Voor jou altijd broquote:
Tnxs!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu<br>- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'<br>- Klik op de knop 'Lid worden van een club'<br>- Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571<br>- Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod<br><br>Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.<br><br>Ga voor meer informatie naar <a href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Kost playmoney nou geld? Staat dat ik niet genoeg heb en playmoney moet kopen.quote:
nee kost geen geldquote:Op woensdag 31 december 2014 17:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kost playmoney nou geld? Staat dat ik niet genoeg heb en playmoney moet kopen.
Ze hebben sowieso heel het menu best wel verneukt
Dat plaatje is best grappig. Voor in de OP of zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs!
[ afbeelding ]Nice heb ook nog over 50 dollar op mijn account staan dus meteen maar ff uitbetalen.
het is al gelukt. best dom gedaan. Joinde een playmoney tafel. en zegt die dat je geen coins hebt en krijg je 1000. In plaats van dat ik gewoon op register klik bij het toernooitje bij jullie en dan 1000 krijgquote:
Eens!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat plaatje is best grappig. Voor in de OP of zo.
Met bijbehorend wachtwoord.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat plaatje is best grappig. Voor in de OP of zo.
nu al? Mag straks ook?quote:
Zuipschuit.quote:
NEE! Nu of nooit :$quote:
It's my party and i cry if i want to ;squote:
Oh. Toch drink ik stiekem straks pas.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE! Nu of nooit :$
[..]
It's my party and i cry if i want to ;s
Kan toch niet, dit :$quote:Op woensdag 31 december 2014 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Toch drink ik stiekem straks pas.
Sorryquote:
Ja nee ok is goedquote:
Was de taart lekker?quote:
Jonge. Je weet half nietquote:
You tooquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge. Je weet half niet![]()
You're missing out :$
Ja dat weet ik nietquote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]. Waarom woon je niet dichterbij.
![]()
Pff, ben benieuwd of ik 24:00 haal.
Hier de hele dag al. Carbid vnml. Nu ook pijlen en shitquote:Op woensdag 31 december 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
Zo, hier beginnen ze nu los te gaan.
Kut vuurwerk.
Waar ga je naartoe?quote:
Whehehequote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan zal ik de sleutel klaar leggen.
Bier staat in de koelkast.
Hmmm, bier.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan zal ik de sleutel klaar leggen.
Bier staat in de koelkast.
rechtsquote:Op woensdag 31 december 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal ik voor links of rechts gaan? Rechts is leuker toch?
[ afbeelding ]
Schoenen worden nog anders denk ik. Maar die zie je toch niet op een feest.
Rechts!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal ik voor links of rechts gaan? Rechts is leuker toch?
[ afbeelding ]
Schoenen worden nog anders denk ik. Maar die zie je toch niet op een feest.
quote:
Hoofdpijn, wat misselijk. Pfff. Lekker op tijd slapenquote:
Balen, van die net-niks klachten, maar genoeg om je beroerd te voelen. Vallen daardoor O&N plannen in het water, of heb/had je niks op de planning staan?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Hoofdpijn, wat misselijk. Pfff. Lekker op tijd slapen.
Veel plezier vanavond!quote:
Steek 'm in de hens vannacht!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
Iemand een mooie groene Honda Civic kopen?
hoop dat je een leuk feest hebt!quote:
Geen plannen. O&N heeft voor mij geen speciale betekenis, of zoquote:Op woensdag 31 december 2014 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen, van die net-niks klachten, maar genoeg om je beroerd te voelen. Vallen daardoor O&N plannen in het water, of heb/had je niks op de planning staan?
Nee. Honda is niet mijn type auto.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
Iemand een mooie groene Honda Civic kopen?
Herkenbaar. Het was vroeger een leuke aanleiding voor een feestje, maar vind het nu als afsluiting van de Decembermaand wel klaar zo. [/oudelul]quote:Op woensdag 31 december 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
Geen plannen. O&N heeft voor mij geen speciale betekenis, of zo.
Je krijgt er een fles champagne, 10 oliebollen en 10 appelbeignets bij.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Honda is niet mijn type auto.
Ik bied 20 euro.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt er een fles champagne, 10 oliebollen en 10 appelbeignets bij.
Ach. Heb er nooit echt iets mee gehad. Voor mij een dag als iedere andere.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het was vroeger een leuke aanleiding voor een feestje, maar vind het nu als afsluiting van de Decembermaand wel klaar zo. [/oudelul]
Nee, dank je.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt er een fles champagne, 10 oliebollen en 10 appelbeignets bij.
Uiteindelijk is dat het ook gewoon.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ach. Heb er nooit echt iets mee gehad. Voor mij een dag als iedere andere.
Alleen met iets meer geknal.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat het ook gewoon.
En ik heb een hekel aan vuurwerk, ook handigquote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat het ook gewoon.
In Nederland wel. Heb O&N al in diverse landen mee mogen maken, maar dat gaat niet overal op. Heb overigens ook eens het midzomernachtfeest in Spanje mogen meemaken en daar was Nederland qua vuurwerk weer stil bij.quote:
Leuk excuus voor een feestje, al zou ik me persoonlijk wel kut voelen als ik niks zou doen vandaag.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach. Heb er nooit echt iets mee gehad. Voor mij een dag als iedere andere.
Zou dat zwaar op de maag liggen, zo'n hele Honda Civic?quote:
ik ben wel wat gewend.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat zwaar op de maag liggen, zo'n hele Honda Civic?
Waarom zou je je kut voelen wanneer je niks zou doen vandaag?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk excuus voor een feestje, al zou ik me persoonlijk wel kut voelen als ik niks zou doen vandaag.
Enfin, ik ga naar mijn buddy, doe niet heel veel speciaals vanavond. Fijne avond en nacht, voor een ieder
Als iedereen zit te feesten en genieten zou ik het ook niet leuk vinden als ik niets te doen had. O&N staat toch wel garant voor een leuk feestje of plezier als je er de plannen voor maakt.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je kut voelen wanneer je niks zou doen vandaag?
Dat niemand oud en nieuw met me zou willen spenderenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je kut voelen wanneer je niks zou doen vandaag?
Ik heb er totaal geen problemen meequote:Op woensdag 31 december 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iedereen zit te feesten en genieten zou ik het ook niet leuk vinden als ik niets te doen had. O&N staat toch wel garant voor een leuk feestje of plezier als je er de plannen voor maakt.
Alleen maar goed natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen problemen mee.
Nou oké. Dat kan.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat niemand oud en nieuw met me zou willen spenderenDenk ook neit dat ik het extreem laat ga maken trouwens
Wat zeg je op het werk als mensen vragen wat je met O&N hebt gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou oké. Dat kan.
Ik heb geen zin het te vieren. Daarnaast moet ik morgen weer werken.
Jij gaat feesten omdat het sociaal wenselijk isquote:Op woensdag 31 december 2014 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen maar goed natuurlijk.Ik heb te weinig schijt wat dat betreft.
Het nadeel kan zijn dat de 'het moet leuk zijn, want het is O&N' factor teveel meespeelt. De O&N-feestjes die mij zijn bijgebleven, komt niet door de relatie met O&N maar door de aanwezige vrienden en de sfeer. En daar heb ik ook op andere arbitrair gekozen dagen zulke ervaringen mee, dus O&N voegt dan eigenlijk niks toe.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Als iedereen zit te feesten en genieten zou ik het ook niet leuk vinden als ik niets te doen had. O&N staat toch wel garant voor een leuk feestje of plezier als je er de plannen voor maakt.
Nee!quote:Op woensdag 31 december 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat feesten omdat het sociaal wenselijk is? Of hoe moet ik het opvatten?
Nee, dat is waar. Maar er worden vaak wel leukere dingen georganiseerd en het heeft net wat meer extra lading als je het jaar aan het afsluiten bent + vuurwerk. Gemoedelijker, of zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het nadeel kan zijn dat de 'het moet leuk zijn, want het is O&N' factor teveel meespeelt. De O&N-feestjes die mij zijn bijgebleven, komt niet door de relatie met O&N maar door de aanwezige vrienden en de sfeer. En daar heb ik ook op andere arbitrair gekozen dagen zulke ervaringen mee, dus O&N voegt dan eigenlijk niks toe.
Dan zeg ik dat ik lekker tv heb gekeken, daarna fijn een boekje heb gelezen en op tijd ben gaan slapenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zeg je op het werk als mensen vragen wat je met O&N hebt gedaan?
Ik zou daar dus niet tegen kunnen.
Ik ben natuurlijk wel een oude lul, maar ik vind het er allesbehalve gemoedelijker op geworden met O&N.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dat is waar. Maar er worden vaak wel leukere dingen georganiseerd en het heeft net wat meer extra lading als je het jaar aan het afsluiten bent + vuurwerk. Gemoedelijker, of zo.
Ik heb vorig jaar voor het eerst echt niks gedaan met O&N. Beviel zo goed dat ik het dit jaar weer doe.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee!Ik heb er enorm veel zin in. Maar als ik een O&N een keer niks te doen had, vond ik dat altijd wel vervelend om te zeggen.
Fap je dan nog anders dan op een normale dag?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik doe altijd een oud en nieuw fapje en ga dan slapen
Om 0:00 schiet jij je eigen vuurpijltje af, voor de gelegenheid met veiligheidsbril om je ogen te beschermen?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik doe altijd een oud en nieuw fapje en ga dan slapen
Dit ja :$quote:Op woensdag 31 december 2014 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om 0:00 schiet jij je eigen vuurpijltje af, voor de gelegenheid met veiligheidsbril om je ogen te beschermen?
Met linksquote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fap je dan nog anders dan op een normale dag?
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de volgende dag dan stoer zeggen dat je zo'n dikke 'cobra' hebt laten knallen met links?
[ afbeelding ]
Niks verderquote:Op woensdag 31 december 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Bleh, ik heb kledingissues... Ik heb een heel tof rokje, zwart. Wat is het probleem, zou je denken. Nou, het rokje heeft 'bretels'. Geen idee wat ik erbij moet dragen.
Leuk in de slaapkamer. Niet voor het dagelijks levenquote:
Ik ga een witte top en een vest proberenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik zo niet beoordelen natuurlijk.
Dat was mijn volgende suggestie natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga een witte top en een vest proberen.
Eensquote:Op woensdag 31 december 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk in de slaapkamer. Niet voor het dagelijks leven.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende suggestie natuurlijk.
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga In de Ban van de Ring er eens bij pakken en een pilletje tegen de misselijkheid slikken.
Dat laatste is ook fijn. De pillen werken goed, namelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel plezier
Met het eerste dan he.
Ook veel plezier met je pillen dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is ook fijn. De pillen werken goed, namelijk.
Zit ik ook te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Net 5 foute uur clipjes. Dan zie je Britney Spears met Crazy en denk je: boh, das ook al ff terug. Maar ook..boh, wat een droomwijf was dat toen.
Is wel leuk, voor mij, 31, zit er veel herkenbaar spul bij.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zit ik ook te kijkenPump Up The Jam!
ik mag de komende maand mezelf ook 31 noemen.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is wel leuk, voor mij, 31, zit er veel herkenbaar spul bij.
Haha, ouwe lul.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik mag de komende maand mezelf ook 31 noemen.
Jeuhquote:Op woensdag 31 december 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik mag de komende maand mezelf ook 31 noemen.
Al high kan je beter vragenquote:
wat thijs zegt. Bijnaquote:
Fas komt niequote:
Slaat zo wel in. Dus ik zeg alvast gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drink en gebruik eens een beetje door dan.
Fijne jaarwisseling dqodjequote:Op woensdag 31 december 2014 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaat zo wel in. Dus ik zeg alvast gelukkig nieuwjaar
ja zielg voor mijquote:
liefquote:Op woensdag 31 december 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ikeen zacht vrouwelijk kusje van mij.
Fijne jaarwisseling Strawquote:Op woensdag 31 december 2014 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal
Zal ik je easterbunny zijn?quote:
Jawelquote:
Met zo'n pluizig bolletje op je kont?quote:
Uitbrakken vandaagquote:
Kloptquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uitbrakken vandaag
It was a good start of a new year
quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kloptals ik de koelkast opentrek zie ik kip liggen. Dus het was een goede start.
Die heb ik wel liggen.quote:
Ohmyquote:
Kan niet, dit ;squote:
Ik ben nog in Leiden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohmy
Hoe laat ben je hier? :$
[..]
Kan niet, dit ;s
Ja, verdommequote:
Ja, was tof.quote:
Mooi. En zo hoort hetquote:
Hoe was jouw b-day? Werd het niet overschaduwd?quote:
Nee, zeer zeker niet. Het is een supermooie avond/nacht geweest met L., de buurman en nog wat mensen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe was jouw b-day? Werd het niet overschaduwd?
Wat voor nieuwe start ga je maken als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
Veel na zitten denken over dat deze nieuwe start wellicht best eng gaat worden alleen, maar toch ook goed
Dat is fijn om te horen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, zeer zeker niet. Het is een supermooie avond/nacht geweest met L., de buurman en nog wat mensen.
Veel na zitten denken over dat deze nieuwe start wellicht best eng gaat worden alleen, maar toch ook goed
Een nieuwe start alleen, op m'n eigen plekje, met als enige gezelschap; mijn kat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor nieuwe start ga je maken als ik vragen mag?
Wij komen er welquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen.![]()
Voor mij ook een nieuwe start hopelijk.
Zo'n relatie kan een flinke energietrekker zijn ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef Dqod het volgende:
Een nieuwe start alleen, op m'n eigen plekje, met als enige gezelschap; mijn kat.
Na een jaar lang samenwonen/relatie wat gepaard ging met een hoop vallen en opstaan.
Het was het wel allemaal dubbel en dwars waard hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n relatie kan een flinke energietrekker zijn ja.Veel plezier/succes op je eigen plek.
I hope so. Al is mijn start natuurlijk heel anders en ook poging zoveel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een nieuwe start alleen, op m'n eigen plekje, met als enige gezelschap; mijn kat.
Na een jaar lang samenwonen/relatie wat gepaard ging met een hoop vallen en opstaan.
Maar wel een jaar waarin ik gigantisch veel heb geleerd. Over mezelf en sowieso een hele nieuwe kijk op dingen
[..]
Wij komen er wel![]()
Mhm. Toch heb ik er vertrouwen in. Zolang je dat zelf ook hebt, heb je n goed been om op te staan Feertjequote:Op donderdag 1 januari 2015 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
I hope so. Al is mijn start natuurlijk heel anders en ook poging zoveel.
Ik heb twee enorme benen om op te staan, dat is het probleem.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm. Toch heb ik er vertrouwen in. Zolang je dat zelf ook hebt, heb je n goed been om op te staan Feertje
Fera! Ik leg je over de knie zoquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb twee enorme benen om op te staan, dat is het probleem.![]()
Ik wilde weer een fatty joke maken.quote:
*zweepje zoektquote:
Haha, zo ken ik er nog één.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:58 schreef Myraela het volgende:
Zo fucking hell. Ik wilde dood vannacht. Ik wist niet dat dronken zijn zo kut was.
Ik dacht, ik val wel in slaap en spuug s ochtends een keer. Maar neehoor, kotsen in de douch, wakker liggen zonder te bewegen en twi maar met emmers lopen. Arme jongen.
Lol nee.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:59 schreef twi het volgende:
Fera een nieuwe start? Gaan jullie samenwonen?
Awww, dat is kut ja, zover heen zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:58 schreef Myraela het volgende:
Zo fucking hell. Ik wilde dood vannacht. Ik wist niet dat dronken zijn zo kut was.
Ik dacht, ik val wel in slaap en spuug s ochtends een keer. Maar neehoor, kotsen in de douch, wakker liggen zonder te bewegen en twi maar met emmers lopen. Arme jongen.
Come at me sis.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
*zweepje zoekt
Daag me niet uit, ik ben er toe in staat. Ook al ben ik brak
Huuuuuuquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:00 schreef Myraela het volgende:
Het pijnlijkste is het wanneer je maag helemaal leeg is maar toch nog blijft samentrekken om te spugen.
Wat dan?quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen.![]()
Voor mij ook een nieuwe start hopelijk.
Hehehe, nohquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:05 schreef twi het volgende:
Ik vond het al pijnlijk genoeg mij appelbeignets, donuts, chocola, chips en macaroni met kaas, drenkelend in likeur en canei binnenboord te houden met al die gag reflexes en emmertjes met drap.
Nomnom.
Kom je even? Gaan we samen eten :$quote:
Ligt er hier nog eentje naast me.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, noh![]()
Zin in macaroni nu, door jou. Met als toetje een appelflap :$
Kusje opquote:
Bwehehe, zo gaan die dingenquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt er hier nog eentje naast me.
Halve nacht lang "Oh, nee. Neeeee alles moet er uit. Was mijn maag maar leeg. Het moet weg!"
En nu "Macaroni met kaaaaaaaas mmmmmmmmm"
....
Je durft dit risico niet te nemen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:09 schreef Dqod het volgende:
Kom je even? Gaan we samen eten :$
/nolesbo, gewoon hongerig
quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kusje op![]()
Ff mijn teennagel bewerken. Hij steekt aan de zijkant
Ey, ik ben niet misselijk ehquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je durft dit risico niet te nemen?
[ afbeelding ]
Jij neemt liever dan dat je genomen wordt, begrijp ik?quote:
Niet persé. Dat hangt er vanaf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij neemt liever dan dat je genomen wordt, begrijp ik?
Ik was weer wat aangekomen.quote:
Dit dus. Was klaarwakker om 10 uurquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil nog slapen maar lukt niet meer.Heb een ritme blijkbaar.
Hoe was het?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil nog slapen maar lukt niet meer.Heb een ritme blijkbaar.
Gezellig en leuke mensen, maar de muziek kon beter. Viel tegen voor 20 euro. Meid was er niet, wel 'de rest'. Heb ze ondanks mijn wrok toch maar even gelukkig nieuwjaar gewenst. Het zou ook zo ongemakkelijk zijn om ze de hele nacht te ontlopen.quote:
Tasje geknapt? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezellig en leuke mensen, maar de muziek kon beter. Viel tegen voor 20 euro. Meid was er niet, wel 'de rest'. Heb ze ondanks mijn wrok toch maar even gelukkig nieuwjaar gewenst. Het zou ook zo ongemakkelijk zijn om ze de hele nacht te ontlopen.![]()
Mijn tasje was, net als vorig jaar, weer geknapt tijdens het springen.Bijna mobiel kwijt, pasjes.
Ook een leuke jaarwisseling gehad Fas?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
One Direction-liedje nummer twee dat ik goed vind.
One way or the other?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
One Direction-liedje nummer twee dat ik goed vind.
Jawelquote:
Ik denk dat ik daar al benquote:
quote:
Dan zit er niks anders op dan jou tijdelijk op te sluiten in een kelderquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar al ben. Ik vind meerdere liedjes van 5 Seconds of Summer leuk
.
Dance with me, lassiequote:
One way or another vind ik sowieso leuk, want Blondie.quote:
Ja, precies. Dat telt dus niet als One Direction nummer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
One way or another vind ik sowieso leuk, want Blondie.
Dat gedeelte wat je over je schouder doet, zit ergens aan vast... dat was geknapt. Zo'n lusje. Dus dan spring je in een mensenmassa en is ineens je tas weg. Wel schrikken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Tasje geknapt? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Ja maar niet die van OD.quote:
Nee Samzz, doe het niet!quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar al ben. Ik vind meerdere liedjes van 5 Seconds of Summer leuk
.
Ow zo. In mijn hoofd zat het tasje zo vol dat het daardoor geknapt was.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gedeelte wat je over je schouder doet, zit ergens aan vast... dat was geknapt. Zo'n lusje. Dus dan spring je in een mensenmassa en is ineens je tas weg. Wel schrikken.
Nee, sowieso nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar niet die van OD.
[..]
Nee Samzz, doe het niet!![]()
Jawel. *Meezingt met Amnesia.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar niet die van OD.
[..]
Nee Samzz, doe het niet!![]()
Straks ga je ook nog zeggen dat je Justin Bieber leuk vindt om naar te luisteren.quote:
Jukquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat je Justin Bieber leuk vindt om naar te luisteren.
Niet nodig. Mijn complete verzameling van de Dire Straits, Guns 'n Roses, Led Zeppelin, AC/DC en Pink Floyd o.a. redt me wel, denk ikquote:
Sluit d'r op in je kelder.quote:
Dat is wel netjes en dapper van je.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezellig en leuke mensen, maar de muziek kon beter. Viel tegen voor 20 euro. Meid was er niet, wel 'de rest'. Heb ze ondanks mijn wrok toch maar even gelukkig nieuwjaar gewenst. Het zou ook zo ongemakkelijk zijn om ze de hele nacht te ontlopen.![]()
Mijn tasje was, net als vorig jaar, weer geknapt tijdens het springen.Bijna mobiel kwijt, pasjes.
Ook een leuke jaarwisseling gehad Fas?
Dan is t goedquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet nodig. Mijn complete verzameling van de Dire Straits, Guns 'n Roses, Led Zeppelin, AC/DC en Pink Floyd o.a. redt me wel, denk ik.
Of dat ja. Ga ik wel bij haar zitten en dan gaan we samen naar louter kwaliteitsmuziek luisteren. Misschien af en toe met geestverruimende middelen, maar niet te vaak. We willen daar uiteraard niet afhankelijk van worden :$quote:
Ach ook dat kan best, wordt het leven tenminste nog erg leuk joh.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is t goed
[..]
Of dat ja. Ga ik wel bij haar zitten en dan gaan we samen naar louter kwaliteitsmuziek luisteren. Misschien af en toe met geestverruimende middelen, maar niet te vaak. We willen daar uiteraard niet afhankelijk van worden :$
Waarom niet? De eerdergenoemde artiesten zijn mede dankzij het gebruik van die middelen wereldberoemd en schathemelrijk geworden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is t goed
[..]
Of dat ja. Ga ik wel bij haar zitten en dan gaan we samen naar louter kwaliteitsmuziek luisteren. Misschien af en toe met geestverruimende middelen, maar niet te vaak. We willen daar uiteraard niet afhankelijk van worden :$
Vond het ook wel goed van mezelf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel netjes en dapper van je.Kreeg je daar ook wel een leuke respons op?
Ja, ik heb me wel vermaakt, niet veel bijzonders gedaan though.
Mijn leven is ook eigenlijk best wel heel leuk, ondanks alle tegenslagenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ook dat kan best, wordt het leven tenminste nog erg leuk joh.
Dat klopt. Kun je ook echt horen aan veel van die muziek. Dat het daar ook gewoon echt voor gemaakt is. Supertof om te ervarenquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet? De eerdergenoemde artiesten zijn mede dankzij het gebruik van die middelen wereldberoemd en schathemelrijk geworden.
Fijne hemelvaartquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Happy new year you magnificent motherfuckers
Ik ga helemaal niet dood. toch?quote:
Heel goedquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn leven is ook eigenlijk best wel heel leuk, ondanks alle tegenslagen
Heel veel lering trek ik daaruit
En daar hoef ik natuurlijk niet perse voor onder de invloed te zijn, nuchter evengoed.
Maar goed ook, anders laat ik mezelf gauw opnemen :$
[..]
Dat klopt. Kun je ook echt horen aan veel van die muziek. Dat het daar ook gewoon echt voor gemaakt is. Supertof om te ervaren
Maar nee, ik wil nergens afhankelijk van zijn. Ik ben een grote meid en wil EN kan op mijn eigen benen staan.
Onder invloed raken is leuk en dan kan ik er even lekker bij gaan zitten of er even lekker tegenaan leunen, maar daarna ga ik dus weer verder op, zoals gezegd, mijn eigen benen. Zonder "hulp"
Neequote:Op donderdag 1 januari 2015 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet dood. toch?
Dank.quote:
Wat heb je allemaal uitgevreten dan?quote:
Mooizoquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dank.
Ik had zojuist even zo'n mooi zelfbesefmomentje. Beetje emo nu :$
Wij gaan, alvorens wij deaud gaan, eerst nog wel een paar keer wat baapjes blazenquote:
Verdomme waarom nou, mijn liefde voor het leven is kapot.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben niet te fixen manwat lief!
Dat is het planquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij gaan, alvorens wij deaud gaan, eerst nog wel een paar keer wat baapjes blazen
Ik vind dit keiromantisch en word helemaal warm van binnenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme waarom nou, mijn liefde voor het leven is kapot.
Al anderhalf uur wakker zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef Dqod het volgende:
Al 1,5 uur doen met een bakje yoghurt en cruesli
Het is of een hele grote bak of jij eet heel langzaam.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef Dqod het volgende:
Al 1,5 uur doen met een bakje yoghurt en cruesli
Dat doe ik gewoon voor jou.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit keiromantisch en word helemaal warm van binnen
3 uur alquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al anderhalf uur wakker zijn
Heb ik ook gedaan ja. Kip gehaald om half 5 vannacht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgevreten dan?
hihi vreten
Wow, smooth :$quote:
Echt heerlijkquote:
Relaxed, relaxed. Geen harde fissa dit jaar. En de uwe?quote:
Even luisteren danquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
3 uur al
Time flies
Tevens; repeat, repeat, repeat, repeat, repeat
Goed he.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow, smooth :$
[..]
Echt heerlijk
Last van pepscheetjes nu tho
Goed en die van jou?quote:
Jawel hoor :$quote:
Ransaap.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel hoor :$
Ja, man. Die stinken zo onmeunig. As if something crawled up inside your ass and died
Had je die instabiele jongen nog afgewimpeld?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:11 schreef Inolvidable het volgende:
Die van mij was ook leuk. Maar iedereen slaapt nu nog.
Don't blame me, blame the pepquote:
Dat is allemaal goed verlopen. Vannacht alleen een andere instabiele jongen terug op de bank moeten leggen ipv wanhopig naast me op de vloer. Wtf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je die instabiele jongen nog afgewimpeld?
Jij bent echt zo fucking ranzig! I love it. Zo zijn mijn vrienden en ik onderling. Ik kan me ook niet voorstellen dat je een vrouw bentquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't blame me, blame the pep
Straks gwn ff lekker sgijte en dan weer btr tog :$
Heel smooth naar je toe gegleden?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is allemaal goed verlopen. Vannacht alleen een andere instabiele jongen terug op de bank moeten leggen ipv wanhopig naast me op de vloer. Wtf.
Ik eis ook naaktfoto's als bewijs van dqod.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent echt zo fucking ranzig! I love it. Zo zijn mijn vrienden en ik onderling. Ik kan me ook niet voorstellen dat je een vrouw bent
Ik had met hem gezoend maar hoefde er verder niets van te weten. Ik dacht dat ik daarin ook wel duidelijk was maar hij is om het half uur komen vragen of ik wel sliep en probeerde dan weer zn hand over me heen te leggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heel smooth naar je toe gegleden?
#smoothlikeyatsquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had met hem gezoend maar hoefde er verder niets van te weten. Ik dacht dat ik daarin ook wel duidelijk was maar hij is om het half uur komen vragen of ik wel sliep en probeerde dan weer zn hand over me heen te leggen.
Stiekem ben ik ook een man. Met moobs en een micropenis, dat wel :$quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent echt zo fucking ranzig! I love it. Zo zijn mijn vrienden en ik onderling. Ik kan me ook niet voorstellen dat je een vrouw bent
Wow.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb spijt van een aantal fapjes nuquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een man. Met moobs en een micropenis, dat wel :$
Je sliep op de vloer?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had met hem gezoend maar hoefde er verder niets van te weten. Ik dacht dat ik daarin ook wel duidelijk was maar hij is om het half uur komen vragen of ik wel sliep en probeerde dan weer zn hand over me heen te leggen.
Wow! Playerquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Goede MIquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een man. Met moobs en een micropenis, dat wel :$
Moest wel giechelen :$quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb spijt van een aantal fapjes nu
Dacht ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |