quote:
Enjoy!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:48 schreef hhh38 het volgende:
Jongens, ik heb 10x zoveel meer genoten van de Top2000 dankzij jullie. Ik ga offline verder genieten en er een gezellige avond van maken. Spetterende jaarwisseling en tot volgend jaar!
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:48 schreef hhh38 het volgende:
Jongens, ik heb 10x zoveel meer genoten van de Top2000 dankzij jullie. Ik ga offline verder genieten en er een gezellige avond van maken. Spetterende jaarwisseling en tot volgend jaar!
Tot ergens ziensquote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Ik ga jullie voor nu ook verlaten, mocht ik niet meer terugkomen vanavond, iedereen een fijne jaarwisseling en bedankt voor de gezellige week.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Ik ga jullie voor nu ook verlaten, mocht ik niet meer terugkomen vanavond, iedereen een fijne jaarwisseling en bedankt voor de gezellige week.![]()
Ucciequote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Fijne jaarwisseling. Pas op de vingers en niet te veel champagnequote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Prachtig iddquote:Op woensdag 31 december 2014 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
één van de weinige Nederlandstalige nummers die ik mooi vind
ik heb op black gestemdquote:Op woensdag 31 december 2014 17:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Pearl Jam met Alive![]()
Alhoewel ik Black zoveel beter vindt
![]()
![]()
Niet opgelet, maar Black Hole Sun? Hoe hoog?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef Stickertje het volgende:
er moet meer grunge in de top 2000
539quote:Op woensdag 31 december 2014 17:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet opgelet, maar Black Hole Sun? Hoe hoog?
539quote:Op woensdag 31 december 2014 17:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet opgelet, maar Black Hole Sun? Hoe hoog?
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef peaceman het volgende:
Jeremy is natuurlijk beter dan Black.
DOEI!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
Ik prefereer de versie van Pearl Jam persoonlijk...quote:
Wilde nog een Inb4 makenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik prefereer de versie van Pearl Jam persoonlijk...
Beste presentator van de Top 2000quote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Haandrikgod voor de laatste keer zo!
dat kan niet, want dat is Radiohead.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef Stickertje het volgende:
een van de beste live bands![]()
misschien durf ik wel te zeggen dat het de beste live band is
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Haandrikgod voor de laatste keer zo!
Radiohead.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef Stickertje het volgende:
Nee dat is schiffersquote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Beste presentator van de Top 2000![]()
Nope, Muse.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan niet, want dat is Radiohead.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef D. het volgende:
Ik ga de keuken in, en daarna me met andere dingen bezighouden dan de Top
Bij deze wil ik iedereen bedanken die er aan het bijgedragen dat deze reeks weer een plezier was om te bezoeken de afgelopen dag. Tot morgen, tot ziens, of vaarwel.
Fijne jaarwisseling allemaal
Sigur Rósquote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb ze een keer live gezien op Pinkpop, 2000. 3 minuutjes of zo, want we kwamen niet echt voor Pearl Jam en het was bloedheet en we wilden een hamburger gaan halen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef Stickertje het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef D. het volgende:
Bij deze wil ik iedereen bedanken die er aan het bijgedragen dat deze reeks weer een plezier was om te bezoeken de afgelopen dag. Tot morgen, tot ziens, of vaarwel.
Bij deze wil ik iedereen bedanken die er aan heeft bijgedragen dat deze reeks weer een plezier was om te bezoeken de afgelopen dag. Tot morgen, tot ziens, of vaarwel.
Bij deze wil ik iedereen bedanken die er aan heeft bijgedragen dat deze reeks weer een plezier was om te bezoeken de afgelopen dagen. Tot morgen, tot ziens, of vaarwel.
D. kerel...quote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef D. het volgende:
Bij deze wil ik iedereen bedanken die er aan heeft bijgedragen dat deze reeks weer een plezier was om te bezoeken de afgelopen dagen. Tot morgen, tot ziens, of vaarwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei, D.!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef D. het volgende:
Best aardig uur dus.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef peaceman het volgende:
58 The Beatles Hey Jude![]()
57 The Rolling Stones Paint It Black![]()
56 Pink Floyd Another Brick In The Wall![]()
55 Eagles The Last Resort![]()
54 The Rolling Stones Angie![]()
53 The Rolling Stones Gimme Shelter![]()
52 Dire Straits Telegraph Road![]()
51 Toto Africa
Houdoequote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling: (laatste keer dit jaar)Yes, boven FritsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef D. het volgende:
Ben dus niet de enige.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef Cee het volgende:
56 Pink Floyd Another Brick In The Wall (de enige PF die ik kan uitstaan)
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef Stickertje het volgende:
ik blijf gewoon tot 00.00 doorfok!ken ook al is er visite hier
Klopt. Op The Wall staan ook veel betere nummersquote:Op woensdag 31 december 2014 18:02 schreef Molurus het volgende:
Net als met veel nummers van the Who moet je bij Another Brick in the Wall eigenlijk het hele album horen.
quote:
Ergens is dat ook wel weer leuk om te zienquote:Op woensdag 31 december 2014 18:02 schreef DeJori het volgende:
Ben ik blij dat ik niet bij mijn ouders ben als toto komt. Mijn moeder zingt die altijd gruwelijk hard en vals mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |