bedankt nog voor Guusquote:
in de war of door elkaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen wat er mis was met 'door de war halen'
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen wat er mis was met 'door de war halen'
Claudia de Breij staat op 19.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Koen66 het volgende:
Zat net voor het eerst de lijst eens goed door te bladeren (helaas maar bar weinig luistertijd dit jaar) maar veel noteringen geven me toch een![]()
Happy boven Radar Love is er zo een....
+1quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Xrenity het volgende:
Waarom wordt dat ook als positief gezien, dat het heel snel geschreven is.
heeft ook fors hoger gestaanquote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Cee het volgende:
Get out your praying books, this is psalm 2.1, this is Angels.
Leer elke dag bij.quote:
EN DAN DENK IK AAN BRABANTquote:
Happy is een goed nummer, zal de tand des tijds doorstaan. Net als Hey Ya van Outcast.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Koen66 het volgende:
Zat net voor het eerst de lijst eens goed door te bladeren (helaas maar bar weinig luistertijd dit jaar) maar veel noteringen geven me toch een![]()
Happy is beter dan Radar love, anders zou het niet hoger in de lijst met beste nummers ooit gemaakt staan. Punt.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:29 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |