quote:Op woensdag 31 december 2014 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Acda en De Munnik was toen nog leuk
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Helaas niet in de lijst gekomen toch?
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ohohoh, even rustig ademhalen.
Ik vind het hier wel op zn plek eigenlijk. Net boven de Animals.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:22 schreef peaceman het volgende:
ondanks dat dit best een mooi liedje is, toch wel wat misplaatst op deze plek.
Ja, van die mutsjes die lekker wijntjes gaan drinken en dan los gaan op kroegliedjes en daarna nog meer wijntjes gaan drinken, lekker gek met de meiden. Dat soort.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel op zn plek eigenlijk. Net boven de Animals.
Hoeveel stemmen zou een nummer nodig hebben om de lijst te halen?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Ca Plane Pour Moi Plastic Bertrand 1978 0 0 1722 1709 1794 1841 0 0 0 0 0 1994 0 1753 0 0
Mijn op een na favoriete Franstalige liedje.
350.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen zou een nummer nodig hebben om de lijst te halen?
Jij wordt toch nooit zo hè?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, van die mutsjes die lekker wijntjes gaan drinken en dan los gaan op kroegliedjes en daarna nog meer wijntjes gaan drinken, lekker gek met de meiden. Dat soort.
Ongv 350 heb ik gehoord.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
toch jammer.. trek je de hele week met elkaar op... denk je enige realiteitszin op muziekgebied bij iemand waar te nemen en dan vlak voor de finish deze opmerking.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel op zn plek eigenlijk. Net boven de Animals.
Wijntjes doenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, van die mutsjes die lekker wijntjes gaan drinken en dan los gaan op kroegliedjes en daarna nog meer wijntjes gaan drinken, lekker gek met de meiden. Dat soort.
eentje minder dan het nummer dat op 1999 staatquote:Op woensdag 31 december 2014 16:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hm, dan zal ik daar volgend jaar ook wel op stemmen. Verdient wel een plekje vind ik.quote:
Nou ik lag weer helemaal dubbel hoor!quote:
Hehe ja. Die ene is wel erg lang trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch jammer.. trek je de hele week met elkaar op... denk je enige realiteitszin op muziekgebied bij iemand waar te nemen en dan vlak voor de finish deze opmerking.![]()
zou zomaar kunnen, maar ze hebben uiteraard betere...quote:
Hebben ze geen selfie gemaakt, dat valt me weer tegen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:26 schreef Cee het volgende:
Lekker samen naar het Top 2000 café, eerst 2 uur in de rij staan en dan tegenover elkaar gaan zitten en de hele tijd naar de telefoons staren om te zeggen dat je in het Top 2000 café bent.
Met zo'n stokquote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben ze geen selfie gemaakt, dat valt me weer tegen.
Is dat erger of minder erg dan de wijndrinkende meiden?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:26 schreef Cee het volgende:
Lekker samen naar het Top 2000 café, eerst 2 uur in de rij staan en dan tegenover elkaar gaan zitten en de hele tijd naar de telefoons staren om te zeggen dat je in het Top 2000 café bent.
Goeie garpquote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Xrenity het volgende:
Waar staat Nights of White Sat in?
De top 2000
lekker hipquote:
Lolquote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Xrenity het volgende:
Waar staat Nights of White Sat-in?
De top 2000
alleen het orgeltje al rechtvaardigt the animals al meer dan Acda & co in de top 100/quote:Op woensdag 31 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, sorry peace, ik snap echt niet wat er zo bijzonder is aan die dierentuin... al hoort het wel in de top 100 thuis, maar Acda en de Munnik vind ik ook best top 100-waardig
Dit is echter veel veel mooier
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Xrenity het volgende:
De top 2000
Erger.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is dat erger of minder erg dan de wijndrinkende meiden?
gister was iemand in het cafe op de telefoon de livestream aan het kijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:26 schreef Cee het volgende:
Lekker samen naar het Top 2000 café, eerst 2 uur in de rij staan en dan tegenover elkaar gaan zitten en de hele tijd naar je telefoon staren om te tweeten en appen dat je in het Top 2000 café bent.
Huh? Dat doe ik niet eens.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef cafca het volgende:
Ik haal deze nog steeds door de war met Whiter Shade of Pale, maar allebei mooi
Jij haalt Boston ook door de war met Totoquote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef cafca het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef Xrenity het volgende:
De top 2000
Alleen maar omdat ze allebei White zijn zekerquote:Op woensdag 31 december 2014 16:27 schreef cafca het volgende:
Vorig jaar ook al, op de iPad.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister was iemand in het cafe op de telefoon de livestream aan het kijken![]()
door de war?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij haalt Boston ook door de war met Toto
Eens.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Question eigenlijk beter.
I'm not black like Barry White no I'm white like Frank Black is.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze allebei White zijn zeker
racist!
Twee keer zelfsquote:
Brabants ofzo?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Erger.Die meiden vind ik dan misschien wel een beetje mutserig, maar ze gedragen zich tenminste wel alsof ze in een kroeg zitten.
Er staat te weinig Bloodhound gang inquote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I'm not black like Barry White no I'm white like Frank Black is.
Of like Black Franc is.
^dit..quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er staat te weinig Bloodhound gang in
En Foreigner en Journey en REO Speedwagon, maar deze twee nummers serieus.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij haalt Boston ook door de war met Toto
Zat me al af te vragen wat er mis was met 'door de war halen'quote:
bedankt nog voor Guusquote:
in de war of door elkaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen wat er mis was met 'door de war halen'
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen wat er mis was met 'door de war halen'
Claudia de Breij staat op 19.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Koen66 het volgende:
Zat net voor het eerst de lijst eens goed door te bladeren (helaas maar bar weinig luistertijd dit jaar) maar veel noteringen geven me toch een![]()
Happy boven Radar Love is er zo een....
+1quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Xrenity het volgende:
Waarom wordt dat ook als positief gezien, dat het heel snel geschreven is.
heeft ook fors hoger gestaanquote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Cee het volgende:
Get out your praying books, this is psalm 2.1, this is Angels.
Leer elke dag bij.quote:
EN DAN DENK IK AAN BRABANTquote:
Happy is een goed nummer, zal de tand des tijds doorstaan. Net als Hey Ya van Outcast.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Koen66 het volgende:
Zat net voor het eerst de lijst eens goed door te bladeren (helaas maar bar weinig luistertijd dit jaar) maar veel noteringen geven me toch een![]()
Happy is beter dan Radar love, anders zou het niet hoger in de lijst met beste nummers ooit gemaakt staan. Punt.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |