abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148753995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:07 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ja, na een paar openingsmissies kun je vrij snel over de halve map rond rennen en outposts e.d. aanvallen. Halverwege de storyline speel je ook de tweede helft van de map vrij.
Sterker nog, het is aan te raden in het begin niet te snel de storyline in te springen maar eerst je bezig houden met het jagen van dieren om je uitrusting te verbeteren en het overnemen van torens en outposts om je skills en wapens te verbeteren.
Ben benieuwd. Xbox en Far Cry 4 zijn onderweg
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_148754285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Xbox en Far Cry 4 zijn onderweg
Heb je een nieuwe Xbox 360 gekocht dan?
pi_148757068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Je krijgt echt xp voor alles :p Heb 12 punten over, (eigenlijk 2 want moet nog de laatste skill waarvoor je Arena rang moet hebben unlocken), en zit op 66% completion en alle skills vol. Moet nog een hoop zijmissies (races, gijzelaars, bommen ontmantelen) doen, en flink nog wat plaatsen bezoeken.

Heb de campaign uitgespeeld, echt veel fun gehad deze game. Beste "aankoop" van de winter sale tot nu toe (ook al kreeg ik hem gratis). Schitterende omgeving, goeie sfeerzetting, veel te doen, nog vrij interessant verhaal (voor zover je van een shooter kan verwachten), en leuke characters.

Alleen spijtig dat ik niet meer terug kan naar de Himalaya
Waarom zou je naar Himalaya willen? Je kunt daar niks meer dan wat je in de normale map niet kan, behalve misschien de sneeuwscooter maar ook die staat volgens fora ergens in de normale map.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_148762183
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:17 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Heb je een nieuwe Xbox 360 gekocht dan?
Nee 2dehands voor 70 euro gekocht van een maat van mijn zwager. Het gaat om de Xbox 360 Elite black(120 GB) + twee controllers(een draadloos, een met snoer) Hij wil er graag vanaf. De Xbox heeft ie nog geen jaar, heeft altijd in een stofvrije omgeving gestaan dus zo goed als nieuw.

Far Cry 4 heb ik besteld bij bol.com
pi_148762872
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Nee 2dehands voor 70 euro gekocht van een maat van mijn zwager. Het gaat om de Xbox 360 Elite black(120 GB) + twee controllers(een draadloos, een met snoer) Hij wil er graag vanaf. De Xbox heeft ie nog geen jaar, heeft altijd in een stofvrije omgeving gestaan dus zo goed als nieuw.

Far Cry 4 heb ik besteld bij bol.com
Stofvrije omgeving :')
Dat is praktisch onmogelijk, tenzij hij een of andere chemisch lab heeft thuis die met speciale filters wordt schoon gezogen.

Maak de xbox maar eens open, zit altijd wel wat stof op de fan.
pi_148762954
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:28 schreef bambino het volgende:

[..]

Stofvrije omgeving :')
Dat is praktisch onmogelijk, tenzij hij een of andere chemisch lab heeft thuis die met speciale filters wordt schoon gezogen.

Maak de xbox maar eens open, zit altijd wel wat stof op de fan.
Wat ik bedoel is dat de console in een kastje heeft gestaan en niet in een ruimte waar de stofvlokken naar beneden zijn komen dwarrelen
pi_148871908
Wat ik wel een klein minpunt vind in Far Cry 4 is dat je echt veel te snel al veel te veel geld hebt. Ik heb nu 2,5 uur op de teller staan en ik heb nu al alle kaarten voor de map gekocht. Snap ook wel dat het geen Fallout of Skyrim is, maar ze mochten dat wel ietsje meer balanceren zodat je nog iets van uitdaging had om geld te vinden.

Voor de rest heerlijke game :Y
  Lieve Belg dinsdag 20 januari 2015 @ 15:58:03 #58
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_148876910
Is het spel de moeite waard? Ik heb enkele filmpje op youtube bekeken en zag er wel tof uit. Wat is de beste prijs voor de pc variant? Hier in de buurt is het 39.95 in de Mediamarkt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_148877463
Far Cry 3 nooit gespeeld, maar Far Cry 4 vind ik echt super leuk. Ik probeer echt sneakend te spelen met pijl en boog. Heerlijke game en ziet er ook nog eens super uit :)

Ik heb hem wel 2ehands gekocht voor 25 euro.
pi_148924030
Ondanks dat ik geen shooter liefhebber ben heb ik vandaag toch maar Far Cry 4 gekocht.
Tot nu toe erg leuk!

Edit:
Zo leuk dat ik Far Cry 3 ook maar ff heb gekocht. :)

[ Bericht 45% gewijzigd door CoExist op 23-01-2015 00:25:31 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_148974980
Ik word gek van die klote honden bij die buitenposten elke keer :{w Echt een overkill aan die beesten zitten erin.

Voor de rest heel toffe game. Geweldig om te zien dat je geholpen kan worden door de natuur op het moment dat je een paar vijanden uit wil schakelen. Heb al een paar keer gehad dat ik op het punt stond om een vijand te elimineren en er op eens een beer uit de bossen kwam _O_
pi_148975813
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:38 schreef JenHermes het volgende:
Ik word gek van die klote honden bij die buitenposten elke keer :{w Echt een overkill aan die beesten zitten erin.

Voor de rest heel toffe game. Geweldig om te zien dat je geholpen kan worden door de natuur op het moment dat je een paar vijanden uit wil schakelen. Heb al een paar keer gehad dat ik op het punt stond om een vijand te elimineren en er op eens een beer uit de bossen kwam _O_
Daarom rood en blauw plantje plukken en syringe van maken, zie je alle enemies inclusief alle dieren.
pi_148976039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:09 schreef bambino het volgende:

[..]

Daarom rood en blauw plantje plukken en syringe van maken, zie je alle enemies inclusief alle dieren.
Ik snap het crafting systeem nog niet echt :') Ik heb de boog vrijgespeeld maar hoe krijg ik meer pijlen? Als ik de boog als wapen selecteer heb ik maar 1 of twee pijlen om mee te schieten.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:24:39 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148976263
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik snap het crafting systeem nog niet echt :') Ik heb de boog vrijgespeeld maar hoe krijg ik meer pijlen? Als ik de boog als wapen selecteer heb ik maar 1 of twee pijlen om mee te schieten.
Ammo kopen... Daar zitten ook pijlen tussen meen ik.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148979522
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:24 schreef jackson het volgende:

[..]

Ammo kopen... Daar zitten ook pijlen tussen meen ik.
Bij specials ofzo? ik heb het nog niet zien staan. Ik dacht dat je miss pijlen moet maken in het crafting systeem
pi_148979827
Gewoon als je voor een kast/trader staat Ammo aanvullen (het meest linkse). Voor alles wat je equipped hebt wordt dan alles maximum aangevuld.

Al is een grotere pijlenkoker maken wel handig. Heb veel gejaagd in het begin om alles te maxen
  vrijdag 23 januari 2015 @ 15:20:02 #67
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148979934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:17 schreef AntiChrist7 het volgende:
Gewoon als je voor een kast/trader staat Ammo aanvullen (het meest linkse). Voor alles wat je equipped hebt wordt dan alles maximum aangevuld.

Al is een grotere pijlenkoker maken wel handig. Heb veel gejaagd in het begin om alles te maxen
Dit! Gewoon je ammo volledige aanvullen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 23 januari 2015 @ 20:55:08 #68
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148990556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Met het crafting systeem maak je geen items zoals pijlen maar je maakt je uitrusting beter om items mee te nemen. Wil je bijvoorbeeld meer pijlen mee kunnen nemen dan kijk je in je crafting menu welke dieren je moet jagen om je pijlenkoker te verbeteren.
Voor de eerste verbetering van je pijlenkoker moet je opzoek naar een varkenshuid. Vind je een varken, schiet je die dood en snij je zijn huid er af. Met die huid kun je dan je pijlenkoker groter maken zodat je meer pijlen mee kunt dragen.
Om vervolgens ook echt aan meer pijlen te komen moet je bij shop/sherpa/safe house nieuwe ammo kopen. Die worden dan aangevuld tot het nieuwe maximum van je pijlenkoker.
Daarna kun je kijken naar de 2e verbetering enz.. tot je max 50 pijlen mee kunt dragen.

Ga ook snel op zoek naar het verbeteren van je wapen holster, een stuk fijner om meerdere wapens tegelijk bij je te kunnen dragen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Lieve Belg vrijdag 23 januari 2015 @ 21:16:32 #69
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_148991293
Probeer zeker een clean kill te krijgen, doden met de boog bijvoorbeeld. Je krijgt dan twee stukken huid ipv 1.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_149058571
Grappig, ik heb voor de Sabal kant gekozen, en Amita laten leven maar die laatste blijft dan wel in Kyrat aanwezig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Paul de Pleur verdwijnt ook niet nadat hij gevangen is genomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of Pagan dan ook nog ergens uithangt
SPOILER
  maandag 26 januari 2015 @ 14:31:52 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149073140
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Grappig, ik heb voor de Sabal kant gekozen, en Amita laten leven maar die laatste blijft dan wel in Kyrat aanwezig.
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door jackson op 26-01-2015 16:28:08 ]
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_149073442
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:31 schreef jackson het volgende:

[..]

Die Amita heb ik aan het einde met mijn shotgun aangepakt nadat ze town uit liep. Geen idee eigenlijk of dit invloed heeft en of ze straks gewoon weer ergens anders loopt. Maar ik was het ff niet met haar eens :')
Same here :p Ik denk niet dat het invloed heeft
  maandag 26 januari 2015 @ 14:48:25 #73
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149073689
Een veelgelezen reactie, al verschilt het specifieke wapen :P Ik heb de trekker van de Buzzsaw eens goed vast gegrepen.
Ik blijf het wel jammer vinden dat er eigenlijk geen goed einde te kiezen valt.
SPOILER

[ Bericht 63% gewijzigd door BrainOverfloW op 26-01-2015 15:23:56 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 26 januari 2015 @ 14:52:25 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149073805
De term spoiler is jullie totaal onbekend he? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 26 januari 2015 @ 15:00:24 #75
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_149074036
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
De term spoiler is jullie totaal onbekend he? :').
Ik vond hem bij mijn reactie niet nodig eigenlijk..... :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')