Alsjeblieft niet hoor, we hadden laatst nog een paar van die hysterische vrouwtjes hier. Eentje met een chocoladenaam.quote:
Chocoquote:Op woensdag 31 december 2014 16:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hoor, we hadden laatst nog een paar van die hysterische vrouwtjes hier. Eentje met een chocoladenaam.
Jij ook kerelquote:Op woensdag 31 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
voor die geen zin hebben om naar andere toppa te gaan
[..]
Eendje toch, ik plaagde je maar een beetje, ik wist niet dat ik je kwetstequote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
Jullie mogen allemaal de ebola, tyfus, aids en cholera krijgen in 2015. Behalve aber en der_mann. Veel plezier met sterretjes afsteken slaapzap_zak, homo.
Waarom zo haten op mijquote:Op woensdag 31 december 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
voor die geen zin hebben om naar andere toppa te gaan
[..]
Ik was niet echt boos hoor boykie.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Eendje toch, ik plaagde je maar een beetje, ik wist niet dat ik je kwetste
Nee ik ben er nog een kwartier en dan heel het jaar niet meer.quote:
Mooi, wat zou KLB zijn zonder gebitch op elkaar en pure liefde een half uur laterquote:Op woensdag 31 december 2014 16:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik was niet echt boos hoor boykie.
Je bent zelf bagger.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Utopia is wel een beetje boel bagger ja
Inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2014 16:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan een heel jaar niet meer?
Wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar dan alvast he schatjewant stiekum wil ik nog steeds chocomel met je maken
Nou.....quote:Op woensdag 31 december 2014 16:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het was sowieso het meest ranzige voorstel dat ik ooit bij een fokster heb gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |