Ergens is dat ook wel weer leuk om te zienquote:Op woensdag 31 december 2014 18:02 schreef DeJori het volgende:
Ben ik blij dat ik niet bij mijn ouders ben als toto komt. Mijn moeder zingt die altijd gruwelijk hard en vals mee
Niet als je in de auto zit in ieder geval. Kleine afgesloten ruimtequote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ergens is dat ook wel weer leuk om te zien
ik probeer dat ook te doen, maar zal wel stukken minder zijn...quote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef Stickertje het volgende:
ik blijf gewoon tot 00.00 doorfok!ken ook al is er visite hier
jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef Bugno het volgende:
Dit is niet mijn uur. Denk dat ik er af ben en wellicht Stairway nog meepak.
Heb genoten mensen. Veel plezier nog met de laatste uren..
Buitenaards goed?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:10 schreef richolio het volgende:
Jongens, ik heb het leuk gehad hier. Nu vertrek ik. Fijne jaarswisseling iedereen!
u2quote:Op woensdag 31 december 2014 18:10 schreef richolio het volgende:
Jongens, ik heb het leuk gehad hier. Nu vertrek ik. Fijne jaarswisseling iedereen!
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:11 schreef peaceman het volgende:
Overigens terecht dat de hoogste Beatles slechts op 50 staat!
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 18:10 schreef richolio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |