Voor jou altijd broquote:
Tnxs!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd om lid te worden van mijn eigen pokerclub voor online Home Games.<br><br>- Als je de gratis PokerStarssoftware nog niet hebt, download deze dan via www.pokerstars.eu<br>- Open de hoofdlobby en klik op de tab 'Home Games'<br>- Klik op de knop 'Lid worden van een club'<br>- Vul mijn club-ID-nummer in: 1969571<br>- Vul mijn uitnodigingscode in: Royco1isgod<br><br>Dat is alles! Zodra ik je lidmaatschap goedgekeurd heb, kunnen we samen online Home Games spelen.<br><br>Ga voor meer informatie naar <a href="[#home-games-intro#]">onze pagina over Home Games</a>.
Kost playmoney nou geld? Staat dat ik niet genoeg heb en playmoney moet kopen.quote:
nee kost geen geldquote:Op woensdag 31 december 2014 17:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kost playmoney nou geld? Staat dat ik niet genoeg heb en playmoney moet kopen.
Ze hebben sowieso heel het menu best wel verneukt
Dat plaatje is best grappig. Voor in de OP of zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs!
[ afbeelding ]Nice heb ook nog over 50 dollar op mijn account staan dus meteen maar ff uitbetalen.
het is al gelukt. best dom gedaan. Joinde een playmoney tafel. en zegt die dat je geen coins hebt en krijg je 1000. In plaats van dat ik gewoon op register klik bij het toernooitje bij jullie en dan 1000 krijgquote:
Eens!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat plaatje is best grappig. Voor in de OP of zo.
Met bijbehorend wachtwoord.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat plaatje is best grappig. Voor in de OP of zo.
nu al? Mag straks ook?quote:
Zuipschuit.quote:
NEE! Nu of nooit :$quote:
It's my party and i cry if i want to ;squote:
Oh. Toch drink ik stiekem straks pas.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE! Nu of nooit :$
[..]
It's my party and i cry if i want to ;s
Kan toch niet, dit :$quote:Op woensdag 31 december 2014 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Toch drink ik stiekem straks pas.
Sorryquote:
Ja nee ok is goedquote:
Was de taart lekker?quote:
Jonge. Je weet half nietquote:
You tooquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge. Je weet half niet![]()
You're missing out :$
Ja dat weet ik nietquote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]. Waarom woon je niet dichterbij.
![]()
Pff, ben benieuwd of ik 24:00 haal.
Hier de hele dag al. Carbid vnml. Nu ook pijlen en shitquote:Op woensdag 31 december 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
Zo, hier beginnen ze nu los te gaan.
Kut vuurwerk.
Waar ga je naartoe?quote:
Whehehequote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan zal ik de sleutel klaar leggen.
Bier staat in de koelkast.
Hmmm, bier.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan zal ik de sleutel klaar leggen.
Bier staat in de koelkast.
rechtsquote:Op woensdag 31 december 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal ik voor links of rechts gaan? Rechts is leuker toch?
[ afbeelding ]
Schoenen worden nog anders denk ik. Maar die zie je toch niet op een feest.
Rechts!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal ik voor links of rechts gaan? Rechts is leuker toch?
[ afbeelding ]
Schoenen worden nog anders denk ik. Maar die zie je toch niet op een feest.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |