Die komt bij nummer 72quote:
Ben het zowaar eens met je eens over overwaardering van bepaalde liedjes. Ik vind dit niet zo bijzonder, behalve dat orgelsolotje, die is wel aardig. Maar dat is in de tijdsgeest misschien anders, ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer is leuk voor een paar weekjes in de Top 40. Volgende graag.
x 1001quote:
Ja. Vind het hier eigenlijk beter op z'n plaats.quote:
quote:
Had ik ook weer op gestemd dit jaar.quote:
Zo onder John Legend?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Vind het hier eigenlijk beter op z'n plaats.
Zijn ook platen die lager staan die ik echt wel beter vind.quote:
Was dat maar zo, dan kwamen we straks geen Claudia de Breij tegen!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Mensen gaan ook op nummers in de top 100 stemmen omdat ze het elk jaar in de top 100 tegenkomen.
Helaas niet in de lijst gekomen toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook weer op gestemd dit jaar.
Die mag er inderdaad wel in.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook weer op gestemd dit jaar.
Ik las wat anders.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:22 schreef Wave103 het volgende:
Pul in je hand, boekje in je hand, bij dit nummer
Dat ook jaquote:Op woensdag 31 december 2014 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Mensen gaan ook op nummers in de top 100 stemmen omdat ze het elk jaar in de top 100 tegenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |