle karma events negeren als je wilt. Al hoort het afslaan van 1 aanval mogelijk wel bij de 100%. Dat las ik ergens maar staat verder niet in de lijst van het spel dus misschien klopte dat niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Daar hoef je niks op uit te doen.
Alleen die grote aanvallen moet je tegenhouden.
Die stoppen zodra Fortress in die regio gepakt zijn.
Heb je alle 4, zullen ze dus niet meer komen.
Dat er een auto binnen rijdt is niet boeiend, je ding doen in safe house en gewoon weer weg lopen.
Die zal je altijd tegen blijven komen ja, bij je outposts en onderweg. Met een granaatwerper op zak heb je weinig last van zequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren.
Is wel boeiend, want dan gaan ze weer op me schieten natuurlijk en moet ik weer kogels aan hun verspillen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Daar hoef je niks op uit te doen.
Alleen die grote aanvallen moet je tegenhouden.
Die stoppen zodra Fortress in die regio gepakt zijn.
Heb je alle 4, zullen ze dus niet meer komen.
Dat er een auto binnen rijdt is niet boeiend, je ding doen in safe house en gewoon weer weg lopen.
Outpost overtake zit wel in je progression screen. Weet alleen niet of die bij het 100% deel hoort, of alleen los vermeld word als extra stat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ook die events mag je negeren. Het is niet alsof je dan ineens je outpost kwijt raakt of zo. Je kunt alle karma events negeren als je wilt. Al hoort het afslaan van 1 aanval mogelijk wel bij de 100%. Dat las ik ergens maar staat verder niet in de lijst van het spel dus misschien klopte dat niet.
Ohja want geld om kogels te kopen is echt een probleem in dit spelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is wel boeiend, want dan gaan ze weer op me schieten natuurlijk en moet ik weer kogels aan hun verspillen.
Nee, maar ik ga liever volbepakt de deur uit. Verspil mijn kogels liever aan missies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ohja want geld om kogels te kopen is echt een probleem in dit spel
Wallet is bij mij continu vol.
Heb zelfs met cheat engine een keer me wallet op 0 gezet zodat ik weer alles kon oprapen.
Je bent toch in een outpost, dan loop je toch ff naar je safehouse en restock je je ammo weerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga liever volbepakt de deur uit. Verspil mijn kogels liever aan missies.
die eikels lopen ook altijd in de lucht te schieten waardoor ik meteen denk dat die Royal Army figuren in de buurt zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef Rezania het volgende:
Ook vind ik het gewoon onlogisch dat die figuren nog even vrij kunnen rondbegeven als toen het zuiden nog van hun was. Wat voor enorme idioten zijn die Golden Path figuren dat ze dat nou niet ff voorkomen. Het is net alsof er niks verandert.
Gedoe. Die figuren moeten gewoon niet meer komen, klaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bent toch in een outpost, dan loop je toch ff naar je safehouse en restock je je ammo weer
En altijd net als ik door de bosjes aan het sluipen ben om dat laatste dier voor mijn crafting om te leggen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die eikels lopen ook altijd in de lucht te schieten waardoor ik meteen denk dat die Royal Army figuren in de buurt zijn
Same here, begonnen, toen kwam DA:I, dus FC4 even on hold. van de week maar weer eens beginnen, nu met GTX 780 ipv 560tiquote:Op woensdag 14 januari 2015 01:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben weer eens begonnen met dit spel en nu pakt het me echt wel. Oke Dragon Age kwam er ook even tussen maar goedHet is echt heerlijk om lekker rond te sneaken en materialen te vinden om dingen te maken. Ik speel zover het kan altijd sneakend in een open wereld game. Lekker je tijd nemen en jagen maar. Ook wel handig dat je een lijst hebt in je menu waar je kan zien wat je allemaal nog kan doen
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:19 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik veronderstel dat je na de allerlaatste missie nog gewoon kan freeroamen en de zijmissies en personenmissies doen (yogi/reggie en Longinus)?
Je kan wel vrij rondlopen maar er zijn niet zo veel dingen af te breken. Auto's zijn kapot te schieten (en eventueel te repareren), dieren en tegenstanders zijn te doden maar je kan geen gebouwen afbreken of iets in die geest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef JenHermes het volgende:
Ik ga een Xbox 360 aanschaffen(denk ik, One vind ik te duur) is dit dan een goed spel om erbij te kopen? Dit is een sandbox game toch wat inhoud dat je alles wat je om je heen ziet naar toe kan gaan en kan slopen.
Nee oke maar wat ik bedoel is je hoeft je niet perse te houden aan een story line? Je kan ook gewoon een basis met enemies binnen vallen en daar stennis schoppen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kan wel vrij rondlopen maar er zijn niet zo veel dingen af te breken. Auto's zijn kapot te schieten (en eventueel te repareren), dieren en tegenstanders zijn te doden maar je kan geen gebouwen afbreken of iets in die geest.
Ja, na een paar openingsmissies kun je vrij snel over de halve map rond rennen en outposts e.d. aanvallen. Halverwege de storyline speel je ook de tweede helft van de map vrij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee oke maar wat ik bedoel is je hoeft je niet perse te houden aan een story line? Je kan ook gewoon een basis met enemies binnen vallen en daar stennis schoppen?
Ben benieuwd. Xbox en Far Cry 4 zijn onderwegquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ja, na een paar openingsmissies kun je vrij snel over de halve map rond rennen en outposts e.d. aanvallen. Halverwege de storyline speel je ook de tweede helft van de map vrij.
Sterker nog, het is aan te raden in het begin niet te snel de storyline in te springen maar eerst je bezig houden met het jagen van dieren om je uitrusting te verbeteren en het overnemen van torens en outposts om je skills en wapens te verbeteren.
Heb je een nieuwe Xbox 360 gekocht dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Xbox en Far Cry 4 zijn onderweg
Waarom zou je naar Himalaya willen? Je kunt daar niks meer dan wat je in de normale map niet kan, behalve misschien de sneeuwscooter maar ook die staat volgens fora ergens in de normale map.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Je krijgt echt xp voor alles :p Heb 12 punten over, (eigenlijk 2 want moet nog de laatste skill waarvoor je Arena rang moet hebben unlocken), en zit op 66% completion en alle skills vol. Moet nog een hoop zijmissies (races, gijzelaars, bommen ontmantelen) doen, en flink nog wat plaatsen bezoeken.
Heb de campaign uitgespeeld, echt veel fun gehad deze game. Beste "aankoop" van de winter sale tot nu toe (ook al kreeg ik hem gratis). Schitterende omgeving, goeie sfeerzetting, veel te doen, nog vrij interessant verhaal (voor zover je van een shooter kan verwachten), en leuke characters.
Alleen spijtig dat ik niet meer terug kan naar de Himalaya
Nee 2dehands voor 70 euro gekocht van een maat van mijn zwager. Het gaat om de Xbox 360 Elite black(120 GB) + twee controllers(een draadloos, een met snoer) Hij wil er graag vanaf. De Xbox heeft ie nog geen jaar, heeft altijd in een stofvrije omgeving gestaan dus zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe Xbox 360 gekocht dan?
Stofvrije omgevingquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee 2dehands voor 70 euro gekocht van een maat van mijn zwager. Het gaat om de Xbox 360 Elite black(120 GB) + twee controllers(een draadloos, een met snoer) Hij wil er graag vanaf. De Xbox heeft ie nog geen jaar, heeft altijd in een stofvrije omgeving gestaan dus zo goed als nieuw.
Far Cry 4 heb ik besteld bij bol.com
Wat ik bedoel is dat de console in een kastje heeft gestaan en niet in een ruimte waar de stofvlokken naar beneden zijn komen dwarrelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Stofvrije omgeving
Dat is praktisch onmogelijk, tenzij hij een of andere chemisch lab heeft thuis die met speciale filters wordt schoon gezogen.
Maak de xbox maar eens open, zit altijd wel wat stof op de fan.
Daarom rood en blauw plantje plukken en syringe van maken, zie je alle enemies inclusief alle dieren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:38 schreef JenHermes het volgende:
Ik word gek van die klote honden bij die buitenposten elke keerEcht een overkill aan die beesten zitten erin.
Voor de rest heel toffe game. Geweldig om te zien dat je geholpen kan worden door de natuur op het moment dat je een paar vijanden uit wil schakelen. Heb al een paar keer gehad dat ik op het punt stond om een vijand te elimineren en er op eens een beer uit de bossen kwam
Ik snap het crafting systeem nog niet echtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarom rood en blauw plantje plukken en syringe van maken, zie je alle enemies inclusief alle dieren.
Ammo kopen... Daar zitten ook pijlen tussen meen ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik snap het crafting systeem nog niet echtIk heb de boog vrijgespeeld maar hoe krijg ik meer pijlen? Als ik de boog als wapen selecteer heb ik maar 1 of twee pijlen om mee te schieten.
Bij specials ofzo? ik heb het nog niet zien staan. Ik dacht dat je miss pijlen moet maken in het crafting systeemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ammo kopen... Daar zitten ook pijlen tussen meen ik.
Dit! Gewoon je ammo volledige aanvullen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:17 schreef AntiChrist7 het volgende:
Gewoon als je voor een kast/trader staat Ammo aanvullen (het meest linkse). Voor alles wat je equipped hebt wordt dan alles maximum aangevuld.
Al is een grotere pijlenkoker maken wel handig. Heb veel gejaagd in het begin om alles te maxen
Met het crafting systeem maak je geen items zoals pijlen maar je maakt je uitrusting beter om items mee te nemen. Wil je bijvoorbeeld meer pijlen mee kunnen nemen dan kijk je in je crafting menu welke dieren je moet jagen om je pijlenkoker te verbeteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik snap het crafting systeem nog niet echtIk heb de boog vrijgespeeld maar hoe krijg ik meer pijlen? Als ik de boog als wapen selecteer heb ik maar 1 of twee pijlen om mee te schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Paul de Pleur verdwijnt ook niet nadat hij gevangen is genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af of Pagan dan ook nog ergens uithangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Grappig, ik heb voor de Sabal kant gekozen, en Amita laten leven maar die laatste blijft dan wel in Kyrat aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door jackson op 26-01-2015 16:28:08 ]They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Same here :p Ik denk niet dat het invloed heeftquote:Op maandag 26 januari 2015 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Die Amita heb ik aan het einde met mijn shotgun aangepakt nadat ze town uit liep. Geen idee eigenlijk of dit invloed heeft en of ze straks gewoon weer ergens anders loopt. Maar ik was het ff niet met haar eens![]()
Een veelgelezen reactie, al verschilt het specifieke wapenIk heb de trekker van de Buzzsaw eens goed vast gegrepen.
Ik blijf het wel jammer vinden dat er eigenlijk geen goed einde te kiezen valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door BrainOverfloW op 26-01-2015 15:23:56 ]Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
De term spoiler is jullie totaal onbekend he?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vond hem bij mijn reactie niet nodig eigenlijk.....quote:Op maandag 26 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Dat viel me ook al op eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Wat betreft de reacties hierboven, het heeft 0 invloed als je een van hun afmaakt (wie dan ook).Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:24 schreef Ixnay het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Ik welquote:Op maandag 26 januari 2015 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vond hem bij mijn reactie niet nodig eigenlijk.....![]()
Ok.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Aah man, niks is meer irritant als lekker liggen te snipen en opeens aangevallen te worden door zo een fucking badger
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
die fucking arends zijn minimaal net zo kut..quote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Jump het volgende:
Aah man, niks is meer irritant als lekker liggen te snipen en opeens aangevallen te worden door zo een fucking badger![]()
Badger is wel taaier.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
die fucking arends zijn minimaal net zo kut..They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ben nu beland in Noord Kyrat.
Ligt het aan mij of is de Red Army daar een stuk sterker en taaier?
Heb eerst alle klokkentorens even uitgeschakeld zodat ik de volledige map heb.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Die honden dan. Daar zijn er echt teveel van. Die kunnen ook zeer irritant worden![]()
Vind de muziek trouwens ook wel mooi.![]()
En uitgespeeld... Mooie game!You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Heerlijke sport om die faggots uit de lucht te poppen met m'n .700 Nitro of .50 Desert Eagle.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
die fucking arends zijn minimaal net zo kut..
Sowieso als ze je eenmaal grijpen vliegen ze daarna extreem traag weg.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Mensen die hier de beschikbare DLC gespeeld hebben? Is het de moeite?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Niet gespeeld maar hoor erg veel negativiteit rondom deze dlc. Het leek mij wel een tof idee voor een co-op-missie, en dan steeds een wat betere tijd neerzetten. Aan de andere kant, het is wel hele 'luie' content, dit had gewoon al in de game moeten zitten, m.i.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:35 schreef jackson het volgende:
Mensen die hier de beschikbare DLC gespeeld hebben? Is het de moeite?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Hoor ook wat negatieve verhalen inderdaad. Dank!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik heb die Hurk missies, omdat ik blijkbaar de limited edition heb. Die zijn wel tof ja. Een beetje meer van het zelfde, maar met een lompe Brad Pitt er bij.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik heb me best vermaakt met de DLC's die er tot nu toe zijn, al kan ik de kritiek rondom Durgesh wel begrijpen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:35 schreef jackson het volgende:
Mensen die hier de beschikbare DLC gespeeld hebben? Is het de moeite?
De missies van Hurk, Blood ruby, Syringe en Yak farm zijn leuk om te doen. De losse missies en één van de Hurk missies spelen zich allemaal af in de besneeuwde bergtoppen. Dat geeft toch wel extra variatie in je speelomgeving t.o.v. het normale spel, waarin dit type missie toch wat weinig voorkwam.
Qua type missie zijn ze niet zo anders dan de rest van FC4.
Escape from Durgesh speelt zich volledig af in North Kyrat. Je staat deze keer aan de kant van Pagan die ruzie heeft met Yuma. Qua verhaallijn speelt het zich af nadatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk is er qua speelstijl niet zo gek veel anders. Je hoort nu Pagan op je portofoon die de missies uitlegt.
Je begint op een bell tower en krijgt een half uur speeltijd per ronde. Deze speeltijd is uit te breiden door het winnen van missies, overnemen van outposts en het afscheuren van posters onderweg.
Je moet je weg zien te vinden naar een extraction punt waar je 10 minuten aanvallen af moet slaan voor je gered wordt en weer in South Kyrat beland.
Je begint met minimale skills en alleen je mes, grappling hook en wingsuit. Qua uitrusting heb je gelijk ruimte voor één gewoon wapen en een side arm. Daarnaast heb je een volledig gecrafte bait bag dus je kunt uitgebreid jagen en verzamelen.
Als eerste moet je dus op zoek naar wapens, huiden en skillpoints. Elke keer dat je dood gaat begin je weer boven op die toren met een nieuw half uur, echter behoud je wel al je verzamelde skills en uitrusting.
Een ander verschil is dat het hele geld systeem weg is. Je kunt niks meer (ver)kopen. Je zit dus vast aan de beperkte uitrusting die je hebt. Ook kun je niet aan uitbreidingen als dempers of vizieren komen. Wel zijn er signature wapens te vinden in het veld. De kisten bevatten nu munitie of huiden.
Daarnaast zijn alle skills unlocked en kun je dus gelijk je skillpoints besteden aan die skills die je graag wilt hebben.
Er zijn een vijftal missies voor Pagan, die je extra's opleveren bij je gevecht tijdens de extraction. Denk aan kooien met dieren, turrets e.d. Dit zijn in feite gewoon side missions (bomb defusal, assasination, propaganda center, hostage, Yuma's wrath, waar je aan aantal boten op moet blazen).
Deze extra's resetten elke keer als je op nieuw begint en zul je dus achter elkaar moeten doen voor je naar je extraction gaat wil je die extra's hebben. Ik heb de extraction uiteindelijk gewoon zonder die extra's gedaan nadat ik Ajay vergenoeg uitgerust had met wapens en skills.
Daarnaast kun je de overige outposts overnemen. Deze kunnen een van 3 type beloningen hebben (je map vertelt je welke). Skillpoints, wapens die niet in het veld te vinden zijn of huiden om te craften. Deze beloningen vind je na het overnemen van de outpost in de ruimte met je bed.
Deze DLC werd geadverteerd als een stuk moeilijker en vooral gericht op co-op. Dat vind ik erg meevallen. Zolang je de missies voor Pagan in het begin links laat liggen en je richt op het verbeteren van je skills en uitrusting is het prima te doen. Op die manier doe je ook niet steeds het zelfde keer op keer maar die je elk half uur een paar andere outposts of jaag je in een nieuw deel van de map.
Overigens staan er op YouTube genoeg video's van mensen die de verschillende DLC's spelen. Dus als je niet al te gevoelig bent voor spoilers of graag totaal verrast wilt worden met de missies kun je daarmee ook een idee krijgen wat je koopt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Die Hurk missies heb ik al gedaan inderdaad. Dank voor de uitgebreide uitleg.
De Season Pass kost nu ¤20,99 in de PSN Store.
Tot 19/02/2015You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Eerste Yeti gespot
Meer mensen de nieuwe DLC al geprobeerd?
[ Bericht 18% gewijzigd door BrainOverfloW op 05-04-2015 12:59:24 ]Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
nvm
[ Bericht 95% gewijzigd door StateOfMind op 07-04-2015 16:35:20 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Nog meer mensen problemen met Uplay?
Ik ben vandaag maar weer eens verder gegaan met Far Cry 4 (op de PS4) en kreeg meteen een updatebestand daarvoor van 1,7GB in de download.
Krijg ik (voor het eerst) een scherm te zien dat ik mijn account aan Uplay moet linken. Prima, zal wel met die update te maken hebben.
Vervolgens wil ik inloggen met het email adres en het wachtwoord, maar dan krijg ik de melding dat het Uplay account niet bestaat (ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord).
Ga ik echter op de pc naar de Uplay site, en ik log in met dezelfde email en wachtwoord, dan kan ik wel inloggen.
Echter vanuit Far Cry 4 op de PS4 niet.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Moet het spel nog steeds een keer uitspelen. FC3 was echt een van mijn beste games ooit, maar FC4 werd op een gegeven moment toch een beetje teveel van hetzelfde (misschien juist door FC3)![]()
Nee ik speel het nooit meer. En het is te kort geleden om het opnieuw te gaan spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:21 schreef rickyszz het volgende:
Zijn er nog mensen die dit spelen?
pas gehaald en is me tot nu toe erg bevallen
Vindt het wel echt een bizar leuk spel.
Ik heb inmiddels ook echt alles gehaald op 1 dier na die ik gewoon niet kan vinden (salamanders).Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: