Die zag ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
fokster let op de vrouwelijke vorm
Blij dat je het zelf nog grappig vindt.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het was sowieso het meest ranzige voorstel dat ik ooit bij een fokster heb gedaan
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf nog grappig vindt.
Af en toe word je wel een beetje moe van die jongen he?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf nog grappig vindt.
Hé frank ik ga weer hou je aber een beetje in de gaten ok groetjes?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Af en toe word je wel een beetje moe van die jongen he?
Vooruit dan maar weer, al is het niet iedereen gegeven ajuin met droge ogen te schillen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hé frank ik ga weer hou je aber een beetje in de gaten ok groetjes?
Zuipen.quote:
Jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:45 schreef terrastegel het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar alvast lieve Fok!ertjes![]()
chevroletquote:Op woensdag 31 december 2014 16:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom nou weer zo gemeen doen
[..]
net een eend![]()
Jij ook TT'tjequote:Op woensdag 31 december 2014 17:45 schreef terrastegel het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar alvast lieve Fok!ertjes![]()
Dat zal hopelijk wel meevallen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun je meteen de eerste dag van het nieuwe jaar kotsend in je bed liggen.
chillen in de hotelkamerquote:
Genoeg vettig eten, heb je nergens last vanquote:Op woensdag 31 december 2014 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal hopelijk wel meevallen.
Precies.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:48 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Genoeg vettig eten, heb je nergens last van
oliebollen jwquote:
Nee man dat is vies.quote:
wat ga je haten op oliebollenquote:
zet de top 2000 opquote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
godverdomme kutvuurwerk de hele tijd
quote:
quote:
hauru no ugoku shiroquote:Op woensdag 31 december 2014 17:45 schreef Crip het volgende:
Niemand van jullie gaat uit? Dacht dat veel mensen met oud en nieuw uitgingen
Weet iemand een leuke film trouwens?
Lekker allemaal veel te vaak gedraaide kutnummers luisteren.quote:
top 100 hoor ik persoonlijk alleen tijdens de top 2000, op een paar uitzonderingen naquote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker allemaal veel te vaak gedraaide kutnummers luisteren.
Ja.quote:
Je kan toch gewoon een bordspelletje doen?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
hoere kutstad is dit ook gewoon echt helemaal niks te doen op een paar dure feesten na
Viel vanmiddag nog mee maar nu zijn ze helemaal losgeslagen hierquote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
godverdomme kutvuurwerk de hele tijd
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een bordspelletje doen?
Ja hier ookquote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Viel vanmiddag nog mee maar nu zijn ze helemaal losgeslagen hier
vind ik wel lekker ruikenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hier ookDie knallen boeien me verder allemaal niet maar de hele stad stinkt over een uur naar die tyfuszooi.
Lekker man al die rook, heb net een uur alles opgesnoven wat ik tegen kwam.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hier ookDie knallen boeien me verder allemaal niet maar de hele stad stinkt over een uur naar die tyfuszooi.
Ja dat hoor ik wel vaker, snap dat echt niet.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Lekker man al die rook, heb net een uur alles opgesnoven wat ik tegen kwam.
Ik ben geen inferieur persoon met een bril.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik dacht je nog in het top 2000 cafe te zien deadprez
[ afbeelding ]
Sterkte ermee.quote:
k sryquote:Op woensdag 31 december 2014 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben geen inferieur persoon met een bril.
Begin volgend jaar weer en zeg dan 'vorig jaar een tijdje niet gerookt' zodat ik sociale punten scoor.quote:
was waarschijnlijk een mattie van onze bradster want dat cafe is in hilversumquote:
whehehquote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Begin volgend jaar weer en zeg dan 'vorig jaar een tijdje niet gerookt' zodat ik sociale punten scoor.
Het is wel een beetje hoe ik me de vrienden van braddie voorstel idd.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was waarschijnlijk een mattie van onze bradster want dat cafe is in hilversum
die gast zat daar ook dak uit z'n dak te gaan aan tafel met allemaal 50 plussersquote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is wel een beetje hoe ik me de vrienden van braddie voorstel idd.
Kansloosquote:Op woensdag 31 december 2014 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die gast zat daar ook dak uit z'n dak te gaan aan tafel met allemaal 50 plussers
Er bestaan toch videobeelden van Braddie's vriendjes?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is wel een beetje hoe ik me de vrienden van braddie voorstel idd.
Oh ja, die flikkers van nosense ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Er bestaan toch videobeelden van Braddie's vriendjes?
Dat Toto nu niet binnen notime een foto gepost heeft van Nosense betekent dat 'ie gestopt is met FOK!?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, die flikkers van nosense ofzo.
Ik probeer te slapen maar ik schrik me steeds de tyfus.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft z'n laatste post van het jaar al geplaatstquote:Op woensdag 31 december 2014 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat Toto nu niet binnen notime een foto gepost heeft van Nosense betekent dat 'ie gestopt is met FOK!?
Die voelde zich gister al niet zo chill en hoopte dat oud & nieuw zo snel mogelijk voorbij zou zijn, dus misschien ligt ie in bed.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat Toto nu niet binnen notime een foto gepost heeft van Nosense betekent dat 'ie gestopt is met FOK!?
Sindsdien ben ik niet meer online geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij heeft z'n laatste post van het jaar al geplaatst
en hij is vanaf nu UI-loosquote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Toto69 het volgende:
Zo, de laatste post van 2014. En als het even kan ook meteen van 2015.
Hoop dat 'ie het allemaal wat leuk houdt in z'n hoofd, kwam aardig verbitterd over de laatste dagen vond ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die voelde zich gister al niet zo chill en hoopte dat oud & nieuw zo snel mogelijk voorbij zou zijn, dus misschien ligt ie in bed.
Ja..quote:Op woensdag 31 december 2014 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie het allemaal wat leuk houdt in z'n hoofd, kwam aardig verbitterd over de laatste dagen vond ik.
Dit ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:06 schreef deadprez het volgende:
maak me wel een beetje zorgen om die boi
Nee blijkbaar niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit ja.
Het was wel allemaal goed gegaan toch?
Die zit nog steeds met die wond die niet wil genezen.quote:
Ah, vervelend.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zit nog steeds met die wond die niet wil genezen.
Nja hij zei zelf laatst dat ze weer geen fuck voor hem konden doen in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh bah. Heb LIF al een tijdje niet gechecked eigenlijk.
Misschien kunnen we hem een heel, heel klein beetje opvrolijken met wat leuke DM's. Die leest hij vast wel.quote:
Ik kan niet dm'en Frankquote:Op woensdag 31 december 2014 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem een heel, heel klein beetje opvrolijken met wat leuke DM's. Die leest hij vast wel.
Dat is misschien wel een goed idee.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem een heel, heel klein beetje opvrolijken met wat leuke DM's. Die leest hij vast wel.
Sterkte man, hoop dat je het allemaal beetje de baas kan.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Lief dat jullie bezorgd zijn, maar dat is niet de bedoeling. Ik heb gewoon even rust nodig, hoe lang weet ik zelf ook niet, misschien krijg ik vrijdag wel goed nieuws in 't ziekenhuis (al ga ik er niet vanuit). Ik zit er gewoon een beetje doorheen momenteel, het lijkt me niet normaal dat er na een zware ingreep nu alweer twee grote gaten ingevallen zijn en dat het blijft bloeden als een gek. Dat in combinatie met het feit dat m'n eigen arts er doodleuk nog steeds niet is vrijdag (terwijl ik wél een afspraak met hem heb staan) helpt allemaal niet zo veel mee. Maar maak jullie geen zorgen, ik heb verders geen rare plannen of wat dan ook hoor. Gewoon even.. rust. Of zo.
Fijne avond allemaal en een gelukkig & gezond 2015.
Gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
Lief dat jullie bezorgd zijn, maar dat is niet de bedoeling. Ik heb gewoon even rust nodig, hoe lang weet ik zelf ook niet, misschien krijg ik vrijdag wel goed nieuws in 't ziekenhuis (al ga ik er niet vanuit). Ik zit er gewoon een beetje doorheen momenteel, het lijkt me niet normaal dat er na een zware ingreep nu alweer twee grote gaten ingevallen zijn en dat het blijft bloeden als een gek. Dat in combinatie met het feit dat m'n eigen arts er doodleuk nog steeds niet is vrijdag (terwijl ik wél een afspraak met hem heb staan) helpt allemaal niet zo veel mee. Maar maak jullie geen zorgen, ik heb verders geen rare plannen of wat dan ook hoor. Gewoon even.. rust. Of zo.
Fijne avond allemaal en een gelukkig & gezond 2015.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |