Het kon slechter, maar het kon ook beter, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Maar ik hoop dat het jaar voor iedereen goed begonnen is trouwens...
dit topic was ik alweer vergeten
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kon slechter, maar het kon ook beter, laten we het daar maar op houden
Al 4 verjaardagen binnen de familie achter de rug. Daar wordt een mens niet vrolijk van.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Maar ik hoop dat het jaar voor iedereen goed begonnen is trouwens...
Is jouw username een verwijzing naar Chriet Titulaer?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:32 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik zag het woord ouwelul staan, ik dacht daar hoor ik bij.
Een goed nieuwjaar medesenioren!
Ja, ben ik mee groot geworden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is jouw username een verwijzing naar Chriet Titulaer?
Met commentaar van Apollo-Henkie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik heb de landing van de Apollo 11 op de maan nog gezien. Met de familie voor tv.
Dat was fake...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik heb de landing van de Apollo 11 op de maan nog gezien. Met de familie voor tv.
Dat las ik hier ergens anders ja.quote:
Of black holes bekijken...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:45 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Dat las ik hier ergens anders ja.
Maar dat geloof ik niet.
Je kunt ook teveel stripboeken lezen.
4 nog wel !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al 4 verjaardagen binnen de familie achter de rug. Daar wordt een mens niet vrolijk van.
2 keer afgezegd, want binnen mag niet gerookt worden.Van die andere 2 werd ik ook al niet blij. #kippenhok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |