abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149074109
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
De term spoiler is jullie totaal onbekend he? :').
Dat viel me ook al op eigenlijk :P

Wat betreft de reacties hierboven, het heeft 0 invloed als je een van hun afmaakt (wie dan ook).
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:24:08 #77
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149074800
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:28:23 #78
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149074959
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:24 schreef Ixnay het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 26 januari 2015 @ 15:44:57 #79
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_149075421
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:00 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik vond hem bij mijn reactie niet nodig eigenlijk..... :)
Ik wel
  maandag 26 januari 2015 @ 16:27:28 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149076591
quote:
11s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:44 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Ik wel
Ok.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Lieve Belg maandag 26 januari 2015 @ 23:14:05 #81
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_149091889
Aah man, niks is meer irritant als lekker liggen te snipen en opeens aangevallen te worden door zo een fucking badger :r
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_149091992
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Jump het volgende:
Aah man, niks is meer irritant als lekker liggen te snipen en opeens aangevallen te worden door zo een fucking badger :r
die fucking arends zijn minimaal net zo kut..
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:37:00 #83
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149098413
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

Badger is wel taaier.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_149102870
Ben nu beland in Noord Kyrat.
Ligt het aan mij of is de Red Army daar een stuk sterker en taaier?

Heb eerst alle klokkentorens even uitgeschakeld zodat ik de volledige map heb.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_149103417
Die honden dan. Daar zijn er echt teveel van. Die kunnen ook zeer irritant worden :r

Vind de muziek trouwens ook wel mooi.
pi_149294705
En uitgespeeld... Mooie game!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Eindredactie Games maandag 2 februari 2015 @ 13:25:16 #87
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149295074
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:17 schreef mschol het volgende:

[..]

Heerlijke sport om die faggots uit de lucht te poppen met m'n .700 Nitro of .50 Desert Eagle.

Sowieso als ze je eenmaal grijpen vliegen ze daarna extreem traag weg.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 2 februari 2015 @ 13:35:02 #88
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149295322
Mensen die hier de beschikbare DLC gespeeld hebben? Is het de moeite?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_149297945
the escape from dungesh prison dlc is overal afgekraakt, maar de Hurk missions lijken wel leuk.
  Eindredactie Games maandag 2 februari 2015 @ 15:06:52 #90
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149298110
quote:
5s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:35 schreef jackson het volgende:
Niet gespeeld maar hoor erg veel negativiteit rondom deze dlc. Het leek mij wel een tof idee voor een co-op-missie, en dan steeds een wat betere tijd neerzetten. Aan de andere kant, het is wel hele 'luie' content, dit had gewoon al in de game moeten zitten, m.i.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 2 februari 2015 @ 15:19:54 #91
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149298434
Hoor ook wat negatieve verhalen inderdaad :). Dank!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Lieve Belg maandag 2 februari 2015 @ 16:05:15 #92
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_149299580
Ik heb die Hurk missies, omdat ik blijkbaar de limited edition heb. Die zijn wel tof ja. Een beetje meer van het zelfde, maar met een lompe Brad Pitt er bij.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 2 februari 2015 @ 16:21:29 #93
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149300012
quote:
5s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:35 schreef jackson het volgende:
Ik heb me best vermaakt met de DLC's die er tot nu toe zijn, al kan ik de kritiek rondom Durgesh wel begrijpen.

De missies van Hurk, Blood ruby, Syringe en Yak farm zijn leuk om te doen. De losse missies en één van de Hurk missies spelen zich allemaal af in de besneeuwde bergtoppen. Dat geeft toch wel extra variatie in je speelomgeving t.o.v. het normale spel, waarin dit type missie toch wat weinig voorkwam.
Qua type missie zijn ze niet zo anders dan de rest van FC4.

Escape from Durgesh speelt zich volledig af in North Kyrat. Je staat deze keer aan de kant van Pagan die ruzie heeft met Yuma. Qua verhaallijn speelt het zich af nadat
SPOILER
Uiteindelijk is er qua speelstijl niet zo gek veel anders. Je hoort nu Pagan op je portofoon die de missies uitlegt.

Je begint op een bell tower en krijgt een half uur speeltijd per ronde. Deze speeltijd is uit te breiden door het winnen van missies, overnemen van outposts en het afscheuren van posters onderweg.
Je moet je weg zien te vinden naar een extraction punt waar je 10 minuten aanvallen af moet slaan voor je gered wordt en weer in South Kyrat beland.

Je begint met minimale skills en alleen je mes, grappling hook en wingsuit. Qua uitrusting heb je gelijk ruimte voor één gewoon wapen en een side arm. Daarnaast heb je een volledig gecrafte bait bag dus je kunt uitgebreid jagen en verzamelen.

Als eerste moet je dus op zoek naar wapens, huiden en skillpoints. Elke keer dat je dood gaat begin je weer boven op die toren met een nieuw half uur, echter behoud je wel al je verzamelde skills en uitrusting.

Een ander verschil is dat het hele geld systeem weg is. Je kunt niks meer (ver)kopen. Je zit dus vast aan de beperkte uitrusting die je hebt. Ook kun je niet aan uitbreidingen als dempers of vizieren komen. Wel zijn er signature wapens te vinden in het veld. De kisten bevatten nu munitie of huiden.
Daarnaast zijn alle skills unlocked en kun je dus gelijk je skillpoints besteden aan die skills die je graag wilt hebben.

Er zijn een vijftal missies voor Pagan, die je extra's opleveren bij je gevecht tijdens de extraction. Denk aan kooien met dieren, turrets e.d. Dit zijn in feite gewoon side missions (bomb defusal, assasination, propaganda center, hostage, Yuma's wrath, waar je aan aantal boten op moet blazen).
Deze extra's resetten elke keer als je op nieuw begint en zul je dus achter elkaar moeten doen voor je naar je extraction gaat wil je die extra's hebben. Ik heb de extraction uiteindelijk gewoon zonder die extra's gedaan nadat ik Ajay vergenoeg uitgerust had met wapens en skills.

Daarnaast kun je de overige outposts overnemen. Deze kunnen een van 3 type beloningen hebben (je map vertelt je welke). Skillpoints, wapens die niet in het veld te vinden zijn of huiden om te craften. Deze beloningen vind je na het overnemen van de outpost in de ruimte met je bed.

Deze DLC werd geadverteerd als een stuk moeilijker en vooral gericht op co-op. Dat vind ik erg meevallen. Zolang je de missies voor Pagan in het begin links laat liggen en je richt op het verbeteren van je skills en uitrusting is het prima te doen. Op die manier doe je ook niet steeds het zelfde keer op keer maar die je elk half uur een paar andere outposts of jaag je in een nieuw deel van de map.

Overigens staan er op YouTube genoeg video's van mensen die de verschillende DLC's spelen. Dus als je niet al te gevoelig bent voor spoilers of graag totaal verrast wilt worden met de missies kun je daarmee ook een idee krijgen wat je koopt.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 2 februari 2015 @ 16:28:18 #94
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149300214
Die Hurk missies heb ik al gedaan inderdaad :). Dank voor de uitgebreide uitleg.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_149361571
De Season Pass kost nu ¤20,99 in de PSN Store.
Tot 19/02/2015
pi_149693689
Iemand die de durgesh dlc eens wil proberen in co-op? (pc)
  zondag 5 april 2015 @ 12:27:48 #97
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_151383804
Eerste Yeti gespot *O*

Meer mensen de nieuwe DLC al geprobeerd?

[ Bericht 18% gewijzigd door BrainOverfloW op 05-04-2015 12:59:24 ]
Neil Degrasse Tyson
pi_151445464
nvm

[ Bericht 95% gewijzigd door StateOfMind op 07-04-2015 16:35:20 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_151452409
Nog meer mensen problemen met Uplay?

Ik ben vandaag maar weer eens verder gegaan met Far Cry 4 (op de PS4) en kreeg meteen een updatebestand daarvoor van 1,7GB in de download.

Krijg ik (voor het eerst) een scherm te zien dat ik mijn account aan Uplay moet linken. Prima, zal wel met die update te maken hebben.

Vervolgens wil ik inloggen met het email adres en het wachtwoord, maar dan krijg ik de melding dat het Uplay account niet bestaat (ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord).

Ga ik echter op de pc naar de Uplay site, en ik log in met dezelfde email en wachtwoord, dan kan ik wel inloggen.
Echter vanuit Far Cry 4 op de PS4 niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_156706648
Zijn er nog mensen die dit spelen?
pas gehaald en is me tot nu toe erg bevallen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')