En Youpquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Juup© het volgende:
Insgelijks![]()
Geen vuurwerk, wel bier e.d.
Ja hoor prima... Geen Youp gezien gelukkig , daarentegen extra YToupsquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die ga ik straks kijken![]()
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad
Youpy was best wel weer leuk hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor prima... Geen Youp gezien gelukkig , daarentegen extra YToups
Smaken verschillen, gelukkig maarquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Youpy was best wel weer leuk hoormaar ik heb een zwak voor Youp
Volgens mij zijn er zat 40 plusser maar ze zijn nog in denialquote:Op zondag 4 januari 2015 23:09 schreef drakin het volgende:
Komen er weer 40 plussers bij dit jaar? Moet niet te druk worden he? SC gaat al zo snel.
Maar jullie ook nog een fijn 2015
Of ze denken dat het om de kledingmaat gaat.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zat 40 plusser maar ze zijn nog in denial
Dat zal voor velen ook wel kloppenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Of ze denken dat het om de kledingmaat gaat.
Het kon slechter, maar het kon ook beter, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Maar ik hoop dat het jaar voor iedereen goed begonnen is trouwens...
dit topic was ik alweer vergeten
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kon slechter, maar het kon ook beter, laten we het daar maar op houden
Al 4 verjaardagen binnen de familie achter de rug. Daar wordt een mens niet vrolijk van.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Maar ik hoop dat het jaar voor iedereen goed begonnen is trouwens...
Is jouw username een verwijzing naar Chriet Titulaer?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:32 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik zag het woord ouwelul staan, ik dacht daar hoor ik bij.
Een goed nieuwjaar medesenioren!
Ja, ben ik mee groot geworden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is jouw username een verwijzing naar Chriet Titulaer?
Met commentaar van Apollo-Henkie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik heb de landing van de Apollo 11 op de maan nog gezien. Met de familie voor tv.
Dat was fake...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik heb de landing van de Apollo 11 op de maan nog gezien. Met de familie voor tv.
Dat las ik hier ergens anders ja.quote:
Of black holes bekijken...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:45 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Dat las ik hier ergens anders ja.
Maar dat geloof ik niet.
Je kunt ook teveel stripboeken lezen.
4 nog wel !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al 4 verjaardagen binnen de familie achter de rug. Daar wordt een mens niet vrolijk van.
2 keer afgezegd, want binnen mag niet gerookt worden.Van die andere 2 werd ik ook al niet blij. #kippenhok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |